Jump to content
PirateClub.hu

Formula 1


Gabi89
 Share

Recommended Posts

harmadik nap

Teszteredmények, Valencia, 2010. 02. 03.:

 

 

1. Alonso Ferrari (B) 1:11.470 127

2. de la Rosa BMW Sauber-Ferrari (B) 1:12.094 80

3. Schumacher Mercedes GP (B) 1:12.438 82

4. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari (B) 1:12.576 97

5. Button McLaren-Mercedes (B) 1:12.951 82

6. Petrov Renault (B) 1:13.097 75

7. Hülkenberg Williams-Cosworth (B) 1:13.669 126

Link to comment
Share on other sites

Alonso csúccsal nyerte a valenciai tesztet

http://sportgeza.hu/forma1/2010/02/03/alonso_csuccsal_nyerte_a_valenciai_tesztet/

 

1304965_fc48f5bb3a9f1e82b95fde9fa9ccbfde_l.jpg

1304963_b8d6b76b337160def2be61fb4a1cdb50_l.jpg

1304959_1310b2c0ccfc2329f500d0da38b9023d_l.jpg

 

Az új Virgin VR-01

4146_4bba58c8_n2.jpg

http://www.a5.hu/kepgaleria/4146/4146_bb578936_n2.jpg
http://www.a5.hu/kepgaleria/4146/4146_e37ce559_n2.jpg
http://www.a5.hu/kepgaleria/4146/4146_b8d97d92_n2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hosszú idő után én is jelentkezek. Értékelőt a tesztről és az autókról, majd picit később. :)

 

Jerez teszt - 2010. febuár 10. - 13.

 

McLaren-Mercedes

1. nap: Jenson Button

2. nap: Jenson Button

3. nap: Lewis Hamilton

4. nap: Lewis Hamilton

 

Mercedes Grand Prix

1. nap: Nico Rosberg

2. nap: Michael Schumacher

3. nap: Nico Rosberg

4. nap: Michael Schumacher

 

Ferrari

1. nap: Fernando Alonso

2. nap: Fernando Alonso

3. nap: Felipe Massa

4. nap: Felipe Massa

 

Renault F1 Team

1. nap: Vitaly Petrov

2. nap: Vitaly Petrov

3. nap: Robert Kubica

4. nap: Robert Kubica

 

BMW-Sauber-F1 Team Ferrari

 

1. nap: Kamui Kobayashi

2. nap: Kamui Kobayashi

3. nap: Pedro de la Rosa

4. nap: Pedro de la Rosa

 

Williams-Coworth

1. nap: Nico Hülkenberg

2. nap: Nico Hülkenberg

3. nap: Rubens Barrichello

4. nap: Rubens Barrichello

 

Toro Rosso Ferrari

1. nap: Sebastien Buemi

2. nap: Sebastien Buemi

3. nap: Jaime Alguersuari

4. nap: Jaime Alguersuari

 

Red Bull Racing Renault

1. nap: Mark Webber

2. nap: Mark Webber

3. nap: Sebastian Vettel

4. nap: Sebastian Vettel

 

Force India Mercedes

1. nap: Vitantonio Liuzzi

2. nap: Vitantonio Liuzzi

3. nap: Adrian Sutil

4. nap: Adrian Sutil

 

Virgin Racing Cosworth

1. nap: Timo Glock

2. nap: Timo Glock

3. nap: Lucas di Grassi

4. nap: Lucas di Grassi

Link to comment
Share on other sites

Egy kémfotó a Lotus F1-es járgányáról:

1265734646.jpg

 

Force India kocsija, lehet, hogy nem változott sokat szemlátomást, de sok-sok apró módosítás által, sokkal kifinomultabbnak látom az autót. Most az egyszer időben elkészültek és ütemterv szerint haladnak, mindenképpen erős középcsapatnak várom őket!

Nekik szinte "csak" a kasznit kell építeni, többi a Mclaren - Mercedes társulás következtében az említett 2 csapat reszortja.

