Jump to content
PirateClub.hu

Formula 1


Gabi89
 Share

Recommended Posts

Hát leginkább a boxutca bejárata ami katasztrófa. Barichello pl büntetést kapott azért mert Heidfeld előtte elég lassan ment befelé és ezáltal Barichello nem tudta befejezni a körét (legalábbis felesleges lett volna). Pedig lett volna hely egy jóval hatásosabb bejárat kialakításához.

 

Na és akkor most néhány szót az üzemanyagháborúról: a Shell egy egész labo..... :lol: :lol: :D

Link to comment
Share on other sites

Off: "Német autók szarok..."

Nagybáttyámnak A8 van és még nem volt rá panasz... ja és nem az első német autója mert eddig volt egy a6 meg az a 3. A8 (mindegyik generációból volt egy) ja, és szeritnem elég fasza gépek... (midnen hétvégén vezetem...) És haverjának hozott le Q7-et is és az is köszöni jól van... mind1 hagyom inkább...mert mindenkinek az az istenkocsi amilye van... hagyjuk

 

-------

 

Szóval akkor visszatérve: Webber...

Link to comment
Share on other sites

hát akkor elmondok pár történetet olasz kocsikról.ismerősünk, újonnan vett egy fiatot és kiderült h csomó alkatrész nem is új hanem régi selejtezett darabok. szóval akárki akármit mond az olaszok a legnagyobb sumák emberek a világon.és még csodálkoztok h sz.r a ferrari ? év elején mondtam h mi lesz a capattal, h olasz uralom van, és mi lett széteset. na ez van amikor olaszok irányítják a csapatot.ez volt anno a 96-os évad elött , jó sok ideig.

 

és ahoz h vikking oltogat engem? jöjjön fel ts-re sírva menne haza az biztos

Link to comment
Share on other sites

Hát már ne haragudj norbi, de azt ugye nem gondolod komolyan, hogy az, hogy azt mondtad, hogy a kurva anyámat, és hogy megölnél, ennyivel el van intézve?

 

Ugye viccelsz?

 

 

 

Áhh, nevetséges.

 

Az meg, hogy kinek szólok be... Már ne haragudj, ez nem a bíróság, ne ítélkezz már felettem, ha valaki hülyeségeket ír és arra reagálok... :o

Ha Gospel írna ekkora hülyeségeket, neki szólnék be. Ha alap ír, aki egyébként személyes jóbarátom, ugyanúgy beszólok neki. HA hülyeséget ír. Ez nem személyválogató ám.

 

 

Áhh...

A6-hány legőkarcsere volt rajta idén? :D Mindegy.

Audiba én már nem ülnék, egyrészt elég volt belőle, másrészt annyira maffiózóautó, hogy akkor se kéne, ha ingyen adnák. Nem kellenek a gyilkos nézések, meg ilyesmik. (Másrészt, milyen ciki lenne abba 2-3000-ért tankolni :D :D )

 

 

te kimice, én most szálltam le a TS-emről :D :D Nekem ennyi elég volt belőle mára :D meg a Fosch LMM-ből is! (Viszont van alapjáraaat :D)

 

Ahha, tehát az ismerősöm ismerőse mesélte, hogy .... Oké :D Ez számomra elég hihető :D Meg másoknak is :D

Meg ez a leselejtezett darabok. Jajj maradj már :D :D Nevetséges :D A gyárban egyrészt szted mit selejteznek le? Amit Giovanni véletlenül kiejtett az ablakon, vagy lehúzta a WC-n, vagy mi? :D :D :D Másrészt meg reális, hogy a világ egyik legnagyobb autógyára azon spórol, hogy PONT az ismerősöd új autójába "leselejtezett" alkatrészeket rakjanak, ezzel spórolva legalább 0 azaz 0 forintot (ugyanúgy le kellett gyártani, ugyanúgy be kellett rakni, plusz ha kiesett az ablakon, Luiginak még kalapálnia is kellett azt a dugattyút, hogy formára legalább hasonlítson :D, arról a komplett computerről nem is beszélve, amit ugye Pietro lehúzott a wc-n, mert úgy sikerült, meg kölett hegeszteni valahogy, há ne viccőjjé mán :D :D :D).

Tényleg logikus lépésnek tűnik :D :D :D Nem lehet, hogy véletlenül tesztautót vett, amit "kíméltek" (magyarul digitális módban használták :D ), majd kicserélték a még működő alkatrészeket már lecserélendőre, és eladták a gondolom hozzád hasonlóan intelligens ismerősödnek új árban? :D Nagyokat röhögök az ilyeneken :D :D

Link to comment
Share on other sites

Hali !

