Helló, na kommenteltem a filmeket amiket láttál, hogy nekem mi volt róluk a véleményem, majd ha ráérek irok én is ilyen listát :)
Halálos Kitérő 1 (nézd meg a 2.részt is, az első jobb ugyan, de sztem a kettőt is látni kell)
Sziklák Szeme 1-2 ( a kettő valamiért nem tetszett -én meg csak a 2-t láttam)
Rettegés Háza ( bár thriller , de nagyon ijesztő film -egyetértek)
Elhagyott Szoba (ez jó)
Penge1-2-3 (nálam inkább már akció film)
Underworld1-2 (elmegy)
Fekete Karácsony
Texasiláncfűrészes (szeretem)
Texas láncfűrészes mészárlás : Kezdet (szeretem)
Motel1-2 (az első jobb itt is)
Pihenő a pokolban1-2 (rééémes, soha többet, nagyon rossz)
Szanatórium (nézhető)
P2- a rettegés új szintje (láttam de nem is emléxem már rá mi volt benne)
Esély a halálra
Freddy VS. Jason (végig röhögtem)
Fűrész 1-2-3-4-5 (itt meg a 6.rész, nagyon jó film, főleg az 5)
Végső Állomás 1-2-3 (hamarosan jön a 4.rész)
Kéjutazás1-2 (elég jó)
Tudom mit tettél tavaly nyáron (ohh nosztalgia, szeretem ezt a filmet)
Turistas - Végzetes Kitérő (hát nem estem tőle hanyatt)
Viasztestek (nem rossz, tipikus amcsi horror)
Alien VS. Predator (ezt sose nézem meg, ez már nagyon fantasztikus)
Félelem.com
Vérszomj
Boncasztal
Tükrök (ijjesztő, teccett)
Hívatlanok (kicsit bugyuta a vége)
Bárányok hallgatnak (jó film)
Hannibál (jó film)
Hannibál ébredése (jó film)
Amusement - Gyilkos tréfa
Azonosság
Aki bújt aki nem (ez az egyik kedvencem, itt is az első rész a jobb)
Silnet Hill-A Halott Város ( ez nekem sem teccett )
1408 (erről még nem hallottam)
23-as szám (ez nekem kicsit elvont volt, főleg a feketefehér vissza emlékezések)
Holtak Hajnala (ez jóóó, teccik, nem félelmetes, de imádom a zombikat)
Alkonyattól pirkadatig (hát ettől sem voltam elájulva)
Átok (az első jó volt, elsőre télleg ijjesztő, de a folytatások már nem fogtak meg )