-
Pontszám
466 -
Csatlakozott
-
Utoljára itt járt
Tartalom típusa
Profiles
Fórumok
Articles
Posts posted by memphis1985
-
-
-10.000 Pont.Az jóóó???
Amugy nekem bejött!!
-
-
Ja-ja!!Te Vagy!
-
Maradjunk A Lányoknál!!!!
-
Szerintem Robin Tunney!
-
Úgybiz!!!Te jövöl!!
-
Akkor tessék parancsolni!!!
-
Alyson Michalka
-
Így Van,te jössz!!
-
Élnék a lehetőséggel!!!
-
-
Elizabeth Taylor!!!
-
Igeeen!!
Te Jössz!
-
1974-ben Született,Francia Színész!
Luc Bessonnal is Dolgozott Együtt.
Na aztán hajrá!!!
-
-
67-70 között.
-
Szerintem Állat!
-
Én meg azt akarom megkérdezni,ha kapok 1év letöltendő börtönbüntetést,akkor azt az interneten is letölthetem???
Amugy jók!
-
Nincs sorrend!!!Nagyi szeme fénye- másnaposok-tesó tusa-ace ventura 1-2 -Argó-pancser police!!!!
-
nagyon köszönöm a tanácsokat de megoldódot a gond.
Bizony a táp volt a hibás,de csere történt nem bízva a véletlenre Codegen 500W !!!!!!
-
Komolyak
Én is ismerek egyet.
Nyissatok egy word dokumentumot majd írjátok be hogy: Y33Q92
Ezután jelöljétek ki és váltsatok :Wingdings formátumra.
Mi történt????
-
Hali.
A Gond a következő!
Berakom a kártyát bekapcsolom a gépet,monitor led bevillan majd kialszik,ezen kívül semmi sem történik
Videókari:
Gigabyte HD 5670 Pci-E 2.1 512MB
Nekem Pci-E x16 slotom van.
Mi lehet a baj?
A videokari ventije viszont pörög:)
Légyszi help!!
-
Ezt nem régen találtam gondoltam megosztom veletek.
Az Úriember művészi videókat készít kedvenc autóinkról!
http://www.youtube.com/watch?v=qxtzjffTEDI
Ferrari F430
http://www.youtube.com/watch?v=FEt_zJhskg0
Honda Integra Type-R
http://www.youtube.com/watch?v=53c6o_cNPEo
Honda NSX Type-R
-
Én Speciel nagyon szeretem a wankel féle Bolgyódugatyús megoldást.
Igen ahogy előttem is írták ez már régi találmány,bár kicsit több mint 40 éves.
A két legnagyobb hibája pedig a bolygódugattyúk éleinek kopása,és a tömítések viszonylag gyors elhasználódása.
Ami a korábbi modelleknél a motor élettartamát drasztikusan csökkenti, egy Otto motoros autóhoz képest,egy régebbi
Wankel gép csak olyan 75-95.000km(Elvileg hivatalos Adat)megtételére volt képes.
Viszont az RX8 esetében azt állítják a Japók,hogy más a helyzet,abban ugyanis az úgynevezett "Renesis"
névre hallgató ujdonság csücsül a motortérben ami azt hiszem abban az évben valami nagy díjat is besöpört a cégnek.
Részemről a lényeg,hogy Imádom a japókat,meg a kocsijaikat,és bárki mond nekik bármit is ők nem adják fel.
Formula 1
in Sport
Posted
Vettel kezdett a legjobban Szingapúrban!!!
Szürkületben kezdődött, de már sötétben ért véget a Formula-1 egyetlen éjszakai futamának otthont adó Szingapúri Nagydíj első szabadedzése, melyen végül a két McLarent megelőzve, Sebastian Vettel bizonyult a leggyorsabbnak.
Vizes aszfalton, de száraz időben, 29 fokban kezdődött a szingapúri hétvége első szabadedzése. Tesztpilóták közül a HRT-nél Narain Karthikeyan helyén a már Monzában is lehetőséget kapó kínai, Hua Ma-csing tesztelhetett.
Nagyjából fél óra elteltével kezdett lassacskán beindulni az élet az utcai aszfaltcsíkon, addig mindössze hárman tartották a frontot intermediate gumikon, Timo Glock, Jean-Eric Vergne és az egyversenyes eltiltása után visszatérő Romai Grosjean személyében.
