Jump to content
PirateClub.hu

Szerintetek milyen kocsit vegyek, ami fiatalos es sportos?


karnuts
 Share

Recommended Posts

Minden nap használva? :o:D

20 év az 7305 nap, 98 000 / 7305 = 13,14.

Szal jó közelítéssel naponta elmegy a faluvégre meg vissza? :D

 

Egyébként attól függ mire használták az autót. Pl a 10 éves meganeunkban van 136000, családi autó, évi 13.000 megszokott, mert benzines, ugyanez pl egy dízelnél kb évi 30.000.

 

4 éves C. jumpynk 176.000 km, melóautó, 2.0 HDI, ugyanebből hülye aki benzinest vesz :D

 

Szóval komolyra fordítva a szót, ha dízelt veszel, tuti sok km van benne, mert azért vettek dízelt, hogy megtakarítsák a pénzt a sok-sok km alatt. A benzinesben általában kevesebb a km, de ez sem mindig igaz, jól ki kell fogni egy hétvégi autót, persze vezetett szervízkönyvvel. Ha friss rendszámos, vagy vizsgás, akkor majdnem biztos, hogy import autó, visszatekert órával, nem érdemes vele kisérletezni.

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

es meg azt szeretnem kerdezni h mitol fugg az h jol megy 1 kocsi. szoval lattam a neten 1.2-es kocsit 90 loeroset, de lattam 1.5-os ami csak pl 70 lovas volt. melyik megy jobban (pl gyorsul 100 120ig).

 

eleg ha csak 120al megy a vas, de azt hamar elerje. a kett kozul melyiket erdem nezni?

 

lopero/kobcenti?

Link to comment
Share on other sites

opel e kadett 5, 5.5l\100

max 500e ft bol megvan költeni csak néha olaj benzin +víz de az olaj+benzin elég ritkán

na most lehet hogy régi meg fos meg mitudomén de 200 fölött lazán jól érzi magát+meglepően csöndes

szerintem egy ilyen nagyon jó lenne kezdőautónak+a maradék pénzböl lehet egyedi tuningot csinálni

 

Link to comment
Share on other sites

te döntöd el neked melyik a jobb. A kis köbcentis pl 90 lovas is megy úgy mint az 1.6os 90es, csak míg az 1.6 sokkal nagyobb tartományban nyomatékosabb, a kisebbet pörgetni kell, így lehet hogy fogyasztásra sem lesz nagy különbség. Pl egy régi buzuki stift legyorsul egy 1.6ost 1es 2esben, de 90kmh-tól már igencsak elfogynak az esélyei :D

Link to comment
Share on other sites

asszem ertem.

 

akkor mondjuk egy 1.2es 90 lovas jól gyorsul kb 60-ig 80ig de mondjuk egy 1.5os meg ez felett is?

 

meg mondjuk egy nagyobb kobcentisnel nem kell annyira nyomni a pedalt megis megindul?

 

remelem nem ertettem nagyon felre

Link to comment
Share on other sites

Minden nap használva? :o:D

20 év az 7305 nap, 98 000 / 7305 = 13,14.

Szal jó közelítéssel naponta elmegy a faluvégre meg vissza? :D

 

Egyébként attól függ mire használták az autót. Pl a 10 éves meganeunkban van 136000, családi autó, évi 13.000 megszokott, mert benzines, ugyanez pl egy dízelnél kb évi 30.000.

 

4 éves C. jumpynk 176.000 km, melóautó, 2.0 HDI, ugyanebből hülye aki benzinest vesz :D

 

Szóval komolyra fordítva a szót, ha dízelt veszel, tuti sok km van benne, mert azért vettek dízelt, hogy megtakarítsák a pénzt a sok-sok km alatt. A benzinesben általában kevesebb a km, de ez sem mindig igaz, jól ki kell fogni egy hétvégi autót, persze vezetett szervízkönyvvel. Ha friss rendszámos, vagy vizsgás, akkor majdnem biztos, hogy import autó, visszatekert órával, nem érdemes vele kisérletezni.

Igen, minden nap használva. Apám autószerelő, és legtöbbször arra van használva az autó, hogy elmegy vele dolgozni (a munkahelye alig pár kilométerre van a lakásunktól), illetve alkatrész boltok felé is elszokott vele menni, ha kell valamihez alkatrész.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mi nem rég estünk át egy használt autó vételén (1 éve). Nem kifejezetten a te szempontjaid voltak az elsődlegesek ahogy vissza olvastam (4 tagú család kell a hely), de! A Peugeot-k minősége a 2004-es évjáratokik kérdőjeles. Kezünkbe került anno egy általános szervízelési statisztika százalékos kimutatásokkal. A Peugeot közel volt a dobogóhoz főleg motorikus dolgok miatt. A Fiat-ról annyit tok hogy sokat veszít mindíg az értékéből.

 

A végén vettünk egy Opel Astrát azóta túlesett egy kipufogó plasztikán mert rá tolattam egy nyomorék kőre... Más gond még nem volt vele, jól bírja és van alkatrész ellátás is bőven hozzá.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

A japán márkákhoz a legdrágább mert nem nagyon van hozzá utángyártott csak gyári,de mondjuk nem is kell hozzájuk gyakran.Persze vannak kivételek. A legolcsobb a lada és a lada samara alkatrész és van is belölük sok. Utánna vanak az 1-2 vw-ek, a többi meg köztük nagyon változo. És szerintem ne vegyél olasz autot nagyon szidják öket, franciábol is csak peugeot-ot de abbol ne 206-ost,hibás széria.

