Jump to content
PirateClub.hu
jannussz

Gyúrjunk wazze!

Recommended Posts

Hmm jólvan;) Am igen nagyjából én is arra gondoltam. Hát arra is gondoltam h kevesebb terhelés , de akkor majd kevesebbel kezdem és majd belejövök ;) Am ez a srác nagyon kemény :D És köszönöm a gyors válaszodat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Én KETTLEBELLT gyűröm

heti 2x 1 óra

de inkább csak 1...

kiba lusta vagyok sajnos :)

 

egyébként hihetetlenül jo

nagyon adja

 

bár ez nem igazán "gyúrás" téma

mer nem az a lényeg benne hogy dagadj hanem hogy kemény legyé

 

van olyan aki szintén Kettlebellezik esetleg?....

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Kettlebell elég brutális :P nyáron tervezem hogy kipróbálom. Igencsak lehet tőle izmosodni :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hajaj :D

nagyon beválik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hát nekem meg már kedvem sincs kondizni.. Eljutottam oda, hogy rendes kaja meg tápkieg nélkül, már nem tudok fejlődni, erre meg nincs pénz. Úgy gondoltam hogy esetleg majd egyetemen hogyha több lesz, vagy valami olcsó fehérjét, vagy tömegnövelőt, ami csak meglendít hogy megjöjjön a kedvem..

Valaki tud ilyet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sajnos ami olcsó, az olyan minőségű is... Inkább gyűjts még és később vegyél egy jó minőségű terméket, minthogy egy noname gagyira elb@szd a pénzed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hali!

Véleményetekre lennék kíváncsi: lassan 1 éve eljárok konditerembe és olyat szeretnék kérdezni hogy milyen táplálékkieget ajánlanátok? Tudni kell h nagyon nehezen hízok.

Szénhidrátot úgy gondolom nem fontos venni, tudom fedezni a kajákból[rizs csirke stb...]

Haverom javasolt pár dolgot: Pro-360 fehérjének[vagy 100% Whey Protein Prof megéri ennyivel magasabb árat?]

Crea-bomb kreatinnak és valamilyen amino, vagy inkább valamilyen multivitamin pakkot vegyek, megéri az árát?[gyümölcs, zöldségekből tudnám pótolni sztem a vitamint].

Előre is köszi a válaszokat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha nagyon nehezen hízol, akkor egyértelműen Jumbo-t vegyél, be fog válni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szia Gubec!

Egyetértek Drviktorral. Ha nehezen hízol, akkor én is a sima Jumbo-t ajánlom. Ezenkívül ha van pénzed, egészítsd ki mindenképp például egy Multi Pro-val illetve egy Creabombbal vagy egy sima monohidráttal, mint pl a Creatim.

Sok sikert!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ezekkel a cuccokkal sztem az a baj (azon túl hogy drága) hogy ha leállsz vele akkor leeresztenek a felpumpált izmaid

vagy tévedek?

én sose élnék ilyen szerekkel, mer annyit nem ér

nem beszélve a káros élettani hatásokról

 

ha dagadni akarsz eddzél keményebben, többet, és egyél minél több fehérjét, edzés előtt meg szénhidrátot hogy bírjad

fehérje jöhet edzés után vagy közben, hisz abból épül az izom

 