A Ferrari kivételével a nagyok csatlakoztak utolsók között a mezőnyhöz, közülük is Mark Webber volt az, akinek fél órával a leintés előtt nem volt még mért köre. A maranellóiak aerodinamikai teszttel foglalatoskodtak, ami nem is meglepő, hiszen jelentős frissítésekkel készültek a szezon 14. megmérettetésére. Sokat vár a fejlesztésektől, leginkább az új kipufogót a Mercedes is, a Ferrarinál azonban Fernando Alonso egyértelmű célja, hogy a következő három versenyt megnyerje, hiszen véleménye szerint ezek a pályák igazán fekszenek majd az F2012-nek.
A magas páratartalom miatt ugyan lassan száradt a pálya, ahhoz azonban elegendő volt, hogy néhány kör után előkerüljenek a slickek. 30 perccel az edzés vége előtt 1:51-es idők sorakoztak a legjobbak neve mellett, melyet már a Pirelli lágy abroncsaival értek el a pilóták. A top3 sorrendje ekkor Pastor Maldonado, Nico Hülkenberg és Lewis Hamilton volt, ám az utolsó harmadban még némi javulás volt várható, hiszen a pályaviszonyok folyamatosan javultak.
Elsőként Sebastian Vettel és Lewis Hamilton autózott 1: 50-es időt, és ez a „lista” a leintésig már nem bővült. Az utolsó percekben a két bajnok mögé Fernando Alonso zárkózott fel a harmadik helyre, közel egy másodperces hátrányban az élen álló Red Bullhoz képest, majd a spanyolt végül Jenson Button taszította le a képzeletbeli dobogós helyről, de a 2009-es bajnok is majdnem kilenc tizeddel volt lassabb Vettel leggyorsabb körénél.
Maldonado az ötödik helyen zárt, nyolc századdal megelőzve a kettes számú Red Bullban ülő Mark Webbert, míg az ausztrált a két Force India követte Hülkenberg és Di Resta sorrendben. a Top10 utolsó két helyét Daniel Ricciardo és Sergio Pérez foglalta el.
A Lotusoknak a 12. és a 15 hely jutott, a két Ezüst Nyíl a 14. és 18. legjobb időt autózta, míg a bajnoki éllovas csapattársa, Felipe Massa csak a 16. lett, bár a Ferrarinál láthatóan nem a gyorskörökre, sokkal inkább az aerodinamikai tesztekre fókuszáltak.
A másfél óra alatt több kisebb kicsúszás történ, de autójában senki nem tett kárt. Pastor Maldonado például a 9-es kanyarnál csúszott ki a bukótérbe, a falat azonban sikerült elkerülnie, így gond nélkül folytatni tudta a munkát. Baleset nélkül ugyan, de megsérült Sergio Pérez Sauberje is egy kerékvetőn való átszáguldás következtében, illetve Michael Schumacher autójának első szárnya leért az aszfaltra, így a német is rövid kényszerpihenőre iktatott be.
A legkevesebb időt ( 15 kör) Lewis Hamilton töltötte kint a pályán, míg a legszorgalmasabb pilóta Nico Rosberg volt 26 körrel.
Az első szabadedzés eredménye:
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m50.566 24
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m50.615s + 0.049 15
3. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m51.459s + 0.893 17
4. Fernando Alonso Ferrari 1m51.525s + 0.959 20
5. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m51.576s + 1.010 20
6. Mark Webber Red Bull-Renault 1m51.655s + 1.089 19
7. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m51.658s + 1.092 24
8. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m51.943s + 1.377 21
9. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m52.275s + 1.709 24
10. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m52.296s + 1.730 19
11. Bruno Senna Williams-Renault 1m52.629s + 2.063 25
12. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m52.716s + 2.150 16
13. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m52.839s + 2.273 23
14. Michael Schumacher Mercedes 1m52.986s + 2.420 21
15. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m53.028s + 2.462 20
16. Felipe Massa Ferrari 1m53.080s + 2.514 17
17. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m53.189s + 2.623 25
18. Nico Rosberg Mercedes 1m53.227s + 2.661 25
19. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m54.908s + 4.342 20
20. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m55.091s + 4.525 16
21. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m55.335s + 4.769 22
22. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m55.760s + 5.194 22
23. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m56.656s + 6.090 21
24. Ma Qing Hua HRT-Cosworth 1m58.053s + 7.487 20
Forras: