bono92 Posted Október 31, 2009 Share Posted Október 31, 2009 Nah itt vannak a súlyadatok! És nem Hamilton autója a legkönnyebb! Az Abu-Dzabi Nagydíj rajtja előtti súlyok: Rajtpozíció Pilóta Csapat Összsúly Q3-as köridő 1 L. Hamilton McLaren 658,5 1:40.948 2 S. Vettel Red Bull 663 1:41.615 3 M. Webber Red Bull 660 1:41.726 4 R. Barrichello Brawn 655 1:41.786 5 J. Button Brawn 657 1:41.892 6 J. Trulli Toyota 661 1:41.897 7 R. Kubica BMW 654,5 1:41.992 8 N. Heidfeld BMW 664 1:42.343 9 N. Rosberg Williams 665 1:42.583 10 S. Buemi Toro Rosso 661,5 1:42.713 11 K. Räikkönen Ferrari 692 12 K. Kobajasi Toyota 694,3 13 H. Kovalainen McLaren 697 14 K. Nakadzsima Williams 704 15 J. Alguersuari Toro Rosso 696,5 16 F. Alonso Renault 708,3 17 V. Liuzzi Force India 695 18 A. Sutil Force India 696 19 R. Grosjean Renault 710,8 20 G. Fisichella Ferrari 692,5 A pilóták rangsora a súlyok alapján: Pilóta Csapat Rajtpozíció Összsúly 1. R. Grosjean Renault 19 710,8 2. F. Alonso Renault 16 708,3 3. K. Nakadzsima Williams 14 704 4. H. Kovalainen McLaren 13 697 5. J. Alguersuari Toro Rosso 15 696,5 6. A. Sutil Force India 18 696 7. V. Liuzzi Force India 17 695 8. K. Kobajasi Toyota 12 694,3 9. G. Fisichella Ferrari 20 692,5 10. K. Räikkönen Ferrari 11 692 11. N. Rosberg Williams 9 665 12. N. Heidfeld BMW 8 664 13. S. Vettel Red Bull 2 663 14. S. Buemi Toro Rosso 10 661,5 15. J. Trulli Toyota 6 661 16. M. Webber Red Bull 3 660 17. L. Hamilton McLaren 1 658,5 18. J. Button Brawn 5 657 19. R. Barrichello Brawn 4 655 20. R. Kubica BMW 7 654,5 A bokszkiállások várható ideje a Motorsport-Total.com kalkulációja szerint: 15. kör: Robert Kubica 16. kör: Rubens Barrichello 17. kör: Lewis Hamilton, Jenson Button 18. kör: Mark Webber, Jarno Trulli, Sébastien Buemi 19. kör: Sebastian Vettel, Nick Heidfeld, Nico Rosberg, Kimi Räikkönen 30. kör: Kobajasi Kamui, Giancarlo Fisichella 31. kör: Heikki Kovalainen, Jaime Alguersuari, Vitantonio Liuzzi, Adrian Sutil 34. kör: Nakadzsima Kazuki 36. kör: Fernando Alonso 37. kör: Romain Grosjean Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
baro130 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Na, a végeredményt jól megjósoltam az előző hsz-emben Nekem összességében tetszett az idény, de a 2008-asnál szerintem nem volt jobb. Jövőre még izgalmasabbat várok, hiszen több csapat lesz, jönnek új nevek, meg lesz új pálya megint. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Gratula Vettelnek, meg a Red Bullnak, sajnálom, hogy Hamilton kiesett! Egyszerűen lenyűgöző a pálya, és a környezete! Nem volt egy izgalmas verseny, de sztem nem is volt unalmas! Viszont ennek a Kobayasi srácnak helye van a Forma 1-ben, szóval remélem nem lép ki a Toyota, és jövőre Kobayasi lesz az egyik versenyzőjük! Egy kicsit visszatérek a Brazil nagydíjra egy érdekesség kedvéért! Zsinórban másodszor fordult elő, hogy 22-es rajtszámú autó brit versenyzője Interlagosban, Mercedes-motorral, az 5. helyen célba érve nyerte meg a világbajnokságot, mégpedig egy brazil pilóta előtt! Nem semmi! Úgy is lehetne nevezni a brazil nagydíjat, hogy a 22-es csapdája! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Na hát véget ért ez az év is sajnos, újabb jó 4 hónap szünet .... hosszú lesz, de valahogy csak átvészeljük Futamról, hát elég unalmas volt, de legalább volt néhány előzés, amivel nézhetőbbé vált Hamilton szerintem hozta volna a győzelmet, bár a 2 Red Bull ma szinte verhetetlen volt. Az újonc Kobayashi meg ismét nagyot ment, de a legnagyobb, hogy csapaton belül megverte Trullit és 3 ponttal gazdagodott! Remélem jövőre kap szerződést és, hogy a Toyota marad, utóbbi hamarosan kiderül. Sutil sajnos ma esélytelen volt, gumik nem bírták, így 1 kiállás helyett 2-re kellett váltani, szóval hamar elúszott versenye. Remélem jövőre egy erős Force Indiában vagy egy másik, de erős, gyors csapatban láthatjuk Rengeteg kérdés még tisztázatlan, de