Jump to content
PirateClub.hu

Formula 1


Gabi89
 Share

Recommended Posts

(de valaki mindig mindent félreért, és támadásnak, rosszindultaúnak hiszi)

 

szal rám gondolt :D csak jelezném mindenkinek hogy ÉN vagyok ez a személy! :D

 

de semmi gond egyébként, mert ez is csak egy véletlen egybeesés(mint a caddy-s és a többi sztori) :D nem hiszem támadásnak, csak kicsit szurkálódsz mert én röhögni mertem Hamiltonnak. :D

Tudod hogy én favorizálom Vettelt, és azért írtad le azt a hsz-t, hogy oda"szúrjál" nekem! ;):D De már kezdek hozzászokni hogy ilyen vagy... :D;)

 

Szóval nem írtál semmit a futamról, csak azt tudtad leírni hogy Vettel milyen unfair volt szerinted! :)

 

======

 

Grave man: A1 ringes valóban lerágott csont...

Más, a Brawn GP-nek nem sok köze van a Hondához, Button nem érdemelné meg a világbajnokságot, mert nyert 3 futamot vagy 4-et és ennyi, utána ilyen 7. meg 8. helyeken állt, szerencséből...Barrichello meg kűzd már év eleje óta! :)

Link to comment
Share on other sites

Az ING Renault Formula-1-es csapat rövid sajtóközleményben válaszolt az őt ért vádakra, és elmondta, hogy Pat Symonds technikai igazgató, valamint Flavio Briatore csapatvezető is távozott posztjáról.

 

"Az ING Renault F1 Team nem fogja vitatni az FIA 2008-as Szingapúr Nagydíj kapcsán tett vádját. Szeretnénk közölni, hogy a csapat menedzsere, Flavio Briatore és a főtervezője, Pat Symonds távozott a posztjáról. A Motorsport Világtanács szeptember 21-én tartandó tárgyalásig nem adunk kommentárt ezzel kapcsolatban."

 

A Renault-t azzal vádolják, hogy a tavalyi szingapúri versenyen arra utasították Nelson Piquet-t, hogy okozzon balesetet, és ezzel a pályára csalja a biztonsági autót, ami csapattársának, Fernando Alonsónak kedvezett. A brazil pilóta a júliusi menesztését követően édesapjával felkereste az FIA elnökét, Max Mosley-t és beszámolt neki a történésekről. A Motorsport Világtanács a kihallgatások, a telemetriai adatok és a rádiókommunikáció segítségével akarja kideríteni, hogy Piquet vallomása megfelel-e a valóságnak.

formula.hu

 

elérte piké a célját, briatorenak vége.

Link to comment
Share on other sites

A brazil pilóta a júliusi menesztését követően édesapjával felkereste az FIA elnökét, Max Mosley-t és beszámolt neki a történésekről.

 

"ha a tantónéni nem törli ki az egyest akkor megyünk apukámmal az igazgatóbácsihoz és megmondjuk neki a tanárnénit" kb. ennyit!

 

 

Szép...mi lesz ezután a Renault-val??? pfh...

Link to comment
Share on other sites

Button egyébként 7-ből, 6 futamot nyert meg, ha Ecclestone behozta volna az éremrendszert, már bajnok lenne Button ;)

Ezen lehet vitázni megérdemli vagy sem, évad első fele során magaslatokkal jobb volt mindenkinél, saját csapattársánál is ;)

Most visszaesett, de Monzában ismét nagyon jól ment, szóval így már egyre inkább megérdemli :)

További futamai: Anglia Button 6., Rubens 3. , Németo. Button 5. Rubens 6. ,Magyaro. Button 7. Rubens 10. ,Valencia Button 7. Rubens 1., Spa Button kiesett, Rubens 7. lett.

Nekem ebből nem látszik, hogy Rubens a jobb, sőt nagyon is Button a jobb ;)

Link to comment
Share on other sites

Hát, ahogy már írták, ezzel beismerték tettüket. Piquet elérte célját, de ettől függetlenül a döntés ebből a szemszögből nézve jogos! Nem tudom milyen büntetést kapnak, ha szerencséjük van megússzák egy nagyobb pénzbüntetéssel, bár nem tudom, hogy ebben a gazdasági helyzetben a pénzbüntetéssel olyan nagyon jól járnak.

Egyébként Piquet tervezi visszatérését, állítása szerint jó eséllyel pályázik, hogy újra a volán mögé ülhessen az F1-ben ....

