Jump to content
PirateClub.hu

MotoGP


grabo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 576
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Talmácsi Gábor nyerte a Német Nagydíjat!

Talmácsi a Sachsenringen aratott parádés győzelmével újra átvette a vezetést a 125 kcm-es géposztály összetettjében.

A gyorsaságimotoros-világbajnokság 125 köbcentis géposztályában szereplő magyar pilóta rajt-cél győzelmet aratott a sachsenringi viadalon. Talma fantasztikusan versenyzett, már az elején ellépett a mezőnytől, és végül fölényesen megnyerte a futamot.

A magyar pilóta a célegyenesben már a motorjára felállva ünnepelte pályafutása ötödik diadalát. Talmácsi mögött a japán Tomojosi Kojama lett a második, míg a spanyol Hector Faubel a harmadik. A világbajnoki pontversenyben ezzel Talmácsi átvette a vezetést 156 ponttal, Faubelnek 154 pontja van, míg a harmadik Kojama 118 pontos.

Német Nagydíj:

1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 32:30,802 perc
2. Kojama Tomojosi japán KTM + 3,532 mp
3. Hector Faubel spanyol Aprilia + 3,610
4. Simone Corsi olasz Aprilia + 4,444
5. Randy Krummenacher svájci KTM + 11,851
6. Lukas Pesek cseh Derbi + 11,920
7. Sandro Cortese német Aprilia + 17,271
8. Bradley Smith brit Honda + 19,484
9. Pablo Nieto spanyol Aprilia + 20,950
10. Michael Ranseder osztrák Derbi + 22,628


Szép volt,csak így tovább előre a VB pontokért!Gooooooo HUN
Link to comment
Share on other sites

Hát igen, jó lenne ha amcsikhoz is vinnék a többit nem csak a motogp-i. Kiváncsi volnék, h lacuna secában mit művelne talma.

(Ui: tudom, hogy jövőre lesz indy-n futam és oda viszik az összes kategóriát.)

Link to comment
Share on other sites

Talmácsi Gábor interjút adott lapunknak. A magyar motoros az elmúlt hétvégén az első rajtkockából indulva nagy fölénnyel megnyerte a Német Nagydíjat, mellyel átvette a világbajnokságban az első helyet. Hét futammal a szezon vége előtt Gábor elégedett az Aspar-csapatban, azonban tudja, hogy kemény munka vár rá, ha meg akarja szerezni a világbajnoki címet.

 

Szabó Balázs: Gábor, egy korábbi nyilatkozatodban olvastam, hogy a Sachsenring nem tartozik a kedvenc pályáid közé. A vasárnapi diadal után megváltozott a véleményed?

 

Talmácsi Gábor: Nagyon jól ment a motorom és sikerült rajt-cél győzelmet aratnom, de így sem tartozik a kedvenc pályáim közé.

 

Szabó Balázs: A képernyőn keresztül roppant egyszerűnek tűnt a helyzeted: az első körökben kiemelkedően gyors voltál, relatíve nagy előnyt építettél ki, amelyet aztán a futam végéig megtartottál. Volt valamilyen nehézséged a futam közben?

 

Talmácsi Gábor: Nem volt. Végig hiba nélkül mentem, maximálisan a versenyre koncentráltam. Jó volt, hogy saját ritmusomban motorozhattam. A végén begörcsölt egy kicsit a bal kezem, valószínűleg a nagy meleg és az előző napi gokartozás miatt, de ettől eltekintve semmi különös nem történt.

 

Szabó Balázs: Egész hétvégén fantasztikus volt a teljesítményed, bár ez minden versenyhétvégédről elmondható. Azonban most Faubelnél és Gadeánál is jelentősen gyorsabb voltál. Mit gondolsz, mi okozhatta ezt a nagy különbséget?

 

Talmácsi Gábor: Itthon a hét elején teszteltem az öcsém 600-as versenymotorját, ami szerintem biztosan hozzájárult a jó formámhoz. Emellett keményen készültem is a futamra. Ráadásul a motorom beállításai tökéletesre sikerült, talán jobban, mint az RSA-ké.

 

Szabó Balázs: Hihetetlen, ami Pasinivel történik. Gyorsaságát a legtöbb esetben nem tudja eredményre váltani. Hogyan vélekedsz róla?

 

Talmácsi Gábor: Pasinit nagyon jó versenyzőnek tartom. A vele történtekről nem igen tudok mit mondani. Olykor kell egy kis szerencse is...

 

Szabó Balázs: Úgy gondolom, hogy versenyzői kvalitásaiddal kiemelkedsz a csapatodon belül. Koncentráltabbnak és gyorsabbnak tartalak Hector Faubelnél, azonban neki sokszor óriási szerencséje van, például a versenyek befutójánál. Mit gondolsz róla? Milyen a hangulat a csapaton belül?

 

Talmácsi Gábor: Jó a hangulat csapaton belül és én is úgy érzem, hogy jobb vagyok nála.

 

Szabó Balázs: Mit várhatunk a szezon soron lévő 7 futamán?

 

Talmácsi Gábor: Nagyon nehéz 7 futam vár ránk, melyek között következnek a tengeren túli versenyek is. Fontosnak tartom a jó fizikális és mentális felkészülést. Igyekszem megőrizni az állóképességemet és a koncentrációmat is.

 

Szabó Balázs: Érkeznek új elemek Csehországban a motorra?

 

Talmácsi Gábor: Erről az Aprilia gyárat kellene megkérdezni. Egyébként így is nagyon jó a motorom, de biztosan keményen dolgoznak a mérnökök, hiszen a KTM nagy fejlesztésbe kezdett, hogy behozzák a lemaradásukat.