úgy gondolom évvégéig minden kifog derülni! Íme a hivatalos végeredmény: Pilóták 1. Jenson Button 84 pont 2. Rubens Barrichello 69 pont 3. Sebastian Vettel 59 pont 4. Mark Webber 51.5 pont 5. Kimi Raikkönen 40 pont 6. Lewis Hamilton 37 pont 7. Nico Rosberg 30.5 pont 8. Fernando Alonso 26 pont 9. Timo Glock 24 pont 10. Jarno Trulli 22.5 pont 11. Felipe Massa 22 pont 12. Heikki Kovalainen 22 pont 13. Nick Heidfeld 12 pont 14. Robert Kubica 9 pont 15. Giancarlo Fisichella 8 pont 16. Adrian Sutil 5 pont 17. Sebastien Buemi 3 pont 18. Sebastien Bourdais 2 pont Csapatok 1. Brawn GP 161 pont 2. Red Bull Racing 135.5 pont 3. McLaren-Mercedes 71 pont 4. Ferrari 70 pont 5. Toyota 54.5 pont 6. Williams 34.5 pont 7. BMW-SauberF1 32 pont 8. Renault F1 26 pont 9. Force India 13 pont 10. Toro Rosso 7 pont Közben újabb megdöbbentő hír: A Bridgestone 2010 után kiszáll a Formula-1-ből A Bridgestone 2010 után kiszáll a Formula-1-es bajnokságból. A japán gyártó bejelentette, hogy nem hosszabbítják meg a szerződésüket. A Bridgestone Motorsport vezetője, Hiroshi Yasukawa elmondta, hogy a jövőben az új technológiai fejlesztésekre fognak összpontosítani. "Alapos és hosszas mérlegelést követően a felügyelő tanács szükségességét látta annak, hogy az erőforrásait a jövőben a fejlesztésekre és az innovatív technológiákra fordítsa." - jelentette ki a szakember. A Bridgestone 1997 óta szerepel a Formula-1-ben, amely során 223 versenyt teljesítettek és 156 győzelmet szereztek. 2007 óta egyedüli gumiszállítóként vannak jelen. A GP2-es sorozatok számára a Formula-1-es kiszállás után is biztosítanak gumikat. Goodyear és a Michelin valószínűleg nem tér vissza, így lehet keresni egy újabb céget, ami akár a Continental, Pirelli, Kumho is lehet, de ezzel még ráérnek, azonban nagyon meglepett a döntés, semmi jel nem utalt rá. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJPizsi Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Ha visszagondoltok, a michelin is győztesként szállt ki 2004ben vagy 2005ben, nem tudom már. Akkor midnig a Bridgestonok a pálya szélén kellett menniük h összeszedjék a michelin gumimaradványokat, annyira jól tapadtak. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 A Michelin 2006-ban szállt ki az F1-ből! Gumi Szezonok Startok Győzelmek Egyéni cím Konstruktőri cím 1 Goodyear 1959 – 1998 494 368 24 26 2 Bridgestone 1976 – +195 +126 8 8 3 Michelin 1977 – 1984 2001 – 2006 215 102 6 4 4 Dunlop 1950 – 1977 175 83 8 9 5 Firestone* 1950 – 1975 121 49 4 3 6 Pirelli 1950 – 1991 200 44 6 0 7 Continental 1954 – 1958 13 10 2 0 8 Englebert 1950 – 1958 61 8 2 0 9 Avon 1954 – 1982 29 0 0 0 * Az Indianapolisi 500 futamaival együtt A gumigyártók állandóan váltakoznak, engem is nagyon meglepett, de valaki úgyis jön helyettük Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
nagy04 Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 A másik nagyobb hír az, hogy Frank Williams bejelentette, hogy jövőre Rubens Barichello - Nico Hülkenberg párossal kezdik a szezont, bár ezt már egy ideje gondolhattuk. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 9 Avon 1954 – 1982 29 0 0 0 Erről nem is gondoltam volna, hogy gumimárka. A hétvégi futam megint a fényűzés keretei között zajlott, egyébként tök unalmas verseny volt. Köszi Bernie'bá és a többiek. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Vettel nyerte a DHL kupát a leggyorsabb körökért Az idei esztendőben szoros volt a csata a legtöbb leggyorsabb körért járó DHL Fastest Lap Trophy elhódításáért, és csak Abu Dhabiban dőlt el a díj sorsa. Sebastian Vettel és Mark Webber is három leggyorsabb kört teljesített az idén, azonban a német versenyző háromszor-, míg csapattársa csak egyszer teljesítette a második leggyorsabb kört, ezért Vettel kapta a serleget. A kupa 2007-es és 2008-as győztese, Kimi Räikkönen idén egyetlen leggyorsabb kört sem szerzett, míg tavaly tíz ponttal