Jump to content
PirateClub.hu

Formula 1


Gabi89
 Share

Recommended Posts

Grosjean nem rossz pilóta, csak fiatal és önfejű .... mondták róla, asszem az időmérő alatt Véberék, hogy vagy nagyon gyors, vagy összetöri magát (másokat) ..... nem lesz rossz a srác az tuti ;)

 

Norbi: Ezt találtam valami spanyol videó, de csak külső nézetből látjuk azt is távolról, de azt vizsgálják benne, hogy a SC fázis alatt (előtte 1-2 körrel) is pont ugyanúgy pörgött meg .... nem tudom, mit gondoljak .... lehet gyakorolt .... :D

Egyébként a videóban más esetek is benne vannak, szóval érdekes, sajna spanyol nyelvű, vagy ilyesmi .... :D

http://www.youtube.com/watch?v=InubQM9yFNk

 

Alonso előtt viszont le a kalappal, nagyon szimpatikus nyilatkozatokat adott.

 

Alonso: Piquet tehetséges

 

Mint már korábban is mondtam, jó kapcsolatot ápolok Nelson-nal (Piquet). Másfél éven keresztül voltunk csapattársak, és soha nem volt vele problémám. Ahogy Valenciában is mondtam, tehetséges versenyző.? ? nyilatkozta Fernando Alonso.

 

A Renault-nál nem a legversenyképesebb autóval szállhatott harcba a győzelemért, így a jó eredmények is elmaradtak, de biztos vagyok benne, hogy Nelson szép eredményeket érhet el a jövőben. Erre minden esélye megvan.? ? zárta le Alonso.

 

 

Alonso örül jóbarátja sikerének

 

Nagyszerű lehetőség ez Giancarlo Fisichella számára. Olasz versenyző, olasz márkánál, olasz közönség előtt. Kell ennél több? Biztos vagyok benne, hogy ez lesz élete egyik legkülönlegesebb nagydíja itt Monzában.? ? kezdte Fernando Alonso.

 

Nagyon boldog vagyok, hogy ezt sikerült elérnie, mert jóbarátom, és teljes mértékben megérdemli.? ? tette hozzá Alonso.

 

 

Közben Piquet is nyilatkozott.

 

Piquet: Symonds és Briatore kért meg a balesetre

 

A Renault botrány koronatanúja, Nelson Piquet június végén vallomást tett a Nemzetközi Automobil Szövetségnek, amelyben azt állítja, hogy a csapat utasítására ütközött a falnak a tavalyi szingapúri verseny során, amelyből csapattársa, Fernando Alonso profitált és győzedelmeskedett.

 

Számos internetes portál hozzájutott a dokumentumhoz, amelyet nyilvánosságra hoztak. "A Szingapúr Nagydíj során Flavio Briatore, aki a menedzserem és a Renault csapatvezetője is egyben, valamint a technikai igazgató, Pat Symonds arra kértek, hogy okozzak balesetet, hogy a Renault csapat javíthasson a teljesítményén. Eleget tettem ennek, és a 13/14-ik körben szándékosan a falnak csaptam az autómat."

 

Piquet a vallomásában kitért arra, hogy Symonds és Briatore magához rendelte őt a verseny előtt, ahol arra kérték, hogy egy balesettel harcolja ki, hogy a biztonsági autó a pályára lépjen, valamint egy plusz megbeszélésről említést tett is a brazil versenyző, ahol csak ő és a technikai igazgató voltak jelen. A menesztett pilóta azzal védekezett, hogy az állását féltette.

 

"A beszélgetések során érzékeny szellemi állapotban voltam, aminek az volt az oka, hogy Briatore nem akarta megmondani, hogy 2009-re meghosszabbítja-e a szerződésemet. Egy olyan megállapodást akart aláíratni velem, amely nem tette volna lehetővé, hogy más csapatokkal tárgyaljak. Folyamatosan az irodájába kellett mennem, hogy erről beszéljünk, sokszor a verseny előtt. Bizonytalan volt a jövőm a csapatnál, és amikor megkértek, hogy okozzak balesetet, megtettem, mert abban bíztam, hogy ez javít a helyzetemen."

