Jump to content
PirateClub.hu

Drag | Streetdrag


Daniels
 Share

Recommended Posts

Lehet h összekeverem vmivel, de idén a WTCC-ben nem a Chevrolet volt a nyerő??

 

nah mind1

Az Alfa csúnyán megalázza a két Micut :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=ttSZrxEkiuE&NR=1

kettőhúsznál már megállnak az olaszok :D

 

:lol: takarodj már előlem :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=yB8yn8NjNls&feature=related

 

asszem ez is a bmw dicsőséghez sorolható

http://www.youtube.com/watch?v=Sm1SdSliDJo&feature=related

 

de hogy ne csak engativumot mutassak, szépen legyorsulja a Swift-et

http://www.youtube.com/watch?v=1FMtqjT8LRA&feature=related

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

az első vidire : egy egyhatos vagy egynyolcas 156os versenyez egy 3.0 turbódízel akármi ellen . :D Na most szerintem ez egy picit irreális. Mondjuk egy 2.5 V6 vagy egy GTA lenne pariban összehasonlítás ürügyén. (192 illetve 250 lóerő) De egy kétszázakárhány lovas háromezer köbcentis turbós motor jóhogy elmegy egy 120-144-155 lóerős szívó benzinesnek :P:D

 

A második egy 15 éves autó :D Ráadásul gyári :D Nem mellesleg egy luxusautónak minősülő 1600 kilós vastömb :P Egy GTV ugyanezzel motorral és ezellen az off-fossal összehasonlítva valszleg nyer... De persze nem biztos. Meg persze egy turbós 15 éves autó ki tudja mennyire egészséges...

 

A harmadikon egy picit (:DDD) elkúrja a rajtot a 156os :D Sőt nagyon durván később indul :D Utána meg hol följön, hol lemarad. Ez így kb reális is. De hogy korántsem alázás, az szerintem tuti! Vagy most komolyan ez szted alázásnak minősül? Erősen parinak sztem! Ami két akármilyen kétezres szívó között manapság helyénvaló. De pl a 320 i bmw az egy 2.279 ccm-es blokk, csak addig butítgatták, míg 177 lovas nem lett, ami majdnem hihető egy kétezres blokktól. Ergo 300 köbcenti előnnyel indul a bmw... Van egy száznegyvenakárhány lovas sornégyes kétezres bmw motor is, de az nem az i verzió. Ez meg tuti hogy az, mivel a hátsókerekes autóknak logikusan sok a mechanikai veszteség. Ezen ugye nem kell vitatkozni. Több mint egy elsőkerekesnél. Állítólag. Bár nincsenek táblázataim, mérési eredményeim, stb-m :D Ja meg ez a 320as motor hathengeres :) Hathengerrel meg azér minnyá más :P Meg a másik, hogy az Alfa egy 2.0 TS lehet ( ha egyáltalán van 2000 ccm, lehet hogy csak 1.8as), nem pedig JTS, mert nem faceliftes. Namost a JTS alapból 165 lóerő. 10-zel több mint a Twin Spark motor. Az meg számít(hat). A sor négyes 320ról meg annyit, hogy országúton mi megfogtunk egyet az 1.6os 156osunkkal. Az már azért mégiscsak durva dolog sztem... Pedig kitolta a szemét a srác. Szal ez majdnem tuti hogy hathengeres. (Amúgy figyeled a gyereket , van vagy 15 éves :D )

 

Az utsó meg szép is lenne ha nem nyerne :D Akárhogy is nagy meg nehéz, azért egy Q4 az csak Q4... Gyárilag 230 ló összkerékkel :D Nemhogy DCS-é,ami nitro nélkül volt olyan250 :D

 

Mielőtt úgy tűnne, nem magyarázkodni akarok, csak ezek tények, amiket nem árt tudni.