javítsatok ki ha tévedek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nem esel össze, ha leállsz a "szerekkel" (eme gonosz "doppingstuffokkal" :D) nem tudom, hogy sokan honnan szülik az ilyen információkat. Nem pumpálja az izmaid hogy lehet izmot pumpálni kérdem én. Sokan tömegnövelőt szednek elhíznak, bezsírosodnak ezáltal nagyobbnak látszanak, lehet ez sokaknak a felpumpálás??? kérem az zsír nem izom :D. A csirkébe lévő fehérjénél mitől károsabb, mint mondjuk a tejsavóprotein annyira vicc az egész. Jumbo kedves km2ero egy tömegnövelő: kreatin, glutamin, vitargo, és tejsavófehérje van benne ebből nem tudom számodra mi káros. Kreatin a szervezetedbe előfordul ATP szintézisbe segít(vese termeli kreatinin formába fordul elő), glutamin az szervezeted fehérjéinek a 30%-t alkotja. Az összes belső szerved( kb minden kivéve a csontjaid) fehérjékből épül fel ezeket aminósavak alkotják és a glutamin is egy aminósav semmi káros nincs benne sőt egészséges. Vitargó 100 as glikémiás indexel rendelkező szénhidrát, 10000x jobb mint a kenyér ami egy rakás pont pont pont. Tejsavófehérje pedig egy tejfehérje ami a legjobb fehérje a szervezetnek, ezt képest legnagyobb százalékban hasznosítani. A jumbo is mint egyéb más tápkiegek csak segítség a fejlődésbe ettől nem leszel nagy, nem tudod vele áttörni a genetikai határaidat és ami a legfontosabb csak kiegészítik az étrended napi 7-8 étkezés mellett csak 1-2 érdemes tápkieggel megoldani. Káros mellékhatásai nincsenek egy tejsavófehérje mér lenne egészségtelen mikor épphogy egészséges, immunrendszeredet erősíti. Elmagyarázom neked az "összeesés szindrómát" ha valaki edz a szervezetet hirtelen nagy intenzív inger éri, jelen esetben az izomzatodat, a tested erre úgy reagál hogy izomtömegedet növeli,hogy ellenálljon a megnövekedett terhelésnek, ha abbahagyod a rendszeres edzést akkor gyakorlatilag feleslegessé válik a szervezetnek az az izomtömeg. Az emberi test egy gazdaságos rendszer mindig a legalacsonyabb energiaminimumra törekszik.-----> ha tehát abbahagyod az edzést akkor számára felesleges ez a megnövekedett izomtömeg ezért lefogja építeni, tök mindegy, hogy mit ettél mennyit, ez bármilyen sportra igaz. Remélem érthető volt amit leírtam, ha továbbra is károsnak halálosnak gondolod a eme "szereket" akkor írj és magyarázok még részletesebben. Marketinglejáratás eredménye az hogy károsnak gondoljátok. A gyártóknak az éri meg hogyha szart eszik az ember mert azt könnyebb legyártani. lásd: kenyér, parizer, szalámi. A minőségi kajákat drágább előállítani emiatt magasabbak az áraik is.

Na bye, gyúrjatok wazzze!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

köszönöm a javítást

eddig nem sokat tudtam ezekről de így már más, jo hogy van aki ért hozzá

 

bár tartom véleményem miszerint soha nem élnék ezekkel

távol áll tőlem a különböző mesterséges cuccok használata

nemis lenne rá pénzem :D

mindenesetre jo volt olvasni amit írtá

kösz mégeccer, mais tanultunk valamit

 

viszont a gyors izomnövekedés(mer ezek azt idézik elő) az izületeknek semmiképpen sem tesz jot

hirtelen nő a terhelés, a súly, nem bírják az izületek (pl.rögtön a térd)

szóval csak óvatosan, lassan de biztosan

hagyjatok időt hozzászokniuk

 

üdv.km2ero

és gyúrjatok wazze

csak okosan ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hát nemtudsz naturálon olyan gyorsan fejlődni. Nem egy kettőre lesz valaki izmos, sok időre lesz szükséged és az izületeid is bírni fogják a terhelést.

Share this post


Link to post
Share on other sites

én az izületekről azért beszélétem mer van egy évfolyamtársam aki már majdnem 100 kilo

amúgy vékonyabb testalkatú de óriásira felgyúrta már magát

és ő mondta hogy pl. térde fájt régebben mikor elkezdtt edzeni

meg aszongya mostis néha hogy má majdnem 100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akkor a kis barátod nem naturál mert egy 180 cm magas igen igen jó genetikájú férfi is max 90 kiló lehet szálkásan az über genetikával se lehetne 100. Túlsúlyos vagy nagyot mond vagy csak magas :P . Izületi proglémái azoknak lesznek akinek alapból gyengébbek az izületei (genetikából adódóan), de gyakrabban a túl nagy súllyal történő gyakorlat végrehajtás, amikor az arc nagy de az izom kicsi az illetőn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tényleg 100 a srác

vagyis még nem mer most gyúr hogy legyen 100 oszt kész

98 kilo

és 190 magas

Share this post


Link to post
Share on other sites
ezekkel a cuccokkal sztem az a baj (azon túl hogy drága) hogy ha leállsz vele akkor leeresztenek a felpumpált izmaid

vagy tévedek?

