Jump to content
PirateClub.hu

Formula 1


Gabi89
 Share

Recommended Posts

amúgy azért nézem az rtl-ne egy nincs más külföldi adóm ami sugározza 2.neten gép elött sz@r nézni mert nem kényelmes.

3. azért nézem hanggal mert imádom a kocsik hangját, ettől függetlenül szerintem nevetséges a kommentár vagyis inkább szánalmas

Link to comment
Share on other sites

nekem soha nem volt bajom Palikkal ... baromságaihoz hozzá lehet szokni ... 1ébként is kit érdekel ,ha téveszt ,engem úgysem "vezet" félre :D ,mert megtudom különböztetni a kocsikat + laptopon nézem a live-timing-ot és az ottani kommentárt olvasgatom ,ha valami olyan történik amiről egy szót se szólnak (mondjuk nemtudom ,ők miért nem néznek rá gyakrabban)...

 

Mikor nincs Palik és csak Gyula van az se sokkal jobb ... Wéber Gabi szájában meg megalszik a tej :D .Dávid Sándor még beülhetne néha ,de már nem vállalja...

 

Magyar kommentátorok közül akik technikai sportokat is közvetítenek sztem csak az M1 (telesport) MotoGP kommentátorai olyanok ,hogy magas színvonalon ,sok információt raknak bele ,mégis poénkodnak ... sajnos a nevüket mindig elfelejtem ,de az régen nagyon tetszett ahogy csinálták...

Link to comment
Share on other sites

Visszanézheted, csak le kell töltened őket! :D

 

Nem gondoltam volna, hogy ennyire elfajul a balhé Hamilton és a McLaren között! Az utóbbi éveket összegezve botrány amit ők művelnek!

 

http://sportgeza.hu/forma1/2009/04/06/hamilton_kiborult_tavozhat_a_mclarentol/

Link to comment
Share on other sites

Igen, Hamilton sírt is a sajtótájékoztatón, vagyis inkább a könnyeivel küzködött, picit elment Roncs Dennis a csapattól és "apa, kitoltak velem" ha nem is ezekkel a szavakkal élt. :D

Mondjuk aki első F-1es éve után könyvet írt magáról, azon se csodálkoznék, ha visszavonulna. :D

Link to comment
Share on other sites

mondjuk én nem szeretném ha visszavonulna, nagy foltja az f1-nek.lehet őt fikázni hogy ilyen meg olyan nagyképű de a top 3-ban benne van.

bár úgyse fog visszavonulni max kilép a mekitől. de akkor hova megy? mert versenyképes istálónál jelenleg nincs hely, max jövőre a brawn.

Link to comment
Share on other sites

mondjuk én nem szeretném ha visszavonulna, nagy foltja az f1-nek.

 

Apucija szerint Hamilton befoghatja, beállíthatja Schumacher rekordjait, és még meg is döntheti. Na azt megnézném. :D

A McLaren neveltje szerinted hova menne, meg milyen lenne ha otthagyná a csapatot, ahol felnőtt. Bár tőlem mehetne a Force Indiához, akkor se kedvelném. :D

 

Igen, egyelőre úgy néz ki más szelek fújdogálnak az F-1ben, életre kaptak a kis csapatok és a nagyok szenvednek (eddig). Messze van még azonban az idény vége. ;)

Link to comment
Share on other sites

Kicsit eltérek a témától.

Jacques Villeneuve ma ünnepli 38. születésnapját. Nem mintha ezt a fórumot rendszeresen olvasná, de Isten éltesse sokáig az "öreget" :)

 

Forma 1 előtti évek

 

1990 Olasz Formula 3 bajnokság 0 győzelem, 10 pont (összesített 14.)

1991 Olasz Formula 3 bajnokság 0 győzelem, 20 pont (összesített 6.)

1992 Japán Formula 3 bajnokság 3 győzelem (összesített 2.)

1993 Formula Atlantic bajnokság 5 győzelem

1994 Indy Car bajnokság 1 győzelem (összesített 6; az év újonca)

1995 Indy Car bajnokság 4 győzelem, 172 pont (bajnok; Indy 500-as győzelem)

 

Pályafutás a Forma 1-ben

 

