Jump to content
PirateClub.hu

Formula 1


Gabi89
 Share

Recommended Posts

Eladó a Campos Forma-1-es csapata

 

A német Motorsport-Total.com értesülése szerint a Forma-1-es Campos istálló még a szezon előtt részben vagy teljes egészében új tulajdonoshoz kerülhet. A spanyol kiscsapat költségvetése még nem állt össze, ezért van szükség a kényszerű eladásra.

 

A négy újonc csapatot sokan a mai napig szkeptikusan kezelik, és a jelek szerint ez nem is teljesen alaptalan. A Campos például állítólag igencsak nehéz helyzetben van, így a vezetőség arra kényszerült, hogy vevőjelöltekkel tárgyaljon.

 

Az istálló már leszerződtette a jó nevű Bruno Sennát, és a korábbi tervek szerint február elsejétől már tesztelte volna új autóját, ám a pénzhiány miatt ez most könnyen meghiúsulhat.

 

"Nem titok, nincs meg a költségvetésünk, és lassan kifutunk az időből. Ha találunk egy befektetőt, részben eladjuk a csapatot, de az sem kizárt, hogy teljes egészében át kell adnunk"- mondta a Motorsport-Total.com-nak egy csapathoz közeli névtelen forrás, amely azt is megerősítette, már tárgyalnak is néhány vevőjelölttel.

 

Közülük állítólag az egyik az a Toni Teixeira, aki nem először kerül kapcsolatba a Forma-1-gyel: korábban a Spyker és a Toro Rosso felvásárlásával hozták hírbe, egy éve pedig az ex-Hondával boronálták össze. A dél-afrikai üzletember jelenleg az A1GP formaautós sorozatot irányítja.

 

A Campos ideális esetben már a jövő héten rendezné helyzetét, hiszen tisztában vannak vele, hogy az idő sürgeti őket.

 

Más!

Ecclestone tulajdonába kerülhet a Saab

 

A Forma-1 jogtulajdonosától, Bernie Ecclestone-tól nem idegen, hogy egyéb üzleti vállalkozásokba fog. A brit üzletembert most az eladósorban lévő autógyárral, a Saab konszernnel hozták kapcsolatba.

 

A hírek szerint Ecclestone a Renault F1-es csapatában nemrégiben többségi részesedést szerző Genii Capitallel közösen jelentkezett be a Saab megvételére.

 

"Ez egy jó márka, amit a jelenlegi tulajdonosok talán kissé elhanyagoltak"- jegyezte meg a svéd autómárkával kapcsolatban Ecclestone a Bloomberg-nek nyilatkozva.

 

Teljes cikk:

 

http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20100108-ecclestone-harcba-szallt-a-saabert.html

 

 

Link to comment
Share on other sites

Igazából a Campos volt az egyik, a 4 indulóból, akiket a legbiztosabbnak gondoltam és tőlük elég sokat vártam .... Sennát sajnálnám, ha ismét bukna 1 évet, remélem azért sikerül befektetőt találni, jó lenne, ha indulnának. ;)

 

Pletykák pedig jönnek ezerrel, legújabb, hogy a Sauber leszerződtette Pedro de la Rosát, hamarosan úgy gondolom kiderül, autó fejlesztésben mindenképpen top 3-as pilóta! ;)

 

Másik, pedig, hogy a Renault állítólag Heidfeld és Sato közül választ, úgy gondolom újra összeállhat a Kubica - Heidfeld párod. ;)

 

2-3 hét múlva azért remélem tisztázódnak a pilóta kérdések.

Link to comment
Share on other sites

Egyelőre annyi biztos, hogy a Mclaren január 26.-án mutatja be a kocsit Wokingban, a Ferrari február elsején Valenciában az első kollektív teszten, Sauber, ha jól tudom január 31.-én.

Lotus csak Jerezben, a 3. kollektív teszten mutatkozik be, a Renault elvileg január 31,-én mutatja be autóját.

USF1 Alabamában gurul pályára először, február elején.