2 gyors pilótájuk van, úgy gondolom mindenképpen több pontszerzésre van esély, illetve pár dobogóra is számítok tőlük!

 

Hajrá! :)

Link to comment
Share on other sites

Force India kocsija, lehet, hogy nem változott sokat szemlátomást, de sok-sok apró módosítás által, sokkal kifinomultabbnak látom az autót.

Nem is te lennél, ha nem így lenne. (Ez dicséret.) :D

 

Bírom az ilyen új és szépeket az új és szebbnél szebb autóktól, a pilóták mosolygó fejeivel. Mindig ezután jönnek a pofára esések, mert hát mindenki nem gyárthat nyertes autót. :D

Link to comment
Share on other sites

Hali!

 

Tegnap újból beindult a teszt a Forma 1-ben. Sajnos a csapatokat tegnap az eső nehezítette, szal így mégjobban nincsen jelentősége a tegnapi végeredménynek.

Rosberg még száraz időben futotta a körétm a többiek már esőben.

 

Teszt, Valencia, 2010.02.01.

 

 

 

1. Rosberg

Mercedes GP (MGP W01) 1:20.927 57

2. Buemi

Toro Rosso-Ferrari (STR5) 1:21.031 84

3. Hülkenberg

Williams-Cosworth (FW32) 1:22.243 118

4. Alonso

Ferrari (F10) 1:22.895 88

5. Kobayashi

BMW Sauber-Ferrari (C29) 1:23.287 55

6. Button McLaren-Mercedes (MP4-25) 1:24.947 68

7. Liuzzi Force India-Mercedes (VJM03)

1:24.968 71

8. Petrov

Renault (R30) 1:25.440 27

9. Webber

Red Bull-Renault (RB6)

1:26.502 50

10. Glock

Virgin-Cosworth (VR-01)

1:38.734 5

 

A mai napról:

 

A mai száraz időben a csapatok többsége igyekszik a lehető legtöbb munkát elvégezni Jerezben, az újonc Virginnek azonban ma is pocsék napja van.

 

Délelőtt ugyan csepergett egy kicsit, de a jerezi teszten ma nagyjából száraz körülmények uralkodnak. Mivel holnaptól újra jelentős csapadékra lehet számítani, ma mindenki igyekszik a lehető legtöbb munkát elvégezni.

 

Fél kettőig a leggyorsabb a Toro Rossó-s Sebastien Buemi volt, a svájci pilóta még a nap elején futotta 1:20-as körét. Őt eddig csak a mclarenes Jenson Button tudta megközelíteni, de a világbajnok is hajszál híján hattizeddel volt lassabb.

 

A legnagyobb távot Fernando Alonso tette meg a Ferrarival, a spanyol összesen 79 kört teljesített a cikk megírásáig, ebből több mint negyvenet egyhuzamban egy maratoni etapon.

 

A Mercedesnél ma Michael Schumacher vette át az autót Nico Rosbergtől, a német 60 kört ment, a leggyorsabbja azonban 1,8 másodperccel gyengébb Buemiénél. A Renault-nál változtattak az eredeti programon, és az újonc Vitalij Petrov helyett Robert Kubicát ültették az autóba, hogy a tapasztalt pilótával maximalizálják a ma begyűjthető adatok mennyiségét és minőségét.

 

A Williamsnél nem alakult legjobban a nap, Nico Hülkenberg autójában még a délelőtt elején leállt a motor - a csapat közlése szerint nem történt hiba, mindössze egy beállítás miatt automatikusan kapcsolt le az erőforrás, azonban a német utána jó ideig nem jött ki a garázsból. Ahogy tegnap, az új Red Bull ma is leállt egyszer, az RB6-oson még van mit dolgozni a megbízhatóság tekintetében.