1996 Williams-Renault 4 győzelem, 78 pont (összesített 2; az év újonca)

1997 Williams-Renault 7 győzelem, 81 pont (világbajnok)

1998 Williams-Mecachrome 0 győzelem, 21 pont (összesített 5.)

1999 BAR-Supertec 0 győzelem, 0 pont (helyezés nélkül)

2000 BAR-Honda 0 győzelem, 17 pont (összesített 7.)

2001 BAR-Honda 0 győzelem, 12 pont (összesített 8.)

2002 BAR-Honda 0 győzelem, 4 pont (összesített 12.)

2003 BAR-Honda 0 győzelem, 6 pont (összesített 16.)

2004 Renault 0 győzelem, 0 pont (helyezés nélkül)

2005 Sauber-Petronas 0 győzelem, 9 pont (összesített 14.)

 

Sikeres fiatalkori évek után kevésbé sikeres későbbi évek, de ez nem változtat azon, hogy az egyik legnagyobb egyénisége volt az F1-nek :) Na és persze a legjobbakkal említhető :)

 

200904091209424.jpg200904091209423.jpg2009040912094212.jpg200904091209415.jpg2009040912094119.jpg2009040912094132.jpg0914_2.jpgturkf1wall43_b.jpgQP006057.jpg2009040912094015.jpg

 

Végül egy idézet magától Villeneuve-től:

 

"Imádom ezt az érzést, amikor a határon száguldhatok. Számomra ez jelenti a legnagyobb élvezetet, amikor egy igazán gyors kanyarban a kocsi habkönnyű lesz, már-már meg is csúszik. de te a pályán tartod. Teljes mértékig a határon autózol, érzed, hogy minden a kezedben van. Kíváncsi vagy milyen messzire mehetsz el megcsúszás nélkül, tudod, hogy magyon közel jársz hozzá és hogy a legapróbb mozdulat is hatással van arra, ami történni fog. De te csak nyomod tovább, a limiten. Mások talán őrültnek tartanak miatta, de tudod, hogy mindent te irányítasz. Még a versenypálya távoli pontján is, ahol sem a nézők, sem a kamerák nem láthatnak - a szíved lüktetni kezd, az adrenalim a fejedbe tódul, a fogaidat csikorgatod a bukósisak alatt, aztán azt mondod magadnak . húúú, ez király volt!" (Jacques Villeneuve)

Link to comment
Share on other sites

Ha már a születésnapos Villeneuve-nél tartunk, akkor egyelőre kijelenthetjük, hogy egy az egyben lemásolja Hamilton, Villeneuve szereplését ;)

1. év : VB 2.

2. év : Világbajnok

3. év : egyelőre ugyanúgy az autó visszaesése miatt, elég rossz kezdet. (igaz itt nem távozott a motorszállító)

 

Csak egy kis csemege :D

Link to comment
Share on other sites

Megdöbbentő szerintem, hogy a Vodafon McLaren Mercedes, tehát a mercedes gyári csapata gyengébb mint ahová szállítják a motorokat (Brawn GP). Bár tavaly a Torro-Rosso jobb volt mint a gyári Red Bull, de azért nem ennyivel.

 

 

ott azonban más motorokat is használtak. (ferrari és renault)

Link to comment
Share on other sites

Hivatalos: Szabályosak a diffúzorok!

 

A Fellebbviteli Bíróság szabályosnak minősítette a Toyota, a Brawn és a Williams diffúzorát, így a 'Párizsi Nagydíj' is ezen csapatok sikerével ért véget.

 

A hivatalos sajtóközlemény szerint az FIA Nemzetközi Fellebbviteli Bírósága úgy határozott, hogy a versenybírók által március 26-án az Ausztrál Nagydíjon hozott 16. és 24. számú döntésekkel szemben benyújtott fellebbezéseket elutasítja.

 

A meghallgatott érvek és a bizonyítékok alapján a bíróság arra a következtetésre jutott, hogy a versenybírók helyesen döntöttek, amikor úgy ítélték meg, hogy a kérdéses autók az alkalmazandó szabályoknak megfelelnek.

 

Az ítélet teljes indoklását később hozzák nyilvánosságra.

 

Amire számítani lehetett ;)

Akkor várom az első Toyota győzelmet, remélem idén végre sikerül nekik :)

Link to comment
Share on other sites

Örüljenek addig, ameddig a többiek ki nem kísérletezik / fejlesztik a hasonló diffúzorukat (sajnos ez a tesztelés lehetősége miatt több időt vesz majd igénybe), mert utána elképzelhető, hogy SEHOL sem lesznek.