Mercedes GP, pedig január 25.-én mutatkozik be.

 

Mercedes GP: január 25.

USF1: február eleje

Sauber: január 31.

Renault: január 31.

McLaren: január 26.

Lotus: február 17. Jerez

Campos Meta Team: február eleje

Ferrari: február 1. Valencia

Módosította Jaire
Link to comment
Share on other sites

jajj ne,ne,ne,neeee csak ezt neee!!!!

Én szeretem a Saabot, és nagyon jó lenne ha megmenekülne de nem ennek az embernek a kezében!!!!!!! :o

 

De most úgy tényleg, miért baj az, hogy ha az Ő kezébe kerül? Mitől különbözne egy másik üzletembertől?

Link to comment
Share on other sites

Legfontosabb a Saab esetében, hogy fenn maradjon a márkanév, de olvastam, hogy kicsi rá az esély, hogy ő vegye meg ....

 

Schumacher ma egy GP2-es autóval tesztelt, összeszedtem néhány képet, aki akarja letöltheti:

http://www.4shared.com/file/195224623/9931aa69/Michael_Schumacher_GP2-es_autv.html

Link to comment
Share on other sites

De most úgy tényleg, miért baj az, hogy ha az Ő kezébe kerül? Mitől különbözne egy másik üzletembertől?

 

Mit is csinált most a forma 1-el??? :)

Egyszerűen a Saab karakterébe és marketing ügyeibe nem illene bele ennek az embernek a szokásai és marketingfogásai... egyszerűen ennyi! :)

 

jaire: Köszi a képeket, le van töltve! ;)

Link to comment
Share on other sites

Miért, mit csinált a Forma 1-el? az elbénázott szabályokat az FIA hozza létre, Ecclestone ebbe nem szól bele. Nem igazán szól bele a dolgokba. Egyszerűen csak a tulajdonosa a Forma 1-nek és egy okos üzletember.

Amúgy sokat köszönhetünk Neki, és segített nekünk, magyaroknak. Ő akarta, hogy Magyarországon legyen Forma 1, a vasfüggöny mögött. nem sokan akarták, mégis sikerült Neki. Akkor régebben, egyik évben úgy volt, hogy nem lesz Forma 1 Magyarországon, mert a tulajdonosok nem tudták előteremteni a pénzt, és Ecclestone 3 évre megvette a jogokat. De nem kapta meg a pénzt, amit ígértünk Neki, és úgy volt, h rögtön fölbontja a szerződét, de nem tette. A köv. évben is megrendezték a Magyar Nagydíjat, hála Ecclestone-nak!

Amúgy meg nem maga Ecclestone, hanem a Genii Capitallel karöltve venné meg a Saabot.

De komolyan miért kell mindig rosszindulatúnak lenni? Mondjuk csodálkozom? Ilyen a magyar nép...

Link to comment
Share on other sites

Mi magyarok mindenképpen sokat köszönhetünk neki, hiszen nagyban hozzájárult, hogy itt F1-es futam legyen, de ezt már leírta az előttem szóló. :)

Ő egy üzletember, szabályokat nem ő hozza, a Motorsport Világtanácsnak van a legnagyobb beleszólása, FOTA-ról ne is beszéljünk. ;)

Szabad szájú az öreg, de üzleti érzéke zseniális!

 

Michael Schumacher visszatért, íme egy 2006-os OnBoard videó, Monzában körözget:

http://www.4shared.com/file/194504507/6f9edac7/2006_Michael_Schumacher_Ferrar.html

Link to comment
Share on other sites

Miért, mit csinált a Forma 1-el? az elbénázott szabályokat az FIA hozza létre, Ecclestone ebbe nem szól bele. Nem igazán szól bele a dolgokba. Egyszerűen csak a tulajdonosa a Forma 1-nek és egy okos üzletember.

