Jump to content
PirateClub.hu

Formula 1


Gabi89
 Share

Recommended Posts

Sztem se megy vissza most már jó neki a zsé a Honda-nál :D Mondjuk sok mindent nem értek el vele de remek szakértő Brown úr :D a Ferrari régi zsenije.. de azóta hiányzik is rendesen a csapatból,jó h világbajnokok lettek meg minden de láthatóan hiányzik..

Link to comment
Share on other sites

sztem meg éppen az a baj, hogy nincsen egy olyan ember akire felnéznének,vagy lehet nagyobb szigorral kéne vezetni,mert ennyi hibát sztem nem látnánk pl briatore csapatába,amúgymeg ez van ha az olaszok veszik át a hatalmat..

 

Teljesen igazad van!

Link to comment
Share on other sites

azt ne felejtsétek el, hogy mikor alonso a renaultban kezdett versenyezni, első évben nem is volt nagy szám a csapat a másodikban jöttek fel[ha jól emlékszem] amúgy is jövőre igen sok szabály meg fog változni amihez alkalmazkodni kell a csapatoknak..

Link to comment
Share on other sites

Az idény felétől elég érdekes amit csinál a Ferrari azt gondolták h ez a lyukas orrkúp annyira jó lesz, de nem sok mindent hozott. A török GP óta csak egy jó vesenyünk volt /a Francia/ azóta a Mclaren nagyon veri őket. /Sajnos/

 

Forza Ferrari !!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ezek zseniális vélemények.

 

kimice te egy zseni vagy. Szerintem el kéne menned átvenni az írói Nobel-díjat...

 

Meg ez a mindig ez van ha az olaszok veszik át a hatalmat szöveg... Pff... Európa legjobban menő gazdasága most jelenleg az Olasz... Kimész, a roncstelepek telis-tele 2-3 éves autókkal (aminek az az oka, hogy az ottani tesztautóknak nincs alváz és motorszáma, ezért nem használhatók csak adott ideig közúti forgalomban), az utakon meg szinte csak vadonatúj gépek... Megvannak a problémáik, de ne vicceljünk már. Pff.

 

Massa meg igen, hát valóban zseniális gondolat, leáldozott a csillaga, vége a karrierjének most, hogy 3 ponttal vezet alkeszkönnen előtt... Így van vége az átlagos autóversenyző karrierjének, hogy sorozatban hozza a futamgyőzelmeket, a dobogós helyezéseket és a pontokat. Borzasztó. Tényleg. Kimice szerint Hamiltonnak, Kubicának, Kovalainennek is leáldozóban van. És tudjátok mi az ok? Na? Tipp esetleg? Nincs? Megmondom én: RÁJKÖNNEEEEN!

Abban a sorozatban, ahol ő versenyez, senkinek sincs se esélye, se lehetősége nyerni, sőt mi több ha lehet, illendő lenne visszavonulni, mert egy kalap szar így is úgy is. Ne vicceljünk már, hogy valaki képes a MESTERREL egy sorozatban indulni. Hát gusztustalan. Nem szégyellik magukat a formaegyes pilóták, hogy el mernek indulni ameddig RÁJKÖNNEN versenyez?! Szégyentelenek...

 

Valóságos vicc, amiket írsz öcsém. . .

 

Elvakult? Á, ez erre nem jó szó... Majd gondolkozom még rajta, de szerintem nem találok olyat, amiben a te viselkedésedet le lehetne írni valamilyen a valóságoshoz közelítő módon...

 

Tehát akkor, ha már ilyen értelmeseket írunk: ha minden jól megy, rajkönnen visszavonul az év végén, vazze 8-10 év alatt 1 vb cím, elég nagy szégyen, azt is a csapattársa szerezte meg neki. Jön Kubica, vagy Vettel és végre megint egy ütőképes PÁROS lesz a Ferrariban, talán nem olyan sofőrrel mint rajkócska, aki szanaszét hajt minden autót... Ki is mondta, talán Mario Ilien, a Mclaren motorkonstruktőre (?), hogy a Ferrari ha rajkócska alá autót akar rakni, jobb lesz, ha egy tankot épít, mert minden mást tönkre fog tenni. Hát ja. Be is bizonyosodott. Egy laza francia futamon, ahol kimice szerint EL-KÉ-PESZ-TŐ távolságra ment el a csapattársától (majd 6 másodperc, figyeled öcsém, mint a Schumis időkben!) és sokra volt a 3. helytől képes volt szétszakítani az autó hátulját?

