Jaire Posted Május 19, 2009 Share Posted Május 19, 2009 Pontosan, Ferrari, Renault, Red Bull .... Tényleg ideje lenne tenni valamit, mert ez így nagyon nem lesz jó .... egyelőre semmi új fejlemény az ügyben. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Május 20, 2009 Share Posted Május 20, 2009 És az általam készített video a szegedi hétvégi parádéról: http://www.pirateclub.hu/index.php?showtopic=6223872 Csak nem helyezik át vagy valami. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Május 20, 2009 Share Posted Május 20, 2009 Események pörögnek ezerrel ... semmi jót nem olvasok napok óta .... "A Ferrari kiszáll ha nem lesz új szabály" "A Renault kiszállhat a Formula-1-ből" Kimi Raikkönen: „Eléggé biztos vagyok abban, hogy el fogunk tűnni a Forma-1-ből. De nem tudom, 100 százalékosan azért nem lehetek biztos. Nekem szerződésem van a Ferrarival és sok más sorozatban ott vannak, úgyhogy azt hiszem valamit fognak nekem találni. A Ferrarinál dolgozom és mi egy nagy család vagyunk. Ez a munkám és itt akarok versenyezni. Akármit csinálnak, én is azt akarom csinálni. Egy család vagyunk és együtt csináljuk a dolgokat." Fernando Alonso: „Nagyon aggasztó, ami történik." - mondta a spanyol Monacóban - „Megpróbálom kikapcsolni az agyamból és a dolgomra koncentrálni. Itt, Monacóban a hétvége során 100 százalékosan a versenyre fogok koncentrálni, de az elmúlt héten otthon lehetetlen volt kizárni ezeket a gondolatokat az agyamból, mivel nem tudhatom, hogy ez lesz-e az utolsó futamom Monacóban. Ha a nagy csapatok és a gyárak kiszállnak a Forma-1-ből, akkor én nem akarok kis csapatokkal versenyezni, mivel az már nem lenne többé Forma-1 és van sok más kategória, ahol versenyezhetnék." „Számomra nagyon furcsa, hogy nem ültek le és nem gondolták át, hogy ez milyen károkat okozhat a sportnak és hogy milyen károkat okoztak az elmúlt két hónapban. Nem tudom megérteni, hogy hogyan vállalhatják azt, hogy elveszítenek hét nagy gyárat csak azért, hogy három-négy új csapat jöhessen. És nemcsak hét csapatot veszítenének, hanem a világ tíz legjobb versenyzőjét is. Úgy többé nem lesz érdekes a Forma-1." Lényeget kiemeltem, lehet csak fenyegetés, de azért ezek nagyon komoly szavak! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
merchanies Posted Május 20, 2009 Share Posted Május 20, 2009 „Eléggé biztos vagyok abban, hogy el fogunk tűnni a Forma-1-ből. Ez mi má h kimi is ilyeneket mond Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creoque Posted Május 20, 2009 Share Posted Május 20, 2009 Hali! Megmondom őszintén engem nem tud lázba hozni a Forma1, még a Schumis időkben nézegettem meg évi 4-5 futamot, mióta visszavonult azóta csak a monacoi és a magyar nagydíjat nézem. No de nem is ez a lényeges. Barátnőm teljesen ki van akadva azon, hogy idén olyan szinten élvezhetetlen a verseny, hogy hihetetlen és ez mind amiatt van hogy a szervezők nem engednek tesztelni. Legalábbis szerinte... Az én kérdésem hozzátok....: hogy lehet az, hogy annak a sportnak ahol az a cél SZERINTEM, hogy a nézőket, az embereket kiszolgálják, élvezhetővé tegyék számukra a "körözést"... ott a felsőbb körök olyan intézkedéseket vezetnek be, amelyek EGYÉRTELMŰEN negatív befolyással vannak a sportágra. Gondolok itt arra a gumis dologra... hát ez micsoda, hogy minden gumitípust (nézzétek el nekem, nem vagyok szakavatott de azt hiszem így van) fel kell tenni a masinkára és menni vele. Akkor van ez a kersz vagy mi a túró, ami többet árt mint használ... akkor leszabályozták a motrokat is...... hát kérem! Ennek tetejébe létrejön a semmiből az a brándzsípí aminek se íze se bűze, se logók az autón, egy sárga fehér undormány kocsi, beleül Barrichello meg Gomb Úr és lealázzák a mezőnyt, CSAK azért mert a főnökük ért a cuccokhoz. Most ennek a csapatnak KI AZ ISTEN???? fog szurkolni, amikor most alakultak egyáltalán