 

Gospel mondá : "Megjegyzem általában Lac ugyanazon a véleményen van mint mi (msn-en meg szokott nyugtatni smile.gif ), csak épp nem írja ide be, ő rutinos róka ahhoz hogy elkerülje a hozzátok hasonló tizenpáréves iqfájtereket."

 

Ezt a megjegyzést csak megerősíteni tudom , de én azért nem állok le bárkivel is veszekedni mert tudom hogy a fiatalos hevület és elhamarkodott szóhasználat mennyi bosszúságot szül ! Erre élő példa itt a forumon Danieels , merthogy milyen volt és milyen lett !!! ;)

 

Ezek után is tartom magam ahhoz , hogy csak akkor állok le vitázni bárkivel is ha nagyon igaztalannak vélem az illető állításait !

 

Egyébként meg a pálya tényleg huplis és nem is teljesen késznek tekinthető márcsak a szétesett rázókövet ha láttátok márpedig eléggé célirányosan mutatta a kamera , tehát a sz*r kifejezés a pályára formálisan elfogadható !Emellett Kimi nyilatkozatából a legutobbiból megint nem tudom eldönteni hogy tényleg ennyire félválról veszi a dolgokat vagy komolyan ennyire nem tudja azt mondani hogy sajnálom elbaltáztam ! S hogy mire célzok itt van Raikonnen nyilatkozata :

""A lehető legközelebb akartam kerülni a Toyotához, mert a legapróbb hiba esetén is előzhettem volna. Ha azonban ezen a pályán nagyon nyomod, akkor könnyen a korlátnak csapódhatsz, és akkor minden elveszett"- nyilatkozta Räikkönen a leintés után."

 

Na most a rázókövet Ő vétette el mert Ő ment rá túlságosan ami annyira dobta meg az autót hogy az kormányozhatatlan lett a sikánban ! De lehet tévedek megint !!!

Link to comment
Share on other sites

Selejt valóban kerülhet egy motorba, de mielóőtt beszerelik a motort órákon át menetik a motort ... tudom Audiba voltam ... és hát onnan selejtes darab nem igen megy ki ... legalábbis győri gyárból tuti nem ;)

Máshol nem tudom, hogy megy ....

De ezt a gyerekes dolgot bekéne fejezni, hogy gyere majd leoltalak .... megverlek stb ... ;)

Link to comment
Share on other sites

Lac : Kimi ezt nyilatkozta :

 

"Megpróbáltam támadni Glockot hátha elkövet egy hibát, de a sikánt egy kicsit szélesre vettem, átugrattam a kerékvetőn és amikor landoltam elvesztettem az uralmat az autó fölött és a korlátban kötöttem ki"

 

Kimice : Nem akarok belefolyni, de ez egyre gyerekesebb lesz ..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Mondom a saját kicsi TS-emen voltam, ott gubbasztottam felette vagy húsz percig, mire rájöttem a Fosch LMM hibájára :D

 

 

Hát felőlem, ha leszeded a raceX 1.2-t, akkor játszhatunk. Mondjuk nem hiszem, hogy egyrézt le fogod, másrészt meg azt, hogy normálisan játszanál... De mindeg.y

Link to comment
Share on other sites

Mondom a saját kicsi TS-emen voltam, ott gubbasztottam felette vagy húsz percig, mire rájöttem a Fosch LMM hibájára :D

 

 

Hát felőlem, ha leszeded a raceX 1.2-t, akkor játszhatunk. Mondjuk nem hiszem, hogy egyrézt le fogod, másrészt meg azt, hogy normálisan játszanál... De mindeg.y

én normálisan szoktam, nem megyek neki a másiknak ha erre gondolsz.rfactorban több komolyabb ligában is benne vagyok

Link to comment
Share on other sites

Vitára céloztam, na meg arra, hogy ha valaki jobb egy játékban attól még nem lesz béke ... és nem juttok egy véleményre ... be kell látni hogy KI téved és elkell ismerni a másik igazát és utána lehet normálisan emberi hangon beszélgetni a futamról és a Formula 1-ről ... nem pedig anyázni stb .. stb ...

Link to comment
Share on other sites

igen, de mért van az h nem tudnak veszíteni?

ezt nem tudom felfogni?