Érdekes módon amíg a Mclarennél volt is mindig jött valami gond, pl jajj szar a merci motor, jajj nem jó a gumi, leszakad a felfüggesztés, fuujj... Most épp a Ferrari a szar a rájkönnen rajongóknak. Hát ja... Coulthard alatt jóval kevesebbszer döglött le a merdzsó ha jól tom... Na nem gond.

RÁJKÖNEN A KIRÁÁÁÁÁÁÁLY...

 

Ui.: Forza IGAZI Ferrari, Forza Felipe Massa!!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Akkor már megérte :D :D :D

 

 

Sőőőt, tovább megyek: Senna igazából öngyilkos lett, mert tudta, hogy majd jön pár év múlva Raikkönen, és így akarta egyengetni az útját. Gilles Villeneuve-ről és Juan Manuel Fangioról ne is beszéljünk. Phil Hill? Ugyanmár... :D

Link to comment
Share on other sites

én azért kussba maradnék a helyedben viking megint te csinálod itt a bajt, és azért az hogy sennat meggyalázod egy viccel, elég szánalmas.és igen az olaszok átvették a hatalmat ez volt96-ig amikor 20 évíg nem nyertek semmit ,de te biztos jobban tudod mert 2007 óta nézed az f1-et grat hozzá.az meg hogy jösz az elfogultsággal szánalmas, nemtom ki csalózta le a meklárent? segítek te.

és sztem rajtad kívűl mindenki látja hogy massa nem olyan nagy tehetség mint hamilton kim alonso vagy kubica,

7 éve van az f1-ben igazán nagy dolgot nem csinált, em az a nagy dolog hogyha legjobb autóval nyersz, hanem az a nagy dolog amit most alonso művel a rönóban vettel a torroban vagy kimi 2006-os retek mekivel pályacsúcs monacoban ! és azzal jönni hogy kimi miatt esett le a kipufogó fele, szánalmas, akkor ez elmúlt másfél év során mért nem esett le töbször? ez is biztos kimi hibája, öreg te szánalmas vagy , akkor meg schumacher tehetett a 2006 japánról vagy 2006 brazilía amikor időmérőn elromlott a kocsija,vagy massa mostani fékproblémája nyílván a pilóta hibája mi?

ezt kenni egy pilótára pff.

Link to comment
Share on other sites

Akkor már megérte :D :D :D

 

 

Sőőőt, tovább megyek: Senna igazából öngyilkos lett, mert tudta, hogy majd jön pár év múlva Raikkönen, és így akarta egyengetni az útját. Gilles Villeneuve-ről és Juan Manuel Fangioról ne is beszéljünk. Phil Hill? Ugyanmár... :D

 

Hát ezt azért nem kellett volna..szvsz

 

Amugymeg Massanak nagy érdemei vannak Kimi VB címében (de csak az utcsó futamon), ezenkivül nyert 5-öt,azt is megkellett csinálni úgy hogy Alonso és Hamilton is kemény volt egész évbe! Ne veszekedjetek ezen :D Inkább szurkoljunk hogy a Ferrari ismét lendületbe legyen! Forza Ferka!

Link to comment
Share on other sites

nemtom ki csalózta le a meklárent?

Az összes épeszű ember ;) Jaj hogy már megint elfeledkeztél arról a fránya kémbotrányról. Ejha, valóban kis semmiség volt az, minden héten van egy ilyen...

 

7 éve van az f1-ben igazán nagy dolgot nem csinált

Na most megint marha okos voltál. Massa a Sauber Petronast mindig jó helyen vitte és már akkor is mindenki tudta róla hogy gyors és agresszív. Nem véletlenül ment az első idénye után tesztelni a Ferrarihoz. Majd utána visszaült a Sauberbe és megint jó eredményeket szállított. 2006 volt az első idény hogy Ferrariba ült, és az idény feléig véletlenül sem lehetett azt mondani a Ferrariról hogy a legjobb autó! Úgyhogy f*szságokat beszélsz össze-vissza, a Sauberrel nehéz lett volna annál többet felmutatni mint ő tette! És igen, Raikkönen sem mutatott fel többet azzal az autóval! 2007ben pedig szerzett Raikkönennek egy vb címet az utolsó futammal, úgyhogy szerintem rohadtul bekussolhatnál a baromságaiddal!