meg és a közelükbe nem tud senki sem érni....? Értetlenül állok az egész téma előtt... rengeteg butaságot csináltak meglátásom szerint. Minek kell hatvan dolgon változtatni? Azért hogy ez kerekedjen ki belőle? Hát így sok értelme volt... Amellett pedig nem megyek el szó nélkül ha már itt vagyok, hogy az ÖSSZES forma1-es autó idén bűnronda. Az autók vonalvezetése, keskenyek, csúnyák, undorítóak. Hát össze nem hasonlítható az idei idény a pár évvel ezelőttiekkel. szvsz Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Május 20, 2009 Share Posted Május 20, 2009 Itt most nem a Brawn GP a baj ... a Hinda anno feláldozta a 2008as szezont, hogy egy versenyképes autót építsenek, csak ugye kiléptek, de kapott a Honda 100 millió dollárt, hogy idén versenyezhessenek, ellenben egy ultimátum volt, megfelelő szponzorok szerzése, amit meg csak eredménnyel lehet, szóval ezzel nincs is baj, hogy ilyen jó a csapat. Aki tényleg rendszeresen nézi az F1-t és olvasgat minden hírportálon az tudta, hogy ez az "Ex-Honda" nem lesz egy rossz csapat Jelenleg egyetlen egy probléma van, az pedig a jövőévi kettős szabályrendszer. 40 millió + korlátlan teszt + szinte 0 korlátozás + szabad kéz, magyarul azt csinál szinte amit akar, lásd pl 2004es év. Aki azonban ezt nem vállalja, tehát sokkal többet akar költeni, mint a Ferrari, Renault ... stb ... na ők nem tesztelhetnek, alkatrészek megvannak szabva, fordulatszám le van szabályozva stb. Ez nem tetszik senkinek. Ezt a határt, ha feljebb vinnék, a kétszeresére, akkor is lennének új csapatok, de a legrégebbi csapat, a Ferrari is maradna Gumi szabály normális, maximálisan bevált szerintem. Brawn Gp olyan, mint anno a Ferrari (2004, már a szezon két harmadánál eldőlt a VB, SAJNOS) .... nem kell őket utálni, jól csinálták a dolgukat .... Nekem sem tetszik, de mindent szabályszerűen tettek, Ferrari és a Mclaren, most a tavalyi év miatt szív, mert VBért harcoltak és lemaradtak az idei fejlesztések. Egyetlen egy gond van itt: FIA (Fucking Idiots All of them ??) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Május 21, 2009 Share Posted Május 21, 2009 Ecclestone fél a Ferrari döntésétől Bernie Ecclestone kezdi elhinni, hogy a Ferrari komolyan gondolja a Forma-1-ből való kiszállást. A vezér aggódik a kialakult helyzet miatt. Látszólag a lehető legkomolyabban gondolja a Ferrari, hogy a tervezett szabályváltoztatások miatt kiszáll a Forma-1-ből. Kezdetben piti kis balhénak tűnt az egész, Bernie Ecclestone elsőként nyugtatott meg mindenkit, hogy az összes nagycsapat ott lesz a 2010-es rajtnál, most már azonban ő sem biztos benne, hogy valóban így lesz. Szerda délután a Ferrari elbukta a párizsi pert, az ítélethirdetés után pedig amellett, hogy kicikizte az új csapatokat, még egyszer leszögezte: ha nem változik a helyzet és 2010-től valóban csak évi negyvenmillió fontot lehet költeni, inkább távozik. Ecclestone is kényelmetlennek érzi már a helyzetet, tovatűnt magabiztossága. "Bizonytalan vagyok, nem akarom, hogy kiszálljanak" - vallotta be Ecclestone Monacóban. "Azt hiszem, mindenki ugyanígy van ezzel." Ecclestone kételkedik benne, hogy a nevezési határidő lejárta, vagyis május 29. előtt meg lehet oldani a problémákat, azzal számol, több olyan csapat is lesz, amely nem nevez 2010-re. "Ki kell várnunk a határidőt, meglátjuk, mi lesz. Valószínűleg a többség nem fog nevezni." Ecclestone elmondta a véleményét arról is, hogy a Ferrari szerint az új csapatok miatt GP3-ra kellene átnevezni a Forma-1-et. "Ez csak egy álláspont, nem? Több mint hetven csapat fordult már meg a Forma-1-ben az indulás óta, egy állandó volt köztük, a Ferrari. Úgyhogy nem akarjuk elveszíteni." Ecclestone úgy véli, sok minden nem változott azzal, hogy elutasították a Ferrari keresetét, ez a legkevésbé sem befolyásolja az aktuális helyzetet. Mai első szabadeddzés végeredménye: 1.Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 2.Felipe Massa Ferrari 3.Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 4.Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 5.Kimi Räikkönen Ferrari 6.Kazuki Nakajima Williams-Toyota 7.Nico Rosberg Williams-Toyota 8.Jenson Button Brawn-Mercedes 9.Fernando Alonso Renault 10.Mark Webber Red Bull-Renault 11.Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 12.Nelson A. Piquet Renault 13.Sebastian Vettel Red Bull-Renault 14.Sebastien Bourdais Toro Rosso-Ferrari 15.Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 16.Robert Kubica BMW Sauber 17.Nick Heidfeld BMW Sauber 18.Adrian Sutil Force India-Mercedes 19.Timo Glock Toyota 20.Jarno Trulli Toyota Forrás:vezess.hu az első hírhez...ekkelsztóne komoylan elkezdhet aggódni, nem csak a kedvenc csapata miatt, hanem a többi nagycsapat miatt is. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
polip14 Posted Május 21, 2009 Share Posted Május 21, 2009 El is felejtettem hogy ma voltak a szabadedzések Bár ez itt nagyon nem mérvadó mert az időmérőn egy apró hiba és bárki elbúcsúzhat a jó eredménytől Az mezőny nagyon szoros, egy ilyen pályán pláne közel lehetnek egymáshoz . Remélem a Ferrari és a Mercedes kettős valamelyike dobogón végez . Kimi győzelemnek nagyon örülnék A hírekhez ... ha a Ferrari ,Renault (és még ki tudja hányan csatlakoznak hozzájuk ) kiszáll a Forma 1-ből akkor ott nagyon nagy változások lesznek . Szerintem nézni ugyan úgy sokan fogják mert kíváncsiak az új csapatokra ,pilótákra és az ő csatáikra is , de egy teljesen más képe lesz az egésznek . Szerintem most még pár évig nem merik bevállalni ezt . Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Május 21, 2009 Share Posted Május 21, 2009 De bámeg, hát emeljék már föl a költségvetési plafont 80 millióra, és akkor meg lenne oldva minden emberek! Ilyen egyszerű! mert akkor nem lenne ez a nagy izgulás, hogy most kiszáll-e a forma 1-ből az összes csapat. Vagy a nagy okosok erre nem jönnek rá? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Május 21, 2009 Share Posted Május 21, 2009 Hahó emberek, csütörtök van, Monacoban ilyenkor van szabadedzés, pénteken buliznak. Rubi szárnyal wow. Na majd szombaton meglátjuk mi alakul! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
baro130 Posted Május 22, 2009 Share Posted Május 22, 2009 A Ferrari nem távozhat a Formula-1-ből Az Auto Motor und Sport értesülései szerint a Ferrari, a szövetség elleni per miatt 2012-ig nem is szállhat ki a bajnokságból. A bíró közölte, hogy a csapat és az FIA között kötött szerződés nemcsak szavazati jogot biztosít az olaszoknak, de 2012-ig kötelezi is ?ket a Formula-1-es versenyzésre. Err?l Bernie Ecclestone-nal is megállapodtak. Ha a Ferrari kiszáll, 2006-ig vissza kell fizetnie a FOM-tól kapott összeget. "Mi mindig eleget tettünk annak, amire a szerződésekben elköteleztük magukat. Minden csapattal megyegyeztünk, és reméljük a Ferrari betartja amit aláírt. Ők azt mondják, hogy távozni akarnak, mi pedig bízunk abban, hogy eleget tesznek a szerződésükben foglaltaknak." - idézi a Times Ecclestone-t. A vetélytársak nem örülnek a vitának, és senki sem akarja a Ferrari távozását. Vijay Mallya szerint a nagy csapatok is változtathatnak a felépítésen, csak akarás kérdése. "A gazdasági válság miatt sok cég átszervez?dik, miért lenne ez más a Formula-1-es csapatok esetében? Csökkenteni kell a költségeket és lehet?séget kell hagyni arra, hogy ne csak a gyártók harcoljanak egymás ellen a győzelemért." u.i..: Kíváncsi vagyok ezek után ki fognak-e lépni? (Remélem nem ) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Május 23, 2009 Share Posted Május 23, 2009 Foglalkozzunk most egy kicsit a soron következő pályával, a monacoi pályacsíkkal! Jöjjön akkor Timo Glock rovata, a Monaco a pilóta szemével! A Toyota