Amúgy sokat köszönhetünk Neki, és segített nekünk, magyaroknak. Ő akarta, hogy Magyarországon legyen Forma 1, a vasfüggöny mögött. nem sokan akarták, mégis sikerült Neki. Akkor régebben, egyik évben úgy volt, hogy nem lesz Forma 1 Magyarországon, mert a tulajdonosok nem tudták előteremteni a pénzt, és Ecclestone 3 évre megvette a jogokat. De nem kapta meg a pénzt, amit ígértünk Neki, és úgy volt, h rögtön fölbontja a szerződét, de nem tette. A köv. évben is megrendezték a Magyar Nagydíjat, hála Ecclestone-nak!

Amúgy meg nem maga Ecclestone, hanem a Genii Capitallel karöltve venné meg a Saabot.

De komolyan miért kell mindig rosszindulatúnak lenni? Mondjuk csodálkozom? Ilyen a magyar nép...

 

Hogy miért lett ilyen a forma 1- annak igazán utána olvashatnál mielőtt ilyeneket írkálsz! Valóban nagyon jó hogy van itt forma 1, a magyarok 10%-a biztos kimegy(többnek nincs pénze rá) ;) De az ország hírnevének is, és turisztikailag is nagyon jót tesz!

Visszatérve: eléggé sok cikket olvastam róla, itt is ott is. Ebben az évben iszonyú unalmas volt a Formula 1 akárhogyis nézzük, mikor Schumacher kiszállt, kb a nézettség 20-30%-a elvándorolt(magyarul nem nézik). 2 év "veszteséget" könyvelhetett el magának Ecclestone(persze veszteség, pl. 900millió helyett "csak" 800 volt) emiatt találták ki az ezévi változtatásokat, mert még több pénzt akart az öreg. Nem ő hozta a szabályokat, ő mint befektető dirigált a szabályhozóknak. Picit röhögtem ezen hogy: "egyszerűen csak tulajdonosa a forma 1-nek"

 

-hát igen, ha kiszállna valószínűleg(kivéve ha Bill Gates vagy valameik másik dúsgazdag ember nem adna bele pénzt) elveszne ez a sportág. Szerintem tisztázd magadban a "tulajdonos" fogalmat. (pl.:Ha egy cégnek mondjuk te vagy a tulajdonosa, és a bevétel nem megfelelő neked akkor kiadod mondjuk a marketingigazgatónak hogy most találjanak ki valami hűdejó reklámot az új terméknek stb...)

 

Én egyáltalán nem voltam rosszindulatú, csupán nem szeretném, hogy a Saab mint autómárka az ő irányítása alá kerüljön. persze lehet hogy utána virágkorát élné a Saab. ki tudja? én nem látok a jövőbe...én igy gondolom és kész! Egyébként meg pont te kérdezed hogy miért kell mindig rosszindulatunak lenni mindig??? :huh:

 

[Elnézést az Offolásért!]

Link to comment
Share on other sites

 

Senna máris elhagyhatja a Campost

 

Elképzelhető, hogy az anyagi gondokkal küszködő Campos elengedi a Toro Rossóhoz Bruno Sennát. Ez magyarázná, hogy a Red Bull-fiókcsapat miért nem nevezett még meg második pilótát Sebastien Buemi mellett.

 

Olasz lapértesülések szerint már az idény kezdete előtt elveszítheti a Campos a nagy reményekkel szerződtetett Bruno Sennát. A Corriere dello Sport és a Tuttosport is arról írt, hogy a Campos anyagi gondjai miatt Senna a Toro Rossónál köthet ki.

 

Ez magyarázná, hogy a Red Bull fiókcsapata eddig miért nem nevezett meg második pilótát Sebastian Buemi mellett, parkolópályára téve a spanyol Jaime Alguersuarit. A Campos eredetileg abban a reményben szerződtette Sennát, hogy neve elegendő lesz a szponzorok csapathoz csábításához, de ezen a héten végérvényesen kiderült, hogy ez csak illúzió volt.

