Daniels 7 #1 Posted 2009 Sep. 3 , 06:16:32 Limitált kivitelű különlegességet mutat be a Porsche. A 911 Sport Classic az 1970-es években látott elemeket vegyíti a csúcstechnikával. Mindennek viszont borsos ára van. Mindössze 250 darab készül a Porsche 911 legújabb variánsából. A Frankfurti Autószalonon bemutatkozó 911 Sport Classic a márka immár oldtimernek minősíthető modelljeire emlékeztet. Három évet fordítottak az autó kialakítására, hogy a Porschétól megszokott maximális minőségi elvárásoknál is tökéletesebbet hozzanak létre. A 911 Sport Classic a Carrera S karosszériáján alapszik, ennek 44 milliméterrel testesebb sárvédői lehetővé teszik a szélesebb nyomtávú futómű beépítését. Ez azonban csak a kezdet, a tető teljesen egyedi kialakítású, kétoldalt magasabb, középen laposabb. Korábban ezt azért találták ki, hogy bukósisakban is be lehessen ülni. Ennek egy modern leképezését látjuk itt. Carrera RS 1973-ból Bár egyedi spoiler kerül a kocsi orrára is, az igazán mutatós darab a hátsó szárny. Míg a normál 911-nél ez csak szükség esetén bújik elő, itt fix. Formáját az 1973-as Carrera RS 2.7 modellről örökölte, de ugyanerre a típusra hajaznak a 19 colos, fekete küllős felnik is. Nem kevésbé különleges az utastér sem. A Porsche beszámolója szerint eddig nem használt anyagok tűnnek fel a belsőben. Az alaphangot a barna bőr adja, amelyet az ülések belső részénél világos színű szövettel összeszőve kombináltak. Hasonlóan a Carerra S-hez itt is 3,8 literes, közvetlen befecskendezéses boxermotor duruzsol az autó farában, ám a nagyobb hangélmény és teljesítmény végett, sportkipufogó társul hozzá. Ennek köszönhetően nem 385, hanem 480 lóerő a motorteljesítmény. A különlegességnek 4,6 másodperc kell, hogy álló helyzetből 100 km/órára gyorsuljon, végsebessége 302 km/óra. 23 lóerővel erősebb a sportkipufogóval A 911 Sport Classic hatfokozatú manuális váltóval és kerámia-kompozit féktárcsákkal kerül forgalomba. Szintén a felszereltség része az önzáró differenciálmű és sportfutómű is. Utóbbi nemcsak 20 milliméterrel engedi közelebb a kasztnit, s így a tömegközéppontot az aszfalthoz, de a lengéscsillapítók keménysége is szabályozható az utastérből. Tekintve, hogy csak kettőszázötven darab készül belőle, az ára igen magas. A gyár 169 000 eurós (46,7 millió forint) nettó árat adott meg. Ugyanakkor kiderítettük, hogy ez Németországban 201 ezer eurós (55,5 millió forint) kiskereskedelmi árat jelent, azaz még a legdurvább 911-nél, a 189 ezerbe kerülő GT2-nél is drágább, a 84 ezerbe kerülő alap 911-ből pedig kettőt is adnának érte. vezess.hu Share this post Link to post Share on other sites
a_grave_man 5 #2 Posted 2009 Sep. 3 , 07:54:28 Nagyon szép autó, de vajmi kevés az esély arra, hogy nekem valaha ilyenem legyen. Share this post Link to post Share on other sites
Soße 0 #3 Posted 2009 Sep. 3 , 18:33:25 Imádom a Porche-ket, ez pedig egy különösen gyönyörű darabjuk Egyébként ha nem egy Porche-n látnám ezt a szpojlert, hát elhánynám magamat, de ezen a gépen...gyönyörűen mutat...nameg a régieken is! Share this post Link to post Share on other sites
Daniels 7 #4 Posted 2009 Sep. 3 , 19:06:39 Hát igen, én is imádom őket! Szerintem is gyönyörű ez a Sport classic, de nekem a régebbi sokkal jobban bejön! Share this post Link to post Share on other sites
Szergej77 74 #5 Posted 2009 Sep. 4 , 03:54:24 Szerintem ilyet a magyar utakon nem sűrűn fogunk majd látni de szerintem a nagyon gazdagok már le is csaptak a gyártott darabokra. Share this post Link to post Share on other sites