pilótája, Timo Glock nagyon szereti a különleges hangulatú Monacói Nagydíjat, és mindig már hetekkel korábban nagyon várja a versenyt. A német annak ellenére is szeret a monte-carlói pályán vezetni, hogy az aszfaltcsík lassú és rendkívül hepehupás. "Monaco egy őrült hely egy Forma-1-es autó vezetésére, és ez az, ami annyira különlegessé teszi. A pálya hihetetlenül keskeny, nincsenek bukóterek, és nagyon hepehupás, így mindig harcolsz az autóval, és próbálsz távol maradni a korlátoktól. Amit nem tehetsz meg ugyanakkor az az, hogy hátul maradsz." "Ahhoz, hogy gyors légy Monacóban olyan keményen kell nyomnod, mintha egy állandó pályán lennél, amelyen sok bukótér található. Az egyetlen különbséget az jelenti, hogy itt nem engedhetsz meg magadnak egyetlen hibát sem. Nagy elégedettséget jelent, ha össze tudsz rakni egy jó kört." "Mivel utcai pályáról van szó, időbe telik, míg az aszfalt felgumizódik az első edzésnapon, ezért az első tréningen az ember nem sokat akar változtatni az autó beállításain. A csütörtök délelőtti szabadedzést arra használom, hogy újratanuljam a pályát, és folyamatosan gyorsuljak a beláthatatlan kanyarokban. Amikor a tapadás szintje elkezd stabilizálódni délután, hozzálátok a munkához. Monaco fizikailag nem viseli meg a pilótákat, mert itt a legalacsonyabb az átlagsebesség, de mentálisan nagyon kemény. A hétvége folyamán kritikus a mentális felkészültség, azért, hogy biztosan ne kövess el hibát." "Monacónak egyedülálló hangulata van. A hajók a kikötőben, a nézők közelsége az aszfaltcsíkhoz - bár nemcsak ezeket veszed észre, amikor az autóban ülsz-, illetve az általában napos időjárás, mind valódi bizsergést jelent. A péntek szabadnap, ezelőtt van a bemelegítés, majd pénteket követően indul a komoly üzlet. Én mindig már hetekkel korábban várom a monacói versenyt." Kanyarról kanyarra Timo Glockkal Ste Dévote: Második fokozat, 69 km per órás sebesség "A megközelítése trükkös, és könnyű lemaradni a fékezési pontról a hepehupák miatt. A kijáratnál az egész pályát használjuk, és olyan közel mész a külső korláthoz, amennyire csak mersz." Kaszinó-tér: Harmadik fokozat, 78 km per órás sebesség "A pálya összeszűkül a csúcspontnál, ami azt eredményezi, hogy belül az első kerék nem ér hozzá a talajhoz. Aztán átmész a csúcson és a hepehupán, amelyek miatt nagyon mozgolódhat az autó hátulja." Mirabeau: Egyes fokozat, 45 km per órás sebesség "Fékezés közben nagyon könnyen blokkolhatnak a kerekek, mivel lejtőn közelítjük meg. Továbbá a pálya a kanyar csúcspontjánál összeszűkül, ezért az autó hajlamos az alulkormányzottságra. Mindezek mellett még ez a rész is nagyon hepehupás." Alagút: Hetedik fokozat, 180 km per órás sebesség "Könnyedén veszed padlógázzal, ezért ez inkább egy egyenes, mint kanyar. Eléggé ki van világítva, ezért a látási viszonyok nem túl rosszak, még akkor sem, ha sötétített napellenzőt használsz." Sikán: Első fokozat, 35 km per órás sebesség "Rálépsz a fékre, amint eléred a csúcsát. A sikán közepénél nagyon gyorsan változik meg az irány, és az autó átugrik a kerékvetőkön, ezért nehéz lassítani." Uszoda: Hatodik fokozat, 129 km per órás sebesség "Ez egy látványos rész a gyors irányváltoztatás miatt. Használnod kell a kerékvetőket, hogy gyors legyél, de azért nem túlzottan, mert kívülről nekicsaphatnak a falnak." Hajtűkanyar: Egyes fokozat, 29 km per órás sebesség "Az egész szezon leglassabb kanyarja ez. Beveheted úgy, hogy blokkol az egyik kerék, de csak az egyik! A kijárata trükkös, mert nagyon kipörög a kerék." Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TranceMarci Posted Május 23, 2009 Share Posted Május 23, 2009 Na! Kimi, a kedvencem szép! De annak nem nagyon örülök, hogy olyanokat mond, hogy el fog tűnni a F1-ből. Na, de remélem ez csak vicc. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
