Jump to content
PirateClub.hu

Rally


vikking56
 Share

Recommended Posts

Hali !

 

Varga cigány Zoli is felkészült az évadra !!!! :lol: :lol: :lol:

http://videa.hu/play.php?v=hWpw85ZhQVkYGChW

 

Ez nagyon komoly !!! Ne hagyjátok ki ! ;)

 

Ez naggyon komoly! Naésakkorkérlekszépen! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Úgy látszik h a Benik-kérdés megoldódni látszik!

 

http://www.duen.hu/hir.php?o=hirek&id=2493

 

 

nekem személy szerint, nem szimpatikus dolog az ahogyan a Lukács kihátrált a kis Érdi mellől! Persze lehet mindezt "szponzori kötelességre" is fogni, de akkor is...! Kiváncsi leszek mire lesznek képesek! Hiszen Benik 3xos bajnok, Lukácsnak pedig ez lesz a 2. éve WRCben! Lehet h kicsit nagyott akar ugrani! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Na én mondtam igaz bettesp :)

de a kocsi kiléte nincs meg.vagy marad a 03'-as Focus?

 

 

 

 

2008

 

2008. 04.04-06. Start Autó Rallye 2008

2008. 05.01-03. 15. Miskolc Rally

2008. 06.07-08. Szombathely Rallye

2008. 07.04-06. Veszprém Rallye 2008

2008. 08.29-31. III. Ózd Rallye

2008. 10.10-12. GENERALI Nyirád Rallye 2008

2008. 11.07-09. 41. Allianz Rallye

Link to comment
Share on other sites

Hát én inkább turinak adnám ;)

 

NEVEZÉSI LISTA

 

1 JEAN-JOSEPH Simon Boyere JACK Fr/Fr JEAN-JOSEPH Simon Citroen C2 R2 MAX

2 Kuzaj Leszek Horniacek Emil PL/SK Penský Subaru Impreza

3 Béres Jozef jn. Muller Róbert SK/SK TEMPUS STYYLEX Fiat Grande Punto S2000

4 Benik Balázs H/H Benik Motorsport

5 Turi Tamás Tóth Imre H/H Turi Team Skoda Fabia WRC

6 Herczig Norbert Csökő Zoltán H/H Subaru Rally Team Hungary Subaru Impreza WRC

7 Asi Pikó ZSuzsa H/H Asi Rally Club Mitsubishi Lancer Evo IX

8 Drotár Igor Bánoci Vladimír SK/SK Slovakia Rally System Skoda Octavia WRC

9 Vizin László Zsiros Gábor H/H Racing Factory Kft. Subaru Impreza S8 WRC

10 Spitzmüller Csaba Kazár Miklós H/H Hell Racing Team

11 Turán Frigyes Benics Kálmán H/H Planet Turán Motorsport SE. WRC

12 Grzyzb Grzegorz Mazur Przemyslaw PL/PL Fiat - RUFA Rally Team Fiat Grande Punto S2000

13

14 Borsi Gergely Baranyai László H/H Master Cars Kft

15 Pethő István Rubóczky Attila H/H AP Motorsport Kft Mitsubishi Lancer Evo VI

16 Gavlák Peter Hulka Milos SK/CZ ARC Slovakia Mitsubishi Lancer Evo IX

17 Orsák Jaroslav Vajík Karel CZ/CZ Czech National Team Mitsubishi Lancer Evo IX

18 ifj. Érdi Tibor H/H Érdi Rallye Team

19 Botka Dávid Szenner Zsolt H/H Dunlop Motorsport Botka Team Mitsubishi Lancer Evo VI

20 Hideg Krisztián Kerék István H/H RSQ TEAM KFT Mitsubishi Lancer Evo VI

21 Zambelly György Fejes Gábor H/H MAFC Autósport Mitsubishi Lancer Evo IX

22 Matics Mihály Vinoczai Attila H/H AP Motorsport kft. Mitsubishi Lancer Evo IX

23 Botka Krisztián Berényi Ákos H/H Dunlop Motorsport Botka Team Mitsubishi Lancer Evo IX

24 Magyar Miklós Budai Annamária H/H Magyar Autó és Motorsport Egyesület Subaru Impreza

25 Trencsényi József Trencsényi Tamás H/H Tre-Car Motorsport SE. Mitsubishi Lancer Evo IX

26 Vas Zoltán Csontos Tamás H/H Prevent 2001 ASC Mitsubishi Lancer Evo IX

27 Szíjj Zsolt Bakos Dávid H/H SPEEDY Motorsport Mitsubishi Lancer Evo

28 Garami Zoltán Vajda Attila H/H Maruzsi Team WRC

29 Ősz László Géczy Tamás H/H Krupa SE / Makita Racing Team Mitsubishi Lancer Evo VIII