 

Más. Íme a versenyben futott leggyorsabb körök az eddigi futamokon:

 

Ausztrál Nagydíj: Nico Rosberg Williams-Toyota 1:27.706

Maláj Nagydíj: Jenson Button Brawn-Mercedes 1:36.641

Kínai Nagydíj: Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:52.592

Bahrain Nagydíj: Jarno Trulli Toyota 1:34.556

Spanyol Nagydíj: Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:22.762

Monacói Nagydíj: Felipe Massa Ferrari 1:15.154

Török Nagydíj: Jenson Button Brawn-Mercedes 1:27.579

Brit Nagydíj: Sebastian Vettel RBR-Renault 1:20.735

Német Nagydíj: Fernando Alonso Renault 1:33.365

Magyar Nagydíj: Mark Webber RBR-Renault 1:21.931

Európai Nagydíj: Timo Glock Toyota 1:38.683

Belga Nagydíj: Sebastian Vettel RBR-Renault 1:47.263

Olasz Nagydíj: Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:24.739

Link to comment
Share on other sites

Az ifjabb Piquet-vel, és a Renault-val kapcsolatban az a meglátásom, hogy addig amíg a az istálló pilótája volt, szó nélkül elfogadta a rá háruló feladatot, és az utána járó pénzt is. Most meg szalad az FIA-hoz tenni a törvényt? Elhiszem hogy haragszik a Renault-ra, és pontosan nem ismerem a körülményeket, de ha valóban így van, akkor sztem ez is gusztustalan kissé.

Link to comment
Share on other sites

rázókövek miért vannak, ha könnyen megcsúszik az autó? Vagy az csak egy akadály féleség?

Szerintem, hogy nagyobb ívben tudjanak kanyarodni, jobb köröket tudjanak autózni ezeket kihasználva. Ergo kiszélesítik a pályát. Nem mondanám akadálynak, inkább segítség. Ha rámennek autóval, akkor nem egyenletes rajta az autó járása, ugyanis, na talán ez a kép sikeresebben elmagyarázza, mint én :

1.jpg

 

Esős időben csúszik, vagy ha már a kövek mögé is lemennek a fűre, na ott bármikor. Egyes pályákon megnagyobbítsák őket, mert a pilóták könnyen tudnak jogosulatlan előnyre szert tenni lásd Monza. Sőt van amelyik pályán nincs is beépítve, hanem a futam idejére hoznak "mobil" rázóköveket és a futam végére eltávolítják őket, lásd Monaco. Szinte minden pályán más. :)

Link to comment
Share on other sites

A Renault felfüggesztett büntetést kapott, Briatore örökre eltiltva!

 

A Motorsport Világtanács úgy határozott, hogy felfüggesztett kizárásos büntetést szab ki a Renault csapatra a tavalyi szingapúri eset miatt. A párizsi meghallgatást követően a bizottság úgy ítélte, hogy Nelson Piquet állításai helyesek, és a francia gyártó vezetősége utasította arra, hogy csapja a falnak az autóját, hogy előnyhöz segítse Fernando Alonsót.

 

A Renault ezzel megszegte a Nemzetközi Sporttörvény 151c cikkelyét, és ártott a sport megítélésének. A büntetés értelmében a Renault 2011-ig felfüggesztve marad, és állnia kell a vizsgálatok, valamint a per költségét. Amennyiben az elkövetkezendő két és fél évben hasonló vétséget követnek el, kizárják őket. Míg Flavio Briatore örökös (határozatlan idejű) eltiltást kapott minden FIA versenysorozatból, Pat Symonds öt év után ismét alkalmazható lesz. Fernando Alonso - aki nem tudott a tervekről - az együttműködése miatt nem kapott büntetést.

 

Az FIA felhívta a figyelmet arra, hogy nem tolerálja az olyan versenyzőket sem, akiket Briatore menedzsel. Akik üzleti kapcsolatban állnak vele, nem kaphatnak szuperlicenszet. Symonds védenceire az elkövetkezendő öt évben lesz érvényben ez a szabály.

 

A Renault az ülés elején közölte, hogy belső vizsgálatot indított, amely során az alábbi megállapodásokra jutottak: Flavio Briatore, Pat Symonds és Nelson Piquet egyezett meg a balesetben, valamint, hogy a csapat többi tagja nem volt beavatva a tervekbe.

