vikking56 Posted Június 23, 2006 Share Posted Június 23, 2006 Sziasztok! Mivel behalófélben van a totalcar fóruma, ezért elhatároztam, hogy nyitok a tuningba egy topikot, amiben a kisebb, általános tuningokról van szó. Nem turbó, nitró, stb... Péel, direktszűrők, Sportkipuffok, csippelések, stb. Kinek milyen tapasztalata van ezekkel kapcsolatosan? nekünk fenn van egy sportkipufogó, novitec az egész rendszer és a hangon kívül teljesítménynövelést is érezni rajta... 120 helyett olyan 130 lóerő és sokkal készségesebb gázadásra. készülünk beszerelni egy direktszűrőt, ezzel kapcsolatosan az lenne a kérdésem, hogy kinek van a kocsijában? milyen hatásai vannak? a téma asszem adott, ne hagyjuk meghalni a totalcar alfórumot... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
tormentor Posted Június 27, 2006 Share Posted Június 27, 2006 Szerintem se haljon meg ez a része a fórumnak. Nekünk van direktszűrőnk, szerintem max. 5 pacit dobhatott rá a teljesítményre. De szerintem ez motor és márkafüggő. Szóval inkább drágább/márkásabb direktszűrőt vegyetek. Ja és láttam egy audit gyorsuláson és amikor még csak állt a kocsi, nem lehetett hallani a motor hangját csak azt, hogyan szívja a levegőt Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Június 27, 2006 Author Share Posted Június 27, 2006 az zsír... a hang miatt lenne fontos, sztem is... csak félek tőle hogy nehéz beépíteni, mer ugye a szívócsőre kell, a légtömegmérő elé... aztán, ahhoz lehet, hogy kell külön csövet legyártatni meg egyebek... aztán egy 10ezres szűrő miatt nem poén egy karbon csövet legyártatni mittomén mennyiért!!! nem tudsz mutatni egy képet a motorteretekről? hogy hogy van berakva? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulbig Posted Június 27, 2006 Share Posted Június 27, 2006 Én még csak a Hang tuningnál tartok, azt is csak októberben tom majd kivitelezni Amúgy meg TDi a vedánk, és hát merem mindenkinek ajánlani a turbót A dízel traktor hangja mellett egy vad fütyülés...áááá...írtó nagy Meg nekünk valami király turbó feltöltönk van, mert így sípolni még TD-t nem láttam (hallottam) Na majd ha tok csinálok a túráztatásról felvételt akkor mindenféleképp berakom ide Multkor nézegettem apróbb tuningokat a verdához és meglepődtem h az alap tuningok (légszűrő stb) már 10-20k között elérhetők, szal majd ha marad az ösztöndíjból akor lehet h beinvesztálok a teljesítmény tuningba is Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sancy Posted Augusztus 2, 2006 Share Posted Augusztus 2, 2006 A direkt szűrővel csak annyi a gond, mivel nagyobb (a szűrő egész) felület van szabadon, így több apró szemcse jut a motorba. Ennek a hatását gondolom nem kell elmagyarázni senkinek: a motor élettartama rövidül ezzel. Megéri az élettartamot a minimális hanghatásért cserébe feláldozni? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuhl Posted Augusztus 3, 2006 Share Posted Augusztus 3, 2006 (edited) szasztok! a direktszürö szerinten sokkal jobb mint a sima... több levegöt tud beszivni ezáltal nagyobb lessz a teljesitmény is. a levegömennyiség méröt mi csak simán kihagytuk az egészből.. itt egy kis vidi róla.. a hangja sokkal mélyebb de telóval vettem fel http://rapidshare.de/files/28074508/chrysler_3.3i_V6.rar.html ilyen mély a hangja ...(egy picit talán magasabb,de csak egy picit) http://rapidshare.de/files/28074709/chrysler_tura.rar.html a végén pedig egy gyorsulás amikor mentünk dolgozni(Bútorokat szálltottunkaz olyan plussz300kg..,majd csinálok normálisat is ) KISBUSZ!!!!! http://rapidshare.de/files/28075432/Chrysler_gyorsul_s_L-be_megp.rar.html ez kb olyan 8.8-9.0 sec.... a járgányról pár kép. http://www.kepfeltoltes.hu/view/060803/chrysler_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/060803/chrysler_motor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Módosította Augusztus 23, 2007 PxE a CODE tagok használata kötelező! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petiboy007 Posted Augusztus 3, 2006 Share Posted Augusztus 3, 2006 Örömmel látom h van itt YOpár tuning fan. Nekem sajnos még nem lehet verdám, szal én a robimat tuningolgatom. Csakhát nemvok nagyon eleresztve pénzügyileg, szal csak szép apránként megy a dolog. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulbig Posted Augusztus 3, 2006 Share Posted Augusztus 3, 2006 Sancy, azért annyira nem rövidül az élettartam! Biztos h nem olyan látványos! Csak azért mert nagyobb darabkák jutnak be...ez a fajta Krájzler kisbusz nekem is bejön Mifelénk is van egy és a csávó nagyon szép álapotában őrizte meg. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuhl Posted Augusztus 4, 2006 Share Posted Augusztus 4, 2006 Sancy Lefogadom ,hogy neked soha nem volt direktszüröd... Volt egy ismerősünk aki pl: a kocsi légkondi ellen volt nagyon, hogy ilyen gomba meg olyan tüdőgyulladás... de neki ugye nem volt és szopott nyáron.. aztán mivel az ablakok levoltak neki tekerve ő kapott végül is tüdőgyulladást... ezt a helyzetet is ahoz tudnám viszonyitani... ez nem olyan hogy berakod aztán rá egy évre kakukk a moci.. meg amugy is szerintem ettől az ég világon semmi baja nem lessz! paulbig nekünk is nagyon tettszik főleg hogy álltalában a helyi hülye gyerekeket akik jönnek az 1.6 2.0-res mocikkal simán otthagya... aztán meg néznek bambán... gyorsuláson is csak addig akartak kiállni amig nem látták és hallották a mocit... azért ez még is csak egy 3.3-as Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulbig Posted Augusztus 4, 2006 Share Posted Augusztus 4, 2006 A Street Racingben ez a legszebb A legváratlanabb masina a legkirályabb Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petiboy007 Posted Augusztus 7, 2006 Share Posted Augusztus 7, 2006 Kinek mien gépe van? (a tuningra is kíváncsi vok!) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
187Montana Posted Augusztus 8, 2006 Share Posted Augusztus 8, 2006 Hi All! Van egy 1.4 Opel Astra (F), gondoltam fel kéne valamivel dobni a járgányt és én is a légszűrőre gondoltam elsőnek. A baj az hogy elég láma vagyok ilyen téren és azt se tudom hogy kezdjem el, ezért el is viszem szerelőhöz a kocsit. Amúgy van valami különbség a direkt szűrő és sportlégszűrő között? Jah és mennyibe kerül egy ilyen átalakítás kb? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuhl Posted Augusztus 8, 2006 Share Posted Augusztus 8, 2006 (edited) Szia 187Montana! Direktszűrök előnyei:- pusz nyomaték - plusz lóerő - sportos hang - könnyen tisztitható! Maga a szűrő ára az Opelodba MAx de nagyon max 10ezer ft!! a szerelési költség meg függ sok mindentől!! Nekünk a házi simán bevált... meg szerintem egy jó kipufogórendszer sem ártana.. meg ilyen kisebb átalakitások azért jók.. Módosította Augusztus 8, 2006 Kuhl Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulbig Posted Augusztus 8, 2006 Share Posted Augusztus 8, 2006 (edited) Kuhl azért ne azt mondjad h Max, hanem h minimum, mert van légszűrő 100ezerért is Itten találtam egy párat nem voltam bittos benne h milyen Astrád van...de 16é má van úgy néz ki http://www.originaltuning.hu/cms/netalon.xml?data_id=21&car_name=OPEL&car_type=ASTRA+G Módosította Augusztus 23, 2007 PxE Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuhl Posted Augusztus 8, 2006 Share Posted Augusztus 8, 2006 (edited) Bocsi ,de összekevertem hirtelen.. de én a Direktszűröt ajánlom erőssen!! http://www.boombasstik.hu http://www.tuningbolt.hu Módosította Augusztus 23, 2007 PxE Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petiboy007 Posted Augusztus 8, 2006 Share Posted Augusztus 8, 2006 Tuningban max árat soha nem lehet mondani, mert határ a csillagos ég. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
