Jump to content
PirateClub.hu

Formula 1


Gabi89
 Share

Recommended Posts

Véleményem szerint a ferrarinál dolgoznak nagy koponyák, pénzük is van és ha akarnák, 1000nyi kiskaput kihasználhatnának és fejleszthetnének, h előnyhöz jussanak de nem akarnak botrányt, stb... Aztán lehet tévedek, mostanában a ferrari munkája = 0, sajna

Link to comment
Share on other sites

Kínai Nagydíj 1. szabadedzés

 

1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:37.334 22

2. Jenson Button Brawn GP 1:37.450 +0.116 18

3. Rubens Barrichello Brawn GP 1:37.566 +0.232 19

4. Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:37.672 +0.337 23

5. Mark Webber Red Bull Racing 1:37.752 +0.418 20

6. Jarno Trulli Toyota 1:37.764 +0.430 19

7. Nico Rosberg Williams 1:37.860 +0.526 24

8. Timo Glock Toyota 1:37.894 +0.560 21

9. Fernando Alonso Renault 1:38.089 +0.755 19

10. Sébastien Bourdais Toro Rosso 1:38.195 +0.861 24

11. Kimi Räikkönen Ferrari 1:38.223 +0.889 23

12. Sebastian Vettel Red Bull Racing 1:38.274 +0.940 20

13. Sébastien Buemi Toro Rosso 1:38.307 +0.973 26

14. Adrian Sutil Force India 1:38.319 +0.985 18

15. Felipe Massa Ferrari 1:38.418 +1.084 20

16. Nick Heidfeld BMW Sauber 1:38.456 +1.122 21

17. Giancarlo Fisichella Force India 1:38.460 +1.126 19

18. Robert Kubica BMW Sauber 1:38.463 +1.129 18

19. Nakadzsima Kazuki Williams 1:38.730 +1.396 25

20. Nelsinho Piquet Renault 1:38.825 +1.491 20

 

 

Kínai Nagydíj 2. szabadedzés

 

1. Jenson Button Brawn GP 1:35.679 35

2. Nico Rosberg Williams 1:35.704 +0.024 36

3. Rubens Barrichello Brawn GP 1:35.881 +0.202 35

4. Mark Webber Red Bull Racing 1:36.105 +0.425 32

5. Sebastian Vettel Red Bull Racing 1:36.167 +0.488 22

6. Jarno Trulli Toyota 1:36.217 +0.538 42

7. Nakadzsima Kazuki Williams 1:36.377 +0.698 32

8. Timo Glock Toyota 1:36.548 +0.869 40

9. Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:36.674 +0.995 34

10. Sébastien Bourdais Toro Rosso 1:36.800 +1.121 34

11. Adrian Sutil Force India 1:36.829 +1.150 30

12. Felipe Massa Ferrari 1:36.847 +1.168 34

13. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.941 +1.262 28

14. Kimi Räikkönen Ferrari 1:37.054 +1.375 33

15. Sébastien Buemi Toro Rosso 1:37.219 +1.540 34

16. Nelsinho Piquet Renault 1:37.273 +1.594 36

17. Robert Kubica BMW Sauber 1:37.491 +1.812 34

18. Nick Heidfeld BMW Sauber 1:37.544 +1.865 28

19. Fernando Alonso Renault 1:37.638 +1.959 28

20. Giancarlo Fisichella Force India 1:37.750 +2.071 31

Link to comment
Share on other sites

úgy érzem az erőviszonyok most sem fognak sokat változni... :mellow: a ferrari próbálkozik mindennel szerintem :D a többiek is fejlesztgetnek , azt várom hogy a ferrari,mclaren,bmw stb.. is elkészítse a saját diffúzorát ,akkor aztán közelebb lehetnek egymáshoz :)

Link to comment
Share on other sites

Eddig nem kezdődött túl jól, mert Glock kiesett. Valami tuti nincs rendbe a kocsijával, ráadásul még váltócseréje is volt, 18. hely .... nehéz lesz, de nagyon jók a Toyoták van esély ;)

2 Red Bull meg valami eszméletlen volt eddig, remélem nem tankolják agyon őket és meglesz az első POLE :)

Vannak meglepetések: Massa, Kova, Kubica ... érdekes, várom, mit nyilatkoznak majd, de legalább Kimi bent van :)

Link to comment
Share on other sites

Alonso második helye sem semmi ... ha nem ultrakönnyű az autója ,akkor elmondhatjuk ,h bizony ennyit javít a diffúzor a leszorító erőn és ezáltal a kezelhetőségen...

Link to comment
Share on other sites

Üdv

Hát ebből az időmérőből kiderült megint csak h a világbajnokok nem hiába világbajnokok mert nem kicsit elverték ismét a csapattársukat...

