Jump to content
PirateClub.hu

Vajon a barátnőm megjátsza az orgazmust?


szatyor84
 Share

Recommended Posts

Sziasztok!

 

Remélem jó helyre írok, még kezdő vagyok a piratén. Szóval van 1 "kis" problem a csajommal. 1 éve vagyunk együtt ő 18 éves, én pedig 23. Elég ritkán tudunk csak szexelni, mert a szülei nagyon fogják! :( 1 7en egyszer vagyunk úgy együtt. Szóval úgy érzem, hogy csak megjátsza, hogy elmegy. És ez nagyon idegesít. Nem értem. Hogy nem tud 1 csaj 2,5-4 óra alatt elmenni?? és mért játsza meg a dolgokat?? (már ha +játsza) Nagyon röstellem, amikor "elmegy" hogy megkérdezem, hogy most elmentél?? és ő elég fura fejet vág, és megkérdezi, mért kérdezem. Annyira rosszul érzem olyankor magam.. teljesen elbizonytalanodok... és az önbizalmam is elszáll... Szóval adjatok már tanácsot, hogy leplezzem le a csajom, hogy színészkedik?? És azért gondolom, hogy csak színészkedik, mert a csajok amikor elmennek, akkor összeszűkül nekik, neki pedig nem.

 

ui.: bocs, ha kicsit értelmetlennek tűnik a dolog, csak nagyon ideges vagyok, és gyorsan akartam leírni a dolgokat! Ha valaki nem érti, +próbálom kifejteni érhetőbben!

 

köci mindenkinek!

 

(szatyor)

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

:)

Jó téma...én is jártam így, hogy a csaj megjátszotta 1*, de nálam egyből lebukott...mivel egy normális lány olyankor jobban benedvesedik és megindul az édes nedv, a szíve gyorsabban ver, az arca piros lesz. Ha melléd fekszik, akkor zihált és ki van merülve, mindezek mellett, mivel fiatal, egy kis pihenésre van szüksége, hogy újra beinduljon a szerv...szóval ha ezeket nem tapasztalod, akkor gáz van, de nagy! Nekem a rekordom 2és fél óra, de addig a csajnak 3*volt jó, szóval embere válogatja ezt is...Hogy játsza meg pontosan?

És nem kell leleplezni, inkább beszéljétek meg a dolgot, mert rosszul fog neki esni és lehet rámegy majd a kapcsolat is, lehet csak a pózok nem jönnek be...vagy vegyél egy bilincset! :)

Link to comment
Share on other sites