187Montana Posted Augusztus 8, 2006 Share Posted Augusztus 8, 2006 Köszi mindenkinek. Most átnézem a linkeket. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuhl Posted Augusztus 8, 2006 Share Posted Augusztus 8, 2006 (edited) A határ lehet ,hogy a csillagos ég de egy 1.4-es asztrába egy direktszűrő maximum 10-11 ezer ft!!!! plusz szerelés! Vagy sufni tuning Módosította Augusztus 8, 2006 Kuhl Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulbig Posted Augusztus 8, 2006 Share Posted Augusztus 8, 2006 De nem az a baj, hane maz h nem maximum Mert lehet bele sokal töbért is kapni tehát nem lehet maximum Például az én linkemben is 16 ezer péz tehát a tíz-ezer az nem maximum Érted a lényeget? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuhl Posted Augusztus 8, 2006 Share Posted Augusztus 8, 2006 (edited) de én erre gondolok! http://www.work4web.hu/pic/prod_small/6331.gif Módosította Augusztus 23, 2007 PxE Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulbig Posted Augusztus 8, 2006 Share Posted Augusztus 8, 2006 (edited) Közben látom h az enyém az csak panel, nem figyeltem, de akkor is van több tízezres belőle Mert Te azt mondod h maximum 10ezer forint egy olyan http://www.hubtraum.de/shop/autotuning-shop.html?sportluftfilter_green_twister.htm Itt van egy pár nem tízezres is Módosította Augusztus 23, 2007 PxE Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Augusztus 10, 2006 Author Share Posted Augusztus 10, 2006 nos... eljutottunk oda, hogy kéne egy- két tipp... valszleg teszünk előre egy toronymerevítőt, hogy egy kicsit stabilabb legyen a gép... futómű tuning : sportrugók, meg blisteint gátlók... jobban is fog kinézni meg jobban is fog az úton terpeszkedni... ezen kívül a szokásos 1.6 Twin Spark betegség... vezérlésmódosítót kell benne cserélni... aki nem tudná mi az : a vezérműtengelyt fokolja el pár fokkal hogy alacsony fordulaton is jól harapjon és magas fordulaton meg húzzon mint a barom... na szal, ez elkopik egy idő után... 35 ezerbe kerül... a direktszűrő pedig valami green filter, 10 ezerbe kerül... nem drága érte. na szal, ezek vannak tervben, meg esetleg egy csipp... bár, DCS-éknél csináltatnánk és 7% teljesítmény növekedést tudnak garantálni... az lehet 10 is... szal olyan 140 ló körül lesz a gép, ha minden jól megy... azért az egy alap 1.6ostól annyira nem rossz, nem igaz ? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petiboy007 Posted Augusztus 10, 2006 Share Posted Augusztus 10, 2006 (edited) Yahh, 140 paci nemrossz, a magyar utakra meg bőven elég is. Nayo, lóerőből sosem lehet elég. Módosította Augusztus 10, 2006 Petiboy007 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulbig Posted Augusztus 10, 2006 Share Posted Augusztus 10, 2006 az kira lesz Vikking! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuhl Posted Augusztus 10, 2006 Share Posted Augusztus 10, 2006 (edited) Ja az tényleg kira lesz !!! amugy ilyen kocsid van?? http://images.hasznaltauto.hu/104/637590.jpg Feldobhatnál róla egy képet is .. Módosította Augusztus 23, 2007 PxE Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Augusztus 10, 2006 Author Share Posted Augusztus 10, 2006 nem nem, 156os, a real life topikban van fenn róla pár kép... nézd meg most egyelőre elég... bár az igazi egy 2.5 v6 lenne 192 lóval... de most erre futotta! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulbig Posted Augusztus 11, 2006 Share Posted Augusztus 11, 2006 Haver most vesz egy 92es 735-set (Soros 6 hengeres, 3500köbcenti, 220 HP)...gondoltam beírom (A real Life behalt sajna ) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Augusztus 14, 2006 Author Share Posted Augusztus 14, 2006 3.5ös és 220 ló?! a mostani 3ezresek is tudnak annyit... meg mellé 2 tonna... ejj-ejj... lehet hogy csalódni fog benne.... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulbig Posted Augusztus 16, 2006 Share Posted Augusztus 16, 2006 Ültem már benne és nagyon tud Az agyam valahol a csomgtartó felé lehetett Amúgy két baj van vele...a szokásos BMW leszabályzás, és az h hiába stifteled a gázpedált, van benne egy leszabályzó ami nem engedi aolyan gyorsan gyorsulni De hidd el így is megy Amúgy kb olyan érzés mint haver Clio2 2.0 Sportjában ülni (172HP). Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
De4dSn4ke Posted Augusztus 17, 2006 Share Posted Augusztus 17, 2006 A BMW-kben a leszabályzás azt jelenti hogy van egy csavar a gázpedál alatt és az nem engedi tovább nyomni szal csavarhuzó kérdése vagy villáskulcs tipustol függöen Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.