én beismerem idén kimi nem vmi acélos, és nem tudom mért , bár vannak tippjeim, persze mikor ezeket fejtegetem belémkötnek, mintha nem szabadna gondolkodni.de mért nem lehet beismerni h egyik versenyen hamilton a jobb máskor meg alonso.de úgy láccik sokuk nem sportolt versenyszerűen és nem tudja mi az h nyerni és veszíteni

Link to comment
Share on other sites

elég legyen máááár! :D csomó oldalt kell elolvasnom hogy rátaláljak valami értelmes dologra vagy valami forma 1-es hírre :P

mondjuk legalább egymást szídjátok és nem kimit meg engem :P

 

Megvan Coulthard következő állása? :D 
[font="Verdana"][size="2"]David Coulthard az idei évad végén visszavonul, de a tesztelések során továbbra is a Red Bull Racing rendelkezésére áll. Ezzel természetesen nem éri be, és Martin Brundle mellett a BBC Formula-1-es szakértője lesz. A [i]Pitpass[/i] értesülései szerint Coulthard a londoni stúdióból jelentkezik majd.[/size][/font]

Link to comment
Share on other sites

A jó öreg David is elmegy ... eltűnnek azok akiken "felnőttem" ... furcsa, de ez az élet ... de marad az F1 közelében, azért ő se tud elszakadni teljesen :D

Barichello is lassan odébb áll, Fisinek se jósolok már max 1 évet ... Trulli szintén 1 év kb ...

Hihetetlen de Alonso, Heidfeld, Raikkönen, Button már lassan nagy öregnek számít ... sőt Massát is idesorolnám , régen volt már 2000-2001-2002, mikor ők idejöttek ;)

 

De nekem legjobban Villeneuve hiányzik, még így 2 év után is ... hiába, nála nagyobb kedvencem sose lesz az F1-ben :)

Amit 2000-ben és 2001-ben néha a Hondával csinált bámulatos volt, VB 7. kétszer azzaz az ugymond sz@rral ... hát régi szép idők ....

Williams-s évek meg hát csoda , bár ott már sajnos nem mindenre emlékszek, nagyon kicsi voltam még akkoriban :D

Lehet, hogy nagy volt néha a szája, de épp ettől volt egy egyéniség és hát valljuk be ilyen kell az F1-ben nem olyan mint mondjuk Hamilton, hogy azt mondja, amit apuka és a többiek mondanak, hanem őszintén elmondani mit is gondol ... na ilyenek kellenek az F1-be ;)

Link to comment
Share on other sites

Nekem Coulthard egyáltalán nem fog hiányozni. Az egész pályafutása arról szólt hogy hogyan teszi tönkre mások futamait. Williams, McLaren, Red Bull, folyton csak kitette a többi vétlen embert. Még Satonál is durvább.

A többi nagy öreg mint pl Barichello hiányozna ha nem lenne, de Coulthard egyáltalán nem.

Link to comment
Share on other sites

hát nekem hiányozni fog, de nagyon.régebben nem volt ennyire dúrva mint amit idén művel.pechjére mindig kapott egy gyorsabb csapattársat,és amikor meg a csapattárs gyengélkedett nem volt jó a kocsi.nekem akik egyáltalán nem hiányoznának az fisichella és barichello.

Link to comment
Share on other sites



Di Grassi közeledik a Renault-hoz, Piquet komolyan aggódhat

 

 

Lucas di Grassi jó eséllyel pályázik egy versenyzői ülésre a Renault-nál. Az autosport.com szerint Nelsinho Piquet valóban elkezdhet aggódni, a pilótát csak a Toro Rosso mentheti meg.

 

A Renault 2008-ra a visszatérő Fernando Alonso mellé az újonc Nelsinho Piquet-t szerződtette versenyzőnek, aki korábban az istálló tesztpilótája volt.

 

Korábban német forrásra hivatkozva már mi is beszámoltunk róla, hogy Lucas di Grassi jó eséllyel pályázik egy versenyzői ülésre a Renault-nál. Az autosport.com szerint Nelsinho Piquet valóban elkezdhet aggódni, a pilótát csak a Toro Rosso mentheti meg.

 

A Renault 2008-ra a visszatérő Fernando Alonso mellé az újonc Nelsinho Piquet-t szerződtette versenyzőnek, aki korábban az istálló tesztpilótája volt.

 

A brazil nagy elvárásokkal érkezett a sorozatba, ám nem tudta beváltani a hozzá fűzött reményeket, és állása veszélybe került. A szezonból hátralévő három futamon persze még nem fogják leváltani, de egyre kisebb a valószínűsége annak, hogy a brazil jövőre is szerződést kap a Renault-nál.

 

A háromszoros Forma-1-es világbajnok Nelson Piquet fiát vélhetően még az sem mentheti meg, hogy nagy szerencsével a Német Nagydíjon a második helyet szerezte meg, ami a Renault számára az idei első dobogós helyet jelentette.

 

A brazilnak közvetve Fernando Alonso hétvégi győzelmében is fontos szerepe volt. A biztonsági autó ugyanis Szingapúrban éppen Piquet balesete után hajtott be a pályára, a spanyol világbajnoknak pedig ez nagyon kedvezett, hiszen éppen előtte volt kint szervizelni.

