Jump to content
PirateClub.hu

Formula 1


Gabi89
 Share

Recommended Posts

2 héten belül kiderül, ki is lesz a bajnok, addig pedig maradnak a találgatások.

 

Lewis Hamilton bajnok lesz ha...

 

- megnyeri a versenyt - függetlenül Felipe Massa teljesítményétől

- a második pozícióban ér célba - függetlenül Felipe Massa teljesítményétől

- a harmadik pozícióban ér célba - függetlenül Felipe Massa teljesítményétől

- a negyedik pozícióban ér célba - függetlenül Felipe Massa teljesítményétől

- az ötödik pozícióban ér célba - függetlenül Felipe Massa teljesítményétől

- a hatodik pozícióban ér célba és Felipe Massa nem nyer (pontazonosság esetén a győzelmek száma a döntő)

- a hetedik pozícióban ér célba, és Felipe Massa legfeljebb a második lesz

- a nyolcadik pozícióban ér célba és Felipe Massa legfeljebb harmadik lesz (Felipe Massa második helyezésével a Ferrari nyerne, mivel pontazonosság és azonos számú győzelmek esetén a második helyezések száma a döntő)

- Felipe Massa a harmadik vagy rosszabb pozícióban ér célba

Link to comment
Share on other sites

Juuuj ez oltás! :lol: mekkora poén már. még le is van rajzolva a baleset. :lol:

 

A verseny unalom volt. Az elején tetszett, ahogy Alonso parádézott Kova ellen. Sima Hamilton győzelem, látványos csapatsorrend a Ferrarinal (kicsit se volt feltünő, ahogy Massa leelözte Kimit, ááá)

Hamilton világbajnok lesz. Én ezt már a szezon elején megmondtam, sőt már a tavaly évvégén is mondtam. Nem vagyok se Mclarenes, se Ferraris, szal nem szurkolói szemmel nézem a ferrari ill. mclaern teljesítményét, és látszik, h Hamilton sokkal nagyobb verenyző mint az összes többi.

Link to comment
Share on other sites

Hamilton sokkal nagyobb verenyző mint az összes többi

Ez azért túlzás :lol:

Az első négy az kb ugyanazon a szinten van. Csak a McLaren 1 emberre koncentrált és megbízható volt egész évben, a Ferrari meg mindkét emberét engedte (ezzel nincs is semmi baj) és megbízhatatlan volt technikailag és csapatmunka szempontjából egyaránt.

Link to comment
Share on other sites

már nem azért de ha ezt veszem ki: Hamilton sokkal nagyobb verenyző mint az összes többi.

akkor csak ennyit tudok mondani:

Szabó Norbi: lol.

 

én sem vagyok ferráris se meg Mclarenes, de Hamilton mögött egy egész csapat áll, mig ha igy vesszük Massa mögött csak egy fél csapat áll.

ezt már kovalainen is kifejtette nekünk a nyilatkozatában.... ->előző oldal

Link to comment
Share on other sites

Hali !

 

Danieelsnek igaza van , mert tényleg nem jobb sem Massanál sem Raikonennél , sem Alonsonál tudásszinten főleg nem ! Emellett rutin dolgában pld. Alonso és Raikonnen is messze felette áll sőt szerintem Massa is , emberileg pedig hát ezt inkább nem taglalnám mert ennek az oldalnak ékes bizonyitéka a saját szurkolói által rendezett relikvia égetés saját kis hazájának fővárosában !

Link to comment
Share on other sites

Azért megnézném akis niggawhat Hamiltonka mit kezdett volna azzal a helyzettel, hogy egy 7-szeres vilgábajnok van mögötte, aki nagyon tud autót vezetni, és állandóan ott vana seggébe, és maximumon kell lenni egyszer sem szabad hibázni...megnézném mit csinált volna mondjuk Imolába, abban a bizonyos utolsó körben....

Link to comment
Share on other sites

Elmondom mi lett volna: célegyenesnél schumi megelőzte volna Hamiltont, és megnyeri a versenyt. Hamiltonban baromira nem érzem azt az akaraterőt, mint Alonsoban, csak a nagyképűséget meg a csapattámogatást.

