Jump to content
EosUser

Igo Primo v9.6.7.235654 [Android]

Recommended Posts

Köszi szépen!

• Upvote 1

Mindent úgy csináltam ahogy le van írva (nem nagy ügy) , de indítás után Primo SD kártyát kér a térképekkel. Egyébként SD kártyára raktam azzal a hosszú eredeti mappa névvel.

IGO mappanevet kell használni

SD kártyán ugyan működik, de smmilyen beállítás nem tárolódik

Köszönet a munkádért :).A teló a következőt írja a leírásban betartottak ellenére: user interface resolution is not supported or compatible skin can not be foun /felhasználói felület állásfoglalás nem támogatott vagy kompatibilis skin nem található/. Ha tudsz segítesz?

köszi! magyar nyelvű, magyarul navigál?

Sziasztok!

Én még kezdő vagyok. Hogyan tudom letölteni ezt a programot? Rákattintottam a letöltésre de csak egy ablak nyílik meg és nem történik semmi.

Előre is köszi.

Üdv.!

Honnan lehetne letölteni még ezt?

Ugyanis ezek a letöltési linkek használhatatlanok!

torrent?

Ez katasztrófa 1 hete próbálom letölteni nincs valakinek meg ? Nincs meg valami normális módon?mi a fenéért kellet 1000 felé vagdosni :(

tudna valaki segiteni? kicsomagolás végén kéri hogy helyezzem be a legutolsó mappát hogy kiboncsa. hmmm

HA valakinek 1280x720 ra kell primo van egy jólmüködő csomagom

• Upvote 2

Sziasztok!

4.1.2-es Jelly Beanre van új verzió?

Mióta ics-ről váltottam, nem műkszik a primo...

Tipp?

jb s telepitő apk kell

Sziasztok!

Topmapból ez a legfrissebb?!

Hungary_83_TM_2012.10_121206

Amúgy Androidos telóm van, tudtok esetleg egy olyan barandinget adni ami mutatja a benzinkutak logóját is?!

1:igen

2:

http://data.hu/get/5373538/nanuka_branding_android_P2_v1.2_Plajos.zip?pid=2300261287

Edited by ica
  • Upvote 2

Jó lenne, az itteni szeletelt linkekből pár elhalt. Galaxy S3-hoz vadásztam volna.

2:

http://data.hu/get/5373538/nanuka_branding_android_P2_v1.2_Plajos.zip?pid=2300261287

Köszi szépen! Ez működik szuperul :D

POI-k közül mit szoktál használni?!

Edited by ica