Jump to content
PirateClub.hu
Sign in to follow this  
Cruel

Én képeim :)

Recommended Posts

Sziasztok! Most regeltem, de egyből megtetszett ez a topic, szerintem nagyon jó!! :) Íme tőlem néhány kép, kezdő vagyok még, bármilyen tanácsot szívesen fogadok, ha valaki valamiben módosítaná csak hajrá! kíváncsi vagyok :) Igazából nagyon egy kaptafára készültek a képek (angel project :)) de talán valakinek tetszeni fognak ;)

post-67076-1178823179_thumb.jpg

post-67076-1178823230_thumb.jpg

post-67076-1178823447_thumb.jpg

post-67076-1178823601_thumb.jpg

post-67076-1178823629_thumb.jpg

:) nekem nagyon tetszenek.. főleg az utcsó3.. (csajok is jól mutatnak rajta.. :P )

a 2. nál túl sok a zaj..

Én nem hallom azt a zajt a 2. képnél :lol:

Nekem is tetszenek a képek :)

hülye.. :wacko::lol: (értsd pozitívan.. :P )

Meglesz ;):lol:

Cruel!

Ha esetleg van még hasonló képed, csak bátran oszd meg velunk :)

hu nagyon szépek a képek és a képen lévö csaj is szép :)

köszönöm mindenkinek. a képen látható csaj is szép jah, kár h nem járt velem :angry::D

Hehe, és mutattad neki a képeidet? Tuti hogy a nyakadba ugrana :D

Amúgy az utolsó tetszik a legjobban, azt nagyon eltaláltad. :)

Grat;)

Nekem az utolsó előtti tetszik a legjobban :D

Az uccsó 2 az szép. a többi nem igazán teccik, de 5letes és szépen ki vannak dolgozva

Utolsó ami jó a többiben van hiba. Azért jó az utolsó, mert ahogy fénylik a szárny és s felkarján is van egy kis fény és ezért tényleg hihetőbb mint az elsőn ahol nem hat a testre semmi fény, nem válik ki a képből. Utolsó előtti is majdnem jó. A zajos köré tény valami keretet és egyből hangulatosabb lesz és ha lehet a keret részbe írd a szöveget.

igen-igen, de az utolsón is wan egy aprócska baki, hogy az a csaj hibája, wagy Te rontottad el azt nem tudom, de a jobb oldala a csajnak kicsit, mintha el lenne törwe, csekkold le, lehet a fénykép ilyen alapból, de akkor jawítsd ki, am nagyon faja. Grat. ;)