Jump to content
PirateClub.hu

Rally


vikking56
 Share

Recommended Posts

Hali!

 

Egy interjú Tagai Tomival!

 

http://rally.hu/hir.php?id=73111

 

 

Képek az Argentín rally shakedown-ról!

 

http://duen.hu/foto.php?o=foto_resz&id=1490

 

 

Argentí Rally állása az első nap után:

 

1. Loeb

2. P. Solberg

3. Atkinson

4. Sordo

5. Matthew WILSON

6. Conrad RAUTENBACH

7. Federico VILLAGRA

8. Andreas AIGNER

 

Ajánlom figyelmetekbe a wrc hivatalos honlapját! Élőben nézhetitek a szakaszokat, nézhetitek a WRC TV-t! Most a wrc tv-ben a mai nap megy!

 

http://wrc.com/index.jsp

Link to comment
Share on other sites

Hali !

 

Spitzmüller gyári Mitsubishi WRC-vel

 

 

Március 28.

Gyári Mitsubishi Lancer WRC-vel versenyez Spitzmüller Csaba és Kazár Miklós az Országos Rali Bajnokság 2008-as futamain. A Hell Racing Team párosa 2006-ban három futamon szerepelt a gyári Mitsubishi-csapat színeiben, a 2006-os Veszprém Ralin pedig Spitzmüller szerezte meg a Lancer WRC elsõ murvás futamgyõzelmét.

 

Szabady Levente, Hell Racing Team csapatvezetõje: - Nagyon nagy megtiszteltetés számunkra, hogy újra együtt dolgozhatunk a Mitsubishi gyári csapatával. Az idei évben a mínuszolás eltörlése miatt a megbízhatóság még fontosabb tényezõvé vált, ezen a téren pedig egy gyári csapat által képviselt tapasztalat és háttérbázis döntõ lehet. Bár tavaly nem tudtuk megteremteni az anyagi bázisát, hogy a Mitsubishi-csapat színeiben versenyezhessünk, a kapcsolatunk megmaradt és sportbarátivá fejlõdött. Amikor az utolsó futamokon N-es Lancerral indultunk, a gyári mérnök eljött, segített az autó beállításában. Bízom benne, hogy a magyar rali színvonalát is tudjuk növelni a Mitsubishi Lancer WRC-vel és hogy még több szurkolót tudunk kicsábítani a pályák szélére. Mindenkinek jó versenyzést és jó szurkolást kívánok, a Hell Racing Team valamennyi tagjának nevében.

John Easton, Mitsubishi Motorsport Ltd, vezetõje: - Nagyon örülünk, hogy újra együtt dolgozhatunk a Hell Racing Team versenyzõivel. Nagy kihívás lesz számunkra a magyar bajnokságban versenyezni, ami 2006-ban is nagyon színvonalas volt, és az információink szerint az idén még erõsebb lesz, mint két éve volt, amikor utoljára jártunk itt. A legfrissebb fejlesztésû, 2007-es autót hozzuk Magyarországra. Remélem sikerül vele örömöt szereznünk a magyar szurkolóknak.

Spitzmüller Csaba: - Nagyon, nagyon jó érzés ismét azzal a csapattal versenyezni, akikkel 2006-ban együtt dolgoztunk. Egy nagyon nagy múltú, gyári csapatról van szó, ahol a világ legkiválóbb pilótái versenyeztek korábban. Személy szerint nekem nagyon jó érzés volt, hogy a 2006-os pécsi baleset után újra bizalmat szavaztak nekünk. Ugyanazokkal a szerelõkkel fogunk együtt dolgozni, akikkel két éve. Pályafutásom során pedig elõször fordul elõ, hogy már a szezonnyitó futamon olyan autóval állhatunk rajthoz, ami versenyképes, és amivel akár a bajnoki címért is harcba szállhatunk.