Link to comment
Share on other sites

Örüljenek addig, ameddig a többiek ki nem kísérletezik / fejlesztik a hasonló diffúzorukat (sajnos ez a tesztelés lehetősége miatt több időt vesz majd igénybe), mert utána elképzelhető, hogy SEHOL sem lesznek.

 

 

Mért vagy benne olyan biztos, hogy sehol se leszne ezek a csapatok? :D ha egy kicsit gondolkoznál, akkor rájönnél! ;)

Mire a többi csapat elkészíti, leteszteli, beveti a versenyeken ezeket a diffúzorokat, addigra főleg a Brawn GP olyan nagy előnyre tesz szert, hogy kicsit nehéz lesz behozni, persze, ha folytatódik ez a siker sztori. Én drukkolok a Brawn GP-nek, hogy sikerüljön, meg persze Renaultnak (Alonso miatt), hogy egy kicsit jobbak legyenek.

Link to comment
Share on other sites

Ahhoz, hogy a dupla diffúzor jól működjön sok idő kell, sőr néhány csapatnál a komplett autót át kéne építeni, hogy használhassák, lásd Ferrari.

Alonso nyilatkozta, hogy hosszú idő, mire tökéletesen fog működni ;)

Egyedül a Toyota, aki képes lehet megverni a Brawn GP-t, az első 2 futam alapján ;) Esetleg még közel lehet a Williams, Red Bull, BMW.

Link to comment
Share on other sites

Ez az év sajnos már valószínűleg eluszott a Ferrarinak,

mert mire teljesen jól kifejlesztenék az autót addigra

már akkora előnye lesz a Brawn Gp-nek, hogy a Ferrari

nem fogja tudni behozni, főleg ilyen hibákkal mint

pl. amit a Massával csináltak Malajziában.

Link to comment
Share on other sites

Na igen, én úgy értettem h sok idő lesz, nehéz lesz behozni, de ha már meglesz onnantól kezdve meg lesznek fogva a brawnék is sztem simán. Attól függetlenül, h addigra a vezető helyet nem lehet elvenni majd tőlük, legalább bebizonyíthatja a többi csapat, h ők is tudnak ugyanolyan gyorsak lenni, és csak a diff. miatt volt ilyen gyors az említett 3 csapat. Mert én ezt még mindig nem hiszem el...

Véleményem szerint ez így akkor sem fair, kiskapu kihasználása, ami végeredményben de szabályos, de akkor is ugyan az marad... Ha így boldogok h nyernek, akkor hajrá.

Én betiltottam volna, de az idáig elért eredményeket meghagytam volna evvel együtt.

Link to comment
Share on other sites

Ha beakarták volna tiltani, már szezon előtt be lett volna tiltva. Akkor kezdett el mindenki kapkodni, mikor a Brawn csapat elkezdett tesztelni és nem kicsit ellettek a csapatok verve. Holott Toyota, Williams korábban is tesztelte ....

Szóval ez az év jelen állás szerint a Brawn és a Toyota között fog eldőlni ;) De ez megfordulhat, még csak 2 futamon vagyunk túl, hosszú még az idény.

Egyébként a Ferrari kivette a KERS-t a kínai hétvégére.

Link to comment
Share on other sites

A Forma 1-ben mindig kijátszották a szabályokat, kihasználták a kiskapukat! Emlékezzetek arra, amikor betiltották a szezon közbeni motor fejlesztést! ;) Melyik csapat tartotta be tényleg 100%-an ezt a szabályt? A Renault! Az összes többi csapat kihasználta a kiskaput, és így leheletnyi előnyük volt, de ez érezehető volt ez a kicsi előny is a Renault-hoz képest! Ezért fejleszthetett idén a Renault a motorján, de a többi csapat nem!

Szal el kell fogadni a kiskapuk kijátszását, és sztem egyáltalán nem unfair ez! CSak ők leleményesebbek voltak, és bevállalták! Eredményes? Eredményes!

Link to comment
Share on other sites

sztem ezt már a szezon kezdése elött tisztázni kellett volna.amúgy én pisszok mód sajnálom a redbullt, szegények tűzközelbe lennének.

és nemtom a többi csapat mit csinált de ez a diffúzor ügy is akkor torkollott bitrányba mikor a brawn először tesztelt, pedig a toyota, williams már éveleje óta tesztelte.szóval csúnyán benézte mindenki.

attól tartok a brawn behúzza a vb-t, és vmi olyasmi évadunk lesz mint 2004

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...