 

A legrosszabbul az újonc Virgin Racingnek alakul eddig a teszt: tegnap a későn érkező alkatrészek miatt alig öt kört mehetett Timo Glock a VR-01-essel, és ma is csak 11 kör sikerült, ugyanis még délelőtt leszakadt az első szárny, pótalkatrész híján pedig nem is tudják már folytatni ma a munkát.

 

37319_284075_1000x700.jpg

37319_284082_1000x700.jpg

37319_284083_1000x700.jpg

37319_284084_1000x700.jpg

37319_284085_1000x700.jpg

37319_284086_1000x700.jpg

37319_284088_1000x700.jpg

37319_284089_1000x700.jpg

37319_284090_1000x700.jpg

 

forrás: vezess.hu

Link to comment
Share on other sites

Nekem tetszik a Lotus, anno a Jaguárnak szurkoltam, most lesz a Lotus, szimpatikus. Na meg a sauber is megmarad mint örök kedvencem, mondjuk eléggé hülye neve van BMW-Sauber-Ferrari, de hát ez van :D

Kíváncsi vagyok a virgin mit tud majd, az autó eléggé egyszerűnek néz kis, a hajdani minardi szerepét fogja betölteni sztem :(

Link to comment
Share on other sites

Hát a szépségversenyen sima pódiumos lett volna a Jaguár, eredmények viszont már elég gyengusok voltak, 2 pódium és 49 pont 5 év alatt nem éppen csúcs, de persze láttunk már ennél sokkal-sokkal rosszabbat is .... ;)

Na meg 2003-ban Webber parádézott ezzel a géppel! :)

 

Más:

Sajtó: Villeneuve megegyezett a Stefan GP-vel

 

A Toyota Motorsporttal kötött egyezség értelmében a Stefan GP a japán gyártó pártfogoltját, Kazuki Nakajimát ülteti az egyik versenyzői ülésbe, míg a második autóban Jacques Villeneuve foglalhat helyet.

 

A Motorsport-Total.com úgy tudja, hogy a szerb csapat megegyezett az 1997-es év Formula-1-es bajnokával és már csak az aláírás hiányzik a szerződésről. Amennyiben az FIA jóváhagyja a Stefan GP nevezését - a brigád 14. csapatként pályázott - az egyezség szignálására is sor kerül.

 

A német internetes portál értesülései szerint amennyiben minden a tervek szerint halad, Nakajima és Villeneuve február 25-től a portugáliai Portimaóban tesztelnek majd. Az első kaszni - ami a Toyota TF110-es autó tervei alapján épült - már elkészült és hamarosan a második autó is a rendelkezésükre áll.

 

Szerdán már a csapatruházat is megérkezett Belgrádba, amelyen - akárcsak a versenygépen - a szerb olimpiai mozgalom piros színe dominál.

 

Számomra ez jó hír, de még mindig nem biztos és nem élem be magam, arról, hogy mi lesz belőle nem tudom ... idén már a 3. csapat, ahova hírbe hozzák.

Valami készül, hiszen már hetek óta Ausztriában edz, hírek szerint nagyon keményen .... na majd meglátjuk mi is lesz belőle! :)

 

Képek a tegnapi tesztnapról itt:

http://www.pirateclub.hu/index.php?showtop...13551&st=60

Módosította Jaire
Link to comment
Share on other sites

Néhány érdekesség!

 

Pilóták rangsora a megtett kilométerek alapján:

1. Alonso Ferrari 2152,008

2. Hulkenberg Williams 2036,88

3. Alguersuari Toro Rosso 1917,324

4. Kubica Renault 1793,34

5. Schumacher Mercedes 1757,916

6. Barrichello Williams 1722,492

7. Button McLaren 1594,08

8. Webber Red Bull 1554,228

9. Vettel Red Bull 1501,092

10. Hamilton McLaren 1439,1

11. Massa Ferrari 1381,536

12. Buemi Toro Rosso 1363,824

13. Kobajasi Sauber 1341,684

14. Liuzzi Force India 1337,256

15. Rosberg Mercedes 1315,116

16. de la Rosa Sauber 1204,416

17. Sutil Force India 1009,584

18. Petrov Renault 916,596

19. Glock Virgin 673,056

20. Trulli Lotus 624,348

21. di Resta Force India 575,64

22. di Grassi Virgin 464,94

23. Kovalainen Lotus 433,944

24. Fauzy Lotus 336,528

 

