Jump to content
PirateClub.hu

V-Ba

Veterán
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About V-Ba

  • Rank
    Feltörekvő

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    káapé
  1. V-Ba

    Gyúrjunk wazze!

    Ezenkívül (amit McCormik elmondott), a dohányzás miatt az inaid és a porcok idővel elgyengülnek, ez nagy súlyos edzésnél sérüléshez vezethet. Aztán mellette ott van az állóképesség és vitálkapacitás, ami jelentősen visszaesik. A keringésről nem is beszélve... Az én tanácsom is a leszokás, teljes mértékben.
  2. V-Ba

    Gyúrjunk wazze!

    Lehet vki olvasta, de ha nem akk itt van egy elég hosszú interjúsorozat Nassertől: [Hidden Content]
  3. V-Ba

    Gyúrjunk wazze!

    Akk egy helyzetjelentés: Áprilisban "ünnepeltem" az 1 éves terembe járást egy finom kis HST-ciklussal, ami erőbe nagyon megdobott és híztam 1,5 kg-t is alatta. Akk voltam 72 kg és elértem fekve a testsúlykg-ot. Testzsírom 10% körül mozog immár fél éve, remélem ezt tudom tartani. Aztán jött a jó idő, egyre többet eljárok intervallumba futni, állóképesség miatt, aztán nyáron továbbra is edzés, és majd úszás, futás, ugrálókötél, és kipróbálom az ilyen crossfites dolgokat (kocsitolás, traktorkerék-görgetés, farönk-felvétel stb.). Úgy komolyabb cél nincs a nyáron, kajálás marad ugyanígy, inkább erőbe és kondícióba akarok fejlődni.
  4. V-Ba

    Gyúrjunk wazze!

    Hello! Én mindenképp a hagyományos csatost ajánlanám, én is azt használom, az már rajtad múlik, hogy a keskenyebbet vagy szélesebbet veszed-e. Itt van egy Titan öv: [Hidden Content] Igaz egy kicsit drága, de ezek a legjobbak.
  5. V-Ba

    Gyúrjunk wazze!

    Cső tusnyák! Ha 16 éves vagy (mint én ), akk sztem felesleges a kreatin. Túlzottan megerősödsz tőle, és az a 10-20 kg plusz fekve nem biztos hogy később jót tesz az ízületeidnek. Majd kb 18-20 éves kortól nyomhatod. Én most csak fehérjét meg vitamint szedek, meg most fogyott el egy glutamin. A glutamin serkentheti a növekedési hormont, szal ha már nem akarsz nőni, akk azt kihagyhatod. De ha szeded is, akk se leszel egy Jao Ming, a genetikád úgyis behatárolja. Amúgy a glutamint én szerettem, jól visszatöltötte a glikogént és segített a regenerációban. A többit meg már elmondta előttem juhzo.
  6. V-Ba

    Gyúrjunk wazze!

    Cső tusnyák! Ha 16 éves vagy (mint én ), akk sztem felesleges a kreatin. Túlzottan megerősödsz tőle, és az a 10-20 kg plusz fekve nem biztos hogy később jót tesz az ízületeidnek. Majd kb 18-20 éves kortól nyomhatod. Én most csak fehérjét meg vitamint szedek, meg most fogyott el egy glutamin. A glutamin serkentheti a növekedési hormont, szal ha már nem akarsz nőni, akk azt kihagyhatod. De ha szeded is, akk se leszel egy Jao Ming, a genetikád úgyis behatárolja. Amúgy a glutamint én szerettem, jól visszatöltötte a glikogént és segített a regenerációban. A többit meg már elmondta előttem juhzo. szerk: hoppá ez nekem is dupla post lett.. bocsii
  7. V-Ba

    Gyúrjunk wazze!

    Köszi. Linkelek inkább mer így hosszú lenne [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] HST: Hipertrófia Specifikus Tréning [Hidden Content] Namost, a HST megtervezése teljesen egyedi, de lehet úgy is mint ahogy az uccsó linkben 1 komplett heti edzésterv van (nekem az segítette a legtöbbet). A lényeg, az alapelvek pedig az első linkben is megtalálhatóak.
  8. V-Ba

    Gyúrjunk wazze!

    Na ma végeztem egy 5 hetes HST-ciklussal. Mindenképpen nyertem vele, feljött 1,5 kg, erőbe pedig nagyon megdobott. Fekvenyomást úgy indítottam, hogy 60-ba alig ment 4-5 ism, HST végére 70kg (közel testsúly) meglett (1*10). Guggolásnál már volt, hogy régebben belement 1 ism a 100-ba, de az nem volt az az "igazi" guggolás. Most elértem, hogy 90-be a 10 simán megy, teljes mozgástartománnyal. Húzódzkodás, tolódzkodás, karhajlítás, szűknyomás, felhúzás + a többi alapgyaksiban is nőttek a súlyok, remélem ezek megmaradnak a következő, heti 2 izomcsoportos bontású edzésnél is.
  9. V-Ba

    Bajnokok Ligája

    Live streamet tud vki adni a mai meccshez? szerk: [Hidden Content] magyar digitv is van, rem nem fog akadni
  10. V-Ba

    Underground topic (2)

    Killa K - Trap Muzik mixtape elvileg jövő héten! Csekk a myspace-t a promoért! [Hidden Content] sztem eléggé fog ütni.!!
  11. V-Ba

    Gyúrjunk wazze!

    Csá megint! szeretném megkérdeni a véleményeteket a HST edzésprogramról, és esetleg ha vki alkalmazza akkor a tapasztalatokat is! fdavid91, én úgy gondolom, minden a céljaidtól függ. Ha mondjuk mint írtad a rendészeti suli miatt inkább erőt akarsz növelni, akk annak csinálj kisebb ismétléseket nagyobb súllyal, kiegnek kreatin, fehérje + csinálj kardiót is (akár intervallum) ha viszont izmosodni szeretnél (és nehezen hízós vagy) akk 1 szénhidrátos tömegnövi - Jumbo, Volumass35 stb.., ezektől viszont könnyebben jön a has is fel, mivel cukor is van bennük. Ebben az esetben tömegnövi helyett mondjuk fehérje, kreatin, amino (bcaa v. glutamin). A vitaminkiegészítés ne maradjon el! Amúgy a legelső a kaja, egyesek szerint edzésnél is fontosabb, először azt rakd rendbe és akk jön a tömeg & erő! [Hidden Content] [Hidden Content] Szerk: Bocs, nem olvastam annyira fel, de most látom h a kajád rendbe, szal a legnehezebb lépést már megtetted!
  12. V-Ba

    videokari vásárlás

    és még 1 kérdés, hogyha megveszem az 1iket, akk ilyen gondom, h csatlakoztatás v hasonló nem lesz? szerk: vagyis annyi elég ha mindkettő pci-e csatlakozással csatlakozik? bocs, ha kicsit hülye kérdés..
  13. V-Ba

    videokari vásárlás

    és mindenképp ati-t ajánlasz?
  14. V-Ba

    videokari vásárlás

    hello, én is új videokarit szeretnék, kb 20-30 e körül, légyszi segítsetek! konfig: alaplap: msi p35 neo proci: dualcore intel pentium iv d930 3ghz (mostani) videokártya: ati radeon x1650 256 mb pci-e memória: 1gb 800mhz ddr2 ram táp: 400w ha bővebb info kell, akk everestből ki tudom másolni előre is köszi!
  15. V-Ba

    Gyúrjunk wazze!

    Mert mi történt juhzo, h így visszaestél?
×