 

Piquet hozzátette, hogy nem ígértek szerződést neki, ha megteszi, mégis eleget tett a kérésnek. Sokan nemcsak a csalást, de a veszélyeztetést is kifogásolták. A brazil pilóta elmondta, hogy a biztonságról nem beszéltek. "Nem jött szóba a biztonság sem rám, sem a nézőkre, sem a többi versenyzőre nézve."

 

Piquet azt állítja, hogy a történtek után kellemetlenül érezte magát és hosszas beszélgetést folytatott egy barátjával, édesapjának azonban csak később számolt be az esetről. A Renault nem kommentálja a híreszteléseket.

 

A Motorsport Világtanács szeptember 21-én tárgyalja a témát, és ha bebizonyosodik, hogy megszegték a Nemzetközi Sporttörvény 151c cikkelyét, kizárásos büntetést kapnak.

 

Ha ez igaz, Piquet F1-es pályafutásának vége, sőt szerintem már most elmondhatjuk, hogy szia Nelsinho! Ezzel a nyilatkozattal a saját pályafutását tette tönkre és nem kicsit tett be a Renaultnak is. Mindkét fél ludas volt, de nem ilyen húzással kell szerződést kötni, nem tudom jobb helyeken ez teljesítmény alapján szokott történni .... na mindegy ....

Véleményem szerint, az öreg Piquet is keményen benne van, hogy ez nyilvánosságra került .... de ez magánvélemény.

Link to comment
Share on other sites

Olasz Nagydíj - Monza, 1. Szabadedzés

 

1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:23.936

2 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:24.332 0.396

3 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:24.471 0.535

4 Fernando Alonso Renault 1:24.477 0.541

5 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:24.683 0.747

6 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:24.703 0.767

7 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:24.706 0.770

8 Giancarlo Fisichella Ferrari 1:24.732 0.796

9 Mark Webber RBR-Renault 1:24.759 0.823

10 Kimi Räikkönen Ferrari 1:24.761 0.825

11 Robert Kubica BMW Sauber 1:24.813 0.877

12 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:24.826 0.890

13 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:24.927 0.991

14 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:25.150 1.214

15 Romain Grosjean Renault 1:25.612 1.676

16 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:25.689 1.753

17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:25.742 1.806

18 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:25.951 2.015

19 Jarno Trulli Toyota 1:26.020 2.084

20 Timo Glock Toyota 1:26.325 2.389

Link to comment
Share on other sites

Na ezt már szeretem :D Remélem az időmérő edzésre is megmarad ez a jó forma :)

 

Olasz Nagydíj - Monza, 2. Szabadedzés

 

1 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:23.924

2 Romain Grosjean Renault 1:24.163 0.239

3 Fernando Alonso Renault 1:24.297 0.373

4 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:24.482 0.558

5 Robert Kubica BMW Sauber 1:24.622 0.698

6 Timo Glock Toyota 1:24.634 0.710

7 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:24.693 0.769

8 Kimi Räikkönen Ferrari 1:24.796 0.872

9 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:24.799 0.875

10 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:24.884 0.960

11 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:24.902 0.978

12 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:24.921 0.997

13 Jarno Trulli Toyota 1:24.967 1.043

14 Mark Webber RBR-Renault 1:24.979 1.055

15 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:25.003 1.079

16 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:25.140 1.216

17 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:25.215 1.291

18 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:25.386 1.462

19 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:25.424 1.500

20 Giancarlo Fisichella Ferrari 1:25.543 1.619

 

Olléééé Sutil :D Hajrá ;)

Link to comment
Share on other sites

Kerékcsere ugyanúgy megmarad, igazából szerintem a verseny első fele lesz rizikósabb. Biztonság meg, az sose lehet 100%-os.