Link to comment
Share on other sites

Nem hiszem, hogy lesz még egy ilyen egyénisége a forma 1-nek. Most ehhez a pankrációt tudnám hasonlítani: van egy pankrátor, Ric Flair, idén vonult vissza, nos ő 16-szoros világbajnok, és ezzel abszolút csúcstartó, mindezt saját akaraterejének és kitartásának köszönheti, úgy mint Schumi. És van egy Triple H nevű pankrátor, ő most 12-szeres világbajnok, még versenyez, de ő nem amiatt lett annyi szoros vb amennyi, mert olyan kitartó, hanem mert a szervezet, ahol dolgozik (WWE), annak a főnökének a lánya az ő felesége. És hát így a siker nem marad el.

Link to comment
Share on other sites

Hujjujjujj, milyen "divatot teremtettem" by Gospel... :D

 

Hamilton tényleg semmivel sem jobb mint a többiek... Egy grammal sem. De ugyanígy az első négy-öt-hat pilótából egyikre se lehet azt mondani, hogy jobb mint a többiek, szerintem bőségesen egy szinten vannak. Ami kijön az az autók meg a beállítások közötti különbség. Ami ugye a befektetett munka mennyisége, de azt nem szabad mondani, hogy ez vagy az a versenyző jobb mint a másik. Vagy a másik 19.

 

Sumákra TALÁN lehetett mondani, mert teljesen másként vezetett, technikailag. Ha valakit érdekel, megkereshetem azt a vidit amiben Herberttel hasonlítják össze azt hiszem diagnosztikán, hogy hogy kezelte a pedálokat... De akár erre is lehet azt mondani, hogy tapasztalat a nagy része. Természetesen. De talán(!!!) ő nőhetett a mezőny fölé. Hamilton messze nem. Idegbeteg állat módjára versenyez, egy érzékenyebb autó minden futamon kihullana alóla, még annyit se bírna, mint rajkó alatt bírt a meki a régi szép időkben... Arról nem beszélve, hogy tahó, elájult és szemét is a többiekkel szemben.

 

Szóval nem tudom, de aki igazán odafigyel, az nem úgy kell(ene) hogy lássa, hogy hamilton valami elképesztő srác, és szarrá veri Fülöpöt, Rajkót, Kubicát, Alonyzót, vagy akár Vettelt... Nem jobb. Szerencsésebb volt idén, de basszus, Massának milyen pechje volt, ahogy rajkónak, vagy kovának is. Alonzónak szar volt az autója, Kubicának meg ingadozó volt az autója teljesítménye. Ettől kezdve ez nem ki tud mit alapú dolog, hanem kinek jön össze kevesebb hiba... Ez meg nem TUDÁS.

 

szvsz....

Link to comment
Share on other sites

Räikkönen segít Massának, miközben erőt gyűjt télre

Kimi Räikkönennek már hetek óta matematikailag sincs esélye a címvédésre, pedig ismét kezd formába lendülni. A ferraris számára fontosak a jó eredmények, melyek erőt adnak neki a téli holtszezonra, Brazíliában pedig minden tőle telhetőt megtesz csapata és márkatársa, Felipe Massa sikeréért.

"Végre ismét pozitív érzésekkel térhettem haza egy versenyről. Japánban és Kínában is az volt a legjobb, hogy a kvalifikáción is újra versenyképes voltam. Az autó azt csinálta, amit én akartam, és így Fudzsiban és Sanghajban is az első sorból rajtolhattam. Végre beérett a munka, amit az elmúlt hónapokban a csapat végzett"- tekintett vissza az elmúlt hetekre Kimi Räikkönen.

A 2007-es bajnok ráadásul nem csak emiatt élvezte az elmúlt napokat: "Nagyon szeretem a szusit és a kínai konyhát, de én mégis annak örültem a legjobban, hogy újra a dobogón állhattam. Szükségem van arra, hogy jól zárjam a szezont. Az jó alapot adna a téli felkészüléshez."