Alonso hát nem tom lehet h mégiscsak ennyit számítani a diffúzor? hmm

Kimi lehetett volna jobb is de majd a futamon alkot :)

A kis Vettel meg ismét megmutatta h ő egyszer még világbajnok lesz lehet h idén??? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hali!

 

Érdekes egy időmérő volt, az biztos! A Renault kibérelte a dobogót! Fekszem az ágyon, nézem hogy a Red Bull-osok milyen pokoli időt mennek, kicsit meglepődtem, majd jön Alonso, fölültem az ágyon, és látom, hogy megy egy 2. időt! Nem hittem a szememnek! :o Sztem gyanúsan könnyű az az autó, de reménykedek, hogy hátha nem annyira könnyű.

Kubica, Massa, Kovalainen. Rajtuk is meglepődtem. Szal, most egyértelműen az van, hogy a kiscsapatok, a privát csapatok sokkal jobban alkalmazkodtak az új szabályokhoz, mint a menő nagy, gyári csapatok!

Link to comment
Share on other sites

Cső! Itt van kinek mein nehéz a kocsija:

1 S. Vettel Red Bull 644

2 F. Alonso Renault 637

3 M. Webber Red Bul 646,5

4 R. Barrichello Brawn 661

5 J. Button Brawn 659

6 J. Trulli Toyota 664,5

7 N. Rosberg Williams 650,5

8 K. Räikkönen Ferrari 673,5

9 L. Hamilton McLaren 679

10 S. Buemi Toro Rosso 673

11 N. Heidfeld BMW 679

12 H. Kovalainen McLaren 697

13 F. Massa Ferrari 690

14 K. Nakadzsima Williams 682,7

15 S. Bourdais Toro Rosso 690

16 N. Piquet Renault 697,9

17 R. Kubica BMW 659

18 A. Sutil Force India 648

19 T. Glock Toyota 652

20 G. Fisichella Force India 679,5

Link to comment
Share on other sites

Már nem azért, de eddig smmi bajom nem volt Briatoreval meg a renaulttal, de most ezzel betettek...

 

http://www.f1hirek.hu/hir/Briatore_ujabb_tamadast_inditott_a_Brawn_GP_ellen_200904191551

 

Nagyon elegem van már belőlük, illetve a nagyképűségéből, nem tudom kinek gondolja ő magát...tavaly is beszólogatott mikor a kémbotrány volt(vagy tavaly előtt) aztán kiderült,hogy velük sincs minden rendben...vagy mikor 2006-ban betiltották a dupla lengőkaros teleszkópot...előtte nem szólalt fel senki,hogy nem lene szabályos, vagy hogy ez előnyt jelent nekik...Na mind1, csak most kikeltem magamból :D

Link to comment
Share on other sites

az időmérőhöz, vhogy nem lepődtem meg a vettelen, és végre valaki megverte a brawnokat, és 3-an is :D.holnap nagy futam lesz.

kimi kihozta a maxot megint és a 3 világbajnok nem véletlenül lett világbajnok mert most a sz@r kocsival tudják azt hozni amit a csapattársak nem.

 

briatorehoz meg annyit h lehet savanyú a szőlő, de ő az első ember aki nyíltan kimeri mondani a véleményét, és nem kezd el pr-kedni.

és a 2006-os lengéscsillapítóhoz annyit h szabályos volt csakhát ferrari nyomásra betiltották...

Link to comment
Share on other sites

Egy kis érdekesség a pályával kapcsolatban ;) :

 

Sanghaj a pilóta szemével - Timo Glock rovata

 

A Toyota pilótája, Timo Glock ezúttal a Kínai Nagydíjnak otthont adó sanghaji pályát mutatja be. Az aszfaltcsík messze van a nyüzsgő nagyvárostól, és a német szerint nem egyszerű eljutni a hoteltől a helyszínig. A német ennek ellenére kedveli a változatos kanyarokkal teli pályát, az ugyanis a versenyzők és az autók számára is sok kihívást tartogat.

 

Sanghajban mókás a nagydíj. Érdekes a pálya, a városban pedig sok minden történik. Van néhány nagyszerű étterem a Bundon, és jól lehet vásárolni is, bár a nap folyamán egy kisebb őrület van az utcákon, hiszen mindenfelé emberek vannak. A pálya elég messze van a várostól, ami miatt mindenkinek sokat kell ingáznia. A közlekedés általában rossz, és két órába is beletelhet, míg az ember eljut a hotelba a nap végén. A versenyhétvége legvégén készen állok arra, hogy egy jót aludjak a repülőn. A pályán is sokat kell gyalogolni, mivel a paddock nagyon tágas. Óriási betonos terület található a bokszok mögött, és ott van a kanyargós út is a csapat vendéglátó egységei között. De ott legalább nincsenek közlekedési problémák...