 

Az FIA a Quest nyomozóiroda segítségével járt el az ügyben, és a közlemény szerint ezek a vizsgálatok is alátámasztották a Renault által közölt tényeket.

 

A Motorsport Világtanács enyhítő körülmények tekintette, hogy a Renault együttműködött, hogy elbocsátotta a Briatorét és Symonds-t, és elnézést kért, hogy ártott a sport hírnevének, valamint, hogy vállalták a vizsgálati és a perköltségek megtérítését. A Renault gyár ígéretet tett arra, hogy jelentős szerepet vállal az FIA biztonsági projektjeiben.

 

Nelson Piquet szintén elnézést kért a tanács előtt, és mivel büntetlenséget ígértek neki, nem kell konzekvenciával számolnia.

Link to comment
Share on other sites

Piquet: Örökké bánni fogom!

 

Zárásként szeretnék újra bocsánatot kérni a Forma-1-ben és különösen a Renault-nál dolgozóktól, a szurkolóktól és a felügyelőszervezettől. Nem várom, hogy a történteket megbocsátják vagy elfelejtik, de legalább mindenki a valóság ismeretében vonhatja le a következtetéseket - zárta apológiáját a brazil.

 

a teljes cikk:

http://www.vezess.hu/forma1/piquet_orokke_banni_fogom/20612/

Link to comment
Share on other sites

Az FIA felhívta a figyelmet arra, hogy nem tolerálja az olyan versenyzőket sem, akiket Briatore menedzsel. Akik üzleti kapcsolatban állnak vele, nem kaphatnak szuperlicenszet. Symonds védenceire az elkövetkezendő öt évben lesz érvényben ez a szabály.

 

Na tessék! Ez a "nagy" Nyugat! És ez nem diszkrimináció? Halló?! Mi az, hogy Briatore üzletfeleiről, meg támogatottjairól is kapásból azt feltételezik, hogy csalók? Ha ezt nálunk Magyarországon tenné egy szerv, akkor egész biztosan a földbe döngölnék érte. Nekem is van olyan ismerősöm, akiről később kiderült hogy egy tetű, és nem is szeretném, ha összehasonlítanának vele. És ha már itt tartunk, akkor Mosley bácsit sem takarította el az FIA a disznóságai után.

 

Link to comment
Share on other sites

A Williams a Renault-val tárgyal a motorokról

 

Frank Williams a Motorsport Világtanács ülését megelőzően levelet küldött a bizottság taginak, amelyben azt kérvényezi, hogy az ítélethozatalkor vegyék figyelembe a Renault nagytekintélyű múltját, valamint, hogy a gyártó fontos a Formula-1-nek. A brit csapatvezető elítéli, ami tavaly Szingapúrban történt, azonban úgy véli, hogy a Renault csapat és a gyártó nem felelős a történtekért, mivel soha nem volt részük hasonló szabálysértésben.

 

Német lapértesülések szerint Williams-nek saját érdeke is volt, hogy a Renault ne kapjon eltiltást, mivel jövőre francia motorral akar versenyezni. "Remek hír a Formula-1 és a Williams számára, hogy a Renault marad. A Williams még nem döntött a motorkérdésben, de most megkezdhetik a tárgyalásokat a gyártóval." - idézi a Sport Bild Nico Hülkenberg menedzserét, Willi Webert.

 

A GP2-es bajnok jövőre a brit csapat színeiben indulhat, míg a Renault-nál Nick Heidfeld és Robert Kubica is az esélyesek között szerepel.

 

Összeállhat a nyerő páros ismét :) Már csak Villeneuve kéne :rolleyes::D (álmodozni lehet ... :D)

 

 

Formula-1-es versenynaptár 2010

 

Március 14. - Bahrein (Sakhir)

Március 28. - Ausztrália (Melbourne)

Április 4. - Malajzia (Sepang)

Április 18. - Kína (Sanghaj)

Május 9. - Spanyolország (Barcelona)

Május 23. - Monaco (Monte-Carlo)

Május 30. - Törökország (Isztambul)

Június 13. - Kanada (Montreal)*

Június 27. - Európa (Valencia)

Július 11. - Angol

Július 25. - Német (Hockemheim)

Augusztus 1. - Magyar (Hungaroring)

Augusztus 29. - Belgium (Spa-Francorchamps)

Szeptember 12. - Olaszország (Monza)

Szeptember 26. - Szingapúr (Szingapúr)

Október 3. - Japán (Suzuka)

Október 17. - Korea

Október 31. - Abu Dhabi (Yas Marina)

November 14. - Brazília (Interlagos)

Link to comment
Share on other sites

Az elmúlt 10 év legnagyobb Forma-1-es botrányai

 

1999 - A Maláj Nagydíjon Eddie Irvine és Michael Schumacher kettős győzelmet szerzett a Ferrarinak, ám autóik nem feleltek meg a szabályoknak, ezért a két pilótát diszkvalifikáltak. A kizárást utólag visszavonta az FIA.