 

Szabó Balázs: Öt hét szünet következik a 125 és 250 köbcentiméteres kategóriában. Hogyan töltöd ezt az időt? Tervezel nyaralást a családoddal?

 

Talmácsi Gábor: Még magam sem tudom, hogy mit fogok csinálni. Nem szeretnék előre beprogramozni semmit, hiszen az év nagy részét így élem. Szeretném azt csinálni majd, amihez éppen kedvem lesz, és persze figyelek a felkészülésre is, hogy 100%-os formában érkezzem Brnoba.

 

Szabó Balázs: Mivel a Formula-1 a szakterületem, ezért engedd meg, hogy néhány kérdést feltegyek ezzel kapcsolatban. Figyelemmel követed-e a száguldó cirkusz eseményeit? Ki a kedvenc pilótád?

 

Talmácsi Gábor: Igen, amikor időm engedi nézem a versenyeket. Nem mondanék konkrét nevet, mindenki nagyon profi.

 

Szabó Balázs: Három hét múlva hazánkba látogat a Forma-1 mezőnye. Ellátogatsz a versenyhétvége alatt a Hungaroringre?

 

Talmácsi Gábor: Még nem akkreditáltam magam, majd meglátom hogyan alakul a programom.

 

Szabó Balázs: Utolsó kérdésem célja, hogy két kulisszatitkot megtudjak. A versenyhétvégék idején hol tartózkodtok? Körülbelül hányan dolgoznak a gyárban?

 

Talmácsi Gábor: Az európai versenyeknél saját lakóautónkban vagyunk, ami minden szükséges felszereléssel el van látva és maximálisan a kényelmünket szolgálja. A tengerentúli versenyeknél szállodában alszunk és a csapat boxánál kialakított helyiségben pihenünk az edzések között. Az Aspar csapat kb. 50 főből áll. Mindenki vérprofi.

 

 

Link to comment
Share on other sites

MotoGP: Stoner parádézott

A Ducatival versenyző Casey Stoner nyerte a gyorsaságimotoros-világbajnokág hétvégi futamát, az Amerikai Nagydíjat.

A gyorsaságimotoros-világbajnokság királykategóriájának tengerentúli kirándulásán az összetett éllovas ausztrál motoros minden edzésen a legjobbnak bizonyult, majd a versenyen is maga mögé utasította a mezőnyt, idei hatodik futamgyőzelmét aratva. Stonert a szintén ausztrál Chris Vermeulen (Suzuki) és az olasz Marco Melandri (Honda) követte.

Az ugyancsak talján Valentino Rossi (Yamaha) a 4. lett, míg a vb-címvédő amerikai Nicky Hayden (Honda) kiesett. A vb-pontverseny állása: 1. Stoner 221 pont, 2. Rossi 177 pont, 3. Pedrosa 155 pont. A 125 és a 250 kcm-es kategóriában nem rendeztek versenyt az Egyesült Államokban.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

sztem stonernek ennyivel jobb a motorja nem hiszem hogy félperceket verne vki rossira

ha megnézitek tavaly ta a helyzetet 1értelmű hogy a bridzsszton az már erősebb mint a mislen mert a szuzuki is már elég erős lett és azt hiszem ez a bridzsszton-nak köszönhető

Link to comment
Share on other sites

Hali !

 

A gumidologban egyetértek Kimicével mert egyértelműen belehúztak a japcsik tavaly óta , és amióta a Michelin kiszállt a Forma 1-ből azóta nem igazán megy a szekere a francia cégnek , mert a rallyban is új gumigyártók kezdik lelökdösni a franciákat a trónról , a többi autós szakágban is egyre kevesebb aki a francia cég gyártmányait használja !

 

Ettől függetlenül a Ducati Desmosedici nagyon jól müxik ! A 800 cm3-it mintha nekik találták volna ki ! Aki emlékszik a régi Superbike futamokra , az tudja hogy a kisebb hengerűrtartalmú de jobb nyomatékú Ducatival agyonverte Carl Fogarty az egész mezőnyt annakidején !

Link to comment
Share on other sites

Hali !

 

Szerintem ez is csak félig igaz mert kigyorsitáson a Ducati ereje megint csak meggyőzőbb , ráadásul a nyomatékgörbéje jobb a Ducatinak mert alacsonyabb fordulatszám tartományban is jobban húz mint a többi motor így a Yamahánál is jobb ! Mindezt csak Rossi rutinja és emberfeletti reflexei tudják ellensúlyozni ami mostanság kevésnek bizonyul !

 

Ettől függetlenül szerintem még mindíg a legnagyobb ász Rossi a 800-as mezőnyben ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Az olasz adóhatóság 112 millió eurót akar behajtani Valentino Rossin, mert a gyorsaságimotoros-világbajnokság elsőszámú sztárja a 2000 és 2004 között keletkezett jövedelméből hatvanmillió eurót nem vallott be a-dta hírül az MTI.

 

A hétszeres világbajnok ellen a hatóság egyúttal feljelentést tett az ügyészségen.

Szívás:D

Link to comment
Share on other sites

Talmáé az első szabadedzés

Talmácsi Gábor remekül kezdett Brnóban a Cseh Nagydíj helyszínén.

A magyar versenyző a gyorsaságimotoros-vb csehországi futamán magabiztosan nyerte meg a szabadedzést a 125-ös géposztályban. Talmácsi csapattársa, Sergio Gadea és a hazai pályán induló Lukas Pesek előtt nyerte meg a tréninget. A kategória első időmérő edzését 13 órától rendezik.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...