 

 

Pl: ésszerű összehasonlítás ez

http://www.youtube.com/watch?v=AUYk2qjekzI&feature=related

2.5 D vas 2.4 JTD... Ennek látom értelmét, közel azonos köbcenti, gyakorlatilag azonos alapokon (turbós dízel)...

 

szerk: találtam még egy ilyet, azonos korú, azonos hengerűrtartalmú, azonos hajtásmódú autók gyorsulnak....

http://www.youtube.com/watch?v=hWBRnQRXb0o

Link to comment
Share on other sites

kb mennyiből lehet kihozni egy ilyen gépet driftre? mármint mennyire drágák az alkatrészek hozzá, és mennyire lehet felhúzni? elkezdtem nézelődni, hogy mennyiből lehetne legolcsóbban kihozni egy olyan gépet, amivel már ki lehetne menni edzésekre. (3-mas bmw e30-at néztem (tele van vele a magyar driftmezőny), és most azt láttam, hogy az Alfa se tűnik annyira drágának, mégse láttam még egyet se driftgépként...

Link to comment
Share on other sites

Figyelj... Veszel egy 75 Twin Sparkot. Gyárilag 25%os sperrdifis. 148 ló gyárilag, kétezres motor, de mégis nyomatékos. Megülteted, hogy ne himbilimbizzen (mint a magyar drift élmezőny bmwinek nagytöbbsége, amit nem is értek...), meg rápakolod a gumikat, azt jóvan. Meg ha kínzod, akkor 5000ként ledobod az olajat. A kardánt meg egyszer megcsinálod, ill megcsináltatod, mondjuk 50-80ezerből megvan, és ennyi. A 8 szelepes twinspark kinyírhatatlan... Gyakorlatilag semmi se árt neki. Egy rendes állapotú 75 TS-t meg megkapsz 3-400.000ért. Ami egyben van... Amivel kell melózni az mondjuk 150... De az olyan is! (Ez mindenből így van...)

Link to comment
Share on other sites

Az erő tényleg megvan, látszik hogy erősek az Alfa motorok. Csak az a baj, hogy ilyenkor nem tudod kideriteni, hogy a másik autóban mi van, vagy mi nincs, pl. lehet hogy az Alfában van vmi tuning cucc, amitől jobban gyorsul, vagy egyszerűen csak be van állitva. Vagy a bmw-ből hiányzik a fél motor, épp hogy csak gurul :lol:

pl itt az Alfa szépen rajtol, a Mazda meg mehet a servise-be.

http://youtube.com/watch?v=jvrEJr788Gg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Driftking: Alfa Romeo / 75 ként keresd a használtautón. Ugyan Twin spark nincs, de van fenn pár szép 1.8 meg 1.6 (133 ill 111 ló).

 

Danieels: Hát azért egy 5-10 éves autó annyira nem lehet kikészülve :) De pl személy szerint tegnap hagytam ott lámpánál egy régi mandulaszemű ford mondeot, csúnyán. Pedig nagyon nyomta neki... És még el is b*sztam a rajtot :D De végülis igazad van, de a gyári adatok is azt mutatják, hogy az Alfák nem igazán maradnak alul azonos körülmények között. www.osszesauto.hu ott meg az autó adatok... Ha megnézed pl az 1.6os 156ost, ill az erősebbik (vezmódos) 147est (mindkettő 120 ló 1.6ból), meg mondjuk egy 316ost (ne 1.9est :) ) E46 sorozatból, vagy akár egy vw-t (golfot, a passatba nem tudom mit keres egy 1.6os 100 lovas motor, ahogy az a4 1.6ost se értem :D), mindkettőt megüti a 156os... De pl a 2.0 TSek vagy JTS-ek is összehasonlítva más gyártók kétezres motorjaival igen durva alázást képesek végrehajtani. Példának okáért ott az ominózus 320 , 2.2es motorral. Gyári gyorsulási adata 8.2 (azt hiszem), egy 2.0 JTS 156osé szintúgy. Pedig a bömösnek több ccmből kell gazdálkodnia, plusz ott van a hátsókerékhajtás, ami 0-100ban még sokat számít. Fölötte ugyan elfogy az előny, de 100ig jónak kell lennie egy hátsós autónak.