Az aszfaltcsíkon változatosak a kanyarok, hiszen a gyors kanyaroktól a hajtűig mindenféle ív található rajta, ezért a pilóta és az autó számára is jó kis kihívás ez a pálya. Általában jó versenyek vannak Kínában, mert a hosszú egyenes, amelynek végén a hajtűkanyar van, remek előzési lehetőséget kínál. Biztos vagyok abban, hogy ha a Toyota TF109-esben is lenne KERS, akkor az segítene itt, mert az öt kilométer per órás sebességnövekedés elég jelentős különbség, amikor valakinek a szélárnyékában autózol.

 

A pálya elég széles, ami arra bátorítja a pilótákat, hogy különböző íveket használjanak, és kísérletezzenek a kormány mögött. Ez különösen is szembetűnő, amikor vizes a pálya, ezért jó mókának tartom. Reméljük, hogy idén nem lesz olyan rossz a szmog, mert voltak pillanatok tavaly, amikor úgy éreztem, hogy nehéz lélegezni.

 

Körről körre Timo Glockkal:

 

1-e és 2-es kanyar: Hatodik fokozat, 157 km per órás sebesség:

"Padlógázzal, hetedik fokozatban fordulunk be a kanyarba, és két vagy három különböző fékezési pont található itt. Olyan keményen kell nyomnod, amennyire csak engedi a kanyar első felének vége. Ez egy különleges kanyar, és jó móka."

 

7-es és 8-as kanyar: Hatodik fokozat, 168 km per órás sebesség:

"A balost padlógázzal vesszük be, majd a jobbosban visszakapcsolunk egyes fokozatba. Mehetsz itt gyorsabban, de a pálya jobb oldalára kell tartanod a következő balosban. Itt minden a kompromisszumról szól."

 

9-es és 10-es kanyar: Harmadik fokozat, 67 km per órás sebesség:

"A fékezés trükkös, mert az autó teljesen le van terhelve a gyors jobbos miatt. Elég könnyedén, a kerekek egyszeri blokkolásával át lehet menni rajta, és fontos a tiszta kijárat, mert egy egyenes követi."

 

12-es és 13-as kanyar: Negyedik fokozat, 116 km per órás sebesség:

"A kijáratnál jól kell pozícionálnod az autót, mert amint lehet, nyomni akarod a gázpedált. Nagyon erőteljes túlkormányzottságot tapasztalhatsz itt, ezért óvatosnak kell lenned, mert a leghosszabb egyenes következik."

 

14-es kanyar: Második fokozat, 45 km per órás sebesség:

"Ez a legjobb előzési pont. Az egyenesben valóban jól lehet rátapadni az előtted haladóra, de ha blokkolnak a kerekeid, akkor is van még esélyed az előzésre, mivel széles a kanyar kijárata."

 

16-os kanyar: Negyedik fokozat, 99 km per órás sebesség:

"Ez egy elég trükkös kanyar. Ha túl keményen mész át a belső kerékvetőkön, azzal megingathatod az autót. Tisztán akarjuk venni a kanyar kijáratát, hiszen a célegyenes követi, és nem szeretnénk az utolsó kanyarban elrontani a kört."

Link to comment
Share on other sites

Már nem azért, de eddig smmi bajom nem volt Briatoreval meg a renaulttal, de most ezzel betettek...

 

http://www.f1hirek.hu/hir/Briatore_ujabb_tamadast_inditott_a_Brawn_GP_ellen_200904191551

 

Nagyon elegem van már belőlük, illetve a nagyképűségéből, nem tudom kinek gondolja ő magát...tavaly is beszólogatott mikor a kémbotrány volt(vagy tavaly előtt) aztán kiderült,hogy velük sincs minden rendben...vagy mikor 2006-ban betiltották a dupla lengőkaros teleszkópot...előtte nem szólalt fel senki,hogy nem lene szabályos, vagy hogy ez előnyt jelent nekik...Na mind1, csak most kikeltem magamból :D

Mi az hogy "belőlük" ?

Briatore parasztkodik, én sem tudom mi lelete...de ilyenek az olaszok...

2006-ban azt hiszem a ferrári kezdeményezte a dupla lengőkaros felfüggesztést, vagy valamelyik csapat...lehet pont a Mclaren.Nem tudom, de abban biztos vagyok hogy valamelyik csapat kezdeményezte ezt...

Link to comment
Share on other sites

na elmondom a Ferrari taktikáját ,h senkinek ne legyen meglepetés ... Kimit mindjárt kihozzák és száraz gumikat kap , Massa 690 kilós autójára pedig rátankolnak :D :D ... jajj...