Csapatok rangsora a megtett kilométerek alapján:

1. Williams 3759,372

2. Ferrari 3533,544

3. Toro Rosso 3281,148

4. Mercedes 3073,032

5. Red Bull 3055,32

6. McLaren 3033,18

7. Force India 2922,48

8. Renault 2709,936

9. Sauber 2546,1

10. Lotus 1394,82

11. Virgin 1137,996

 

Időeredmények:

image-A08E_4B830100.jpg

 

Tengelytávok összehasonlítása:

image-8C17_4B830190.jpg

 

Illetve a csapatok felnijeiről is pár kép:

image-D497_4B830190.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hivatalos: A Lada támogatja a Renault F1 Team-et!

 

Oroszország miniszterelnöke, Vlagyimir Putyin hivatalosan is bejelentette, támogatják versenyzőjüket a Formula-1-ben a Renault csapatnál.

A Lada lógója meg fog jelenni a 2010-es esztendőben az autón, valamint a csapat ruházatán.

„Első lépésben támogatjuk ezt a tevékenységek, Forma-1-es csapatot és nem zárjuk ki annak a lehetőségét, hogy később növeljük az anyagi befektetésünket.” – mondta az orosz miniszterelnök, Vladimir Putyin az EFE hírügynökségnek.

 

Putyin szerint Petrov szerződtetése „remek szimbóluma” a francia autógyár és Oroszország együttműködésének.

 

A Renault még 2008-ban 25 százalékos részesedést vásárolt az Avtovaz-ban, és állítólag a francia autógyár ügyvezető igazgatója a héten személyesen is találkozott Putyin-nal és növelné a befektetését az orosz cégben.

 

 

Nincs veszélyben a Force India jövője

 

Hetekkel ezelőtt felröppentek olyan hírek, melyek szerint a Force India ellen hamarosan akár csődeljárás is indulhat, mivel a kiscsapatnak jelentős tartozása van. A csapat mindenkit megnyugtatott, sosem voltak valós veszélyben, mára pedig már mindent rendeztek.

 

"Ez az egész egy vihar volt egy vizespohárban, nem fenyegetett bennünket valós veszély. A szükséges dokumentumokat leadtuk a február 25-i határidőig. Különben is, teljesen normális, ha ilyen esetekben egy csapat halasztást kér, mi mindig is így jártunk el"- oszlatta el a rémhíreket a Force India ügyvezető igazgatója, Ottmar Szafnauer, akit az autosport.com idézett.

 

Tehát ezúttal is csak a média túlkapásáról volt szó. A csapat téli felkészülését ráadásul nem is hátráltatta semmi, Adrian Sutil és Vitantonio Liuzzi pedig optimistán várja a jövő hétvégén rajtoló szezont.

forrás: motorsportal, f1-live

 

Képek a barcelonai tesztről itt:

http://www.pirateclub.hu/index.php?showtop...entry1343604073

Módosította Jaire
Link to comment
Share on other sites

azért meg vannak az okok amiért szeretik de nem is ez a lényeg. az még durvább lenne ha a lada indítana egy csapatot.

 

nem kell már sokat aludni és f1. várom már mint egy bizonyos népcsoport a segélyt. vagy ahogy haverom mondaná nyugdíjas a az akciós farhátat...

Link to comment
Share on other sites

A USF1 lehúzta a rolót

 

A USF1-nál minden tevékenység megszűnt, az amerikai csapat elküldte a dolgozóit, a cél már csak a 2011-es indulás.

