Jump to content
PirateClub.hu

Alfa Romeo 8C GTA


vikking56
 Share

Recommended Posts

Már korábban is hallhattunk az Alfa Romeo szupersportkocsi következő változatáról, de most újabb információk láttak napvilágot az autóval kapcsolatban.

 

Egyre valószínűbbnek tűnik, hogy a leggyorsabb 8C változatra nem az elhúzódó fejlesztés miatt kell éveket várnunk, hanem a azért, mert a gyáriak különleges alkalomra tartogatják. A legóvatosabb becslések szerint is minimum 500 lóerős, könnyített sportautót állítólag a cég fennállásának 100. évfordulóján tervezik bemutatni, és a számmisztika jegyében a gyártást is 100 példányra szeretnék korlátozni. Úgy tudjuk, nagyjából fele-fele arányban készül majd a típusváltozat zárt kupé, illetve nyitott spider karosszériával, és várhatóan ez lesz egyben a 8C sorozat hattyúdala is.

 

Az Alfa Romeo elsősorban imázsépítésre szánta a Maserati-technikára épülő nyolchengeres sportkocsit, épp ezért az alapváltozatok példányszámát is limitálták: mind a kupéból, mind a roadster kivitelből 500-500 példányt gyártanak, és ezek az autók mostanra gyakorlatilag mind elkeltek, így a GTA lehet az utolsó reménysugár azoknak, akik egyenesen a gyárból szeretnének 8C-t vásárolni.

 

 

gp_fs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hát most remélem, hogy nem büntetnek meg a Modok, de lehet, hogy írnék pár szót a 75-ösről :)

 

Nekünk volt. Kétezres, TS. 91-es évjárat. Sajnos mielőtt hozzánk került, totálkárra törték, valszleg hátulról csattantak bele. Összerakták, de több probléma is következett ebből.

-Mivel LEGELSŐ évjáratos elemeket is raktak rá (pl sárvédők hátul és csomagtérajtó), ezek elkezdtek rohadni. Csak ezek, és ezeket is ki lehetett volna cserélni, de sajnos nem úgy jött ki a lépés, majd el is mesélem, miért.

-A bal első futóművet sajnos képtelenség volt beállítani, ezért terpesztett (disznó módon nézett ki :D, de ette a gumikat :D).

 

Ezen a két gondon kívül 5 év és 100.000 km használat alatt SEMMI problémája nem volt annak az autónak. A műszerfal persze villogott, mint minden 75-ösben és 90-esben (csodajó BOSCH elektronyosság :D ), de motorja tökéletes, váltója tökéletes volt amikor eladtuk.

 

150 lóerő, 8.2 másodperces gyorsulás, 210 fölötti végsebesség, olyan ülések, mint semelyik előző autónkban, akkora csomagtartó, hogy minden befért 4 személynek, még a hűtőtáska is, szerintem máig a legszebb formaterv (ami szubjektív, és sokak szerint ronda, de ... :D )és OLYAN úttartás még terpesztő első kerekekkel is, mint egy mostani autónak. Több IGAZI VTFS is látta kárát (az egyik egy raliautó volt, épp az etap után találkoztunk vele, jött 150ig, aztán fölforrt a vize :D, a másik pedig egy kívülről széria Koceka volt, 190 ig jött, és az egyik kanyarnál annyira elnyúltunk, hogy nem tudta semennyire tartani utána a lépést), ezen felül Skoda Octavia 1.8 Turbo benzines (asszem azok 180 lovasak gyárilag), és hadd ne soroljam...

 

Ezen kívül: Sperrdifi. Aki nem próbálta, sürgősen próbálja ki :) Egy ZSENIÁLIS dolog, főleg egy 150 lovas vagy ennél erősebb hátsókerekes autóban.

Még néhány okosság : hátul váltó-difi egybeépítve és a fékek a féltengelyek BELSŐ oldalán, hogy ne legyen annyi rugózatlan tömeg. Ezen kívül elöl Brembo féknyergek voltak a gépen... Belső dizájnról ne is beszéljünk, aki látott már belülről 75-öst, az sose felejti el... Kézifékkar U alakú, körbeveszi a könyöklőt... Mint egy repcsin :) Amikor meg az ember elkezdi nyomogatni a gombokat a plafonon, hogy lehúzza az ablakot, akkor bizonyosodik be, hogy nem repcsi, hanem ŰRHAJÓ :) .

 

Szóval... Ha megteheted, akkor vegyél egy jó állapotú 75-öst :)

 

Ui.: Az AlfaAmoren regisztrálva vagy?

 

 

Modok, bocsi a féloffért, a téma adta magát...

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Annyira nem vészes a regisztráció, én már régen regelve vagyok... De a pár nyűg amiatt éri meg, mert így kiszűrik azokat, akik esetleg nem oda valók, csak a poén kedvéért regelnének...

 

Hát igen... :))) Jó kis gépek a 33-masok, mondjuk én a 156-ossal is meg vagyok elégedve teljesen :) Mondjuk nekem nem árt visszakapcsolni, ha azt akarom, hogy meginduljon az autó, de ez belefér :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Akkor lehet, hogy saját tulajdonban az van, de ez valami sajtóakármi volt még amikor leigazolt a Ferkához, és akkor ment vele... Én ezt még akkor láttam. Mert ez Brera, az tuti, az üvegtetőből meg az ülésekből látszik :) Na mindegy :) Stonernek is Alfája van. Bár Ducati- Ferrari pilóták mivel mennének? :D

Link to comment
Share on other sites

Offa, ha MotoGP világbajnok lennél, Neked sem menne rosszul annyira :D :D :D

 

Polip: az más tészta... Arról nem beszélve, hogy semmi PR értéke nem lenne, ha azt írnák, hogy a Ferrari pilótának van egy Ferrarija :D Az, hogy egy Ferrari és egy Ducati pilótának Alfája van, az azért nem rossz szerintem :)))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...