én sose élnék ilyen szerekkel, mer annyit nem ér

nem beszélve a káros élettani hatásokról

 

ha dagadni akarsz eddzél keményebben, többet, és egyél minél több fehérjét, edzés előtt meg szénhidrátot hogy bírjad

fehérje jöhet edzés után vagy közben, hisz abból épül az izom

 

javítsatok ki ha tévedek

 

 

Szia!

Akkor én kijavítalak! :) Ez kérlekszépen nem szteroid, hanem egyszerű táplálékkiegészítő. A szteroidoknak vannak káros hatásai, azzal "pumpálod fel" az izmaidat, és ha azt abbahagyod, akkor eresztessz le. Viszont ezek a kiegészítők csak abban segítenek, hogy 1-1 étkezést helyettesíthetsz velük, mivel annyi tápanyag van bennük, amit kb normális ételből nem tudsz megoldani. Ezért célszerű, ha a szilárd kajád rendben van, kiegészíteni vele a napi szükségleteket. Illetve vannak olyan szerek, amik az átlag kajában tudtommal nincsenek benne, mégis szükségesek, mert anti-katabolikus hatásuk van. És akkor tegyük fel megvolt az edzés. Utána egy gyors felszívódású fehérjét érdemes meginni, amit nem igazán tudsz szilárd kajából megoldani, ezért praktikus egy jó tejsavófehérje + pl egy kis szőlőcukor segít feltölteni a kiürült glikogénraktárainkat.

Összegezve, ezzel csak annyit szerettem volna mondani, hogy ezeknek semmilyen káros hatása nincsen. Az emberek egy hülye csoportja találta ki, ezáltal így rögződött be az emberekbe, de aki egy kicsit is benne van a témában, az tudja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hát igen 190centihez eltudom hinni :P.Tisztelem a magas srácokat akik edzeni járnak, nekik kétszer-háromszor nehezebb dolguk van. Sokkal hosszabb izomtapadásuk végett.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kérem csak szak,- tapasztalt emberek írjanak, akik tényleg értenek hozzá... Nem 1 szavas hsz-eket szeretnék, amiből nem tudok meg semmit. A wikipédián, a gyakorikérdéseken, sulineten, szülőktől, tanároktól mind mást hallani, és egyszerűen nem lehet eldönteni, hogy most mit szabad vagy mit nem.

Az izomlázra rá kell edzeni, vagy nem szabad? Szabad masszírozni és nyújtani, vagy nem? Ki mit szokott csinálni, ha izomláza van? Ki miben hisz?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

namost az izomláz attól is függ holvan. ha vádli,comb akkor általában kisebb sprintek is segítenek. krémekkel (izomlazító hatásúakkal) maszírozni lehet.

én nyújtani nemszoktam, viszont 1 kicsivel többet dolgozok rá illetve az edzés/sportesemény után izomlazító krémmel bekenem a helyet.

 

ha a bicepszedbe van izomláz én általában arra inkább csak a krémben bízok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A segítség fórumba már írtam egy topicot és ide irányítottak.

 

A wikipédián, a gyakorikérdéseken, sulineten, szülőktől, tanároktól mind mást hallani, és egyszerűen nem lehet eldönteni, hogy most mit szabad vagy mit nem.

Az izomlázra rá kell edzeni, vagy nem szabad? Szabad masszírozni és nyújtani, vagy nem? Ki mit szokott csinálni, ha izomláza van? Ki miben hisz? (Főként most lábra - combra, vádlira - gondolok)

Előre is köszönöm a válaszokat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Én aznap este mikor jól megdolgoztattam magam veszek egy jó forró fürdőt vagy letusolok és reggelre sokkal lightosabb az izomláz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szia!

Akkor én kijavítalak! :) Ez kérlekszépen nem szteroid, hanem egyszerű táplálékkiegészítő. A szteroidoknak vannak káros hatásai, azzal "pumpálod fel" az izmaidat, és ha azt abbahagyod, akkor eresztessz le. Viszont ezek a kiegészítők csak abban segítenek, hogy 1-1 étkezést helyettesíthetsz velük, mivel annyi tápanyag van bennük, amit kb normális ételből nem tudsz megoldani. Ezért célszerű, ha a szilárd kajád rendben van, kiegészíteni vele a napi szükségleteket. Illetve vannak olyan szerek, amik az átlag kajában tudtommal nincsenek benne, mégis szükségesek, mert anti-katabolikus hatásuk van. És akkor tegyük fel megvolt az edzés. Utána egy gyors felszívódású fehérjét érdemes meginni, amit nem igazán tudsz szilárd kajából megoldani, ezért praktikus egy jó tejsavófehérje + pl egy kis szőlőcukor segít feltölteni a kiürült glikogénraktárainkat.