 

2006-os retek mekivel pályacsúcs monacoban

Csak mondanám, hogy a McLaren mindig is a leggyorsabb autók között volt, a megbízhatósággal küzdöttek mindig is.

 

Ja és továbbra is megnézném a helyedben hogy hol van Massa és hol van Raikkönen a tabellán, utána pedig tegyél lakatot a kezedre.

Link to comment
Share on other sites

én azért kussba maradnék a helyedben viking megint te csinálod itt a bajt, és azért az hogy sennat meggyalázod egy viccel, elég szánalmas.és igen az olaszok átvették a hatalmat ez volt96-ig amikor 20 évíg nem nyertek semmit

Segítek: a Ferrari mindig is anyagiakban szerényebb csapat volt. Az alatt a 20 év alatt pedig CSAK ez számított. (turbós motorok, amik a kiscsapatok miatt lettek betiltva pont!) Miért? Olvasd el Luca De Montezemolo legutóbbi nyilatkozatát: Nagy dolog, hogy ilyen pici autógyár, mint a Ferrari ki tud állni akkora tőkével szemben mint a nagy gyártók, pl a bmw, merci, vagy toyota. Mivel a Fiattól nem kapnak segítséget, így az utcai autók bevételének igen nagy része fordítódik a F1-re. Akkoriban meg sajnos nem volt pénz. Márpedig az F1-hez CSAK pénz kell. Lásd pl Williams : volt pénz, volt Renault motor, volt két vébé (96-97). Elfogyott a pénz, döglődnek. Vagy például Lotus: Senna tőlük indult, egész normális teljesítményeket értek el, elment Senna, elment a pénz is. Vége a Lotusnak. Stb-stb. Szerény véleményem szerint nem gyaláztam meg egy viccel. Amit Te csinálsz, durvább. Hogy szerinted mindenki szar csak alkeszkönnen nem... Sőt, gusztustalan amit művelsz!

 

,de te biztos jobban tudod mert 2007 óta nézed az f1-et grat hozzá.az meg hogy jösz az elfogultsággal szánalmas, nemtom ki csalózta le a meklárent? segítek te.

 

Meg rajtam kívül az FIA vizsgálóbizottsága ;) Segítek: 94-ben láttam Senna balesetét élőben. Amikor te még nem is éltél... Valszleg ;) Ilyen helyesírással... jössz egy sz-szel...

 

és sztem rajtad kívűl mindenki látja hogy massa nem olyan nagy tehetség mint hamilton kim alonso vagy kubica,

7 éve van az f1-ben igazán nagy dolgot nem csinált, em az a nagy dolog hogyha legjobb autóval nyersz, hanem az a nagy dolog amit most alonso művel a rönóban vettel a torroban vagy kimi 2006-os retek mekivel pályacsúcs monacoban !

 

Valóban gusztustalan amit Massa művel. :D Kim mióta is van az effegyben? 99-2000 óta talán? És tavaly lett világbajnok, igaz? Ahha. Ergo 8-9 év alatt. Oké. Tehát: (matekzsenik figyelem!) ha Rájkönnen 8 év alatt lett világbajnok és Massa 7 év alatt harmadszor vb esélyes, akkor Kimi korábban lett világbajnok. Persze ezzel fennáll, hogy idén vb lesz. Ha meg nem, akkor nem. Evvan. Nem fogok zokogni, mint a rajkönnenesek 2003-ban :D Meg mindig :D És a Mclaren valóban a legszarabb autó volt. Jeeee :D

Monaco. Hát igen... Ott aztán kell a gyors autó ;) Széles pálya (szerinted...), kevés kanyar, semmi forgalom... Pályacsúcsokról beszélvén: Schumi: H.ring és Brazília biztos amit ő tart azóta is... akkor miről beszélünk... Monacoban végképp nem számít az autó teljesítménye. Lásd Sutilt idén... Aki nemmellesleg Rajkönnen összetört. De ez csak ilyen mellékszál (egyébként az esettel kapcsolatban: nem rajkó volt a hibás, de ugye a kettős mérce works well :D ).

Alonso? Hanyadik is lett Piquet? . . . Na mindegy:D Amúgy mondok egy titkot: A Renault fejlődik ;) Ők most beáldozzák a fejlesztési időt az idei autóra. Valszleg Briósjóska mondta nekik, hogy sürgősen mutatni kéne valamit, mert gáz lesz... Pl elmegy az ING vagy ki tudja. Persze csak tippelek, de van ilyen..