 

Állítólag már született is egy szerződés a Campos és a Toro Rosso között, ennek értelmében a Campos anyagi gondjai esetén a Red Bull-hátterű csapat viheti az újoncot. Közben a Campos tárgyalt már a fizetős pilótaként szóba jött Vitalij Petrovval és Pastor Maldonadóval, illetve nemrég az F2-bajnok Andy Soucek is bejelentette, hogy megkereste a spanyol gárda. "Tárgyalok a Camposszal, és ugyan jelen pillanatban bonyolult a helyzet, bízok ebben a lehetőségben" - mondta Soucek.

 

Egy másik hír szerint rendeződni látszik a Campos helyzete, a dél-afrikai milliomos Tony Teixeira lehet a megmentő. Hamarosan tényként is világgá kürtölhetik az A1GP-s csapatfőnökkel való együttműködést, amelynek keretében Teixeira részben megvásárolná a csapatot. A Diario AS szerint akár a következő néhány órában is bejelenthetik az üzletet, Teixeira három-négymillió eurót fektethet be.

Módosította Gabi89
Link to comment
Share on other sites

A csapatok bemutatói:

Január 25. - Mercedes Grand Prix

Január 28. - Ferrari

Január 29. - McLaren-Mercedes

Január 31. - Sauber-Ferrari

Január 31. - Renault

Február 12. - Lotus

 

Legfrissebb infók!

Link to comment
Share on other sites

Hoztam pár videót még abból az időböl amikor izgalmas volt a forma 1:

 

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355">

 

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355">

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355">

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Naaaaaa. Azért most is szoktak lenni izgalmas futamok! Mindig is voltak, és mindig is lesznek!

Véletlenül 2 videót 2x tettél be. Az az Indianapolisi futam... 6 autó. egyáltalán nem futam. bár azért volt izgalom abban a futamban, ha úgy nézzük: megnyeri-e Schumi a futamot, vagy megnyeri-e?

 

Aszondja Massa: Többet beszéltem Alonsoval, mint Kimivel 3 év alatt! Megmosolyogtató, de igaz.

 

Alonso új sisakja:

 

36962_281299_500x300.jpgű

 

http://www.vezess.hu/forma1/f1_klasszikus_szinu_alonso_uj/22310/

 

2011-től lehet, hogy betíltják a duplafedeles diffúzort.

Link to comment
Share on other sites

Úgy tudom Alonso sisakján a kék és a sárga az annak a tartománynak a színei, ahonnan Alonso származik, gondolom azért ragaszkodik hozzá ennyire! ;)

 

Sisak színe szerintem lényegtelen .... ;) Valaki évről évre változtatja, valaki soha sem ... Villeneuve például mióta versenyez, azóta ugyanazon színösszeállítású sisakkal versenyez .... ;)

Szerintem egész jó Alonso sisakja! :)

Link to comment
Share on other sites

Jól mondod Jaire! Sokan tévedésben vannak, azzal, hogy ez a Renault színe. Az tény, hogy a Renault-os éveiben is ezt a szín összeállítást használta, de a Renault színe a sárga-fekete.

Meg azt is mondják, hogy milyen szemétség, hogy nem piros a sisakja. Itt mondanám azoknak, hogy pl. Hamilton sisakja sárga, a McLaren színe meg ezüst! Vagy Kubica sisakja vöröses-narancssárgás volt, míg a BMW fehér! ;) Szal ennyit erről.

Link to comment
Share on other sites

Egészen érdekes azonban, hogy Alonso pont ezt a két árnyalatot választotta!

Továbbá az is hogy egy egész csapat azt a színt használta a Renaulton ami annak a tartománynak a színei amiben Alonso született. (Team Spirit kék, Imode és Telefonica a sárga) lehet a cégek is abból a tartományból jöttek.

egyébként ez a kék árnyalat a következő képen sötétebbnek tűnik, mivel máshogyane snek ráa fények, a sisakos képen pedig világosabbnak emrt telibevakuzták 600-an! :)

Komolyan, most ha más úgy gondolja hogy ez összefüggésben van a Renaultal az miért tévhit???Azért mert nem úgy gondolja mint te?

