Jump to content
PirateClub.hu

narancs00

Veterán
  • Content Count

    239
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by narancs00

  1. narancs00

    Crosslink kábel bekötési segédlete

    eléég durva pedig mennyi ideig nézegettem, de erre nemgondoltam volna xD
  2. narancs00

    Crosslink kábel bekötési segédlete

    elmagyaráznád?
  3. narancs00

    Alacsony költségvetésű film jelei

    www.kecskefeszek.hu -> egypercesek
  4. narancs00

    elalvásgátló "műszer"

    sajnos még nem rendelhető... [Hidden Content]
  5. narancs00

    Azért jó férfinak lenni,mert

    mitörténik ha idejön? pont ő nyitott témát "miért jó nőnek lenni" címmel
  6. narancs00

    Locsoló Versek 2006

    off: ezt te találtad ki? on: Zöld erdöben jártam, Zöld levelet láttam. Elszívtam! Bejött! Künn a réten zeng a kasza, Locsoljon meg apád ...kölnije! Zöld erdőben jártam, Gyilkosságot láttam, Jockey volt a tettes, Ide az ötezrest! Kossuth-téren jártam, Nagy tömeget láttam. Nem akart oszolni, Szabad-e locsolni? Erdő szélén folyik el a kanális, meglocsollak téged is meg anyád is. Gané oldalán megjelent egy bögöly, meglocsollak, hogy meg ne dögölj! Zúg a traktor, szánt az eke, Megérett a trágya leve. Locsolhatok-e vele? Egy tök, két tök, öt tök, Nem tökölök öntök. Zöld erdőben voltam két nap gyalogoltam a lábam fáj és dagad locsold meg magad!! Itt e vödör, benne víz Nem fog fájni, ne hisztizz!
  7. narancs00

    BKV

    MÁV: megint átmentünk valakin
  8. narancs00

    Rétegek

    kicsit kusza, de poén
  9. narancs00

    A mai büntetés!

    komoly a téma neve is jók a viccek
  10. narancs00

    Mi befolyásolja az ember testmagasságát?

    Szóval a parancsnokok .... ebben teljesen igazd van, nem életképesebb szerintem egy alacsonyabb ember. Én meg ismerek egy csomó kistermetü ... ebben nincs, én csomó kis hülyét ismerek akik minden áron be akarják bizonyitani hogy öka legkeményebbek, és nekimennek bárkinek öszeveretni magukat. A kidbóemberek tény hogy nagydarabok, de mért lennének agreszivak? a bkv ellenörök 100x agreszivabbak, pedig nemis nagydarabok
  11. narancs00

    Mi befolyásolja az ember testmagasságát?

    én ezt olvastam: Moshi-moshi felvetéséből kiindulva “az alapprobléma: a huszadik századi modern társadalmakban nagyon hirtelen kezdett nőni az átlagos testmagasság. méghozzá jelentősen. igaz, hogy a történelem folyamán az átlagos testmagasság szinte mindig nőtt, de évszázadok alatt is csak egy-két centimétert, míg például a múlt századi hollandiában néhány évtized alatt 10-15 centis növekedést sikerült megfigyelni. megoldás: a modern társadalmak modern élelmiszeripara szintén modernizált gazdálkodásra alapszik. az élelmiszeripar minőségre és mennyiségre vonatkozó igényei megnőttek, így általános gyakorlattá vált az állatok tápjának kiegészítése mindenféle - pl. növekedési - hormonnal. a növekedési hormon részben lebomlik, de részben fel is halmozódik a húsban. a modern társadalmak polgárai tehát növekedési hormont zabálnak a hamburgeres húspogácsában, a csirke far-hátban és nagyjából minden húsfélében.” -> A növekedés szempontjából különösen jelentős az állati fehérjék és a cukor fogyasztásának megugrása; előbbi csökkenti a növekedésgátló folyamatok hatását, utóbbi elősegíti a testmagasság növekedését. -> Magasságunk növekedésében szerepet játszanak a gyermekkori védőoltások is -> A kutatók egy része szerint a trópusi éghajlat vagy a nagy tengerszint feletti magasság csökkenti a növekedés ütemét. ...a trend nem folytatódik a végtelenségig. Az életszínvonal növekedése lehetővé teszi, hogy a gyermekek elérjék az örökölt gének által megszabott testmagasságot, amit korábban csak kevesen értek el a nagyszámú retardáló hatást kifejtő tényező miatt. Másik oldalon: Sportolók testmagassága: A vizsgált sportolói csoportok közül a labdajátékosok, a dobóatléták és a vívók a legmagasabbak. A kosárlabdázóknál még jelentékeny, csaknem tíz centiméternyi növekedés várható. Felnőttkori magasságukat az előrejelző módszer 194 +/- 3 centiméterre becsli. A kajak-kenusok, a futó- és ugróatléták, valamint a cselgáncsosok, az öttusázók és a triatlonosok majdnem azonos magasságot érnek el felnőtt korukra (178–182 centiméter). Legalacsonyabbak a birkózók, az úszók, az ökölvívók és a tornászok. E sportágak képviselőinél – a birkózók kivételével – még intenzív magassági növekedés várható. Az úszók becsült felnőttkori magassága a legmagasabb csoportokéval egyezik meg (183 +/- 3 centiméter).végtagja, a végtagszegmensek is hasonló sorrendet mutatnak. Az alsó végtag és összetevői a tornászoknál, az úszóknál és a birkózóknál a legrövidebbek, míg a labdajátékosnál a leghosszabbak. A hosszúsági proporciók tekintetében a birkózók, a dobóatléták, a kajakosok és a cselgáncsozók tekinthetők arányaiban a leghosszabb törzsűnek. A kosárlabdázók törzse proporcionálisan igen rövid, alsó végtagjuk a többi csoportéhoz képest sokkal hosszabb. Az alsó végtaghoz képest a kosarasok és a vívók felső végtagja a legrövidebb, a tornászoké, a dobóké és az úszóké pedig a leghosszabb.
  12. narancs00