30 Pintér László Tóth Csaba H/H Top Speed Racing Kft. Mitsubishi Lancer Evo VI

31 dr. Kiss Elemér Tóth Zsolt H/H Top Speed Racing Kft. Mitsubishi Lancer Evo VI

32 Tobak Zoltán Szabó Krisztián H/H RSQ TEAM KFT Mitsubishi Lancer Evo VI

33 Kakuszi Zsolt Kakuszi Csaba H/H Maxx Rally Team Renault Clio S1600

34 Csente Mário Bacigál Igor SK/SK JMP Racing Team Subaru Impreza STI

35 Osváth Péter Nemes Csaba H/H DODO ASE Mitsubishi Lancer Evo IX

36 Balázs Vilmos Kottán Péter H/H Közlekedési és Rallye Club Egyesület Mitsubishi Lancer Evo IX

37 Dr Varga Attila Madar Gábor H/H

38 Ifj. Ranga László Benkő András H/H Topp-Cars Rally Team Mitsubishi Lancer Evo IX

39 Czél Péter Szőke Tamás H/H Hell Racing Team

40 Balázs Öcsi H/H SRT Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX

41 Szőllősi Péter H/H Arthur AMSE

42 Ollé Sasa Czakó Janek H/H Aquis Suzuki - Treff M.S.E Suzuki Swift S1600

43 Tárnok Tamás Herr Mátyás H/H TT Racing Ase. Renault Megane Maxi

44 Pálinkás Zsolt Bagaméri Lászó H/H Maxx Rally Team Volkswagen Polo S1600

45 Hankó László Deák Attila H/H Tre-Car Motorsport SE Mitsubishi Lancer Evo IX

46 Pénzes Zsolt H/H BA-RO Motorsport Mitsubishi Lancer Evo IX

47 Hadik András Juhász István H/H Hadik Rallye Team Subaru Impreza N12

48 ifj. Rabócsi Tibor Mihalik Péter H/H RabócsiRing kft Mitsubishi Lancer Evo IX

49 Baksay-Szabó Ádám Ranga Péter H/H Topp-Cars Rally Team Mitsubishi Lancer Evo IX

50 Kesjár János H/H Formula Racing Club Mitsubishi Lancer Evo IX

51 Perge György Kirnbauer Ernő H/H Titánia Ase Mitsubishi Lancer Evo VI

52 Homola Jaro Stefuca Alexander SK/SK Team Citroen Slovakia Citroen C2 Super 1600

53 Baracskai Zsolt Lovasz Tibor H/H BA-RO Motorsport Suzuki Ignis S1600

54 Gyarmati Ariel Kocsis György H/H Aquis Suzuki - Treff M.S.E Suzuki Ignis S1600

55 Kiss László Szentkúti Tamás H/H Speedbox ASE Suzuki Ignis S1600

56 Szilvássy Dénes Bebtó Ferenc H/H Herczig Autosport Subaru Impreza 555

57 Rongits Attila Hannus László H/H Ba-Ro Motorsport Mitsubishi Lancer Evo VII

58 Domonkos László Horváth István H/H Krupa SE / Makita Racing Team Mitsubishi Lancer Evo VI

59 Budavári Zoltán Hegedűs Zoltán H/H Rally 2008 Racing Mitsubishi Lancer Evo VIII

60 Jedloczky László H/H HM Motorsport Subaru Impreza wrx sti

61 Dér Péter Szekeres Zoltán H/H Auto Corse SE Mitsubishi Lancer Evo IX

62 Molnár Dodó H/H Technoteam

63 Szepesi Lajos H/H Juhász Racing Kft Mitsubishi Lancer Evo VI

64 Lapdavský Lukás Lapdavský Július SK/SK Destrukprojekt Racing Mitsubishi Lancer Evo VIII

65 Konuch Roman Porubcan Patrik SK/SK ROKO-oil s.r.o. Skoda Octavia Kit car

66 Kupec Anton Okajček Marcel SK/SK 2M Racing Skoda Felicia Kit-Car

67 Kapusanský Ivan Szenderáková Gabriela SK/SK WR Motorsport Skoda Fabia RS

68 Ballay Michal Volf Jiří SK/CZ ARC Slovakia Suzuki Ignis S1600