Szerintem a versenyvégén lesz majd izgalmasabb, akkor már ürülnek a tankok és akkor lehetnek az előzések .... de ezt majd megtudjuk.

Biztonsághoz visszatérve, ha hideg gumikon, nem vagánykodnak a srácok, akkor nem lesz baj (lásd Sutil - Kimi - Nürburgring), de hát versenyhelyzet ....

Minden kiderül jövőre :)

Link to comment
Share on other sites

Szerintetek 2010 - be bisztonságosabb lessz a forma 1 ?

Ugy értve, hogy 2010 be kevesebben fognak kiesni mint 2009 be???

 

Nem lehet tankolni, ezért sztem többen kifognak esni 2010 be!

 

 

Vagy tévedek?

Nem a tankolás miatt, vagy nem csak a tankolás miatt veszélyes a F-1. Előre megmondani, hogy mi miatt fognak kiesni többen 2010-ben, azt lehetetlen. ;) Előfordulhat, hogy a megtankolt autót nehezebb lesz egyeseknek vezetni, esetleg egy-két pancsernél idő előtt el is fogyhat a benzin. Egy biztos, rövidebbek lesznek a boxkiállások és kevesebb az ott elkövethető hiba lehetősége ha már nem lesz tankolás jövőre. ;)

 

Link to comment
Share on other sites

de utálom ezt a hemiltont öcsém...remélem övé a legkönyebb kocsi. :angry:

Bár Sulit sztem meg foglyák előzni a kerses autók... de remélem jó futam lesz :rolleyes:

csak nehogy megint rájkönen a bukótérben előzzön... :lol:

 

nem láttam az időmérőt, sajnos...holnapi futamot viszont meg fogom nézni!

 

Súlyadatokat tud valaki?

Link to comment
Share on other sites

Elnézésedet kérem Hamilton nevében, hogy ment egy szenzációs időmérőt...

 

Hamilton és Sutil között csak, 2 kg különbség van. Szóval szinte ugyanannyi a súlyuk, és biztos h egyforma taktikán lesznek!

 

 

Az Olasz Nagydíj rajtja előtti súlyok:

 

Rajtpozíció Pilóta Csapat Összsúly

 

1 L. Hamilton McLaren 653,5

2 A. Sutil Force India 655

3 K. Räikkönen Ferrari 662

4 H. Kovalainen McLaren 683

5 R. Barrichello Brawn 688,5

6 J. Button Brawn 687

7 V. Liuzzi Force India 679,5

8 F. Alonso Renault 677,5

9 S. Vettel Red Bull 682

10 M. Webber Red Bull 683

11 J. Trulli Toyota 703

12 R. Grosjean Renault 699,8

13 R. Kubica BMW 697,5

14 G. Fisichella Ferrari 690

15 N. Heidfeld BMW 697,5

16 T. Glock Toyota 709,8

17 K. Nakadzsima Williams 706,2

18 N. Rosberg Williams 708,6

19 S. Buemi Toro Rosso 706

20 J. Alguersuari Toro Rosso 706

 

 

A pilóták rangsora a súlyok alapján:

 

Pilóta Csapat Rajtpozíció Összsúly

 

1. T. Glock Toyota 16 709,8

2. N. Rosberg Williams 18 708,6

3. K. Nakadzsima Williams 17 706,2

4. S. Buemi Toro Rosso 19 706

5. J. Alguersuari Toro Rosso 20 706

6. J. Trulli Toyota 11 703

7. R. Grosjean Renault 12 699,8

8. R. Kubica BMW 13 697,5

9. N. Heidfeld BMW 15 697,5

10. G. Fisichella Ferrari 14 690

11. R. Barrichello Brawn 5 688,5

12. J. Button Brawn 6 687

13. H. Kovalainen McLaren 4 683

14. M. Webber Red Bull 10 683

15. S. Vettel Red Bull 9 682

16. V. Liuzzi Force India 7 679,5

17. F. Alonso Renault 8 677,5

18. K. Räikkönen Ferrari 3 662

19. A. Sutil Force India 2 655

20. L. Hamilton McLaren 1 653,5

 

