Jump to content
Sign in to follow this  
Daniels

Nem tudnak már pedált gyártani a japánok?

Recommended Posts

Nem tudnak már pedált gyártani a japánok?

 

A Toyota jó hírneve rohamosan hanyatlik a gázpedálok körüli mizéria miatt, a Nissan is több százezer autót hívott vissza fékpedálproblémával, és úgy tűnik, a Honda sem marad ki a buliból. Több mint 400 ezer autót hívnak vissza, mert a fékpedált szokatlanul erősen és sokáig kell nyomni, mire megáll a kocsi.

 

A Nissan visszahívásánál még viccelődtünk, hogy pont a minőségről híres japánoknál sorozatosan jelentkeznek a kezelőszervekkel kapcsolatos problémák, de most már kezd valóban aggasztóvá válni a helyzet. A Honda állítása szerint az érintett autókban a menetstabilizáló rendszer hibája miatt fellevegősödhet a fékrendszer, ami a fékpedál nyomáspontjának elmozdulását, felpuhulását okozhatja.

 

A Honda, a második legnagyobb japán autógyár, azután hívja vissza a 2007-2008-ban gyártott Odyssey és Element modelleket, hogy három balesetet hoztak összefüggésbe a hibával. Ezeket a típusokat ugyan hivatalosan nem forgalmazták Magyarországon, de bizonyára akad néhány magánúton importált Odyssey, amit érint a probléma.

 

====

 

Ezért vagyük meg a pórseverő nissan gt-r!!!! ezért nyeri sorra az összehasonlításokat az az igénytelen autó??? ezért veszik csomóan meg hogy utána 2 hónappal kiderüljön hogy megint nem tudnak összerakni egy autót sem a jappók? szép mondhatom......

Share this post


Link to post
Share on other sites
szép mondhatom......

 

A Nissan GTR valóban szép autó :D

 

A Toyotánál a probléma forrása a Török országban olcsón előállított gázpedál mechanizmus volt. A Denso-kal soha nem volt probléma.

A Nissant most hallom először, de valószínű, hogy hasonló (olcsó beszállító) lesz a probléma.

 

Egysdül a Mitsubishi - re nincsen propléma, az majdnem hogy 100% japán, még mindíg.

Oké, hogy ők is csináltak hibát: a 96körüli Carismákba francia diesel motort raktak :wacko: , ezt nézzük el neki.

 

Ettől függetlenül általában Japán autók vezetik az eladásokat, szerintem jobbak is.

Azt is előfordulhat, hogy egy kis 'direkt-ség' is van a dologban, gondoljatok csak bele, A Toyota Hiace-t (kockalámpás, régebbi modell) meg tudták csinálni úgy a japók, hogy egymillió kilóméteres példányok sem ritkák, és a kasztnit leszámítva egész korrekt állapotban vannak.

Ugyanez igaz a 190 Diesel Mercikre. A félmilliót futott modell, ésszel hajtva pályafutása felén tart...

Ma már nem a mérnők mondja meg, hogy ez a motor elfut 500.000 kilómétert gond nélkül, hanem a manager mondja, 150.000 kilóméternél

essen szét az autó, hogy vigyék az újat...

 

Kérdem én, ha 20 évvel ezelőtt tudtak ilyen tartós autókat csinálni, akkor 20 év (visszafele) fejlődés után, miért hívják vissza a féléves kocsikat ?

Szerintem csak azért hogy : "Kedves uram, ha már visszahozta az autót, felajánlunk egy kedvező árú átvizsgálást/ szerzívt, mindössze 50.000- forintért..."

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Bejelentkezés

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×