69 Kysucký Maros Pecner Róbert SK/SK FUCHS Racing Team Seat Ibiza TDI

70 Rumpler Karl Rumpler Maria A/A Rumper Karl Mitsubishi Lancer Evo VI

71 Janzer György Orsovai András H/H Berg Autósport Egyesület Renault Clio R3

72 Fenyvesi Gábor Gyöngy Imre H/H Ingredior-via Kft Volkswagen Golf kit car

73 Hering Gyula Fuchs Gábor H/H Pécsi Rally Sport Club Honda Civic Type-R R3

74 Spindler Jenő Farkas István H/H Spindler Ase Opel Astra Gsi

75 Ripka Gábor Lenzsér Orsolya H/H Krupa Se Opel Astra Kit Car

76 Pryma Zoltán Kerekes József H/H Aquincum Racing Peugeot 206RC

77 Kőváry Barna Szentiványi Szabolcs H/H AUTO-MATA AMSE Renault Clio

78 ifj. Kanyik Antal Endrész István H/H Kanyik Rallye Team Fiat Stilo ABARTH

79 Veszprémi Roland Kassai Kitti H/H Veszprémi Rally Team Miskolc Peugeot 306 S16

80 dr. Gáspár Rezső H/H Hadik Rallye Team

81 Suba Egon Suba Ákos H/H Váci Autó SE Renault Clio

82 Papp Levente Szedő Csaba H/H Papp Rally Team Honda Civic Type-R

83 Bessenyey Zoltán Papp György H/H Opel Dízel Rally Team Opel Astra GTC CDTI

84 Hajdu Zoltán H/H Master Cars Kft Renault Clio

85 Fabinyi Béla Vlcsko Andrea H/H Master Cars Kft Renault Clio

86 Puskádi János Takács András H/H Eurosol Racing Team SE Honda Civic Type-R

87 Rimár Tamás Kakuk Gyula H/H Maxx Rally Team Honda Civic Type-R

88 Várkonyi Szabolcs Cser Mónika H/H Ritmus ASE Honda Civic Type-R

89 Eliás Lubomír SK KOP-STAV s.r.o. Seat Ibiza GT

90 Hudý Vladimír Frisch Jaroslav SK/SK Vladimír Hudý Ford Escort RS 2000

91 Kovács Attila Dalmady Viktória H/H Pécsi Rally Sport Club

92 Krupa Zoltán Bagdány István H/H Krupa SE / Makita Racing Team Renault Clio

93 Hibján József Szurovcsák István H/H E85 Motorsport Kft. Ford Fiesta ST

94 Király Gábor Palotai Kristóf H/H Balatonyi Racing Team Skoda Fabia RS

95 Kiselicka Ladislav Fecko Maros SK/SK N&K Racing Club Ford Focus ST 170

96 Bogár Sándor Bacsó Rita H/H Veszprémi Rally Team Miskolc Peugeot 306 S16

97 Ábrahám Zoltán Tóth Gábor H/H Maxx Rally Team Honda Civic 3DR Type-R

98 Dudinszky István Retkes Péter H/H Ritmus ASE Opel Astra GSI

99 Nagy Krisztián Veres Gábor H/H C.Nagy Kft. Citroen Saxo Vts

100 Juhász Csaba Juhász Zsolt H/H Juhász Racing Kft Honda Civic Vti

101 Baksai László Nagy Béla H/H Krupa SE / Makita Racing Team Honda Civic Vti

102 Németh "16V" Péter Béres "Unicum"Attila H/H N.P Racing Team SE Skoda Felicia Kit-Car

103 Wágner György Szerémy Zsófia H/H Pécsi Rally Spor Club Peugeot 206

104 Dékány Sándor Hegede Tamás H/H BDM-ART Rally Team Citroen C2 VTS

105 Csegezi Ákos H/H Szajky Rally Team Se.

106 Ázsót Szabolcs Bordák Zoltán H/H Balázs Rally Team Citroen C2R2 07

107 Radó István Nagy Sándor SK/H Destrukprojekt Racing Honda Civic

108 Nagy Pavol Proschingerová Klaudia SK/SK MR Autosport Skoda Fabia

109 Chvála Rastislav Lieskovcová Zuzana SK/SK JMP Racing Team Suzuki Ignis