"Megvolt a lehetőségünk arra, hogy nyerjünk, de a versenytempónk Kínában nem volt elég jó ahhoz, hogy legyőzzük a konkurenciát. Az autó nem volt azért annyira rossz, de az is igaz, hogy 100 százalékosnak sem mondanám. Hamilton a rajt után sokkal gyorsabb volt, mint mi, és ez a bokszkiállások után sem változott. Ugyanannyi üzemanyag volt az autónkban, így csak Lewis hibája esetén nyílt volna esélyünk a győzelemre."

"Pénteken volt a születésnapom, és most nagyon jó érzés volt hallani és látni, hogy mennyi szurkoló emlékezett meg erről, és ünnepelt engem, holott nem ez volt a legjobb szezonom. Még egyszer köszönöm nekik!"

"Most már Brazíliára készülünk, ahol tavaly életem legjobb hétvégéjét élhettem át, soha nem fogom elfelejteni azt a pillanatot"- folytatta a 29 éves finn, aki természetesen a világbajnoki cím megszerzéséről beszélt.

"Mindent megteszünk majd, hogy a tavalyi kettős győzelmet most is megismételjük. Utána majd összeszámoljuk a pontokat és meglátjuk, mire megyünk velük. Erre a versenyre is ugyanúgy készülök, mint a korábbiakra. A kvalifikáció most is nagyon fontos lesz, jó lenne ismét az első sorból rajtolni. Kínában a versenyen a legjobb eredményre törekedtem, de esélyünk sem volt a győzelemre, remélhetőleg ezúttal más lesz a helyzet."

"Miután a bajnoki címre már nincs esélyem, ezért számomra mindegy, hogy másodikként vagy harmadikként érek célba, ha a pontokat a Ferrari ugyanúgy megkapja"- folytatta Räikkönen, aki Sanghajban is maga elé engedte csapattársát, Massát. "A csapat harcol mindkét címért. Boldoggá tenne, ha valamit tudnék tenni Felipéért, hogy bajnok legyen, a Ferrari pedig elhódítsa a konstruktőri trófeát az utolsó futamon."
Link to comment
Share on other sites

Azt követően, hogy Max Mosley bejelentette, hogy egységes motorokat írna elő a Formula-1-ben, és erre pályázatot is hirdet, a Toyota közölte, hogy ebben az esetben kiszállnak a Formula-1-ből. A japán cégóriás a Formula-1-es költségvetést a Le Mansi szereplésre fordítaná.

 

A Toyota Racing Departement számos munkatársa elutazott a Le Mansi 24 órás verseny helyszínére, hogy információkat gyűjtsenek, és a szervezőséggel (ACO) is tárgyalásokba kezdtek. Míg eddig csak elméletben gondoltak a Le Mansi szereplésre, a megváltozott Formula-1-es helyzet megkönnyítheti a döntést.

 

A Toyota szakembere, Tadashi Yamashina elmondta, hogy "szívesen vennénk részt a Le Mansi megmérettetéseken. De minden a költségvetésen múlik. A jelenlegi helyzetben szinte lehetetlen, hogy mindkét sorozatban (Le Mans és Formula-1) is részt vegyünk. Választani kell."

 

"Ha bevezetik az egységes motorokat a Formula-1-ben, biztosan kiszállunk." – tette hozzá Yamashina.

 

lehet hogy itt indul el a lavina, kiszállnak a motorgyártók és vége? privátcsapatokkal lessz aztán izgi a forma 1

Link to comment
Share on other sites

Korábban is csupa privát csapatok voltak ... csupán motorbeszállítók voltak ;)

De drága játék az F1, nem véletlen, hogy össz vissz 4 privát csapat van, abból ugy a ToroRosso a RedBull ugy mond B csapata ....

Force India a mezőny végén kullog, néhány jobb versenytől eltekintve sehol sem voltak, bár jövőre a Mclarennel "társulnak", egyre inkább úgy néz ki, szal lehet valami komolyabb belőlük ...

Williams 2004 óta sehol sincs .... szóval privát csapatok csak szerencsével lehetnek jók, bár gyáriak se mindig a legjobbak lásd Honda idei teljesítménye vagy Toyota, bár idén elég jók, vagy a Renault, bár már ők is jók lettek ....

