PirateClub.hu

gazsilada

Most kaptam egy üzit :D

Dear Friend,

Asallam-Alykum

I know that this mail will come to you as a surprise as we have never met before, but need not to worry as I am using the only secured and confidential medium available to seek for your foreign assistance in a business. I am contacting you independently of my investigation and no one is informed of this communication.

I need your urgent assistance in transferring the sum of $11.3million immediately to your private account. The money has been here in our Bank lying dormant for nine good years now without anybody coming for the claim of it.

I want to release the money to you as the nearest person to our deceased customer (the account owner) who died a long with his supposed NEXT OF KIN since August 1997.

The Banking ethics here does not allow such money to stay more than 11 years, because the money will be recalled to the Bank treasury as unclaimed fund.

Upon receipt of your reply indicating your interest in this transaction,

I will send you full details on how the business will be executed.

Please keep this proposal as a top secret and delete if you are not interested.

Regards,

Mr. Ali Mohamed.S

Bank Of Africa,Burkina Faso-West Africa

+226-75117111

aki nem érti webforditas.hu

webforditas.hu ezt hozta ki:

Kedves barát,

Asallam-Alykum

Tudom, hogy ez a posta meglepetésként oda fog jönni hozzád, ahogy azelőtt soha nem találkoztunk, de aggódnunk kell, ahogy arra használom a rendelkezésre álló csak biztosított és bizalmas médiumot, hogy kutasson az üzletben nyújtott külföldi segítséged után. Függetlenül kapcsolatba lépek veled a vizsgálatom és senki nem tájékozott ez a kommunikáció.

Nekem szükségem van a sürgős segítségedre annál, hogy átviszem a 11.3 dolláros összeget,million közvetlenül a privát számládra. A pénz itt volt a Bankünkben miközben feküdt, szunnyadó már kilenc jó év óta bárki nélkül, aki jön ennek az igényéért.

A legközelebbi személyként ki akarom bocsátani a pénzt neked az elhunyt vevőnknek (a számlatulajdonos) ki halt meg egy 1997 augusztusa óta a feltételezett NEXT OF KINJÉVEL vágyakozik.

A Banking etika itt nem engedi meg az ilyen pénznek, hogy maradjon több mint 11 év, mert a pénzt gazdátlan alapként fogják visszahívni a Bank kincstárhoz.

A válaszodnak, a nyugtán, ami jelzi az érdeklődésedet eziránt a tranzakció iránt

Teljes részleteket fogok küldeni neked azon, hogy az üzletet hogyan fogják végrehajtani.

Tartsd ezt a javaslatot hétpecsétes titokként és töröl ha te nem vagy interested.han 11 év, mert a pénzt gazdátlan alapként fogják visszahívni a Bank kincstárhoz.

Igaz, hogy ez nem lett teljesen magyar - mint a legtöbb szöveg amit webforditassal fordítunk le - , de amit lefordított az sztem nem vmi vicces...vagy vmit elnéztem volna?

• 2 weeks later...