merchanies Posted Május 23, 2009 Share Posted Május 23, 2009 Üdv Azta mindenit milyen izgalmas időmérő volt Na és végre kimi visszatért újra van esélye a győzelemre egy jó rajt kell a kerssel és lehet menni az élen majd a súlyadatokra vagyok kíváncsi h hátha nehezebb mint button ... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TranceMarci Posted Május 23, 2009 Share Posted Május 23, 2009 Igen, Button is jól versenyzett. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Május 23, 2009 Share Posted Május 23, 2009 elöször láttam kimit úgy versenyezni a ferrariban ahogy a meklárenben. most nagyon érzi.ez kb a 2006-os produkciójához hasonlít amikor pályacsúcsot ment Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
merchanies Posted Május 23, 2009 Share Posted Május 23, 2009 Üdv Igen ez egyértelmű Ezen a pályán jön ki h ki mennyire jó pilóta és állítom h ez a ferrari most nehezebb mint button és még mindig lassabb 2-3 tizeddel de kimi visszahozta Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
polip14 Posted Május 23, 2009 Share Posted Május 23, 2009 Hali! Izgalmas időmérő volt . Már azt hittem megvan a Kimi pole ,de aztán jött Button. Mondjuk ,így is egy szép eredmény ez . A súlyadatokat én is megnézném már nagyon Ha nehezebb a ferrari akkor meglehet az első hely is . Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Május 23, 2009 Share Posted Május 23, 2009 Hali! Pont az étteremben ültünk, mikor mondta gyuszi hogy Hamiltonnak ez a kedvenc pályája... nah mondom hangosan akkor ma biztos ki fog esni mögöttem emg ültek ilyen jólnevelt hemiltonfanok, azok ott huhogtak, 5 perc mulva már el is kussoltak, mert igazam lett ájáájjjjj... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Május 23, 2009 Share Posted Május 23, 2009 Monte-Carlói Nagydíj, az autók időmérő utáni tömege: 1. Jenson Button 647.5 2. Kimi Raikkonen 644.0 3. Rubens Barrichello 648.0 4. Sebastian Vettel 631.5 5. Felipe Massa 643.5 6. Nico Rosberg 642.0 7. Heikki Kovalainen 644.0 8. Mark Webber 646.5 9. Fernando Alonso 654.0 10. Kazuki Nakajima 668.0 11. Sebastien Buemi 670.0* 12. Nelson Piquet 673.1* 13. Giancarlo Fisichella 693.0* 14. Sebastien Bourdais 699.5* 15. Adrian Sutil 670.0* 16. Lewis Hamilton 645.5* 17. Nick Heidfeld 680.0* 18. Robert Kubica 696.0* 19. Jarno Trulli 688.3* 20. Timo Glock 700.8* Raikkönen nagyon elverte most Massát és nem csak a súlynak köszönheti ezt a 2. helyet, ugyanis maximum 2 körrel van több Buttonnak. Viszont van pár ember, akit brutálisan megtankoltak 2 Force India ma nagyon meglepett és örülök is a sikerüknek, már nagyon megérdemelték Red Bullok viszont lassúak Vettel a legkönnyebb és így is csak 4. lett. Egyébként a Toyota óvást nyújtott be Alonso ellen, mert állítólag feltartották Trullit, egyelőre semmi fejlemény nincs az ügyben Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
baro130 Posted Május 23, 2009 Share Posted Május 23, 2009 Csak nehogy megint Brawn 1-2 legyen, mert kiugrok az ablakon Remélem Raikkönennek sikerül lerajtolnia Buttont. Ha beszorul mögé vége a meccsnek, mert Buttonnak több üzemanyaga van ... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
merchanies Posted Május 23, 2009 Share Posted Május 23, 2009 Üdv Nem tom de most kimiben nagyon sokat érzek tisztára mint mielőtt világbajnok lett olyan érzésem van Monaco ide monaco oda sztem nagyon keméynen fogja nyomni még azt is kinézem belőle h megelőzi!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finep Posted Május 24, 2009 Share Posted Május 24, 2009 Alonso meg Nakajima a 2 "sötét ló" mert anynira rossz időt nem mentek és több üzemanyag van a verdájukban mint az előttük lévőknek! 1-2 SC befigyel azt dobogó esély! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TranceMarci Posted Május 24, 2009 Share Posted Május 24, 2009 Na, versenyen vannak események: Buemi kiesett, Vettel gumija elfogyott, rajtnál Kimit megelőzték. ( ) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
merchanies Posted Május 24, 2009 Share Posted Május 24, 2009 Üdv Na a végére 1 tipikus vonatozós monacoi nagydíj lett a végére... na mind1 legalább a ferrari egyértelműen előlépett a 2. csapatnak és majd a red bullal megharcolnak érte A Brawn még előttük van 1 kicsivel főleg az igazán szembe tűnő ahogyan a gumikkal bánnak Aranyos volt most ahogy Button futott az eredményhírdetésre Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajszi3 Posted Május 24, 2009 Share Posted Május 24, 2009 még mindig egyértelműen a brawn a legjobb de a ferrari már feltörekvőben Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szergej77 Posted Május 25, 2009 Share Posted Május 25, 2009 Szokás szerint nem látam az f1 -et de még idén jó ha egy futamot ha láttam mindig akkor melózom. Biztos jó futam lehetett ez a MOnaco, le kell majd töltsem és megnézni Ki volt a kommentár?? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
polip14 Posted Május 25, 2009 Share Posted Május 25, 2009 nem volt annyira izgalmas a hétvégi futam ,de Kimi dobogójának és annak hogy végre kezd egy versenyképes autót kapni örülök Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Május 25, 2009 Share Posted Május 25, 2009 Na egy kis összefoglaló by Jaire A 2 Brawn, pontosabban, Button egyelőre elérhetetlen, de ha Kimi jobban kapja el a rajtot, Barichellot meglehetett volna verni szerintem Ferrarit végre ismét élcsapatnak lehet nevezni, hibátlan hétvége (VÉGRE!!) Toyota nagyon gyengus volt, nem hiszem el, hogy lehet ekkora visszaesés, ennyire nem találni a beállításokat, hihetetlen. Gumikkal nem bírtak, de ott komolyabb gondok volta, nagyon rángatóztak ezek a Toyoták sajnos ... remélem Törökországban ismét ott lesznek az élen, vagy környékén legalább BMW meg továbbra is no kommet ... tavalyi év végét otthagyták, majd idén bajnoki címért csatáznak, ők tesztelték először a kocsit és ennyi lett .... Force India pont tovább várat magára, pedig Fisico most nagyot ment és 1 hellyel lemaradt róla ... ha nem rontja el a rajtot, akkor talán ... de ez már a múlt Összességében nem ez volt a legizgalmasabb futam, de Monaco vagy nagyon kaotikus vagy nagyon unalmas, most az utóbbihoz álltunk közelebb Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Május 27, 2009 Share Posted Május 27, 2009 A FOTA kizárta a szövetségből a 2010-re benevező Williamst Azok után, hogy a Williams istálló a Forma-1-ben jelenleg is résztvevő csapatok közül elsőként - és ez idáig egyedüliként - hétfőn hivatalosan is nevezett a 2010-es szezonra, az F1-es csapatok szövetsége, a FOTA szerdán ideiglenesen felfüggesztette a brit istálló tagságát. "A FOTA döntése sajnálatos, és érthetetlen is egyben"- fejtette ki röviden a véleményét az esettel kapcsolatban Sir Frank Williams a csapata által kiadott közleményben. "Csapatként és Forma-1-es üzleti vállalkozásként sem tehettük meg azt a partnereinkkel és az alkalmazottainkkal, hogy nem adjuk le nevezésünket a jövő évi bajnokságra. Ráadásul a FOM-mal és az FIA-val kötött szerződésünk értelmében "kényszerítve" is vagyunk arra, hogy 2012 végéig részt vegyünk a sorozatban"- tette még hozzá a Williams istálló alapítója. A FOTA szerdán Londonban ülésezik, itt született a Williams számára kedvezőtlen döntés. A csapatok szövetsége azért torolta meg ideiglenes kizárással a Williams nevezését, mert az istállók úgy akarják blokkolni a Nemzetközi Automobil-szövetséget (FIA), hogy egységesen nem neveznek 2010-re. A FOTA így érné el, hogy az FIA által már jövőre bevezetni kívánt költségvetési plafont vagy halasszák el, vagy az alakulatok számára is elfogadható formában léptessék életbe. Egyre jobb... Komolyan, ezek már tóltesznek a politikai pártok közti vitákon, meg mocskolódáson! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.