Jump to content
PirateClub.hu

grabo

Veterán
  • Pontszám

    62
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

grabo's Achievements

Feltörekvő

Feltörekvő (5/24)

0

Közösségi hírnév

  1. Lassan bizony már 25 leszek! felettewm is elszállt az idő
  2. Mercedes S osztály páncélban november 11. 15:10 Hamarosan gyártani kezdik az új luxusmodell golyóálló változatát. Az új S Guard modelleket a Mercedes maga fejlesztette, ráadásul a védelmet ellátó alkatrészek már a gyárban bekerülnek az autókba. A készítők szerint így kisebb lehet a tömegnövekedés és hatékonyabb a védelem, mint az utólagosan átalakított típusok esetében. Elsőként az S600 Guard kerül gyártásba 2006 elején. Ez a típus a B6/B7 védelmi kategóriába tartozik, azaz katonai kézifegyverek, kisebb gránátok, és más robbanóanyagok hatásaitól is megóvja utasait. Az utasteret minden oldalról körbefogó páncélzat mellett öntömítő üzemanyagtartály, defekttűrő gumiabroncsok és beépített vészjelző rendszer segíti a túlélést. A polgári 600-as 517 lóerős, V12-es motorját érintetlenül hagyták a tervezők, mivel ez még a nagyobb tömeg ellenére is bőségesen elegendő a páncélozott luxusautó mozgatásához, viszony a futóművet és a fékrendszert a nagyobb terheléshez igazították. Emellett az S600 Guard minden kényelmi és biztonsági extrát megkap, amit a páncélzat nélküli változat is kínál. Később valószínűleg más motorokkal - például a felújított V8-as dízellel - is elérhetővé válik a golyóálló luxuskocsi, bár további részletekkel egyelőre nem szolgált a Mercedes.
  3. A Gallardo lett a leggyakoribb Lamborghini november 11. 12:12 Elkészült a háromezredik példány a sportkocsigyártó kisebbik modelljéből. Ezzel a Gallardo lett a legnagyobb példányszámban gyártott Lamborghini, alig két év alatt megelőzve a Diablót, amelyből több mint tíz év alatt fogyott el 2903 példány. Ez persze nem is csoda. A V10-es motorral hajtott típus sokkal több vásárló számára teszi elérhetővé a Lamborghini-legendát, mint a korábbi, sokkal drágább 12 hengeres modellek. A 3000-es határ átlépése persze csak a kezdet. A nyitott Gallardo Spyder és az új, 520 lóerős motor révén a kisebbik Lamborghini még népszerűbbé válhat a következő években.
  4. grabo

    Készül az Audi A5-ös

    Itt van pár windows háttér a kocsiról!
  5. grabo

    Amcsi motorok

    Nézzetek körül a Harley oldalán vannak érdekes dolgok
  6. grabo

    MotoGP

    Remélem én is, hogy nagyot fog durrantani jövőre Ne idézd a közvetlenül előtted szólót! Kösz!
  7. grabo