Én speciel a vw polo-t ajánlom,nekem is az van nem volt vele még semmi bajom,ráadásul diesel és télen -15-ben is pöc-röf pedig nencs garázsom.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

szevasztok!

 

ismet a segitsegeteket szeretnem kerni, most talan legutoljara.

atugrottam ma tatabanyara es talaltam 2 kocsit csak nem tudom h melyiket vegyem meg. az egyik egy polo a masik golf.

 

polo:

1.4es 75le 63000 km-t futott 2001es es 1 300 000 ftba kerul. kepem nincs rola de szurke(metalfenyes), kicsit le van ultetve, uj lengescsillapitok(asszem valami sport valtozat, ha van ilyen), a muszerfal be van sullyesztve, benzines, nagyon kicsit sotetitett a szelvedoje, sport kipufogo.

a neten utana neztem

Városi fogyasztás 8.9 liter/100 km

Vegyes fogyasztás 6.6 liter/100 km

Városon kívüli fogyasztás 5.3 liter/100 km

 

golf:

1.4es, 16 V, 75 le, kb ugyan annyit futott mint a masik, 1999es. ara 1 000 000 ft. kepem errol sincs de ez is szurke(metalfenyes), kicsit jobban le van ultetve, faszan besotetitve, benzines, ez is nagyon jol nez ki.

fogyasztas a netrol ugyan az mint a polo:

Városi fogyasztás 8.9 liter/100 km

Vegyes fogyasztás 6.6 liter/100 km

Városon kívüli fogyasztás 5.3 liter/100 km

 

annyi meg hogy 1 100 000 ft all rendelkezesemre, szal a polohoz (atiratassal, biztositassal stb egyutt) kb 300 000et fel kene vennem.

 

szerintetek melyik eri meg jobban? kinezetre + felszereltsegre nekem mindegyik bejon. szal most ervek<->ellenervek kellenenek a ket kocsirol, vagy akar sajat tapasztalatok. en, mivel nem ismerem egyik markrt se igazan bennem csak az a ket dolog van bennem hogy fiatalabb azto hitellel, vagy kicsit oregebb hitel nelkul.

 

legysz aki tud valami okosat vagy csak van velemenye irja meg.

 

elore is nagyon koszonom

Link to comment
Share on other sites

Azt hogy milyen a felszereltségük nem irtad. De valószinű a golf alapból jobb. Már csak a kinézet és a nagyság miatt is a golfot venném meg.

 

És szerintem ne vegyél olasz autot nagyon szidják öket, franciábol is csak peugeot-ot de abbol ne 206-ost,hibás széria.

 

Mind a nemtom hány milió eladótt 206os hibás széria? :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
asszem ertem.

 

akkor mondjuk egy 1.2es 90 lovas jól gyorsul kb 60-ig 80ig de mondjuk egy 1.5os meg ez felett is?

 

meg mondjuk egy nagyobb kobcentisnel nem kell annyira nyomni a pedalt megis megindul?

 

remelem nem ertettem nagyon felre

 

Egy erősebb nyomatékos autónál ha 130-nál nyomsz egy padlót akkor még ott is elég keményen tud húzni, mint ahogy az előttem szólók írták egy 1.0 - 1.4 -es autó ott már csak lejtőn lefelé hátszéllel gyorsul tovább :)

Link to comment
Share on other sites

Igen persze de azért elég nagy különbségek tudnak lenni :)

Nem mind1 hogy 100-ról 150-re 30mp, vagy 10mp :) Mondjuk szerintem aki nem gyorsulásra akarja használni annak tök fölösleges mert M.o.-n 130-nál többel hivatalosan nem is lehet menni sehol :) Szóval ha hivatalosan nézzük 130 fölé minek gyorsulna az ember :D

Link to comment
Share on other sites

Végülis jah :)

De visszatérve a téma indítójára, szerintem első autóként akart venni valamit, gondolok itt azért erre mivel azt írta hogy nem igazán ért az autókhoz :) Ha jól gondoltam és első autónak vesz valamit, akkor nemhiszem hogy az első útja németországba vezetne ki hogy megnyomhassa neki :D De aztán sose lehet tudni, lehet hogy már kint van németbe és koptatja odakint az aszfaltot és csak az utca rémeként ismerik :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

na jo, a ketelyeket idelye eloszlatni.

 

nem vagyok total hulye, vezetni tudok, a kocsikhoz se vok total idiota. annyit tok roluk, mint 1 atlag ember.

 

azert nyitottam ezt a topic-ot mert meg szerettem volna kerdezni par tapasztaltabb embert is.

 

 

amugy a kocsit mar megvettem.

 

1.4es polo 55 kw, metal vilagos szurk, alufelni..... egesz jol nez ki. nem 1 versenyauto de az en igenyeimnek tokeletesen megfelel. most lett benne cserelve vezermuszij, meg valami masik szij a szervohoz van koze de nem vagom h mi a neve.

 

mostanaba elegge be vok tablazva, ezert nem irtam.

 

ime 1 kep a kocsirol:

 

post-74445-1225027123_thumb.jpg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...