De nem fogkák bevezetni az egységes motorokat, szerintem hülyeség, arra ott vab a GP2 és az A1GP ... Forma 1 az a Forma 1 ... ;)

Link to comment
Share on other sites

amúgy nekem erre az a válaszom h mindenkinek van opciója arra h a legjobb motorral induljon,ugyanis van olyan szabály h 10 milláért köteles vagy eladni a motort .csak az negatív reklám lenne h pl egy toyota ferrari motorral nyerné a futamokat.szóval nekem ez a költségcsökkentés nagyon állszent dolognak tűnik

Link to comment
Share on other sites

Ha egy ilyen egységes motort bevezetnek vagy azt akarják,hogy oldják meg kevesebb pénzből a dolgokat akkor szépen az F1 abba fog maradni.

Ez az új ugatás,hogy olcsócsabban csinálják meg. Én szeretem a NASCAR-t meg az NHRA-t de miért nem őket basztatják? Ott nagyobb pénz van,mint az F1-ben...

Link to comment
Share on other sites

hali!

 

Ma is volt erről szó a Grand Prix műsorban a Sportakárhány csatornán. a Mi "kedvenc" Gyuszinkkal :lol: sztem akkora nagy hülyeség ez, hogy csak egy motor lehet. Ferrari Merci motorral. okosak. <_<

Más:

 

A bíróság szerint is szabotálták tavaly a Ferrarit Monacóban

 

A modenai bíróság a napokban megerősítette, hogy a Ferrari szabotázs áldozata volt a 2007-es Monacói Nagydíjon, melyet minden bizonnyal Nigel Stepney követett el.

 

Ebben persze semmi újdonság sincs, hiszen eddig is az azóta már elbocsátott, a tavalyi kémbotrányban egyébként is főszerepet játszó Stepney volt az elsőszámú gyanúsítottja a "merényletnek". A Ferrari azzal vádolta szakemberét, hogy az a hercegségben valamiféle titokzatos fehér port szórt az F2007-es modell tankjába, ami az autó motorjának meghibásodásához vezetett volna.

 

Stepney ügyvédje persze más véleményen van - mi máson lenne, hiszen ezért kapja a pénzét -, szerinte a vád megalapozatlan és pontatlan.

Link to comment
Share on other sites

Alonso: Hamilton megérdemelné a vb-t

 

Tavalyi nagy riválisa, Lewis Hamilton vb-címére számít Fernando Alonso, szerinte az angol meg is érdemelné a győzelmet. Igaz, neki mindegy, hogy ki nyer, már nem akar Massának segíteni.

 

Megkérdőjelezhetetlen lenne Lewis Hamilton világbajnoksága, ha az angolnak Brazíliában, az utolsó idei F1-futamon sikerülne megszereznie a címet, állítja Fernando Alonso.

 

A korábbi kétszeres bajnok tavaly csapattársa volt a 23 éves tehetségnek a McLarennél, de nem jöttek ki, az idény végén a spanyol el is igazolt. Különösen Hamilton főnökére, Ron Dennisre haragszik, ettől függetlenül szerinte ”a bajnokságot mindig a legjobb pilóta nyeri meg, ha Hamilton lesz a győztes, azért van, mert ő gyűjtötte a legtöbb pontot”.

 

Nem túl bonyolult magyarázatát az El Pais című lapnak konkrétabban is kifejtette: ”Hamilton Kínában a leggyorsabb volt az edzéseken, megszerezte az első rajthelyet, megnyerte a versenyt. Nem kérdéses, hogy megérdemli”.

 

A Renault klasszisa, aki idén Szingapúrban, és Japánban is győzött gyengébb autójával, csak a mozgalmas befejezésért aggódik egy nagyon kicsit, az angol ugyanis már egy 5. helyezéssel is bajnok lenne.

 

”Nem túl izgalmas így, de hogy őszinte legyek, engem nem igazán érdekel, ki nyer” – nyilatkozta, pedig korábban elárulta, bár nem csapattársa, mindent megtesz a másik esélyes, Felipe Massa sikeréért.

 

...hmm, változik a világ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...