Link to comment
Share on other sites

Azért nem kell túllihegni hogy mennyire ment szenzációs időt Hamilton, mert Sutil ideje se volt kutya, és tette ezt egy olyan autóval, ami az F1-ben az első évét teljesíti, és elvileg technikailag jóval a mclaren alatt van. Nem beszélve -ha nem is sokkal- de Sutil autója a nehezebb. És ha már itt tartunk, akkor a két Brawn teljesítménye -amik ugye szintén első évesek az F1-ben- főleg szenzációs, hiszen az ő autóik 35kg-mal voltak nehezebbek az időmérőn a Q3-ban, mint Hamiltoné, viszont egyáltalán nem rossz pozícióból (5-6 hely) rajtolhatnak. Majd meglátjuk hogy mire lesz elég az a plusz 15 kör, feltéve hogy nem köp a levesükbe az eső.

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Ekkora pancser állatot :lol: :lol: :lol:

 

Szép volt Rubens!!!Nagyon jól csinálta, remélem ő lesz a vb, Button nem érdemelné meg...úgy gondolom h nyert 4 futamot(asszem) a többin meg csak végig ment...szal hajár Rubens!!!Mellesleg benne volt egész végig a láng nem ugy mint Buttonba...az évad közepére teljesen leengedett.

 

Sutil 4. helye is csodás, kár hogy megint előtte volt Kimi, aki ugye sokkal lassabb volt mint Sutil de volt kers az autójában és igy nemmegérdemelten 3. lett! :)

Link to comment
Share on other sites

Azért ezt nem mondanám Hamiltonra, ha minden versenyző csak fele ennyire lenne agrasszív és fele ennyi győzelmi akarás lenne bennük, akkor sokkal izgalmasabb év lenne garantálom. Tuti dobogóját dobta el mert többet akart. Úgy gondolom nagyon nagy tétje nem volt, ez az év már elment a Mclarennél, szóval bukta 6 pont azt annyi .... Hamilton ebből a taktikából a maximumot hozta, mikor kellett pokolian gyors volt, sajnálom, hogy hibázott ;)

 

Sutil, pedig szintén a taktikájának köszönheti sajnos, mert ha 1-2 rajtpozíciót feláldoz, lehet többre ment volna, na meg ha nincs az a kis malőr a boxban, na de mindegy, így is gyönyörű :)

Köv. futam is remélem jó lesz, Vijay Mallya : 'Szingapúrban is folytathatjuk az Ezeregyéjszaka meséjét, ahol egy új aerodinamikai csomaggal fogunk pályára lépni." Nem állnak ezek le az már biztos :D

 

Kimi meg ismét szépet rajtol, pedig már félig a füvön volt, bevállalós volt és bejött neki, ő is szépet ment.

 

Brawn-k meg ismét verhetetlenek voltak, ma Button is szépet ment, egyre közelebb a VB cím ;)

 

Olléééé Force India. Hajrá Sutil!!

Link to comment
Share on other sites

Nem szép dolog a káröröm! :);) De most jól esett!

 

Amikor kellett gyors volt de nem tudott semmit kezdeni a két Brawn-al

 

A meki most azt játsza mint év elején Alonso, üres kocsival időmérőt nyernek utána meg van annyi az autóban hogy jól szerepeljenek...emiatt sajnos senkit nem engednek pole-ba, idegesítő egy kicsit...