Vettel meg majd jön a Ferkához ;) De azt állítani, hogy alkeszkönnen állandóan a legszarabb autóban ül... Az azért bátor ;)

 

és azzal jönni hogy kimi miatt esett le a kipufogó fele, szánalmas, akkor ez elmúlt másfél év során mért nem esett le töbször? ez is biztos kimi hibája, öreg te szánalmas vagy

Hát szerintem igen, arról ő tehetett, hogy lezúzott egy lekörözni kívánt versenyzőt. De hát lehet hogy nem. Öngyilkosok próbálnak szerencsét a formaegyben. Sőt, súgok: Massa mondta hogy menjen neki kiminek. Nem tudom kivel értek össze, szerncsétlenül sikeredett. Legalábbis állítólag ez vót'. De amennyi igazságtartalma van a nyilatkozatoknak... Ettől még széthullik alatta a vas általában :D

 

, akkor meg schumacher tehetett a 2006 japánról vagy 2006 brazilía amikor időmérőn elromlott a kocsija,vagy massa mostani fékproblémája nyílván a pilóta hibája mi?

ezt kenni egy pilótára pff.

 

Na ez a kettős mérce. Elektronikai problémát ráfogni valakire :D Halle kiscsávó, Schumacher nem egyenlő Uri Gellerrel, hogy megzavarja az elektronikákat :D

A fékprobléma sem csattanás eredménye. Illetve dehogyisnem, a szabadedzésen törte össze Massa, mert ha jól emlékszem megcsúszott egy olajfolton (igen, tudjuk KIMI RAJKÖNNEN megfogta volna. Oké. Hiszen ő a legjobb. Jóvan. :D) és nem tudták teljesen rendberakni a gépet. Szelaví. Evvan.

 

És: Ja, szánalmas vagyok. Egy mocskos szemét. Akkor nekem bizony a rohadt anyámat. Fujj. Mekkora mocsok vagyok.. Elképesztő. Lehet, hogy megyek meghalni. Ja nem, hopp, szerepet tévesztettem... Azok az emóóósok.. Meg a rajkönnen fanok, ha véletlenül nem kapják meg a helyezést ajcsiba :D

 

Moderátorok: kérlek-kérlek hogy ne töröljétek, én ezennel abbahagytam a "vitát" (ha ezt annak lehet nevezni...)! Annyit dolgoztam vele :D

 

 

 

 

Szerk: FORZA FERRARI, FORZA FELIPE MASSA!

Link to comment
Share on other sites

szabadeddzésen összetörte, jól van :D szép volt emelem kalapom elötted

rájkönen mikor zúzott franciában vkit ,sehol xD.

és épp te mondtál ellentvetést magadnak ugyanis monakóban semmit sem számít a kocsi és ki tartja a pályacsúcsott a sz.r 2006-os mekivel, massa hol volt akkor a legjobb kocsival? sehol nah látod itt jön ki a különbség az átlagos pilóta és egy kiemelkedő pilóta között.amit vettel csinál most a torroban nem sokan tudnák megcsinálni,vagy amit alonso csinál a rönóban, most meg pique nyert dobogót amit ő is nyilatkozott hogy mák volt és szerinted máris jobb mint alonso pff.ha alonso jött volna ki akkor megnyeri a futamot,mert ő feltartotta volna hamikét az biztos.és kimi amúgy 2001-ben kezdte ,és ő már jó pár vb-ért menő küzdelemben volt mint massa, ennyit rólad

amúgy a massás esethez jópár vb nyilatkozta hogy nemértik mért engedte el hamiltont na mindegy

Link to comment
Share on other sites

Na figyelj matekzsenikém. Massa 2002-ben kezdte a Sauberrel. 2006-ban igazolt a Ferrarihoz. Vagyis ez a 3. éve hogy harcban van a vb címért, míg Raikkönen 2003 óta az erős McLarennel nem csoda hogy "harcban" volt a vb címért. Mondjuk nagy harc nem volt mert Schumacher már a francia nagydíjon világbajnok lett Kimike ellen, aztán Alonso is szépen otthagyta Raikkönent. Ekkora nagy harcban volt a vb-ért :lol: És továbbra is mondom hogy a McLarennek csak a megbízhatósággal volt problémja, a gyorsasággal sosem. Egy körön mindig gyors volt, még 2006ban is, más kérdés hogy Raikkönen alatt mindig meghalt az autó.