Összegezve, ezzel csak annyit szerettem volna mondani, hogy ezeknek semmilyen káros hatása nincsen. Az emberek egy hülye csoportja találta ki, ezáltal így rögződött be az emberekbe, de aki egy kicsit is benne van a témában, az tudja..

 

kösz már vágom

én a szteroidokra gondoltam írásom kapcsán

csak a kreatinhoz is így álltam meg ezekhez

a táplálék kiegészítőkkel nincs bajom

csak nem vettem észre hogy a 2 nem ugyanaz

 

üdv.km2ero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok!! Egy kis tipp-re lenne szükségem! olyan gyakorlatokat szeretnék amit othon el tudok végezni mert van 2db 10kg-os sulyóm és azzal szeretnék gyúrni a bicepsz-re mell-re, hasra!!

megköszönném ha valaki tudna nekem mondani olyan gyakorlatokat amivel a bicepsz,mell,has izmosodna! :-)

előre is köszönöm!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szia Wrong!

Nem néztem utána a témának, így elmondom, én mit gondolok erről. Először is szerintem nem mindegy, mi a célod. Ha konditerembe jársz, és úgy lesz izomlázad, akkor nem célszerű ráedzeni. Az izomnak regenerálódnia kell. Ha ráedzel, azzal többet ártasz, mint használ. Viszont, ha nem célod a testépítés, akkor szerintem semmi akadálya, hogy ráeddz. Mégis, ha kemény fizikai munkát végeztél egyik nap, akkor érdemes nyújtani, mert azzal is csökkented a bekövetkező izomláz mértékét. Én személy szerint a különböző krémekben nem hiszek, mivel az izomlázat a tejsav okozza. Attól, hogy bekened, még nem hinném hogy jobb lenne.. Egyszerűen pihentetni kell és túlleszel rajta.

 

Ha nagy hülyeséget mondtam, elnézést, nem jártam utána a témának, ez csak az én véleményem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Úgy látszik, neked kell kitapasztalod, hogy mi váli be izomláz ellen :unsure:

Spec én konditermes edzés esetén is 2-3 nap múlva ráedzek és elmúlik. Rendszeres edzés esetén meg nem is fog gondot okozni, mert nem lesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nem tudom, szerintem embere, s genetika is válogatja ezt is... Van, akit annyira megvisel az izomláz, hogy másnap majd meghal, s van akinek a szervezete hamarabb regenerálódik. Én most elég jól hozzászoktattam magam az edzéshez, heti 4-5 -ször járok le, s elég kemény edzés mellett is csak annyit érzek, h. aznap hulla fáradt vagyok (néha már délután leesek az ágyra 1-2 órát aludni a fáradtság miatt), de másnap izomláz viszonylag enyhe... Persze nem volt ez mindig így :) Kb 1 évvel ezelőtt az első hét után elég elgyötört volt az ábrázatom :D (a szervezet hozzászokik szerintem egy idő után a terheléshez)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van benne valami, Niet, viszont nekem másfél év edzés után is előfordul, hogy egy kiadósabb edzés után másnap eszméletlen izomlázam van(gondolok itt elsősorban kvadricepszre és a mellre:) ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ez mind azon múlik hogy kinek milyen savas a szervezete. Aki savasabb annak keményebb izomlázai vannak de semmi proglémal legalább tudod hogy jól edzettél. Izomlázat viszont nem szabad összekeverni az izomgyulladással ami a túledzés egyik következménye. Testépítés a célod akkor izomlázzal nemérdemes edzeni. Ezért ajánlják sokan hogy hetente 1 izmot csak egyszer edz. Ha izomlázzal edzed szétbaszhatod az izomrostjaidat és az izomtömeged is csökken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha nagy dérrel durral nekiugrassz és az első edzésen megszakitod magadat akkor ne csodálkozzon senki azon hogy az izmai (amiket még ilyen terhelés soha nem ért )másnap és még utána 1-2 napig nagyon élénken tiltakoznak mindenféle mozgás ellen okosan kis sullyal kell kezdeni még akkor is ha ugy érzed hogy birnád többel is

többet ésszel mint erővel aztán majd elmulik az izom láz és lehet edzeni teljes erőbedobással

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Bejelentkezés

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×