 

Csak azt bánom hogy Liuzzi autója megállt, nagyon jól ment! :)

Link to comment
Share on other sites

Sutil és Hamilton, sőt Kimi taktikája is elég elcseszett volt, de ezt vállalták .... Brawn-k ellen most senkinek nem lett volna esélye ;)

1 kiállás ezen a pályán most jobb lett volna, de ez van, Sutil eredménye így is gyönyörű. Liuzzi szintén nagy volt, olasz, a pályát ismeri szóval bíztam a jó szereplésében, de meglepett :)

Link to comment
Share on other sites

Mallya: Maradhat a Sutil ? Liuzzi páros a Force Indiánál

 

A Force India résztulajdonosa, Vijay Mallya elégedett a csapat teljesítményével, miután két egymást követő versenyen is sikerült pontokat szerezni. Giancarlo Fisichella Belgiumban a második, Adrian Sutil Monzában a negyedik helyen tudott célba érni, így a követőbolyból az indiai brigád tette a legnagyobb előrelépéseket az évad során.

 

A sikereket követően több pilóta menedzsere is felkereste Mallyát, aki ennek ellenére az Adrian Sutil - Vitantonio Liuzzi párossal akar rajthoz állni a jövő évi bajnokságban. Míg Sutil már a kezdtek óta a csapatnál versenyez, Liuzzi Monzában léphetett először pályára a Force India színeiben, miután Fisichella a Ferrarihoz szerződött. "Több menedzser is megkeresett, közük néhány volt Formula-1-es versenyző, de Adrian és Tonio lojális alkalmazottak, és mindig a legjobbat nyújtják, így semmi sem indokolja, hogy változtassunk. Akire szükségünk van, az egy jó tesztpilóta."

 

A jelöltek között szerepel Karun Chandhok és Neel Jani, akik a jövő héten a McLaren szimulátorában tesztelhetnek - mindketten indiai származásúak, így megvalósulhat Mallya terve, miszerint a 2011-es India Nagydíjat egy hazai versenyzővel nyeri a csapat. "Az idei célt, a pontszerzést már teljesítettük, jövőre a dobogót vesszük célba, hogy 2011-ben, Indiában a győzelemért harcolhassunk." - idézi a Reuters Mallyát.

 

Na ez egy nagyon jó hír, már csak abban reménykedek, hogy jövőre is legalább egy rős középcsapat maradnak. Sutil már 3. éve van itt és ár nagyon megérdemel egy jó autót, eddig nagyon balszerencsés volt, reméljük innentől kezdve fordul a helyzet :)

 

Goo Adrian & Tonio!!!!

 

Alonso vs. Hamilton [csak jelképesen] :D

 

Hamilton:

"Nagyszerű lenne, ha az elkövetkezendő tíz évben Fernando és én harcolhatnánk a címért. Én a McLarennel, ő a Ferrarival."

Alonso:

"Ez rendben van, elfogadom Lewis kihívását. Ami a Ferrarit illeti, még nincs semmi száz százalékosan eldöntve. Még sok a tennivaló."

Link to comment
Share on other sites

Liuzzi és Sutil jó lehet a FI-nek jövőre is ,ha tudnak majd megint valami jobb autót építeni.

 

A hétvégi futam nem volt rossz,talál Fisco-tól többet vártam .Kimi jól ment,megint csak ennyi volt benne,Hamilton meg ember,tehát hibázhat ő is .

Link to comment
Share on other sites

...mert Sutil ideje se volt kutya, és tette ezt egy olyan autóval, ami az F1-ben az első évét teljesíti...

 

Nem ez az első éve a Force Indiának a Forma 1-ben!

 

 

A versenyen nekem nagyon unfair volt Vettel! Lassú volt védte a pozícióját. Ez eddig rendben is volna, de miért kell kitenni a fűre a másikat, miért kell fölkenni a betonfalra a másikat? Kubicát szépen kitette a fűre, nem volt szép dolog. Fisichellát meg majdnem a betonfalba vezette! Azért mert nem jó a kocsija, attól még nem kéne így viselkednie!