 

Na remélem sikerül kimatekoznod.

Link to comment
Share on other sites

gratulálok

2002-ben 3. legjobb autó ,2003-ban a williams is jobb volt a mekinél nem hogy a ferrari.

2004 retek autó 2005 vb autó csak megadta magát párszor.

2006 retek autó megint.

és még annyit hogy a legnagyobb pilóták sosem alázkodnak meg a másik elött,lásd hamilton alonso.

massa meg szépen meghúzta magát 2006-ban.

Link to comment
Share on other sites

Mivel ott volt Schumacher akinek a futamokat kell szállítania, ezért nyílvánvaló volt Massának és meg az egész Ferrarinak is, hogy mi lesz a szerepe. Plusz tanulni ment oda az első évre, nem vb-t nyerni ;) De a magas intelligenciád ezt képtelen felfogni. És megalázkodásnak véletlenül sem mondanám. Schumacher és Massa mai napig barátok, utánanézhetsz.

Alonso és Hamilton pedig jó szar példa volt, ők inkább óvodásat játszottak ;)

 

2004-ben retek autó? Raikkönenen kívül nem volt másik esélyes a vb címre Schumacher ellen. Mégis, már a francia nagydíjon (Raikkönen az utolsó körben elfékezte a visszafordítóban) Schumacher világbajnok lett! A McLarenen kívül a többi csapat sehol sem volt, annyira "retek" volt az autó :lol:

 

Ezt elfelejtetted: 2008 retek autó megint? Mert Raikkönen alatt minden autó retek.

Link to comment
Share on other sites

2004-ben, jól van az kár hogfy 2002-ben volt, nem baj szép volt.

2004-ben egy versenyt nyertek azt is kimi révén ráadásul úgy hogy többek között magasan legjobb autóval rendelkező schumachert is megelőzte.

és figyelj az hogy vki kimagasló tehetség azt már sokkal hamarabb lehet látni mint hogy egy top autóba bekerül.

lásd senna, schumacher kimi alonso vettel kubica.

 

Link to comment
Share on other sites

Erről a megalázkodásról: Alonso- Massa, nürburgring, tavaly. Megalázkodás? Inkább kiskakas volt :D Akkor azért fikázták jópáran :D :D :D:lol:

 

Inkább rajkó alázkodik meg mindenkivel szemben... De tényleg mindenkivel szemben. Egyetlen egy olyan esetre nem emlékszem, amikor megvédte volna magát a támadásokkal szemben. Akkor miről beszélünk? Megalázkodik Massa. Hát ez szánalmas...

 

"Illetve dehogyisnem, a szabadedzésen törte össze Massa, " Idézet MAGAMTÓL (nem szerkesztett hsz)

"szabadeddzésen összetörte, jól van biggrin.gif szép volt emelem kalapom elötted" Idézet valakitől, akit nem értek :D

 

Ez valami zseniális. Most komolyan nem tudta elolvasni, hogy szabadedzés, vagy ő hiszi azt, hogy rosszul írtam, vagy azzal van baja, hogy megcsúszott egy olajfolton? Vannak dolgok, amiket még én sem értek. Pedig azt hittem, hogy a sötétség legmélyebb bugyrait is képes vagyok feltárni, de úgy tűnik, hogy tévedtem. Nagyot.

 

Tehát: Mr. kimirajkönenakirályakibeszólannakhülyeségeketbeszélek! alias kimice (képzeld, én le tudom írni a másik nevét helyesen...)

 

Mi a büdös francra gondoltál itt és miért hiszed magad ettől okosnak? :D

 

Amúgy nem mondtam ellent magamnak azzal, hogy semmit sem számít az autó ;) Ha végiggondolod, ezzel pont elismertem volna hogy rajkónak sikerült egy gyors kör, de végülis nem számít. Kicsire nem adunk, nagy meg nem számít... Tudod. Semmi gond.

 

Idézek: "és ő már jó pár vb-ért menő küzdelemben volt mint massa, ennyit rólad"

Öhm... Segítek. A mondat, amit kerestél: és ő már TÖBB vb-ért menő közdelemben volt, mint massa.