A már január óta csak teszthalálban lévő USF1 kedden hazaküldte a dolgozóit, a csapat charlotte-i központjában minden tevékenység megszűnt, már a telefonközpontjuk sem elérhető, tudósított tegnap este az Autosport. A hírt mára az alapító Ken Anderson is megerősítette, bár a mérnök még reménykedik benne, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hajlandó lesz az amerikai alakulat nevezését átvinni 2011-re.

 

"Kérelmeztük az FIA-nál, hogy megtarthassuk a nevezésünket 2011-ig. Ez eredetileg bizalmas információ volt, ezért nem is nyilatkozhattam róla, de úgy tűnik, valahogyan mégis kiszivárgott. Egyelőre várjuk az FIA válaszát. Mivel az alkalmazottaknak jelenleg nincs feladata, így értesítettük őket, hogy hagyják abba a munkát, amíg nem születik döntés" - mondta Anderson, aki egyébként nem volt ott személyesen a stáb szélnek eresztésekor.

 

A USF1 teljes összeomlása megnyithatja az utat a szerb Stefan GP előtt, ha az FIA gyorsan dönt a nevezésekről. A belgrádi projektnek autója és pilótái is vannak, és már az amerikaiak korábbi támogatójával, a YouTube-vezér Chad Hurleyvel is kapcsolatba kerültek.

 

Más:

Hivatalos: Hispania Racinggé változik a Campos

 

Ahogyan azt a nemzetközi sajtó kedden már megszellőztette, a tulajdonosváltást követően átszerveződő Campos Meta Hispania Racing F1 Team néven mutatkozik be idén a Forma-1-ben. A spanyol csapat csütörtökön Murciában tart hivatalos bemutatót.

 

Holnap tehát kiderül az is, hogy kik lesznek a csapat versenyzői. Vélhetően a tulajdonosi székben Adrian Campost váltó Jose Ramon Carabante nem okoz majd nagy meglepetést, és bejelenti a Bruno Senna, Karun Chandhok párost.

 

A teszt- és tartalékpilótai állást a hírek szerint az F1-től való visszalépését már bejelentő US F1-et elhagyó Jose Maria Lopez fogja betölteni.

 

Az Autosport értesülése szerint Adrian Campos is a fedélzeten marad és ő lesz a csapat ügyvezető alelnöke. Az már korábban eldőlt, hogy a csapatfőnök Colin Kolles lesz.

 

 

Lehetett számítani arra, hogy a USF1 nem fog tudni elindulni. De így remélem, hogy lehetőséget kap a Stefan GP, komolyabb csapat, sok pénzel, sok-sok ambícióval, és így visszatérhet sokak örömére Jacques Villeneuve!

 

Ja és még valami:

 

Biztonsági autó Mercedes SLS-ből

 

Az F1-es pilóták az idei szezontól már egy új Mercedes fenekét nézhetik, ha be kell küldeni a Safety Cart: a sirályszárnyas SLS veszi át az SL63 AMG helyét.

A biztonsági autó nagyrészt megegyezik a szériaváltozattal, igaz, az 571 lóerős motor és a hétsebességes, dupla kuplungos váltó bőven elég is mindarra, amit egy ilyen járműtől elvárnak. Minimális eltérések persze akadnak, a tetőre szerelt, kamerával egybeépített, 700 LED-es fényhíd, a karbonszálas tükörházak és persze a speciális matricázás, amely mutatja az autó rendeltetését. Ezen kívül persze beépített rádió-adóvevőt is tartalmaz, amelyen keresztül a sofőr a versenyszervezőkkel kommunikálhat. További különlegesség, hogy az autót rákötik a versenyautók számára fenntartott utasításközvetítő rendszerre is, amely egy kijelzőn jeleníti meg a pilótákra vonatkozó szervezői utasításokat.

 

1342311_19fa4d957fe0d9c85d1e75868b2fbda2_l.jpg

1342313_f2fac93a776bf6be8129acf7af690ae1_l.jpg

1342319_8e06b7c4373bb1142943a6047d68be90_l.jpg

Módosította Jaire
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...