 

Ez persze nem javít Piquet helyzetén, hiszen a szingapúri már az idei hatodik kiesése volt baleset miatt, egyébként pedig összesen három futamon ért célba pontszerző helyen.

 

További rossz előjel Piquet számára, hogy az idei szezon utolsó hivatalos tesztjén két hete a Renault Jerezben csak di Grassit alkalmazta, aki a hírek szerint jó benyomást tett a vezetőségre is. Piquet honfitársa ráadásul a GP2-ben is remekelt idén, annak ellenére, hogy késve kapcsolódott be a sorozatba, az előkelő harmadik helyre tornázta fel magát idény végére.

 

A autosport.com állítása szerint Flavio Briatore, a Renault csapatfőnöke azon fáradozik, hogy Piquet-t be tudja ültetni a Toro Rossóba, így Lucas di Grassi számára máris szabaddá válna az út a francia istállónál.

 

Briatore - és hozzá hasonlóan az egész pilótapiac - egyelőre Alonso döntésére vár, hiszen a spanyol még nem határozott afelől, hogy egyáltalán marad-e a Renault-nál.

 

Ha Alonso végül marad, és a Toro Rosso sem vállalja be Piquet-t, akkor a brazilnak vélhetően nem lesz más választása, minthogy a Renault-nál ismét ő lesz a tesztpilóta, ami, talán mondani sem kell, jelentős visszalépést jelentene pályafutásában.

 

 

Hát eléggé siralmas volt az egész évben a teljesítménye Piquet-nek. Mindenki sokat várt tőle, főleg a apja miatt. De az az érdekes, hogy anno Rosberg is egy hasonló közepes csapatnál kezdte, és az első futamán is elég jó helyezést ért el, rengeteg autót előzött meg. Szal Piquet nem érett még a versenyzéshez. Tesztpilótának meg lehet, hogy jó.

Alonso meg sztem maradjon jövőre is a Renault-nál, hátha addigra összetudnak tenni egy ütőképes autót. Ha meg nem, akk mehet a BMW-hez, vagy a Ferrarihoz, de még a Mclarenhez is. Feltéve ha ezeknél a csapatnál lesz üres hely, és tartanak rá igényt.

 

Link to comment
Share on other sites

Mclaren Ronpapa és Hemika miatt nuku ... Ferrari 2010-ig esélytelen, utána meg Kubica - Vettel páros lesz ott, szerintem vagy a mostani felállás ... ez kérdéses, de előbb említett párost eltudom képzelni a Ferrarinál :)

BMW vagy Honda ... ez a 2 lehetőség ... vagy marad, de Renault ose lesz olyan mint 2005-ben és 2006-ban ;)

Link to comment
Share on other sites

a mekivel általánosságban az a baj h ron dennis van ott (mármint a pilóták szempontjából, én nagyrabecsülöm mindazt amit tett a mekiért, mert tényleg egy kiváló szakember, csak egy vmit nem tud és az az hogy,hogy is kell a pilótákat kezelni).ha norbert haug lenne a csapatfőnök akkor bizony sztem kimi még ott taposná a gázt alonsoval eggyütt

Link to comment
Share on other sites

Én ugyan egyszer sem találkoztam rondenisszel, de az szvsz majdnem tuti, hogy Alonzó fő oka az volt, hogy nem ő volt a kiskedvenc.

Idén lehet hogy már másként vélekedne, de tavaly, vb-ként akkora arca volt, hogy erre vágta be a durcit. Meg meglepődött gondolom hamilton teljesítményén.

 

 

Egyébként igen, nem kell hozzá F1-es teljesítmény, én mondjuk nem épp sumit, hanem mondjuk baumgartnert hoztam volna példának, csak viccelődtem vele. Amúgy egy egész jó fej ember is Fisico. Csak nagyon nem megy neki a szekér. Állítom, idén nem teljesítene jobban mint piké, ha együtt lennének a rönóban.

Link to comment
Share on other sites

nekem sem hiányoznának az "öregek" :D már csak elveszik a helyet a fiataloktól és semmi esélyük egy vb címre vagy akár a futamgyőzelemre is csak nagyon kevés.

Nem a helyet foglalják, hanem az autó fejlesztésében segédkeznek mert nagy szükség van a tapasztalatukra, újoncokkal nem lehet autót építeni mert fingjuk nincs a Forma1-ről. Schumachert sem véletlenül hívta a Ferrari, hogy ugyan tesztelje már a kipörgésgátló nélküli autót.

 

Egyébként nekem meggyőződésem, pláne az angol nagydíjat látván, hogy Barichello ha most lenne a Ferrariban, akkor jóval előrébb tartana mint a mostani páros. Vagy akár ha tavaly lett volna ott még Jean Todttal. Szerintem ő lett volna a tuti abban az évben is.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...