Link to comment
Share on other sites

Hallod!!!!

 

Ki beszélt itt Vettelről? :o:lol:

Vettel legalább nem esett ki az utolsó körben :D a felsorolt esetekről pedig videót linkelnél???

 

Ejnye bejnye szegény fizikó...meg Kubica...nemgond h semmit nem csináltak egész versenyen :D Kubica kilökte Webbert, fizikó meg nem volt gyors!

 

Vettel legalább megpróbált versenyezni! ;)

Link to comment
Share on other sites

Senki nem beszélt Vettelről, én csak egy magán véleményt mondtam el, nincs összefüggésben senkivel/semmivel. Szal nem értem h mit hoztál összefüggésbe! Fölvettem az egész versenyt, majd kivágom!

Link to comment
Share on other sites

Hivatalos: A Lotus nyerte az FIA pályázatát

 

A Nemzetközi Automobil Szövetség hivatalosan is bejelentette, hogy a Lotus F1 Team nyerte el a pályázatot a 2010-es Formula-1-es bajnokságba, a Sauberrel és az Epsilon Euskadival szemben. Az FIA nyilvánosságra hozta a jövő évi csapatok névsorát, amelyen négy új név is található.

 

Az FIA közleményéből az is kiderül, hogy a választás azért nem a már kész infrastruktúrával rendelkező BMW-Sauberre esett, mert a bajor gyártó az év végén elhagyja a Formula-1-et, és ezáltal bizonytalan volt a csapat sorsa. A szövetség tizennegyedik pályázóként várólistára helyezte a BMW-Saubert, így ha egy hely felszabadul, azt biztosan nekik ítélik. Azt is kilátásba helyezték, hogy amennyiben a többi résztvevő hozzájárul, tizennégy csapat indul a 2010-es bajnokságban.

 

 

Az új csapat neve: Lotus F1 Team

A cég neve: 1Malaysia F1 Team Sdn Bhd

Ország: Malajzia

Csapatvezető: Tony Fernandes

 

Formula-1-es világbajnokság 2010 - A nevezett csapatok

Scuderia Ferrari (Ferrari)

Toro Rosso (Ferrari vagy Renault)

Red Bull Racing (Ferrari, Renaul vagy Mercedes)

Force India (Mercedes)

Brawn (Mercedes)

McLaren-Mercedes (Mercedes)

Williams (Renault vagy Cosworth)

Toyota (Toyota)

Renault (Renault)

US F1 (Cosworth)

Campos (Cosworth)

Manor (Cosworth)

Lotus (Coworth)

Link to comment
Share on other sites

Nem ez az első éve a Force Indiának a Forma 1-ben!

 

A versenyen nekem nagyon unfair volt Vettel! Lassú volt védte a pozícióját. Ez eddig rendben is volna, de miért kell kitenni a fűre a másikat, miért kell fölkenni a betonfalra a másikat? Kubicát szépen kitette a fűre, nem volt szép dolog. Fisichellát meg majdnem a betonfalba vezette! Azért mert nem jó a kocsija, attól még nem kéne így viselkednie!

 

Igazad van, nem ez az első éve a Force Indiának a Forma 1-ben, de a tényeken ez akkor sem változtat! A dolog lényege akkor sem ez, mint ahogy a versenyen ez meg is mutatkozott!

A Vettellel kapcsolatos megjegyzéseidet én se nagyon értem. A pozíció védése teljesen normális versenyhelyzet. Az hogy időnként előzési szituációban egyesek kicsúsznak, ez is sűrűn előfordul. Lehetne erre több példát is mondani, még az általad favorizált Hamiltonnal kapcsolatban is, de azt hiszem ez szükségtelen. Szerintem Vettel az egyik legtisztábban, és leglelkesebben versenyző pilóta. Kétségtelen hogy időnként belemegy kétes szituációkba, mint ahogyan a többiek is, de nem gondolnám hogy ezért az "unfair" jelző illene rá.