Kazár Miklós: - Nagyon sok mindenben gondolkoztunk az idei évre. Végül a csapatunk névadó partnere, a Hell Energy Drink úgy döntött, hogy minden eddiginél komolyabb promócióval szeretne megjelenni a raliban. A korábbi partnereink is mellénk álltak ebben a kezdeményezésben és így sikerült összeállítanunk a Mitsubishi Lancer WRC költségvetését. Az egész csapatnak hatalmas munkája van ebben az autóban, és mindenki nagyon tüzes, ezért nem is lehet más a célunk, mint a bajnoki cím megszerzése.

 

 

- Az autóra nagyon kiváncsi leszek / lennék ! Biztos ász gép !

Link to comment
Share on other sites

Sztem ahogy jönnek az ilyen hírek úgy szépen lassan elszállnak Benik Balázsnak a címvédéséről szőtt álmai! Szinte mindenkinek frissebb (ha nem a legfrissebb) technikája lesz idén, ezzel szemben Beniknek alig futotta a büdzséből egy nagy motor-renovára, az autó ugyanaz!

 

Na mind1, érdekes lesz, és már nem kell csak 5öt aludni! :D :D

Link to comment
Share on other sites

Lac!

 

A baleset sajnos az RTE nyitófutamán történt Tamásiban!

 

A Rally Túra Egyesület egyenlőre ezt a közleményt adta ki:

A rendezőség a Hőgyész-Gyönk közötti szakaszon történt, nézőt ért balesetről a következő közleményt adja ki:

 

A mai napon a második gyorsaságin történt baleset után a kórháztól azt az információt kaptuk, hogy súlyos a sérült állapota.

Majd a rali-túra mezőnye a halálhír megerősítése után több gyorsasági szakaszt már nem kezdett el, a verseny idő előtt befejeződött.

Vizsgálat indult az ügyben, annak lezártáig nem tudunk részletekről nyilatkozni.

 

A Rali-Túra Egyesület vezetősége és a versenyzők részvétüket fejezik ki az elhunyt családjának.

 

 

Részvétem a családnak! :( Ugyanakkor meg kell említeni a versenyzőt is, hiszen ott is valószínűleg megtört a versenyzőpáros! :(

 

Lac! A TV véletlenül nem mutatta a balesetet okozó Mitsu-t?? Szal nem tudod h milyen színű volt??? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hali !

 

De igen mutatta az elejét lehetett látni , piros Mitcu evo 7-es vagy 8-as volt ! Meg a kitört kerék helyét mutatta amiből azt vágtam le hogy ez egy hátsó kerék lehetett mert a féktárcsa átmérője eléggé kicsi volt elöl jóval nagyobb szokott lenni főleg aszfalton !

Link to comment
Share on other sites

Sziasztok!

 

Én kint voltam a versenyen és sajnos láttam milyen fejetlenség volt és képzetlen a pálybíró aki a helyszínen volt. A rádióból hallgattam végig. Az elütött férfi egy érdi csapat vezetője volt, aki csak szívességből jött le a versenyre szerelni, de inkább videózott a haveroknak abban a bizonyos kanyarban. Értelmetlen halál, és kb 0 volt az esélye hogy pont fejen és pont egy embert találjon ela kerék.

11-es számú piros Mitsu evo6 (Kató-ék bérelték a Bosch Petike kocsiját), tehát nem amatőrök készítették fel a kocsit, viszont hogy 5 tőcsavar tőből kitörjön ahhoz szerintem vagy nagyon szar vagy rossz szilárdásgú csavar kell. Véleményem szerint inkább az utóbbi. A vizsgálat szerintem úgysem állapít meg semmit.

 

http://tv2.hu/2008-03-30/Muszaki_hiba_okozta_a_halalos_ralibalestet_-_TELEFONINTERJu/

 

Egyébként a barátom gyerekkori ismerőse volt az áldozat. Sajnos ezen a versenyen én nem mehettem, de így utólag talán jobb is. Az utolsó 3 RTE futamon mindig történt számunkra valami...

