Jump to content
PirateClub.hu
jannussz

Gyúrjunk wazze!

Recommended Posts

Hát amennyire tudom a fekvenyomó ruha hasonlít a bicajos ruhához kinézetre csak sokkal masszívabb anyag nagyon nehezen lehet felvenni és fogja az ember kezét mikor leengedi a súlyt, mintha egy rugo lenne a kezed alatt :P:P kicsit hülye megfogalmazás de szerintem eltudod képzelni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

titánium szovetel:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fekvenyomóruha?PFFt ugyan már.

 

Hiszen a jövőben élünk!

Minek emelgetni azokat a nehéz vasdarabokat, amikor erre van más megoldás is:

 

Íme, a harmadik generációs testépítő ruha:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

med_October%202006%20227.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

strandon is jól lehet benne pózolni különösen a szép szabályos kocka hast emeli ki ez a nagyszerű ruha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Milyen az a fekvenyomóruha?? Én nem tom elképzelni h h lehet az hogy sokkal többet bírsz nyomni olyanban... Vagy csak én vok ilyen hülye?biggrin.gif

 

Egy fekvenyomó ruha olyan hogy 20-an adják rád fél óráig... :P

És télleg k*rvasokat segít..

Múltkor beszéltem egy csávóval a konditerembe azt mondta, hogy versenyen ruhában 185-t nyomott... 72 kilós volt.. Ruhába 140-et nyom mondta.

Ha azt a ruhát felveszed meg se bírsz benne moccanni kb :lol: 60 kilót nem tudod leengedni..

 

Osztálytársam is nyom 100-at ruha nélkül versenyen 120-at nyomott ruhában.. (16 évesen). Meg guggolóruha is nagyon sokat számít, de ebbe már ne menjünk bele ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

csak az a gáz hogy akinek jobb fekvenyomóruhálya az többet bir fekvenyomni bár lehet hogy 300 kg meghaladja a testünk határait egyszerüen az izületek nembirnák el ezt a terhelést mondjuk kiugrana a válluk nyomás közben és igy viszont a ruha segit "egyben"maradni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danabolról mi a véleményetek / estleg tapasztalat?? :P 18 évesen inkább még ne próbáljam ki? Kb. 3éve gyúrok..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemkéne :P fiatal vagy és veszélyes anyag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Én nem akarlak rábeszélni a danabolra, de szerintem egy próbát meg ér. Nekem mondjuk nincs tapasztalatom mert sajnos annó hamistványt kaptam, de mások azt mondják hogy sokat használ. Ja és ne legyél olyan kis naív hogy azt hiszed mivel szteroidozol nem kell olyan keményen edzeni. Ilyenkor kell csak igazán 200% csinálni minden edzést és komolyan kell figyelni a kajázásra is, mert ha ezt nem teszed meg akkor tényleg csak egy ostoba szteroidos gyerek leszel aki miután végez a kúrával 2 hét alatt leereszt. És még egy fontos dolog: komolyan olvass utánna a dolgokank és ne spórolj a levezetésen. Gondolok itt a clomydra, nolvára és esetleg a HCGre. Ha már spórolni akarsz akkor inkább rövidebb kúrát csinálj. Ja és a legfontosabb: SEMMI PIÁLÁS!!!! Elég lesz a májadnak a danával foglalkozni, nem kell neki még a pia is!!

 

Remélem tudtam valamit segíteni a dologban.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na végre jön egy kis szünet itt a húsvét már nagyon kellett egy kis alvás :P Étrend iszonyat hasznos kis dolog most két hónap alatt nött a karom 1.5 centit fekvenyomásba is erősödtem bár ott inkább szabályosságba lehúzásba szóval érdemes :P és már a körülöttem lévők is kezdik megszokni a csirke rizs kaját :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

most husvét alkalmából lehet nyomni a sonkát meg a főtt tojást :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jannussz, írtam egy PM-et, légyszi válaszolj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

holnap vagy hétfőn elküldöm az edzéstervet a számodra nyugi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok. Azt akarom kérdezni hogy ehhez a cucchoz kell e szedni ösztrogén blokkolót? Segítsetek légyszíves. Kössz előre is.

 

http://shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=4840

 

Edited by Gabi89
Direkt link tilos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasazásra mit javasolnátok , hogy mitől kezdene el formálódni a hasam ? Arra is kéne már edzeni :) Jó az ha minden nap csinálnék hasra valamit vagy nem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasprés és lábemelés. De az igazság ha tényleg kockákat akarsz akkor neki kell állnod diétázni és kardiózni (érdemes folyékony L-carnitine-t használni), mert a hasazástól nem fog elégni a zsír! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dianabol vagy Naposim között van egyáltalán különbség? Gondolkozzok 1 kúrán most nyárra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biztos van de egy tuti mindkettő rendesen gyilkolja az ember máját.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Semmi különbség nincs közük! A naposim a dianabol román elnevezése. A hatóanyag mind a 2ben ugyanaz! A lényeg hogy ha ilyenre adod a fejed akkor olvass el mindent a szerről és elsősorban ne a fórumozók véleményére adj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jannussz, írtam egy PM-et, légyszi válaszolj!

edzésterv elküdve!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mi van miért nem ír ide senki?? :huh:;) Ha úgy érzem hogy hetente akár többször tudnék edzeni egy izomcsoportra.. akkor tré az edzésem?? Mostanában nem is nagyon fejlődök, pedig kajám rendben van, lehet az a gond hogy túl sokat pihenek edzés közben?? Pedig úgy tudtam hogy minél többet pihenek két széria között annál jobb, mert addig is pihen az izom v fsztuggya.. Az megoldás lenne ha levenném a pihenők hosszát 0,5-1 percre? még1 kérdés: Az intenzitás növelése mit jelent? nagyobb suly több gyakorlat v mi? :huh: üdv!