110 Bakó László Bagó László H/H Szajky Rally Team Se. Citroen Saxo

111 Novák Szabolcs H/H Aquis Suzuki - Treff M.S.E Suzuki Ignis

112 Sós Nacsa Gábor Labát Krisztián H/H Sós Motorsport Suzuki Swift Sport

113 Kurtos Róbert László István H/H Szajky Rally Team Honda Civic

114 Hoffer Zsolt Lendvay Zoltán H/H Budapesti Rendészeti SE Suzuki Swift Sport

115 Boros László Fedor Tamás H/H Dunlop Motorsport Botka Team Suzuki Swift Sport (RS)

116 Biró Péter H/H Aquis Suzuki - Treff M.S.E Suzuki Ignis

117 Drávucz Olivér Zsiga Gábor H/H Aquis Suzuki - Treff M.S.E Suzuki Ignis

118 Alaxay Viktor Bolla Karesz H/H Tech-R ASE Peugeot 106 S16

119 Alberti Szabilcs Nagy Tamás H/H Rally 2008 Racing Kft. Honda Civic

120 Fogarasi Attila Brettschneider Ferenc H/H Laroco Suzuki Swift

121 Dibusz László Tenke Bertalan H/H Spindler Ase Skoda Felicia

122 Kovács Antal Istovics Gergely H/H Pécsi Rally Sport Club Skoda

123 Mészáros László H/H Formula Racing Club Skoda Felicia 1.4 Kit-Car

124 Samo Tibor Tischler Jozef SK/SK KOP-STAV s.r.o. Skoda Felicia

125 Lipták Peter Samseli Martin SK/SK L Racing s.r.o. Skoda Fabia

 

130 Gerencsér Tibor Kőszegi Zoltán H/H Pász-Ger "titi"ASE. Ford Escort RS.COSW.

131 Notheisz Attila Sóki Csaba H/H Ingredior-via Kft Lancia Delta Integrale 16V

132 Béres Jozef Bernáth Tibor SK/SK BETI Racing Team Opel Ascona 400

133 Ondrej Tomás Podobník Marek SK/SK L Racing s.r.o. Mitsubishi Lancer

134 Födő imre Demjén Gábor H/H Gámán rali team Lada VFTS

135 Keszler Mátyás Hágen Zoltán H/H Pécsi Rally Sport Club Audi Coupé S2

136 Keszi Juraj Helmecy Pavol SK/SK L Racing s.r.o. Mazda 323 GTR

137 Rusnák Jozef Gomori Adam SK/SK HECHO Trans Mazda 323 Turbo 4WD

138 Pavlík Matús Pavlík Michal SK/SK BETI Racing Team Peugeot 205 GTI

139 Ivanko Rastislav Nagy Richard SK/SK BETI Racing Team Renault Clio

140 Szabó Laci Verba Gábor H/H Ingredior-Via Kft Lada VFTS

141 Boroznaki Tibor Kiss András H/H Rallye&Racing MSE Lada 2105

142 Kiscsatári Imre Diós Dani H/H Zsíros-Molnár Team Kft Lada VFTS

143 Zsíros Imre Forray Zsolt H/H Zsíros-Molnár Team Kft Lada VFTS

144 Csépe Gábor Tóth Szabolcs H/H Balázs Rally Team Lada VFTS

145 Boda István Gódor Barnabás H/H MAFC Autósport Lada VFTS

146 Szabó Attila H/H Szajky Rallye Team Lada VFTS

147 Német László Szegő János H/H Juhász Racing Kft. Lada 21074

148 Ördögh Mixi Harányi István H/H MAFC Autósport Ford Escort XR3i

 

Link to comment
Share on other sites

Spitzmüller piros autóval az Eger Ralin


A Rali Országos Bajnokság versenynaptárának véglegesítése miatt egyelőre még nem tudott megállapodni Spitzmüller Csaba és Kazár Miklós egyetlen csapattal sem. Ezért az Eger Ralira A8-ban nevezetek, ha esetleg nem tudnának az első versenyre Szuper-2000-es autót bérelni, akkor akár egy N-es Mitsubishivel, akár egy Corolla WRC-vel is rajthoz tudjanak állni.