Remélem segíthettem. Tudom, van akiknek nehéz az alany és az állítmány egyeztetése, de ők általában elmennek miniszterelnöknek, mint Medgyessy (no politic, ő is mondta, hogy nehéz szó az útelágazkodás :D ), vagy nem írnak nyilvános helyekre... De úgy tűnik, a kivétel erősíti a szabályt :D

Amúgy meg ja... Keményen harcolt a vb-ért mindig :D Ahogy Finep és Gospel kolléga is leírta :D

 

Ő kérnék világbajnokokat akik ezt nyilatkozták :D Őőőő Lauda nem számít, ő is öregszik, egyre nagyobb hülyeségeket mond mostanában :D

Amúgy meg azért engedte el, mert nem engedte el :D Hanem megelőzte :D és próbált visszatámadni. De áhh még mindig ezen vagy fennakadva :D

 

Kérdésem a tisztelt egybegyűltekhez : KIMI RAJKÖNNEN FÉLISTEN miért engedte el Michael Schumachert az Úr 2006. esztendejében, a Brazíliában megrendezett Formula egyes nagydíjon az utolsó körök egyikében?

 

Nyehhehhhehhe :D :D :D :D :D

 

 

 

Szerk: ha nem látták, hogy tehetséges, akkor vajh' miért került a Ferrariba Massa? És amint azt Gospel leírta, vitte ám az eredményeket a Sauberhez gyönyörűen.

 

És még valami. Ha már:

 

FORZA FERRARI, FORZA FELIPE MASSA!!!

Link to comment
Share on other sites

talán nem elengedte hanem védte pozicíóját ne hasonlítsd már azt a két ügyet egymáshozm, most meg massa kinyitotta kaput, akkor elismerem schumacher át.aszta a fejét mert húzodott be kimi és utána azt hitte hogy schumacher kívűlről fog előzni hát tévedett.

és nem azért de az egyenesben leggyorsabb autót nehéz megelőzni,mostmeg ez történt akkor lazán gyorsabb volt a ferka mint a meki egyenesben, csakúgy mint most.

 

Amúgymeg a helyesírásnak semmi köze nincs az f1-es tudához de te ezt biztosan jobban tudod

Link to comment
Share on other sites

F1-es tudás? :D Kezd elmenni ez a szájensz fiksön irányába :D Mit tudsz te F1-elni? Talááán őőő ültél már F1-es autóban? Valszleg nem nyert... Ő talán láttál már élőben F1-es autót közelről? Ő, sajnos ez sem nyert. Talán F1-es versenyző vagy? Tévedtem...

 

Akkor? :D Milyen F1-es tudás? :D

 

Haversrác, én kérdeztem valamit. Válaszolj. Mi vicces abban, hogy a szabadeddddddddddzésen összetörte?

 

Na. Várom...

 

 

 

FORZA FERRARI, FORZA FELIPE MASSA, FORZA ITALIA!!!

Link to comment
Share on other sites

az a vicces hogy idén hockenheimben semmi nem történt massa autójával a szabadeddzésen,

és képzeld én már láttam f1-es kocsit.

és az f1-es tudás nem egyenlő az f1-es versenyautó vezetésével megint csak kiforgatod a szavaimat,nembaj vmiben neked is jónak kell lenened

Link to comment
Share on other sites

Ahha. Tehát: aki úgy gondolja, hogy ért a formula 1-hez, az már F1-es tudás.

 

Összegzem: Nem "Tudok sok mindent a formula 1-ről" hanem f1-es tudás. Gyönyörű.

 

Ez egyre jobb lesz. Olyasmivel dobálózhatsz tehát, amivel akarsz, hiszen "ja én nem is úgy gondoltam". Ettől már csak egy lépés, hogy diktátor legyél, hajrá hitler...

 

 

JA: hogyha annyira értesz a FORMAEGYHEZ és ofkoz RAJKÖNENHEZ, akkor kérlek válaszolj:

Hány fokos szögben állt a tavalyi japán nagydíjon Raikkönnen hátsó szárnya, és ez miben befolyásolta az első szárnybeállítását, valamint a bal első kerék terpesztését, és ezzel mennyivel fogyasztott többet/kevesebbet az időmérő edzés és a verseny második szakaszában, valamint EZ hogyan segítette hozzá, hogy a 16. körben lekörözze a legutolsó pilótát, akinek fájt a lába és a bal szemére kancsal?

 

 

Várom! És nem azt, hogy jajj de a 16. körben nem is fájt a lába... Főleg nem úgy, hogy épp Raikkönen körözte volna le má nehogymááá...

 

Na, ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kellene tudni válaszolni ahhoz, hogy azt mondhasd, hogy TE bizony ÉRTESZ a forma egyhez.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...