 

2002 - Az élen álló Rubens Barrichello az Osztrák Nagydíj utolsó körében, a célegyenesben engedte maga elé csapattársát, Michael Schumachert, hogy a német győzhessen és így minél több pontot szerezhessen. A Ferrarit nem büntették meg, de az eset óta tilos csapatutasítást adni a Forma-1-ben.

 

2005 - A BAR-Honda két futamot is kihagyott, mivel kiderült, hogy tartalék üzemanyagtankot építettek az autóikba. Szintén ebben az évben történt, hogy az Amerikai Nagydíjon mindössze a hat Bridgestone gumit használó autó állt rajthoz, a konkurens Michelin partnerei a felvezető kör után a bokszba hajtottak és befejezték a futamot.

 

2006 - A Monacói Nagydíj időmérő edzésén Michael Schumacher azzal akadályozta meg ellenfelét, Fernando Alonsót körideje megjavításában, hogy Ferrarijával a pályán olyan helyen állt meg, hogy azzal blokkolja a mögötte érkezőket - így Alonsót is. Schumacher rajtbüntetést kapott.

 

2007 - A szingapúri manipulációs ügy előtt a kémbotrányt emlegették a sportág egyik legnagyobb botrányaként. A McLaren egyik mérnöke összejátszott ferraris kollégájával, így fontos műszaki adatokat kerültek Maranellóból az ezüstnyilakhoz. A McLaren 2007-es konstruktőri pontjait elvették, valamint 100 millió dolláros pénzbüntetésre ítélték a csapatot.

 

2008 - A szezon előtti barcelonai teszten a spanyol drukkerek rasszista transzparenseket feszítettek ki a lelátóra a McLaren istálló bokszával szemben. A spanyol drukkerek a McLaren Alonsóval szemben 2007-ben tanúsított bánásmódját nehezményezték.

 

2009 - Hazugságbotrány néven híresült el az idei év első incidense. A McLaren-Mercedes pilótája, Lewis Hamilton az Ausztrál Nagydíj utáni versenybírói meghallgatáson félrevezette a stewardokat. A pilóta Dave Ryan sportigazgató kérésére állított valótlant Jarno Trulli megelőzése kapcsán, a szakembernek az állásába került a ferdítés.

 

f1hirek.hu

 

Link to comment
Share on other sites

Hivatalos: Bob Bell a Renault új csapatvezetője

 

A Renault hivatalosan bejelentette, hogy Szingapúrban a technikai vezető, Bob Bell veszi át a csapatvezetői szerepet, így az idei esztendőben kettős feladatkör vár rá. A korábbi kommunikációs vezető, Jean Francois Caubet az üzletvezetői pozíciót foglalja el. Az új pozíciók kiosztására azért volt szükség, mert Flavio Briatore és Pat Symonds is távozni kényszerült a tavalyi szingapúri balesetben való részessége miatt.

 

"A Renault készen áll arra, hogy a jövőre összpontosítson, és a továbbiakban nem szeretnénk kommentálni a 2008-as szingapúri eseményeket." - áll a csapat közleményében.

 

A Motorsport Magazin úgy tudja, hogy ez csak ideiglenes megoldás, jövőre a négyszeres Alain Prost lesz a Renault vezetője.

 

Úgy gondolom jó döntést hoztak, jövőre meg bárki lehet ... ;)

Link to comment
Share on other sites

Na tessék! Ez a "nagy" Nyugat! És ez nem diszkrimináció? Halló?! Mi az, hogy Briatore üzletfeleiről, meg támogatottjairól is kapásból azt feltételezik, hogy csalók? Ha ezt nálunk Magyarországon tenné egy szerv, akkor egész biztosan a földbe döngölnék érte. Nekem is van olyan ismerősöm, akiről később kiderült hogy egy tetű, és nem is szeretném, ha összehasonlítanának vele. És ha már itt tartunk, akkor Mosley bácsit sem takarította el az FIA a disznóságai után.

 

 

Szerintem itt valamit nagyon félreértettél Nebuló! Mivel Briatorét örökre eltíltották a Forma 1-től, tehát nem lehet ott egyik versenyen se, nem mehet a box utcában, nem lehet semelyik csapatnak a vezetője, nem lehet VIP vendég semelyik csapatnál, sőt még nézőként se űlhet a lelátón, és ezen kívűl nem menedzselhet semmilyen Forma 1-es versenyzőt! Szóval nem feltételezik Webberékről azt, hogy Ők is csalók, egyszerűen megmondták Nekik, hogy ha nem keresnek más menedzsert, akkor nem kapják meg a liszenszt, mivel egy olyan ember nem lehet a menedzserük, aki örökre el van tiltva a Fomra 1-töl!

Link to comment
Share on other sites

Szerintem is baromság és egyet rétek Nebulóval, lehet hogy Briatore összeveszett az öregzsidóval aki ezért kidobta őt a forma 1-ből...najó vicceltem.

 

Nebuló nem értett félre semmit, amit beidézett arról szól hogy tulajdonképpen Briatore nem futtathat senki és tulajdonképpen elvágják az üzleti lehetőségeit.Ez bunkóság van pénze elég, de akkor is...ezt nemkéne szerintem.

Norbi itt azon volt a hangsúly hogy "Akik üzleti kapcsolatban állnak vele, nem kaphatnak szuperlicenszet." tehát ha te most üzleti kapcsolatban állsz vele, akkor az neked veszteség és hirnévvesztés...

 

Ha jól értesültem a rádióbaol akkor Briatore beperelte az egész FIA-t, úgyhogy meglátjuk még mi lesz ebből!

Nagyon is jól tette!Azt mondta, nem réti a büntetést ő nem ismerte el azt hogy meghozták ezt a döntést!(vagy vmi ilyesmi volt)

Jó, hogy nem hagyta szó nélkül!Én sem hagynám!

Link to comment
Share on other sites

Az a baj, hogy Symonds is beismerte az egészet .... Briatore meg ezt nem hajlandó megtenni, ha ezt megteszi talán nem tiltják el.

Örökre az határozatlan időt jelent, amúgy meg szerintem ha nem is azonnal de tuti enyhítenek ezen.

De így sem erős a bünti. BAR-t 2005-ben rejtett tank miatt 2! versenyre eltiltották és ez annál jóval komolyabb és semmi pénz bünti és egy 2 ember viszi el az egész balhét.

A 2007-es Mclaren botrányban is ugyebár Alonso és De la Rosa e-mailezgetett egymással ott viszont ők nem kaptak semmit, a csapat meg laza 100 misit fizethetett, tény, hogy ők is tagadtak.

Na mindegy, nem akarták, hogy kiszálljon a Renault. Így is már most mínusz 2 szponzor ... plusz nem lesz Alonso se, ING és Alonso távozása rengeteg mínusz pénzt jelent ;) Gondolom ezért sem kellett fizetni és ezért vitte el Briatore és Symonds az egész balhét ....

Na meg nem kicsit tettek be a pályafutásuknak, igaz Flavio már 3 éve vissza akart vonulni "állítólag" .... de ez így nagyon csúnya lenne, pontosabban az is.

Symonds meg egy remek mérnök, sőt top ötösmérnök az utóbbi 10 évet figyelembe véve, komoly veszteség mind nekik, mind az F1-nek.

Kockáztatta, belebuktak ....

 

Közben hivatalosan is azonnali hatállyal felbontotta az ING a Renault-tal kötött szerződést:

 

A Mutua Madrilena után az ING is elhagyta a Renault-t

 

A spanyol biztosító, Mutua Madrilena azonnali hatállyal felbontotta a szerződését a Renault csapattal, majd az ING is követte a példáját. A szerződés alapján a holland bank a 2009-es év végéig maradt volna a francia brigád szponzora, a tavalyi szingapúri botrány miatt azonban azonnali hatállyal távoztak.

 

A Renault főtámogatója csalódott volt, hogy a csapat részese volt a tavalyi szingapúri akaratlagos balesetnek, amely miatt az FIA kétéves felfüggesztett büntetést szabott ki.