Spitzmüller Csaba: - Az MNASZ tegnap véglegesítette a versenynaptárt, így végre komolyan tárgyalhatunk a versenyautókról. Mindenképpen olyan szezont szerettünk volna futni, ahol mind a hét versenyen rajthoz tudunk állni, és lehetőleg ugyanolyan autóval.

Amíg nem volt meg a végleges versenynaptár, sajnos nem tudtunk lefixálni semmit. A Miskolc Ralinak három időpontja is volt, a Mecsek és a Nyirád ralik időpontja is megváltozott.

Elsősorban a Grifone-csapattól szeretnénk egy Szuper-2000-es autót bérelni. Vagy Fiat Grande Puntót, vagy pedig egy Corollát. A baj csak az, hogy minden hétvégén van versenye a csapatnak, és nem mondhattuk nekik azt, hogy erre a hétvégére kell a kocsi, de lehet, hogy egy héttel korábban vagy később. Nekik sem véges a kapacitásuk.

Mivel az Eger Ralira már nevezni kellett, a csapatunk közösen arra a megállapodásra jutott, hogy a biztonság kedvéért A8-ban nevezzünk. Nagyon bízom benne, hogy a Toyota importőrével sikerül megállapodnunk. Ha így lesz, akkor az első versenyre úgy néz ki, nem tudunk már Szuper-2000-es Corollát bérelni, de akkor mennénk egyet a régi, jól bevált Corolla WRC-vel.

Sok biztosat nem tudok mondani, még az is lehet, hogy egy N-es Mitsubishi lesz a dologból, de akkor A-sítjuk egy kicsit. Egy biztos, Egerben mindenképpen ott leszünk, és az is biztos, hogy piros autóval.
Link to comment
Share on other sites

A jövőben 4WD nélkül?

Március végén ülésezik újra az FIA, ahol a világbajnokság jövőbeni szabályait fogják megbeszélni. Többek között az öszkerékhajtás jövőjét akarják megvitatni.

Legkésőbb 2010-ben a turbófeltöltővel szerelt Szuper 2000-es autók váltják fel az aktuális World Rally Car-okat. Az FIA elnöke, Max Mosley most avval a gondolattal játszadozik, hogy a jövőben kitiltsák a ralli világából az öszkerékhajtású autókat. A brit számításai szerint, ezek az 1600-1800 cm3-es, turbós, kétkerékmeghajtású autók lassabbak, biztonságosabbak, olcsóbbak és látványosabbak lennének.

Ha ez bekövetkezne, az a Subaru számára a visszavonulást jelentené. A világ legnagyobb öszkerékhajtású gyártójaként a japánok nem sok fantáziát látnak egy hátsókerék meghajtású autó fejlesztésében, mivel így nem tudnának reklámot csinálni a szériagyártású autóiknak. "Az öszkerékhajtás az üzletünk", nyilatkozta a Subaru csapatvezetője, Richard Taylor. "Ha ezek a változtatások érvénybe lépnek, akkor ez a Subarunak megfelelő ok lenne a visszavonulásra."

A Rallye bizottság elnöke Morrie Chandler megpróbálja a híresztelés lényegét előtérbe helyezni: "Ha a Világkongresszus nem szeretné a javaslatunkat, akkor valóban lehetségesnek tartok egy átállást kétkerékmeghajtású autókra.", így az ausztrál. Számára ebben az esetben a hátsókerék meghajtás jöhetne szóba. "Ez biztosan látványosabb versenyeket ígérne, de nem az aktuális autópiacot prezentálná. Egyetlen gyártó sem fog 50 millió eurót abba fektetni, hogy olyan autókat használjanak, ami a nézőközönség számára nem lesz eladható."


Link to comment
Share on other sites

Mindent a szemnek


Bútor Róbert-Tóth Vilmos
Lada VFTS


Első VFTS-es megmérettetésére készül Bútor Róbert és Tóth Vilmos. A Szuper-1600-as bajnoki cím védői az idén nem versenyeznek az Országos Rali Bajnokságban, de egy Lada VFTS volánja mögött több kisebb versenyen állnak rajthoz előfutóként.

