Jump to content
PirateClub.hu
Sign in to follow this  
hankock

Audi R8 RAZOR GTR-10 Limited Edition 2010

Recommended Posts

Németországban készült, az egyik legerősebb Audiból. A készítők célja az volt, hogy ne csak a tulajdonos, hanem az utca embere is leizzadjon a látványtól. Sikerült!

 

20100922_Audi-ppi.jpg

 

Az autó nem kimagasló teljesítményével, sokkal inkább optikai erőfölényével vívhatja ki a bolygó egyik legkeményebb autójának kijáró címet, a németországi műhelyben ugyanis mindent elkövettek, hogy libabőrös legyen az ember a jármű látványától.

 

A karosszériát első lépésben lecsupaszították, majd a vázra egy teljesen új optikát építettek. Az új lökhárítók, a hátsó diffúzor, a légterelő szárny, a kerékívek, a motorháztető és a csomagtér ajtaja egytől egyig karbonból készült, az optika megrajzolásánál pedig mindvégig egy pályagép félelmetes megjelenésének elérésére törekedtek.

 

Az alapot az Audi R8 szolgáltatta, abból is a legerősebb, V10-es motorral szerelt kiadás, amely így kapásból 250 kilogrammos súlycsökkenéssel kezdte meg az edzést.

 

A karbon karosszérián kívül az autó üvegből készült motorháztetejét hullámos mintában kivágták, hogy ezzel segítsék a motor hűtését és a sport légszűrő munkáját, majd a V10-es motor vezérlő elektronikáját átírták, az R-tronic duplakuplungos váltó áttételeit megrövidítették, a gyári kipufogórendszert sport rendszerre cserélték, a széria 525 lóerő helyett így maximális, 609 lóerőt mértek padon, 7400-as percenkénti főtengelyfordulatnál. Ehhez 6400-as fordulatnál 565 Nm forgatónyomaték társul.

 

Az autó alá 45 millimétert ültető sport futóművet, majd feketére fényezett, könnyített MAG11 alumínium verseny felniket pakoltak, előre 9Jx19-es, hátra 12.0Jx20 collos méretben. Az első, kereken tíz kilogrammosra könnyített felnikre 245/35-ös gumikat húztak, a 10,9 kilós hátsókra 325/25-ös verseny abroncsok kerültek. A megállásról elől 380x36, hátul 356x32 milliméteres féktárcsák és körbe hatdugattyús nyergek gondoskodnak.

 

Az átépítés a négykarikásokra szakosodott PPI Automotive Design GmbH nevéhez fűződik, akik végül RAZOR GTR-10 névre keresztelték a brutális járgányt. A végeredmény annyira elnyerte az alkotók tetszését, hogy örömükben még kilenc példányt készítenek belőle. A tíz darabos limitált széria sorszámozott darabjait minden egyes autóban alumínium plakettek jelzik majd. És hogy mit tudnak ezek gépek a gyilkos tekintet mögött? 3,2 másodperces nulla százas sprintet és 335 km/órás végsebességet.

 

Galéria:

 

http://www.autogaleria.hu/index.php?s=tgal&tid=6881&marka=ppi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hát ez tényleg lélegzetelállítóan gyönyörű... :o Grat a készítőknek, hozzám is dobhatnának egyet... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo nincs? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Bejelentkezés

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×