Jump to content
PirateClub.hu

VW Phaeton


nimtom
 Share

Recommended Posts

Sajna még nincsenek konkrét adatok, csak annyi, hogy a híresztelésekkel ellentétben a Volkswagen nem dobja a süllyesztőbe a Phaeton nevet. A Phaeton remek autó volt, de első körben sokakat elriasztott a népautó jelzés a hűtőrácson. A Volkswagennek később sem sikerült széles körben elfogadtatnia a limuzint, pedig csak pozitív visszajelzések érkeztek a szakmabeliektől és a tulajdonosoktól. Mindenesetre a Volkswagen nem adja fel a harcot, a második generációs luxuslimuzinját már a Porsche Panamera vagy az Audi A6/A8 padlólemezén építi meg. A négyajtós limuzin mellett szabad utat kaphat tehát a kupé-kabrió változat, amely a Mercedes-Benz SL roadster közvetlen ellenfele lenne, de pletykálnak egy négyajtós kupé piacra dobásáról is, mely a kategóriateremtő Mercedes CLS konkurense lenne.

 

vwphaetonccspy001oy6.jpg

Módosította nimtom
Link to comment
Share on other sites

A brit Autocar munkatársai figyeltek fel az elmúlt hetekben a Lotus hetheli bázisa környékén mászkáló, wolfsburgi rendszámot viselő furcsa prototípusokra. Egy bennfentes lotusos arról számolt be az újságnak, hogy a mérnökök a VW nagy kupéján dolgoznak. A legutóbbi pletykák arról szóltak, hogy a következő Phaeton alapjaira épülő kupét a Mercedes SL közvetlen ellenfelének szánják.

Az autók, melyekről képeket egyelőre nem hoztak nyilvánosságra, erősen rövidített tengelytávú Audi A8 kupéknak néztek ki, de arányaik megfeleltek egy nagyméretű kupénak. Bár hivatalosan még nem erősítették meg a modell körüli feltevéseket, az A8-ra alapozott prototípusok alapján arra lehet számítani, hogy az autót az A8 alumínium térvázára építenék, ami logikus lépésnek tűnik azután, hogy a Mercedes bejelentette, hogy az SL következő generációját is alumíniumból készítik.

A Phaeton Ferdinand Piech gyermeke, ő volt az, aki a meglehetősen lassú eladások ellenére is erőlteti a projekt folytatását, és valószínű, hogy az ő tekintélyes nyomására van szükség a típus második generációjának megépítéséhez. Elképzelhető, hogy egy kupéváltozat megjelentetése, felpörgethetné a döcögő eladásokat.

A VW-Lotus együttműködésnek még egy érdekes aspektusa van. A VW már február óta folytat tárgyalásokat a maláj Proton megvásárlásáról, és a távol-keleti cég portfoliójába tartozik a Lotus is. Így a felvásárlással a VW és a Lotus közötti szálak még szorosabbra fűződnének.

 

 

Forrás: Totalcar.hu

Link to comment
Share on other sites

Hüm, érdekes anyag, de ha már csak a nyitó hsz-t nézzük, már akkor nem értem, h. miért nem futott olyan nagy sikert a Phaeton. A legkisebb motorral ellátott példány is már 3200 ccm-es és egészen 6000 ccm-ig terjed a kínálat, az utóbbi 420 LE, és 100 km-en is csak 15,6 l a fogyasztása :huh:

Link to comment
Share on other sites

Mert az emberekben valószínűleg sok az előítélet a márkával kapcsolatban. Nyilván szívesebben vesznek egy befutott "luxusmárka" palettájáról származó sikeres esetleg megbízható medellt, mint egy ismeretlen, de ugyanakor nagy tekintélyű autót. Példa lehet erre még a Hyundai Sonata, vagy például egy bármilyen Kia modell.

Link to comment
Share on other sites

Szétnéztem a Használtautó.hu-n mind a két autó ára után. Az Audi A8 2002-es évjárattal nagyjából 5-8,2 :excl: millió forint körül mozog.

Ezzel szemben a Volkswagen Phaeton ugyanazzal az évjárattal 7,5 és 11,5 :excl: millió forint között kapható.

Én Audi fan vagyok, ezért nekem egyértelmű hogy az A8 kellene, de lehet, hogy valamivel többet is nyújt az az autó. Viszont nem kellene megkövezni érte, simán elfogadnám bármelyiket. :D

Link to comment
Share on other sites

Meleg videó= yoo videó. Tudom, hogy már nem lehet kapni a Phaetont. Én is utánnanéztem és többek között ezt találtam:

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.03.08.&303284

De hát ugye nem jelent meg májusban az "új" modell ezért szerintem már lemondott a Phaeton forgalmazásáról a gyártó. :(

Módosította PxE
Link to comment
Share on other sites

ja ezt a cikket már én is néztem korábban és vártam is a +jelenést, de még mindig semmi. nem is valószínű, h. mostanában lesz vmi, mivel a következő cikket találtam:

 

"Német lapinformációk szerint a VW következő csúcsmodellje szerényebb méretű és olcsóbb lesz.

 

Míg a jelenlegi Phaeton gyakorlatilag közvetlen vetélytársa az Audi A8-asnak, addig a következő modell állítólag alig lesz nagyobb, mint az A6-os. Ezzel egyrészt megszűnik az a hatalmas szakadék, amely a VW típusválasztékában a Phaeton és a Passat között tátong, másrészt az elérhetőbb típust talán nagyobb mennyiségben lehet majd eladni.

 

Az alapkoncepció megváltoztatása persze az fejlesztések újraindításával jár, ezért a Phaeton leváltására nem kerülhet sor 2009-ben, ahogy korábban tervezték. Sokkal valószínűbb, hogy az új típus csak 2011-ben érkezik meg."

 

Addig is S8 B) ezerrel B)

 

Azért a végére nyomok egy tulajvéleményt:

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=53926

Módosította PxE
Link to comment
Share on other sites

Arra, hogy kisebb lesz a Phaeton azt tom mondani, hogy lehet hogy hiába lesz kisebb, ha a vásárlóknak nem tetszik annyira mint az Audi modelljei. Szerintem azok akiknek van rá pénzük hogy Phaetont vegyenek, a nagyrésze nem is tud a létezéséről, mert csak az A8, 7-es BMW és S Merci szerepel a tudatukban. Lehet hogy egy kicsit több reklámmal hamarabb és könnyebben befutott volna. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...