    MotoGP

    Talmácsi tündöklése és a KTM bukása Volt egyszer egy kissrác, aki már négy évesen motorra pattant, dömper helyett a köröket rótta az apukája által készített kismotorral. 2005.11.08 06:32 Eitmann Norbert, ma.hu Ekkor még csak környezetében ismerték a nevét. Mára világhírű lett, és alig van olyan ember kishazánkban, aki ne halott volna róla: Talmácsi Gábor, világbajnoki bronzérmes motorversenyző. Persze míg eljutunk odáig, hogy Talma Vb-bronzérmes lesz, közte és a KTM között pedig szakításra kerül sor, sok víz lefolyik a Dunán. Már fiatalon remek eredményeket ér el a magyar bajnokságban, és amikor tizenhat évesen bemutatkozik a Hungaroringen egy Eb-futamon, negyedik helyezésével elkápráztatja a szakértőket. Végigjárja a szamárlétrát, mígnem 2001-ben bemutatkozhat a Gyorsasági Motoros Világbajnokságon. Egy évre rá 22. helyen zárja a Vb-t, miközben a motorsport rajongói kezdik megtanulni a nevét. Sorra lépked előre, 2005-ben pedig bemutatkozhat a RedBull KTM együttesénél. Talmát innentől kezdve nem kell bemutatni senkinek. Egész évben kimagasló teljesítményt nyújt, nyer Olaszországban és Hollandiában, Vb-esélyessé növi ki magát. Futamait közvetíteni kezdi a Magyar Televízió, szurkolói klubok alakulnak, Brno-ba több ezer magyar kíséri el Talmácsi Gábort. "Miért nyertél, hülye vagy?" Aztán eljön az a bizonyos katari futam. Talmácsi végig követi csapattársát, Kalliot, majd a célegyenesben megelőzi a világbajnoki cím egyik aspiránsát - az állítólagos csapatutasítások ellenére. A KTM dühbe gurul, Talmát lehülyézik, szinte alig állnak szóba vele. A korábban "megígért" szerződés is veszélybe kerül, 2006-ra 250 köbcentis kategóriát ígért a magyar versenyzőnek a csapat. Talma persze kiborul, érthetően rosszul esik neki a KTM reakciója. Az élet azonban megy tovább, akárcsak a Világbajnokság. A csapat bizalma érezhetően megrendül versenyzőnkben, aminek az eredmények látják kárát: hetedik hely Ausztráliában, majd egy negyedik Törökországban, miközben jövő évi szerződés nuku. Öt pont és más minden Majd eljön az utolsó futam, amikor jó KTM-ünk bejelenti: csak a 125 köbcentis kategóriában indulhat jövőre Talma, legalábbis a fekete-narancs színű együttes keretei között, feljebb nincs számára hely. Természetesen a pilóta és menedzsere nem fogadja el az új ajánlatot, hiszen közel a megegyezés a Honda Scot csapatával, ahol ráadásul Talmácsi első számú pilóta 2006-ban, 2007-től esetleges dobogós Vb-helyezése esetén felkerülhet a 250 köbcentisek közé. Viszlát, Talma, üdv, Talma! Önök szerint... Önök szerint... Talma "mellesleg" begyűjti az ezüstöt az idényzáró Valencia-i nagydíjon, így világbajnoki bronzérmes, Kallio pedig hiába nyer, marad az ezüst. A hátránya öt pont Lühtivel szemben, naná, hogy indul a támadás Talma ellen: "az az öt pont hiányzik, amit elvettél tőlem, drága magyar barátom!". A tény tény marad: a KTM vesztett egy jó versenyzőt. Hogy Talmácsi jól jár-e a cserével? Erre majd a jövő ad választ, egyet remélhetünk csak, a Hondánál jobban megbecsülik majd pilótánkat. Persze Talmácsi Gábor esete felveti a 21. század sportjának nagy kérdését: minden a pénz, a győzelem, vagy igenis a tehetség számít, és nyerjen a jobb? Olvasóink egyértelmű választ adtak a kérdésre, és kiálltak Talma mellett: ez így minden, csak nem sportszerűség! Ugyanakkor nagyon sokan hangsúlyozzák, hazánkból is, a magyar sportoló hibázott, és aligha csapatember, ha nem tartotta be az utasításokat. Amellett a KTM fizeti, joggal mondja meg, mit tegyen. Nem tisztünk igazságot osztani, nem is vállalkoznánk rá. Szögezzük le a tényeket: Talmácsi Gábor világbajnoki bronzérmes lett. A KTM megnyerte a konstruktőri világbajnoki címet, az egyéniről azonban lemaradt. És elvesztette világbajnoki bronzérmes versenyzőjét, akiről most egy ország beszél. És aki négy évesen, amikor motorra szállt, csak egyet akart: versenyezni és győzni. Van, ami sohasem változik...
  8. Kíváncsi vagyok rá! Remélem megbízhatóbb lesz, mint a Windows!
  9. grabo

    Mi a kedvenc filmed?

    Star Wars első trilógia! Szerintem minden idők egyik legjobb filmje, alapmű! De ezen kívül rengeteg magyar és külföldi filmet szetretek
  10. grabo

    melyik a legjobb sport

    Minden ami technikai sport, főleg az autókkal kapcsolatos! Kedvencem a Forma 1
  11. grabo

    Aszfaltsokkoló furgon a Hondától

    Sportos tanulmányok a Hondától A Honda két különleges sport-tanulmányt mutatott be az amerikai tuningfesztiválon, a Civic Si és a TSX alapjain. A nagyobb feltűnést nyilván a Civic Si kelti a tengerentúli SEMA tuningfesztiválon, hiszen az Si húszéves évfordulójára a Honda átépítette az eleve sportos Sport Concept Civicet, naná, hogy még sportosabbá. Az aerodinamikailag optimálisra formázott elemek mellett az autó szélesebb, mint a szériamodell, és két részből álló, állítható karbon szárnyat is kapott. A futóművet 25 milliméterrel lejjebb ültették, és pályahasználatra hangolták, a 19"-os felnikre pedig 245/35-ös gumikat húztak. Az autót az évforduló tiszteletére gyöngyház fehér színűre festették, a beltér bőr kárpitján pedig a vörös és a piros dominál, bár futurisztikusan a színelosztást (sötét-világos) megfelezték. A Sport Concept Civic Si-ben a hatfokozatú manuális váltó mellett kétliteres, i-VTEC szelepvezérlésű négyhengeres motor dolgozik, amelynek teljesítménye 197 lóerő. A Honda másik figyelemre méltó modellje, az Acura márkanév alatt futó TSX alapjaira épített A-Spec Concept. A sportos szedánt (nálunk Accordként fut) karbon légterelőkkel és küszöbökkel bolondították meg, futóművét a Civichez hasonlóan 20 milliméterrel leengedték, és készítettek hozzá egy egyedi kipufogórendszert. A beltérben fekete bőrrel és szürke hasított bőrrel borított Recaro sportülések és alumínium műszerfalbetétek várják a vezetőt és utasát.
  12. A Honda a Las Vegas-i SEMA tuningshow-n egy sportos pickupot is bemutatott a csak Amerikában forgalmazott Ridgeline alapjain. A Honda szerényen "aszfaltsokkoló-metálnak" keresztelte el legújabb tanulmánya fényezését, amelynek első nyomtávját 50, a hátsót pedig 70 milliméterrel szélesítette meg a szériaváltozathoz képest. A 22"-os felniken brutális, 305 milliméter széles gumik feszülnek, a hatdugattyús, 380 milliméteres tárcsával szerelt fékrendszert a Brembo készítette. Átalakították a Ridgeline orrát is, masszívabb megjelenést kapott az autó, érdekesség, hogy a ködfényszórók LED-technológiával készültek. A karosszériát két és fél centivel ültették lejjebb. Belül alupedálok, sportkormány, elöl-hátul Recaro-kagylóülések várják az utasokat, szórakoztatásukért DVD-lejátszó, Sony Playstation, és két 7"-os képernyő felel.
  13. grabo

    Koktélok

    Fancy Drink 1 cl Grenadine 12 cl banánlé 4 cl tejszín A Grenadine kivételével az alapanyagokat shakerben jéggel összerázzuk, és hűtött longdrinkes pohárba, jégkockára szűrve szervírozzuk. Végül a Grenadine-t is belecsöpögtetjük a pohárba, és finoman felkeverjük.
  14. grabo

    MotoGP

    Index/MTI 2005. november 4., péntek 10:22 Úgy tűnik, a KTM-nél nem tudják megbocsátani Talmácsi Gábornak a Katari Nagydíjon elkövetett bűnét, amikor az utolsó métereken megelőzte csapattársát, a finn Kalliót. A viszony annyira elmérgesedett a magyar motoros és az osztrák csapat között, hogy hiába van már aláírt szerződés a jövő évre, minden bizonnyal szakítanak. "Talma" 2006-ban valószínűleg a Honda 125 köbcentis gépével versenyez majd. Hiába írta alá már szeptember közepén a KTM istálló és Talmácsi Gábor a 250 köbcentiméteres kategóriára jövő évre szóló érvényes megállapodást, szinte bizonyos, hogy a magyar versenyző nem a KTM színeiben indul majd a gyorsaságimotoros-világbajnokság 2006-os idényében. A magyar pilóta erről a Telesportnak nyilatkozva beszélt. Egy előzés következménye Az idén három futamgyőzelmet aratott magyar motoros, további KTM-es sorsa azután vált kérdésessé, hogy a csapat jövő évi nevezési listáján nem szerepel a neve. Talmácsi azután esett ki a vezetők kegyeiből, miután a Katari Nagydíjon az utolsó métereken centikkel verte meg csapattársát a finn Mika Kalliót, aki így az utolsó futam előtt már csak hatalmas szerencsével szerezheti meg az összetett világbajnoki címet. Később ugyan kijelentették, hogy számítanak rá, de helyzete az istállónál alaposan megváltozott. "Ma kellett volna leadni a nevezéseket a jövő évi sorozatra, s Gáborral kapcsolatban a KTM ezt nem tette meg, ezért megállapodtunk a Honda gyári csapatával, hogy Talmácsi jövőre náluk versenyez, a 125 kcm-esek között" - erősítette meg az információt az MTI érdeklődésére Stefano Favaro, a motoros menedzsere. "Gábor lesz az elsőszámú pilóta a csapatnál, mellette az olasz Lorenzo Baroni fog szerepelni." Egy kiskapu még maradt Favaro ugyanakkor még nyitva hagyott egy "kiskaput", mert elmondta: szombatra derül ki százszázalékosan, hogy végleges-e a szakítás a KTM-mel, de hangsúlyozta, ő nem fűz sok reményt a további közös munkához. "Mindeközben folyamatosan tárgyalok a Honda vezetőivel a feltételekről, a végleges szerződés a jövő hét közepén készülhet el és kerülhet aláírásra" - tette hozzá. Jelen pillanatban a felállás az, hogy szombaton fog érkezni a KTM tulajdonosa és ő fogja eldönteni a jövőmet, de szerintem ez már teljesen egyértelmű, hogy nem a KTM-nél folytatom, hanem a Hondánál" - nyilatkozta a Híradónak a kiváló magyar motoros. Talmácsi a hétvégi, idényzáró Valenciai Nagydíj előtt a harmadik helyen áll a legkisebb géposztály összetett pontversenyében.
×
×
  • Create New...