Ezek után nagyon elgondolkodom hogy egyáltalán folytassam-e a navigálást. :(

 

Az RTE futamot a hír hallatán lefújták és az utána kezdődő amatőr futamot el sem indították.

Módosította Gabi89
Direkt link használata tilos.Máskor használj Code tagot. [code] [/code]
Link to comment
Share on other sites

Hát igen elég megdöbbentő a dolog! Az áldozat egy nagy népszerűségnek örvendő személy volt, név szerint Gál József, egy fehér Williams Clioval ment RTE futamokon! Aki látta, tudja h nem is rosszul! A sors fintora h az EVO navigátora tavaly még az Ő navigája volt! :huh:

 

Őszinte részvétem a családjának!

 

László! Úgy emlékszem h anno azt mondtad h Tamásiban ott leszel mint versenyző! :huh: Mi történt ha lehet tudni? Ózdon már várható h sisakot húzol vagy oda is csak nézőként jössz? Ha jössz!?

 

Jaa és én azt hallottam h egy traktorgumikból kirakott lassítót kapott el Kató a bal elejével és az adta meg a kezdőlökést a szerencsétlenéghez! Nem tudom ebből mi az igaz, lehet h csak pletykaszint! Nem tudni, de elképzelésnek lehet h jó!

 

 

más:

 

Túri Corolla WRCvel indul

 

http://www.heol.hu/index.php?apps=cikk&cikk=133161

Link to comment
Share on other sites

Argentí Rally állása az első nap után:

 

1. Loeb

2. P. Solberg

3. Atkinson

4. Sordo

5. Matthew WILSON

6. Conrad RAUTENBACH

7. Federico VILLAGRA

8. Andreas AIGNER

 

Ha jól látom a 2. és 3. hely is Subaru! Jupíííí Hajrá Subaru! Hajrá Solberg és Atkinson!!!Csak igy tovább!

Link to comment
Share on other sites

Hali !

 

A végeredmény azért kissé más lett :

 

1 - Loeb

2 - Atkinson

3 - Sordo

4 - Rautenbach

5 - Hirvonen

 

Solberg alatt az utolsó nap első gyorsaságián állt meg a vas ! Pech , de nagy ! Így viszont már Loeb vezeti a vb címért folytatott versengést ! Csapatban pedig már majdnem utólérte a Citroen a Fordot !

Link to comment
Share on other sites

Azért örülök h a kis Érdi Fabia-val megy! Akkor ebben az évben is hallhatjuk a Fabia féle csattogásokat, durrogásokat!

Turán Frici 307-ese sztem is ütőképes! Azért több világbajnoki futamot nyert autó! Csak kár, hogy nem olyan ütőképes mint a 206-os wrc, mert akkor ez is világbajnok autó lenne!

 

VB:

Kár, hogy a Fordosok ilyen rosszul szerepeltek, Subarusok jók voltak, Solberg folytatja a hagyományos pech sorozatát, és kár, hogy Loeb nyert!

Link to comment
Share on other sites

Én Mátraalmáson lakom. Kimentem én is nézni a Rallye 1. szakaszát. Beültünk egy hosszú jobbosba, hát tudtuk, hogy nem egy egyszerű hely. Meg is lett az eredménye...

Subaru Impreza WRX STi nagyon nagyot borult. Tőlünk 10 méterre volt...

 

Akit érdekel pár képet feltettem:

Na megyek is nézni az másod osztályt! :D

Reméljük már nem lesz több baleset...

6a7e8c2087b6e1efeb64c977420b5fad78450284.jpg

 

0118c5bb4d4ad0136a274820270b86cb78450293.jpg

 

b4ab211e30e3c13cb49e04d059c8846478450296.jpg

 

7cd0e5c92e7b6935a37c72fc7771c29a78450301.jpg

 

2e3cd2147eac931722f214c30a4db9bd78450304.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...