Bútor Róbert:
- Nagyon fájt már a fogam, hogy kipróbálhassam élesben is a VFTS-t. Pár hete, Gyöngyösön a gokart pályán tesztelhettem az autót, úgy érzem, hogy ott sikerült elég jól kitapasztalnom. De a ceredi ralisprint lesz az első éles megmérettetésem. A ceredi pályát nagyon szeretem, minden évben itt teszteltünk a Citroënnel, a Skodával és a Suzukival is, úgyhogy a nyomvonalat nagyon jól ismerem. Sajnos csak négy kilométer hosszú lesz a gyorsasági. A versenyzők négyszer mehetnek rajta, az előfutók viszont hatszor, mert két alkalommal a mezőny fele után is indulunk. Nem akarunk senkivel versenyezni, nem is fogják mérni az időnket. Kizárólag a látványra szeretnénk autózni, hogy jól szórakozzunk mi is és a nézők is. A rali 1-ben nem szoktunk a szervizparkban sütögetni, de most (Tóth) Vili bevásárolt húsz kiló csirke szárnyat. Be is pácolta, úgyhogy szeretnénk pár barátunkat vendégül látni. Rajtunk kívül Gerőfi Gábor is indul a csapatunk színeiben. Gabi évek óta a murvakémem és a csaptunk elengedhetetlen tagja. Ő egy Skoda Favorittal áll rajthoz. Boda Pistiékkel szintén egy helyen fogunk szervizelni. Pisti sokat segített az első VFTS-es tesztemen, tőle kaptunk kölcsön difit a versenyre, mert a miénk még nem készült el. Egyszóval egy felszabadult, baráti hangulatú versenyre számítok.
Link to comment
Share on other sites

Saját tereprali csapatot szervez a honvédelmi miniszter

 

Összesen 267 autó, motor és kamion rajtol az április 20. és 26. között Magyarországon és Romániában sorra kerülő Közép-Európa-ralin, amely a tereprali Dakar-széria első versenye lesz.

 

Ezt Szalay Balázs, a viadal szervezője jelentette be a táborfalvai lőtéren, az első gyorsasági szakasz helyszínén tartott sajtótájékoztatón.

 

Szekeres Imre honvédelmi miniszter elmondta, hogy a tárca, mint a viadal támogatója, a jövő esztendőben saját tereprali csapatot, úgynevezett Dream Teamot indít a hazai és nemzetközi futamokon, továbbá minden technikai segítséget biztosít a verseny sikeres lebonyolításához.

 

A DiRT-öt most szedem,ha jó akkor emgveszem,bár eddig csak jókat hallottam róla :)

Link to comment
Share on other sites

Hali !

 

Én megvettem magyarul , nagyon jó ! Főleg ezzel az új Logitech Momo kormánnyal teljesen levág a feeling !!! ;)

 

Egy kis vb !

 

Kisebb meglepetés az argentin futam előtt. A Citroën és a Red Bull ezek után közös utat jár majd a rally világbajnokságban.

 

Az unalmas fényezések ideje lejárt. A két gyári C4-es WRC immáron a friss Red Bull dizájnban csillog villog. A Citroën egy héttel az argentin világbajnoki futam előtt jelentette be, hogy partnerséget kötött az osztrák energiaital gyártóval.

 

"Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen lendületes céggel dolgozhatunk együtt, mint a Red Bull" - nyilatkozta Olivier Quesnel sportfőnök, aki nagyon örül az új partnernek. Természetesen nem felebaráti szeretetből szállt be az osztrák cég a világbajnokságba. A közös projektet arra szeretné használni, hogy a francia piacon is sikerre vigye termékeiket, ami eddig még nem jött össze.

 

loeb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hali!

 

Lac, megelőztél! :) Én is közzé akartam tenni ezt a hírt! De az kétségtelen, hogy jobban néz ki így a citroén!

 

Más:

 

Subaru a következő versenytő (Argentínától) bevet egy harmadik gyári pilótát! Méghozzá az észt Marko Martint! Gyári tesztpilóta a Subarunak, szal érthető ez a döntés! De Marko a 2005-ős brit verseny után már nem versenyzett, a nagy balesete miatt! A többi részletet meg úgy is ismeritek! :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...