Jump to content
PirateClub.hu

jannussz

Veterán
  • Posts

    420
  • Joined

  • Last visited

About jannussz

  • Birthday 07/12/1968

Profile Information

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    s.péter

jannussz's Achievements

Törzsvendég

Törzsvendég (10/24)

0

Reputation

  1. hajlitott karu áthuzás
  2. tényleg a jó öreg nasser ugyan mi van vele ?
  3. na 100-plussz minusz 2-3 kiló körül vagyok szálkásitottam már egy párszor de nekem igy jó igy érzem magam jól a bőrömbe nem versenyzek ugyhogy ez az én fazonom de minden tiszteletem azoké akik folyamatos szálkás izomzattal rendelkeznek
  4. na egy mostani kép ettől vagy megjön vagy elmegy a kedvetek az edzéshez
  5. ha nagy dérrel durral nekiugrassz és az első edzésen megszakitod magadat akkor ne csodálkozzon senki azon hogy az izmai (amiket még ilyen terhelés soha nem ért )másnap és még utána 1-2 napig nagyon élénken tiltakoznak mindenféle mozgás ellen okosan kis sullyal kell kezdeni még akkor is ha ugy érzed hogy birnád többel is többet ésszel mint erővel aztán majd elmulik az izom láz és lehet edzeni teljes erőbedobással
  6. gondolod hogy az edzéstől lázasodtál be??
  7. azt már hiába kened bármivel ha szakad hát szakad ebből is látszik hogy fejlődsz az a vitamin szedését is szokták javasolni de ha már szakadt attól nem fog begyógyulni
  8. jól mondj McCormik a nicoflex a legjobb de bekenés után kézmosás nehogy a szemedbe vagy egyéb nemes testrészedre menjen mert az elég kellemetlen
  9. sziasztok a gyereknek vettünk karácsonyra egy nylonhuros gitárt le töltöttem hozzá a muszty -dobay féle uj gitársult nos azt szeretném kérdezni hogy a hozzá tartozó cd nincsen e meg valakinek mert jó lenne előre is köszi
  10. szerintem bujkálhat benned valami amit nem hevertél még ki teljesen ugyhogy irány az orvos és addig ne is eddzél amig teljesen meg nem gyógyultál mert betegen semmi értelme inkább haggyál ki egy két hónapot is akár mint hogy valami komolyabb bajod legyen "nem hajt a tatár"
  11. maradjunk annyiba hogy romlani talán nem fogsz ettől ne várj csodákat
  12. én annak idején évekig ugy edzettem hogy hétfő-kedd csütörtök -péntek a hétfő,csütörtök és a kedd,péntek ugyanaz volt csak az evvel a baj hogy egy napra három izomcsoport jut és igy meglehetősen hosszu egy egy edzés de igy is lehet fejlődni azért de ma már az a trend ahogy juhzo barátunk mondja hogy egy héten egy izomcsoportot csak egy szer volt anno olyan nézet is hogy edzés közbe nem lehet inni hát öcsém majd elpusztultunk szomjan de azok az idők elmultak már nekem mondjuk olyan van hogy hétfőn lábazok vagy mellezek aztán szombaton megint ezzel nincsen gond de egy héten öt-hat edzés van mert most megtehetem
  13. csináld csak hasznodra válik
  14. na tegnap megkérdeztem a női edzés rejtelmeiről semmi különös heti 3-4 edzés eleinte minden izomcsoport mehet két két gyakorlattal 3-4 sorozat csipő fenék környékére lehet több gyakorlat kitörés, gugolás ,combközelitőgép ,stb és minden edzésen lehet aerob gyakorlatot csinálni bicigli ,lépcsőzőgép,futógép na meg a kajára figyelni hát röviden ennyi
  15. na majd megérdeklődöm a tulaj feleséde nagyon vágja ezt a témát
×
×
  • Create New...