nyerte a versenyt. DHL Fastest Lap Trophy 2009 Győztes: Sebastian Vettel (Red Bull) Leggyorsabb kör: 3 Leggyorsabb kör: Mark Webber, Red Bull, Brazil Nagydíj 1'13.733 Sebastian Vettel - 3 Mark Webber - 3 Rubens Barrichello - 2 Fernando Alonso - 2 Jenson Button - 2 Felipe Massa - 1 Jarno Trulli - 1 Timo Glock - 1 Nico Rosberg - 1 Adrian Sutil - 1 Csapatok Red Bull - 6 Brawn GP - 4 Renault - 2 Toyota - 2 Ferrari - 1 Williams - 1 Force India -1 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Wow, meglepődtem, köszi ezt az infot is Jaire! Tény, hogy idén a Ferrari gyenge volt, valószínűleg emiatt is nem tudott Kimi triplázni. Mondjuk 3 leggyorsabb körrel nyerni azért na nem sok. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finep Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 hivatalos: távozik a toyota. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Nem mintha nem hinnék neked, de nekem ez még új. Hol hallottad, honnan olvastad? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJPizsi Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 (edited) http://f1hirek.hu/hir/Hivatalos__a_Toyota_is_elhagyja_a_Forma-1-et_200911041000 Pedig jó csapat volt,rengeteget áldoztak a formula1 oltárán:( sajnálom szegényeket, főleg a pilótákat a kis Kobayashi nagyon ígéretesnek tűnik,csinálja a műsort Módosította November 5, 2009 Gabi89 Direkt link tilos. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Olvastam én is a hírt, őszinte legyek meglepett, de azért voltak előjelei, úgy gondolom, hogy maximum az menthette volna meg őket, ha Raikkönen oda igazol, de valószínű, hogy ez csak egy reklámfogás volt, szóval még sem valószínű .... Sajnálom őket, tényleg rengeteg pénzt öltek az F1-be, de mégis hiányoztak az eredmények, talán néhány komolyabb szakember kellett volna, vagy talán csak a mentalitás nem volt jó, sose tudjuk már meg .... egyszer talán visszajönnek, de az élet így is megy tovább. Kobayashi miatt sajnálom, de úgy gondolom lesz neki hely jövőre, kell, hogy legyen Visszatér a "régi" F1, 3 gyári csapat maradt, sőt Renault is állítólag elakarja adni a többségi tulajdonát, szóval fogynak a nagy gyártók és eljutunk ismét oda, hogy sok-sok privát csapat lesz, akik megmutatják, hogy hatalmas gyári támogatás nélkül is lehet itt győzni! Ha belegondolunk a formula 1 virágkorában nem volt 5-6 gyári csapat, privát csapatok + Ferrari uralkodtak, Mclarent szándékosan nem írom Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Akkor a Toyota így járt. Pedig emlékszem, eleinte többet költött mint a Ferrari és eredmény meg sehol. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 A Toyota éves szintem 800 millió dollárral kezdett és mondjuk viszonyításként a Force India alig éri el a 100 milliót, de anno a Ferrari sem nagyon ment 500 millió fölé Szóval rengeteg pénzt költöttek, de megfelelő szakemberek szerintem nem voltak, nem jött össze neki, de majd más sportban sikeresebbek lehetnek Kölni központot nem adták el, szóval vagy Le-Mans vagy WRC-ben indulni fognak Na mindegy, kár értük, de túléljük ezt is Ha hírek nem csalnak Jamie Algesuari hosszabbított a Toro Rossoval, ezáltal majdnem hivatalosnak tekinthető a Buemi - Algesuari páros a Toro Rossonál! A Force India pert nyert a volt szponzor ellen A Force India tulajdonosa, Vijay Mallya megnyerte az Etihad légitársaság és az Aldar ellen indított pert, ami 4,6 millió dolláros összeget hoz a csapat költségvetésébe. Az arab cégek 2007-ben kötöttek szerződést a Force India elődjével a Spykerrel, amelynek érelmében 2007 és 2008 között húszmillió dollárt kapott volna, valamint százezer dollárt minden bajnoki pontért, és ötszázezret minden bajnoki helyezés után. Miután Mallya megvásárolta a Spykert, a szponzorok 2008-ban felbontották a szerződést, mivel az indiai tulajdonos a légitársasága, a Kingfisher az Etihad konkurense. A bíróság úgy döntött, hogy az Etihad/Aldar 