 

azért remélem még ma kijön a Safety Car ...

Link to comment
Share on other sites

Nagyon izgalmas verseny volt. Ferrari továbbra is lassú és ráadásul megbízhatatlan is.

Vettel, Webber hatalmasat mentek, gyönyörű kettős győzelem :)

Sutil ismét megmutatta, hogy jobb csapatban a helye, nagyon sajnáltam szegényt, nyomta neki, sajnos túlságosan is, megérdemelte volna a pontot, végig hibátlanul ment és csak egyet hibázott, ami sajnos a versenyébe került :(

Glock pedig hihetetlen de csak szerzett 2 pontot :D Kicsit enyhíti a Sutil iránti sajnálatomat ez a 2 Toyota pont.

Piquet pedig hát, csodálkoznék, ha spanyolba is ott lenne :blink:

Link to comment
Share on other sites

én azon csodálkoztam ,h Raikkönen egyáltalán végigment és nem adta meg magát az autó ,miután már a verseny elején beközölte ,h furcsa hangokat ad a motor és valami gáz van :D ... meg is lepődtem amikor Massa alatt állt meg a gép és nem Kimi alatt...

 

ezekkel az autókkal nem csoda ,ha a Ferrari versenyzők eltűnnek a mezőnyben ... mármár az megy csodaszámba ,ha végig mennek a pályán ...

 

szánalmas teljesítmény ... szégyen ez a Ferrarinak. Nem mondom ,h mindenért Dominicali a felelős ,de én az ő fejét venném először Montezemolo helyében... a jó öreg Todt bácsi kéne ide , aki még a szar autókkal is betalálna valami ütős stratégiát ,és rendbeszedné a gárdát... meg persze Brawn :D ,de ő szerintem most annyira nem vágyik vissza a Ferrarihoz :D :D...

 

 

minden elismerésem a RedBull-é ... bennük mindig is megvolt a potencia arra ,h az élre kerüljenek ,és most idén be is jöhet nekik .

Link to comment
Share on other sites

Briatore majdnem több világbajnokot kitermelt már, mint a többi együttvéve, nyilván tudja mit miért mond. Majd mikor Alonso újra nyeri a VB-t, akkor fogok én nagyokat nevetni. :lol:

csak jönne már el az az idő! :):rolleyes:

 

----

 

De jó volt újra hallani a német himnuszt! :) Nagyon komolyan ment Vettel, remélem van benne annyi mint Schumacherben! :)

Mellesleg ha jól tudom Vettelt is Schumacher "fedezte fel"

Ferrári 0

Renault 0

 

Ha Alonso nem forog meg, akkor szerintem 5. vagy 6. helyre bejöhetett volna...Pikéről meg nem is beszélek :D

Link to comment
Share on other sites

Hali!

 

Bocsi, de a Renaultnak van pontja! ;) Alonso Ausztráliában 4. lett!

 

Nagy gratuláció a Red Bull-nak! Teljesen megérdemelték már ezt a sikert! És rögtön kettős győzelem! Mondjuk én jobban örültem volna egy Webber győzelemnek. Nagyon megérdemelné már ő is, hisz nagyon régóta az F1-ben van.

 

A McLaren fejlődött az előző 2 versenyhez képest, 5., 6. helyezet szép tőlük, és már be tudtak jutni a Q3-ba is. Nem úgy mint a Ferrari! SZÖRNYŰ! Sztem már a mélypontnál is mélyebben vannak! Úgy hallottam, hogy ha a Kínai versenyen sem tudnak előrelépni, akkor távozhat a csapattól Dominicali! És most erre megvan az esély! Meg elvileg a Maláj futamon Sumi miatt esett ki Massa az idömérőn, mert Sumi úgy gondolta, hogy elég lesz az az 1 gyorskör, és kihívta a boxba! Szép volt Sumi! ;)

 

Alonso versenyét elrontották a könnyű kocsival. Az utolsó helyről küzdötte föl magát, és igen, ha nem forog meg, akkor pontszerző is lehetett volna.

 

A verseny izgalmas volt, Hamilton agya bedurrant, Kubika gyönyörű volt, ahogy ráparkolt Trulli fejére! :lol:

Palik meg még hülyébb volt, mint eddig! Motorcsónak verseny, Jetski verseny!

Link to comment
Share on other sites

Hát Sutil, pedig megérdemelte volna valóban azt a 6. helyet, vagy, ha megelőzik, akkor pontszerzést.

Már itt van 3. éve, csapattársait rendre megveri és összevissza 1 szerény pontocskája van neki.

Jobb csapatot érdemelne ;) Esetleg egy jobb Force Indiát, majd talán Bahreinbe, mert végsebességük minden futamon a legjobbak között volt ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...