Link to comment
Share on other sites

Ma nagyon pörögnek az események :D

 

Hivatalos: A Qadbak a Sauber csapat új tulajdonosa

 

A BMW AG kedden sajtóközleményben adta hírül, hogy sikerült vásárlót találnia a BMW-Sauber Formula-1-es csapatnak. A gyártó hivatalos honlapján arról számol be, hogy kedden adásvételi szerződést kötött a svájci Qadbak Investments Ltd.-vel, - amely közép-keleti és európai családokat képvisel - így a hinwili bázisú csapat értékesítésre került. A Qadbak Formula-1-es üzletvezetője a svájci Lionel Fischer lesz.

 

"A szerződésnek köszönhetően egy tőkeerős befektető kezébe adhatjuk át a hinwili központunkat. A BMW sok sikert kíván a Qadbaknak és a Sauber csapatnak a 2010-es bajnoksághoz és a jövőben is." - áll a csapat rövid közleményében.

 

A Nemzetközi Automobil Szövetség által közzétett nevezési listán a Sauber nem kapott helyet, de ígéretet tett arra, hogy ha a jelenlegi tizenhárom induló közül valaki visszalép, a Sauber utódja foglalhatja el a helyét. Az FIA továbbá azt is szorgalmazza, hogy a résztvevők járuljanak hozzá egy tizennegyedik csapat indításához.

 

A BMW egyik munkatársa az Autosport-nak elmondta: "Örülünk, hogy a szövetség utalást tett arra, hogy lesz helyünk a 2010-es Formula-1-es bajnokságban és bízunk abban, hogy a csapat ott lesz a jövő évad első versenyén a rajtrácson."

 

14 csapat, azért az nem volna rossz :D

Link to comment
Share on other sites

Igazad van, nem ez az első éve a Force Indiának a Forma 1-ben, de a tényeken ez akkor sem változtat! A dolog lényege akkor sem ez, mint ahogy a versenyen ez meg is mutatkozott!

A Vettellel kapcsolatos megjegyzéseidet én se nagyon értem. A pozíció védése teljesen normális versenyhelyzet. Az hogy időnként előzési szituációban egyesek kicsúsznak, ez is sűrűn előfordul. Lehetne erre több példát is mondani, még az általad favorizált Hamiltonnal kapcsolatban is, de azt hiszem ez szükségtelen. Szerintem Vettel az egyik legtisztábban, és leglelkesebben versenyző pilóta. Kétségtelen hogy időnként belemegy kétes szituációkba, mint ahogyan a többiek is, de nem gondolnám hogy ezért az "unfair" jelző illene rá.

 

 

Akkor szerintem félreértettél engem! Én nem favorizálom Hamiltont, nekem továbbra is Alonso a kedvencem (mióta a Forma 1-ben van).

Teljesen egyetértek Veled, hogy a pozíció védés teljesen normális dolog, de nem kéne a pályáról kitessékelnie a másikat! Pont tavaly volt itt Monzában, hogy Hamilton szorította le a fűre szegény Trullit. Sokaknak nem tetszett az a manőver. Akkor nem is kéne olyan messzire menni, az idei barcelonai nagydíj, Webber a cél egyenesben tette ki egy kicsit a fűre Alonsot. Szintén sokaknak nem tetszett. Szóval nem szidni akarom Vettel-t (de valaki mindig mindent félreért, és támadásnak, rosszindultaúnak hiszi, de nyugi nem Te vagy)