    Mi befolyásolja az ember testmagasságát?

    190 fölött azért még nincs gigantizmus, de szerintem se jó annyira magasnak lenni. én 180-1-2 vagyok (16éves) vmenyit biztos növök még és nekem az elég...
  13. narancs00

    Mi befolyásolja az ember testmagasságát?

    érdkekes. nekemse ártana több alvás. minden ismerősöm aki elkezdett kosarazni pár hónap alatt látványosan magasabb lett... a szüleiknél is lényegesen (10-15cm) magasabbak. mi lehet az öszefüggés?
  14. narancs00

    Mennyi a net havidíjatok?

    nemtudom mien szolgáltatok vannak, vagycask énlakok nagyon falun? 10 ezerér hogyvan 20mb/s? amugy mb vagy mbit?
  15. narancs00

    Milyen zene jön be?

    punk, rock, ska
  16. narancs00

    Fábry Show Vs. Heti Hetes

    én a heti hetest nagyonrég nemnéztem, az nemis volt sose vicces (most nemtommilyen) a fábry is egyre laposabb... de szerintem még az a jobb
  17. narancs00

    Mennyi a net havidíjatok?

    te télleg egy művész vagy hogy csinálod? 7e->1mb karácsonytol elv. 6mbit le-föl
  18. narancs00

    Evolúció vs. Teremtés

    keresztény szemszögböl: A teremtéstörténetet a zsidók a mezopotámiai fogság alatt irták, mivel a mezopotámiaiaknak már volt, és nekik nem. A teremtéstörténetet az egyház sem fogadja el valósnak, ez csak okadás, mint sokminden a bibliában. a kereszténység hivatalosan is elismeri az evolúciót. De mindig fel lehet tenni kérdést, hogy "és az hogy lett?" Én a teremtésre szavazok.
  19. narancs00

    Emos VS Rocker

    inkább emo
  20. narancs00

    Gyúrjunk wazze!

    szerintem ez attol függ mien tápkieg. sose a kanál fontos, hanem hogy hány gramm! a mennyiséget a testsulyodhoz kell igazitani. étkezések helyett lehet turmixot inni, edzés után a legfontosabb, meg reggel felkelés után. azis fontos hogy mi a célod. tömeg növelése, vagy inkább fogyás. tréning elött szénhidrátra van szükség. ha van pénzed g-bomb, ha nincs sima cukor is jó. bransi: nemtud kiégni 1 izom. ienröl még sose hallottam. a scott pados bicepsz formál csak, akkr van értelme ha elég tomegü a bicepszed.
  21. narancs00

    Gyúrjunk wazze!

    egykezes bicepsz súlyzó ülve padon térdelve, tolóckodás csigán vagy rúdon, térdelve felhúzás, guggolva mellig húzás franciarúddal. ien gyakorlatok nincsenek. minden izmot heti 1x edzz. ha nem pihennek nemfognak fejlödni. érdemes kis izomcsoportot naggyal edzeni. pl mel-bicepsz, hát-tricepsz stb. kis ismétlésszámmal sztem rosz mellet, vagy hátat edzeni, mert a suly kinyomásán erölködsz, nemtudsz figyelni a szabályosságra, és más izmok is dolgoznak majd közbe. a kar vastagodására scott-pados bicepsz. ha nincs pénzed tápkiegre akkoris probálj rendesen kajálni. a legfontosabb hogy edzés után sok szénhidrátot és fehérjét kajálj. Az ínszakadás azért volt mert bemelegités nélkül használtál nagy súlyt. De mindenre választ ad a bodybuilder.hu-n az alapismeretek rovat ([Hidden Content]) sok sikert!
  22. narancs00

    Gyúrjunk wazze!

    szerintem jobban mint te pár év mulva a dianabolodtol! nem nem eza komplett edzéstervem. nemtom mért oan megdöbbentő mindenkinek, hogy a fölsö mellet az elsö vállal edzem. mind a kettö edzésénél segédizom a másik.
  23. narancs00

    Gyúrjunk wazze!

    fekvenyomok kezdve 30 foknál, 4 szériánként emelem a szöget. tárogatás ferdepadon, előreemelés, állighuzás. ismétlésszámok mindig: 16-12-10-8 1,5 éve edzek, tömeget nem mérek. amikor kezdtem 50 kilóba nyomtam bele párat, most kb 100at nyomok fekve 2x nekem stimmel ez a program, fejlödök töle...
×