 

2006-Renault-F1-R26-Front-Studio-1280x960.jpg

 

Egyébként szerintem ez a festés egy jelzés! :D Egy jelzés arra hogy azért jött ehhez a csapathoz hogy világbajnok legyen!(jóó persze mindenki azért versenyzik) És ez a festés megmutatja hogy komoylan is gondolja a srác.

 

===========

 

Nagyon szimpatikus nyilatkozat a ferráriról:

 

Alonsónak a Ferrari lesz az utolsó csapata a Forma-1-ben

 

Fernando Alonso még be sem mutatkozott a Ferrarinál, de elmondása szerint máris biztos benne, hogy az olaszoknál fogja befejezni Forma-1-es pályafutását. A kétszeres világbajnok spanyol hároméves szerződése idén lép életbe.

 

"Kapcsolatban vagyok a versenymérnökömmel és a csapat műszaki szakembereivel, e-maileket váltunk és telefonálunk egymásnak, így az új autó fejlesztéséről mindig naprakész információim vannak. A februári tesztre teljesen készen leszünk"- vázolta fel jelenlegi elfoglaltságát Fernando Alonso, aki részt vesz a Ferrari egész hetes médiaeseményén.

 

A spanyol pilóta azt is elárulta, hogy száz százalékig biztos benne, a Ferrarinál fogja befejezni versenyzői pályafutását a Forma-1-ben. Válaszát meg is indokolta: "Az első naptól kezdve otthon érzem magam a csapatnál, a kezdetektől fogva családias érzéseim vannak. Mikor először Maranellóba mentem, láttam az ott dolgozó emberek szemében a szenvedélyt. Ez igazi unikum a Forma-1-ben."

 

"Egy pilótával annál jobb dolog nem is történhet, minthogy a Ferrarinál vezethet. Szinte lehetetlen motivációt találni arra, hogy a Ferrari után egy másik csapatnál versenyezz, hiszen máshol nem találhatod meg ugyanazt a környezeted, és nem érezheted a történelmet"- méltatta új csapatát a 28 éves versenyző, aki értelemszerűen nagyon büszke arra, hogy a Ferrarihoz kerülhetett.

 

forrás: f1hirek.hu

Link to comment
Share on other sites

Most ezzel nem csak belém kötöttél, hanem egy moderátorba is!

A Renault Sport színe a sárga fekete (nem a sárga kék) !

 

renault_sport_clio_12.jpg

1980-formula-1-renault.jpg

 

2002-ben jött Alonso a Renaulthoz, már akkor a sárga-kék színt használta a Renault. A kék a Mild Seven miatt. Csak egy idő után tilos volt a cigi reklám, és kénytelenek voltak ráírni valamit, ezért írták rá a Team Spirit-et, ami nem egy cég, nem egy támogató. Pusztán annyit jelent, hogy csapatszellem.

 

"Fernando Alonso a renault-s sikeréveiben szűkebb hazája, Asztúria és tágabb otthona, Spanyolország színeit viselte a sisakján. 2007-ben a McLarennél a csapathoz jobban illő fekete-fehér-szürke-piros kombinációra váltott, azonban 2008-as renault-s visszatérésekor újra a kék-sárga kombinációhoz nyúlt. A Renault-n hangsúlyosan megjelenő szponzor, a Total pirosához igazodva a spanyol 2009-re a kéket pirosra cserélte, de ahogy ma kiderült, a Ferrarinál megint visszahozza a klasszikus színösszeállítást. Sisakját ezentúl, ahogy a többi Ferrari versenyzőnek is a német Schuberth szállítja, annak a bukónak a továbbfejleszett változatát viseli mostantól, ami Massa életét is megmentette."

 

2008-ban már a Renult nem a sárga-kék színt használta az ING miat, Alonso sisakja mégis sárga-kék volt. Nah ezért tévhitt, hogy Alonso a Renault-s színeket viseli az új sisakján.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...