Az elmúlt néhány futamon nem őgy muzsikál a Red Bull szekere, mint ahogy kéne. Az Olasz nagydíjon Webber kiesett, Vettel 8. lett, de látszódott rajta, hogy egyszerűen nem megy. Itt volt neki a két (számomra) cinkos eset, akkor csak úgy magától kicsúszik a sóderágyba a Lesmonál. De lehet, hogy a kocsi se volt 100%-os. Egy részből sajnálom, hogy kezd távolinak tűnni neki a vb cím, viszont örülök neki, hogy egyre valószínűbb, hogy egy olyan csapat fogja megnyerni a vb-t, amelyiknek ez az első éve! És akkor a jó öreg Barrichello legyen a világbajnok! Nagyon megérdemelné a sok év után, amit eltöltött Schumi árnyékában, és semmibe vették! Még mindig tisztán emlékszem arra, amikor az A1 ringen végig vezetett Rubens, és az utolsó kör, utolsó 100 méterén látványosan lelassít, hogy Schumi nyerje meg... Az összes lelátó, néző, szuroló fújolt akkor! Érthető...

Link to comment
Share on other sites

Tavaly Hamilton Glockot küldte le a pályáról és utána több pilóta is megszólalt, hogy túl agresszív volt néha Hamilton. Szóval azért kell vigyázni ezekkel, a versenybíróság is figyel, sok ilyen után bizony büntetnek és nem mindig pénzben ;)

Barichellohoz annyit, hogy ő vállalta, tudta hova szerződik, ki mellé, mi lesz a feladata és ott volt 6 évig, ha annyira rossz lett volna, el kellett volna menni, nem utána kell leoltani és rosszakat nyilatkozni a korábbi csapatáról, most is nyilatkozott megint .... ezért is vált egy kicsi unszimpatikussá számomra Rubens, mert miután elment a Ferraritól nagy lett a szája, korábban bírtam, sose tartottam rossz pilótának, 11 győzelem mégiscsak 11 győzelem, na meg én voltam olyan szerencsés, hogy emlékszem miket művel a Steward-Ford-al, elképesztő volt néha ;)

Na mindegy, lényeg, hogy a későbbi nyilatkozatai és siránkozásai miatt utáltatta meg magát sok-sok emberrel ;) Kvalitásait soha sem vonnám kétségbe ;)

 

Én, inkább Buttonnak adnám a VB címet, az évad első felében verhetetlen és nagyon megbízható volt 7-ből 6 győzelem, hihetetlen volt.

Link to comment
Share on other sites

Amit most írok, az nem személyed elleni támadás, csak gondoltam leírom a véleményem a hozzászólásoddal kapcsolatban. :D

És akkor a jó öreg Barrichello legyen a világbajnok! Nagyon megérdemelné a sok év után, amit eltöltött Schumi árnyékában, és semmibe vették! Még mindig tisztán emlékszem arra, amikor az A1 ringen végig vezetett Rubens, és az utolsó kör, utolsó 100 méterén látványosan lelassít, hogy Schumi nyerje meg... Az összes lelátó, néző, szuroló fújolt akkor! Érthető...

 

Először is, ahogy Jaire is mondta, Rubi tudta, hogy hova szerződik és mi lesz ott a dolga. Egyébként még Irvine is szólt neki, hogy ki fogják használni erősen, mégis aláírt. ;)

 

Aztán, szerintem kicsit lerágott csont már az A1 ringen történtek. Érdekes módon mindig ezt hozzák elő a Schumacher ellenesek, nem mintha bármelyik bajnoknak ne lenne vaj a füle mögött, ne menjünk messzire Piquet botrány. Jó, lehet Alonso ügyeit diszkrétebben kezelték. :D Vagy mondhatnánk azt is, amikor Alonso a McLarennél volt és Hamilton fiút jobban támogatták, ő meg kiborult picit. ;) (Ismétlem, nem személyed ellen! :D)

 

Végül, de nem utolsó sorban szerintem Button jobb megérdemelné, hogy világbajnok legyen idén, hiszen kezdetektől ott van a Hondánál és ráférne már őrá is egy kis siker, mert megérdemli. Rubi csillaga már leáldozott, mondhatnám úgy is, hogy másodvirágzását éli, de szerintem nem ő érdemli a világbajnoki címet! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...