Jump to content
PirateClub.hu
Sign in to follow this  
DriftKing

Novemberben jön a Nissan 370Z!

Recommended Posts

nissan-370z-il-ri.jpg

Novemberben jön a Nissan 370Z

A Nissan 350Z világszerte nagy elismerésnek örvend, a drifterek egyik kedvelt választása azonban rövidesen megújul. Az eddig sem gyengélkedő sportkocsi nemsokára még erősebb szívet és kissé átszabott külsőt kap.

 

Eddig sem ültek babérjaikon a Nissan mérnökei, hiszen a 350Z ötéves pályafutása során már két frissítésen is túlesett. Míg az első változat három és fél literes motorja még "csak" 280 lóerő leadására volt képes, addig a tavaly ráncfelvarrott modell már 313 lóerőt produkál. Úgy látszik, hogy a gyártó ezt sem találta elégnek, hiszen a következő generációs Z megkapja a tengerentúlon már tavaly óta rendelkezésre álló Infiniti G37 330 lóerős motorját. Mivel ez az erőforrás már 3,7 literes, ezért az autó típusneve is megváltozik, ezentúl 370Z-nek fogják hívni. Az új motor nemcsak erősebb, de nyomatékosabb is lesz, aminek (és természetesen a sperrdiffinek) köszönhetően a driftelést kedvelők örömére még könnyebben táncba vihető a hátsókerék- hajtásos autó fara.

 

Az új modell kiváltsága azonban nem csak az új erőforrás lesz: a könnyebb felismerhetőség érdekében a tervezők átszabják az első lámpákat, a hátsó világítótestek örök életű és alacsony fogyasztású LED-es technikát kapnak, ráadásul újra formázzák a lökhárítókat is. A külső mellett a beltér sem marad érintetlenül, ami állítólag finomabb anyagokból fog majd építkezni és kissé megváltoznak a formák is.

 

A 370Z menetteljesítményekről még nem tudunk pontos információkkal szolgálni, de a jelenleg futó modellből kiindulva körülbelül 5,5 másodperc alatt teljesítheti majd a százas sprintet, végsebességét pedig minden bizonnyal elektronika fogja majd korlátozni a szokásos 250 km/órában.

 

Az autó hivatalos bemutatójára idén novemberben kerül sor a Los Angeles-i Autószalonon, 2009 elejétől pedig már Európában is megvásárolható lesz. Állítólag a Nissan tuningdivíziója, a Nismo is kezelésbe veszi a típust, ami így még ígéretesebbnek tűnik, ám egy ilyen változat megjelenése csak később várható.

 

forrás: A5.hu

 

[nissan_370z.jpgnissan_370z_il.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ugyanolyan szép mint az elődje.reméljük ez már nem lesz annyira alulkormányzott, mint ahogy azt emlitetéka teszteken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jó kis gép lesz ez is.... :D na majd kiderül a tesztekből mikre lesz képes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jónak néz ki. Máris elkezdek rá spórolni :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

teccik... nagyon teccik... kiváncsi leszek ebböl milyen drift gépet csinálnak a tunerek. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Már az elődje is nagyon jó, sikeres autó volt, ez még jobb! Már várom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nem egy csúna darab, és a teljesítménye se semmi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nem tudom, sztem jó volt a 350Z... jobban fogalmazva: a kaszni maradhatott volna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komolyan mondom, hogy ezek egyre rondábbak lesznek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

morze:

egyet értek veled, sztem is

ugyan így a Subaru Impreza, annak a WRX és a WRX STI 5 ajtós verziója. Nagyon elcsúfították, még az egyik autós műsorban is azt mondták, amikor kivitték tesztelni, hogy biztos vak volt a tervezője, vagy csak becsukta a szemét...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekem ez is pont úgy tetszik mint az elődje, de a 3700 köbcentis benzines motorból sztem kicsit kevés az a 330 paci. Lehetne legalább mint már sok nagy sportautónál 1000köbcenti ------>100 lóerő vagy még jobb a mutató. De az ára ha olyan marad mint a 350Z-é akkor jár a piros pont és biztos a siker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000 köbcenti??egy sportautó sem kap akkor motort. gondold már végig mit irsz. 1000 köbcenti enne vagy 50 litert. és azt h érted h 1000köbcenti ------>100 lóerő????elég kevés lenne sztem. jah és nem kevás a 330LE mivel az csak a sima motor és nem a turbósitott változat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

bmwsan úgy értette hogy illene a motor literenkénti teljesítményének elérni a 100 lóerőt. Mondjuk az S2000 nem egy mai modell de 2000 cm3 szívó benzinmotorból kihoztak anno 240 LE-t. Na az nem semmi volt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Bejelentkezés

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×