Jump to content
PirateClub.hu

Én képeim :)


Cruel
 Share

Recommended Posts

Sziasztok! Most regeltem, de egyből megtetszett ez a topic, szerintem nagyon jó!! :) Íme tőlem néhány kép, kezdő vagyok még, bármilyen tanácsot szívesen fogadok, ha valaki valamiben módosítaná csak hajrá! kíváncsi vagyok :) Igazából nagyon egy kaptafára készültek a képek (angel project :)) de talán valakinek tetszeni fognak ;)

post-67076-1178823179_thumb.jpg

post-67076-1178823230_thumb.jpg

post-67076-1178823447_thumb.jpg

post-67076-1178823601_thumb.jpg

post-67076-1178823629_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Utolsó ami jó a többiben van hiba. Azért jó az utolsó, mert ahogy fénylik a szárny és s felkarján is van egy kis fény és ezért tényleg hihetőbb mint az elsőn ahol nem hat a testre semmi fény, nem válik ki a képből. Utolsó előtti is majdnem jó. A zajos köré tény valami keretet és egyből hangulatosabb lesz és ha lehet a keret részbe írd a szöveget.

Link to comment
Share on other sites

igen-igen, de az utolsón is wan egy aprócska baki, hogy az a csaj hibája, wagy Te rontottad el azt nem tudom, de a jobb oldala a csajnak kicsit, mintha el lenne törwe, csekkold le, lehet a fénykép ilyen alapból, de akkor jawítsd ki, am nagyon faja. Grat. ;)

Link to comment
Share on other sites

Egyértelműen a legutolsó a legjobb a többi nem sikerült vmi jól... Naon jót nevettem a 4. képen :D retikülös angyalka :D majd ha belejössz a PS-be töröld le a tasiját... mindenestre csak így tovább! én is csináltam ehhez hasonló képet: http://www.deviantart.com/deviation/60758816/ Flegeton: nem prozom magam csak reklámozok :P

Link to comment
Share on other sites