2,5 millió dollárt köteles fizetni a szerződések megszegése miatt, valamint kártérítést az elmaradt prémiumokért Egy kis csapatnak úgy gondolom ez is nagyon jól jön! Glock biztosan rajthoz áll jövőre is Timo Glock a baleset miatti kényszerpihenő ellenére is tárgyalásokat folytatott a Toyota csapattal, azonban a Renault-val is kapcsolatban állt. Mivel a Toyota kiszállt, és a francia gyártó üzletvezetője, Francois Caubet elmondta hogy már megkötötték a szerződést a jövő évi versenyzőkkel, a korábbi GP2-es bajnok más lehetőségeket is számításba vesz. A pilóta menedzsere, Hans-Bernd Kamps a Spox-nak adott interjúban elmondta, hogy biztos abban, hogy védence jövőre is versenyezni fog. "Ez egész biztos, és a jövő héten döntést hozunk a csapat kérdésben is. Jól fest a helyzet, mert három lehetőség közül választhatunk." A hírek szerint a Manor és a Sauber is szerepel a lehetőségek között. Glock 2007-ben a BMW tesztpilótája volt, így jól ismeri a csapatmunkatársait. Bízom benne, hogy valóban itt lesz, hiszen, ha jól ment a Toyota gyors volt és néha az utolsó rajthelyekről is sima pontszerző volt, időmérőn kell javítania és akkor már baj nem lehet! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 eléggé rég jártam erre... rossz hogy kilép a toyota! más: http://www.f1hirek.hu/hir/Raikkonen_nem_latja_el_tanacsokkal_Alonsot_200911031040 Az inteligensebbek ezt a sajtó kedvéért még akkor is megszokták csinálni, ha utálják azt az embert... lehet be van rágva a ferkára mert elküldték... vagy érzi hogy egy jobb ember került a helyére Azért mondjuk jó ezt a képet látni: Látom azért Massának sem 150ft-os órája van! megnyugtató... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Minek látná el Alonsot tanácsokkal, elég rutinos, tudja ő mit hogyan kell .... Kimi nem idegenvezető .... Szerződése lejárta után semmi kötelezettsége nincs, az meg, hogy ezt kimondja én díjazom Képhez csak ennyit: Kamerák előtt jól kell viselkedni .... Egyébként lehet jól kijönnek majd, de ez csak később derül ki Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJPizsi Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Szvsz Alonso be fog pukkadni,mert ugyan úgy fogják kezelni mint Massat. Raikönnentől teljesen korrekt volt, milyen tanáccsal látta volna el? El tudom képzelni hogy mondja neki "...na és akk figymá,azért mert van szerződésed nem tudhatod meddig, lehet előbb menesztenek a csapattól, mert hát rossz lesz az autó...". Vagy mégis Deniels mire gondoltál, mit mondhatna neki? Hogy "figymá teso örülök h te versenyezhetsz a helyem"? Én eléggé pipa lettem a ferrarira, mert Raikönnen az 1ik kedvencem, és örülnék ha jövőre vb lenne 1 jó autóval(pl Mclaren). A másik akire pipa lettem az a bmw. Felvásárolta a Saubert, aztán most meg kivonulnak 2-3 év után. Sauber legalább talált befektetőket, de azért akkor sem volt szép amit tett, mellesleg a kedvenc csapatom Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 DJPizsi, szerintem is. Ha csak nem komolyodott már meg az elmúlt évek alatt. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 mert Raikönnen az 1ik kedvencem, és örülnék ha jövőre vb lenne 1 jó autóval(pl Mclaren). jah... ha lesz kedve az embrednek versenyezni!!! egyébként meg még mindig Daniels van kiírva! Én megtisztelem a fórumozótársaimat azzal hogy leírom rendesen a nevüket!(Még akkor is hogyha nem kedvelem az illetőt) De ez csak én vagyok... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJPizsi Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Elnézést Daniels, véletlen volt, én Denielsnek olvastam. Én is megtisztelem őket h leírom rendesen a nevüket, csak hát így estefelé, nem igazán látom már át a betűket. Még 1x bocs ha ez neked sértő volt Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Semmi gond! === Senna: Világbajnok akarok lenni a Forma-1-ben http://f1hirek.hu/hir/Senna__Vilagbajnok_akarok_lenni_a_Forma-1-ben_200911111430 Hát én nagyon szurkolok neki!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Az ifjonc Senna, bár 26 évesen már nem mondanám ifjoncnak, amikor tele van a F-1 éppen hogy 20 évesekkel és azok is tuti világbajnokok akarnak lenni. Amúgy jöjjön, meglátjuk mit tud a többiek ellen. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Senna egy tehetséges versenyző és ellentétben Piquet-vel, nem tűnik nagyképűnek, az, hogy mire viszi, majd csak később derül ki, szurkolok neki. Reméljük nem csak a nevével hívja majd fel magára a figyelmet, hanem az eredményeivel is! Számos fiatal tehetség bizonyíthat a jerezi pályán A brit Formula-3 bajnoka, Daniel Ricciardo alig akarta elhinni, hogy december 1. és 3. között ő is pályára léphet a Red Bull Racing színeiben, a fiatal versenyzők Formula-1-es tesztjén Jerezben. Az ausztrál pilóta a csapat főhadiszállásán, Milton Keynes-ben tett látogatását követően lelkesen beszélt az előtte álló kihívásról. "Nagyon izgatott vagyok, hogy részt vehetek ezen az üléspróbán. Mindig is erről álmodtam, és már várom a tesztet." - jelentette ki a fiatal tehetség, aki a szimulátorban már teljesíthetett néhány kört az autóval. "A fékezés a legjobb, mert a fékerő sokkal nagyobb, mint a Formula-3-ban. Mentálisan is jobban kell figyelni, mert minden gyorsabban történik." A fiatalok gyakorlásán számos utánpótlás versenyző is pályára lép, a Toro Rossót Brendon Hartley és Mirko Bortolotti vezetheti, míg a Ferrari az olasz Formula-3-as bajnokság első három helyezettjének (Daniel Zampieri, Marco Zipoli, Pablo Sanchez Lopez) biztosít lehetőséget a bizonyításra. A Formula-2-es bajnok, Andy Soucek a Williams autójával körözhet, jutalmul a címért. A spanyol pilóta mellett a Williams jövő évi újonca, Nico Hülkenberg is pályára léphet. A BMW-Sauber szintén Formula-1-es teszttel honorálja Alexander Rossi és Esteban Gutierrez teljesítményét, akik tavaly a BMW World Finals, illetve a Formula BMW Európa győztesei voltak. A Renault WS győztese, Bertrand Baguette szintén megkapja a bajnoki címért járó Formula-1-es tesztet a Renault színeiben, de a csapat hivatalos tesztpilótája, Lucas di Grassi is pályára lép. A Force India autóját Karun Chandhok és Neel Jani vezetheti, míg a McLaren-Mercedes versenygépében Gary Paffett, Bruno Spengler vagy Paul di Resta foglal majd helyet. Jó dolognak tartom, pláne azokra nézve, akik jövőre versenyeznek majd, pontosabban eddig csak egy van, név szerint, Nico Hülkenberg. Csapatok is szerezhetnek némi információt, szóval minden szempontból hasznos teszt lesz. Toyota csapat pedig eladni kívánja a 2010-re fejlesztett TF110-es kódjelű konstrukcióját! Szélcsatornában már tesztelték és az autó már gyakorlatilag kész van. Szerintem, aki megveszi, annak a Toyota tesz egy ultimátumot, hogy olcsón megkapja, de Kobayashinak helyet kell biztosítani, amit én személy szerint maximálisan támogatnék Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
takuma Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 A kis Senna állítólag tehetséges, de még pár évig ugysem fog olyan autóba ülni, ami versenyképes, legalábbis a végső győzelemre biztosan nem. De azért drukkoljunk neki, mert így Fair! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
susi99 Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Az új Lotus autó Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
susi99 Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 És a Merci egy részlete Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJPizsi Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Idei toyota orrkúp(?), force india első szárny-tagok(?), ferrari hátsó szárny(?) hááát összemixelték Kiderül mit tud Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
takuma Posted November 16, 2009 Share Posted November 16, 2009 Az új autók támogatóira kiváncsi leszek... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.