 

"Az ING hivatalosan is bejelenti, hogy a Motorsport Világtanács a 2008-as Szingapúr Nagydíj eseményei kapcsán, 2009. szeptember 21-én hozott döntésének értelmében, azonnali hatállyal felbontja a RenaultF1 csapattal kötött szerződését. Az ING csalódott a történtek miatt, különösen a korábbi sikeres együttműködés tekintetében." - áll a közleményben.

 

Az ING már februárban bejelentette, hogy nem hosszabbít szerződést a csapattal, és a 2009-es év végén távozik. A történtek miatt azonban az évad hátralévő részében sem akarnak együtt dolgozni a csaláson ért istállóval.

 

A bank szóvivője az Autosport-nak elmondta, hogy az emblémákat is leszedik az autókról és a csapat felszereléséről.

 

Egy kis éjszakai munka a szerelőknek ....

Link to comment
Share on other sites

Aki csal, szabálytalan dolgot csinál, az megérdemli a büntetést! Symonds beismerte, Briatorénak is be kéne ismernie. Nem értem miért nem teszi, hisz mindenki tudja. Symondsot sajnálom, hisz ahogy Jaire is mondta, egy kiváló szakember! De Briatorét nem sajnálom, sőt örülök is, hogy nem lesz itt az F1-ben!

 

És nem bunkóság az, amit tettek, teljesen megérdemelték. Nem kellett volna nekik ilyen aljas dolgot művelniük, és akkor nem tartanának itt!

Figy, ha sikkasztasz a bankban, és van bizonyítékuk ellened, és megkapod érte a büntetést, az nem jogos? Nah itt is ugyanez a szitu. Van ellenük bizonyíték, megkapták érte a büntetést, és ennyi. Briatora azért perelte be az FIA-t, mert olasz! (remélem nem kell senkinek se elmagyaráznom, hogy mit értek ezalatt)

Link to comment
Share on other sites

Szingapúri Nagydíj, időmérő edzés:

 

1. Hamilton McLaren 1:46.977 1:46.657 1:47.891

2. Vettel Red Bull 1:47.541 1:46.362 1:48.204

3. Rosberg Williams 1:47.390 1:46.197 1:48.348

4. Webber Red Bull 1:47.646 1:46.328 1:48.722

5. Barrichello Brawn 1:47.397 1:46.787 1:48.828

6. Alonso Renault 1:47.757 1:46.767 1:49.054

7. Glock Toyota 1:47.770 1:46.707 1:49.180

8. Heidfeld BMW-Sauber 1:47.347 1:46.832 1:49.307

9. Kubica BMW-Sauber 1:47.615 1:46.813 1:49.514

10. Kovalainen McLaren 1:47.542 1:46.842 1:49.778

11. Nakajima Williams 1:47.637 1:47.013

12. Button Brawn 1:47.180 1:47.141

13. Raikkonen Ferrari 1:47.293 1:47.177

14. Buemi Toro Rosso 1:47.677 1:47.369

15. Trulli Toyota 1:47.690 1:47.413

16. Sutil Force India 1:48.231

17. Alguersuari Toro Rosso 1:48.340

18. Fisichella Ferrari 1:48.350

19. Grosjean Renault 1:48.544

20. Liuzzi Force India 1:48.792

 

Sajnos beigazolódott a félelmem, miszerint a Force India itt gyengus lesz .... Sutilban bíztam, hogy meglesz a Q2, messze voltak tőle sajnos ;)

Remélem holnap lesz egy kis galiba és 1-2 pont becsúszik :)

Barichello koccánása nem kellett volna, mert akkor Vettel nyerhetett volna, legalábbis az első szektorban gyorsabb volt, de Hamilton ma is parádés volt, 16. POLE alig 3 év alatt nem rossz teljesítmény :)

Ma Button és Barichello is hibázott, meg úgy nem tűnik annyira erősnek a Brawn, lehetne egy nullázás és egy dupla Red Bull dobogó, akár kettős győzelem is :D

Na majd lesz valami .... Ferrari nagyon gyenge ....

Reméljük izgi futam lesz, kis eső, és akkor még Sutil is csodát tehetne :D

Link to comment
Share on other sites

gyorsabb volt, de Hamilton ma is parádés volt, 16. POLE alig 3 év alatt nem rossz teljesítmény :)

 

szerintem ezt bármelyik élvonalban lévő pilóta metudná csinálni! ;) Ha minden időmérő harmadik részébe full könnyű autóval engednék ki az illetőt akkor ő is jó lenne...

 

vigyázzunk, hemilton nehogy majd az utolsó körbe rontsa el :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...