Share this post


Link to post
Share on other sites

van olyan amikor ugyérzed hogy nem fejlődsz vagy nem megy ugy az edzés akkor érdemes beiktatni egy egyhetes pihenőt és nem foglalkozni az edzéssel és mikor letelt az egy hét ugy mész vissza a terembe mint a tigris

nemérdemes tul sokat pihenni edzés közbe a használt sulytól függ de 0.5 max 1 perc pihenőnél nem kell több végül is nem beszélgetni járunk a terembe nemigaz?

az intenzitás növelése max suly kevesebb pihenő nuku duma csak edzés :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy én kosárlabdázok, 13 éves vagyok, 184 centi magas 90 kiló, és szeretnék nagyobbat ugrani , mint ami most van. Egyik haveromtól hallottam, hogy vannak ugróprogramok, amnikkel nagyobbat fogok tudni ugrani.

Légyszíves ne azt írjátok, hogy adjak le súlyomból, mert az nem szeretém, mivel kell a centerezéshez (betolni a másikat a palánk alá :) ) Légyszíves írjatok, vagy küldjetek nekem egy ugróprogramot.

 

ui: konditerembe még nem szeretnák járni, inkább otthon csinálnám

előre is köszi

Bálint

Share this post


Link to post
Share on other sites

balika95

Talán ez valamit segít:

http://www.tesztoszteron.hu/emagazin_05_116_Sulypontemelkedes.php

critical_source

Itt a vitamin:

http://shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=6384

Nem szünt meg csak új csomagolást kapott.

Edited by Gabi89
Direkt link tilos máskor használj code tag-ot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na mi van miért nem ír ide senki?? :huh:;) Ha úgy érzem hogy hetente akár többször tudnék edzeni egy izomcsoportra.. akkor tré az edzésem?? Mostanában nem is nagyon fejlődök, pedig kajám rendben van, lehet az a gond hogy túl sokat pihenek edzés közben?? Pedig úgy tudtam hogy minél többet pihenek két széria között annál jobb, mert addig is pihen az izom v fsztuggya.. Az megoldás lenne ha levenném a pihenők hosszát 0,5-1 percre? még1 kérdés: Az intenzitás növelése mit jelent? nagyobb suly több gyakorlat v mi? :huh: üdv!

 

Intenzitás

 

Az edzés "nehézségi foka". Az intenzív edzés kevés pihenőt, sok súlyt jelent. Az edzés kezdőként nem intenzív, majd az intenzitást fokozni kell a súly növelésével és az edzés "pörgőssé" tételével, majd erőltetett ismétlésekkel, amikor az edzőpartner pszichológiai segítségével küzdjük le a súlyt. Az átlag edzőterembe járó edzése nem intenzív, inkább pinalegyezésnek hívhatjuk. Az intenzív edzés fáj, lihegést és teljes izom bedurranás-érzetet okoz.

 

Pihenőidő

 

A pihenőidő gyakorlottaknál annyi legyen, amíg a pulzusszám közel normálisra esik és a lihegés alábbhagy. Kezdőknél intenzitás hiányában egyszerűbb 1 perces pihenőket tartani, kisebb izmoknál pedig fél percet. A sorozatok közötti pihenőidő funkciója az, hogy az idegrendszer regenerálódjon, és az izomsejtek energiakészletei újratöltődjenek. Kisebb izmoknak pl. bicepsz, kevesebb pihenő kell, kart edzeni fél percekkel lazán lehet, miközben egy hátat nem valószínű.

Forrás

 

Amúgy én is tudnék heti 2x mellezni néha, vagy épp mást, de fölösleges, a teljes regenerálódáshoz kb 1 hét kell. Pihenj csak, az izom pihenőidőben növekszik! Az edzés legyen fárasztó akkor és ott, és akkor megtettél mindent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vettem Nitrox Therapy-t kiváncsi vok milyen lesz...:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

köszönöm szépen a válaszodat McCormik

Share this post


Link to post
Share on other sites

szintén köszönet a válaszokért jannussz és RapiD :) akk ezek szerint én eddig csak "pinalegyeztem" :P de evvel is feljött 12 kgxd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Csak úgy nagyjából 3-4 kiló feleslegtől akarok megszabadulni, ugy hogy az ne az izomból ne menjen le... csináljak súlyzós edzést is, vagy csak futás, bicikli, felülés..stb ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Bejelentkezés

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×