 

A 75 vs 520 gyorsulásban azért látszik a bömösön, hogy nincs kikészítve, széthajtva, agyonverve... Azért a külső sokat elárul...

Link to comment
Share on other sites

Jah, jövünk ma haza szomszédommal 1.6-os Golfal [ IV ] lámpánál pont egy 1.6-os 156-os beáll mellénk, nah mondom lenyomjuk, akkor itt fogok dicsekedni Vikking-nek hogy lenyomtunk egy Alfát... aztán nem igy lett :o:D

Kaptuk az ívet az Alfától, igy is 5ezernél váltott haver, de ugyse ment, az Alfa egy fél méterrel mindig előrébb volt, nagyon durva hangja volt :o

Inkább meggondolom majd hogy Alfával le állo-e versenyezni :D sajnós a dójcse kráft nem volt elég :(:lol:

 

1.4-es renault-unk is hagyott már le oylan Mondeot, elég lassúak, nicns bennük KRÁFT! :D

 

Most hogy igy előben tapasztaltam elsimerem, hogy valóban jobbak az Alfák annál mint amit én hidtem...

Link to comment
Share on other sites

Hát igen... Nem rosszak az 56osok. Amúgy azon gondolkozom, hogy néhány hasonló autót (316i, 156 1.6, 1.6vw, valami japán 1.6, kivéve koporsó 1.6 vti civicet, az ellen nem lenne sok esély...) össze kéne hozni, és szabályos körülmények között az emberei körülményt nagyjából kiküszöbölve össze kellene hasonlítani. Itt azt értem, hogy futóművet pl nehéz, mert nem nagyon tudunk szerezni G-metert, de pl féket össze lehet hasonlítani... Ugyanúgy gyorsulni sem állóhelyzetből, hanem 2-esből 30ról valameddig. Ilyen dolgok. Mert igazság szerint nehéz bizonyítani azt, hogy x vagy y jobb-e vagy sem. De ha vannak róla videók meg adatok, akkor azért csak más. Na még érlelődik bennem az ötlet, meg igazság szerint nem is ismerek ilyeneket, de meglátjuk... Sztetek jó gondolat?

Link to comment
Share on other sites

Épp ezért tök gyári autók tök gyáriak ellen. A mienk is full gyári gép... Kipufogón kívül, de az is inkább gyengít mint erősít. Szóval szerintem valahogy meg kéne ezt csinálni. Valakinek van 316ossal vagy 1.6os vw csoportos autóval rendelkező ismerőse aki egy ilyenben benne lenne?

Link to comment
Share on other sites

Épp ezért tök gyári autók tök gyáriak ellen. A mienk is full gyári gép... Kipufogón kívül, de az is inkább gyengít mint erősít. Szóval szerintem valahogy meg kéne ezt csinálni. Valakinek van 316ossal vagy 1.6os vw csoportos autóval rendelkező ismerőse aki egy ilyenben benne lenne?

 

sztem ez nehezen kivitelezhető, mivel akiben van annyi "bátorság" hogy kiáll gyorsulni más autókkal, azért azok nem teljesen gyári autók...

Link to comment
Share on other sites

Driftking, te tényleg nem érted amit írtam, vagy csak megjátszod?! Most komolyan. Leírtam, hogy pár embert _össze kéne szedni_, ergo szervezett. Másrészt a miénk tökéletesen gyári, mégis leállok gyorsulni másokkal. Még ha ki is kapok. Miért ne gyorsulna az akinek gyári az autója? Nem nézel egy kicsit túl sok halálos iramban-t? Csak 600 ló fölött lehet gyorsulni meg legalább hengersoronként két turbóval? .... No Comment....

Link to comment
Share on other sites

rohadtul nem úgy értettem, hogy csak többszázlóerős szanaszét tuningolt gépeket találsz, de sztem apróságok simán vannak a legtöbb autóban...

 

(tudom hogy azt írtad, hogy gyengít, de a tieden se gyári a kipufogó... ez most nem kötekedés akar lenni, vagy ilyesmi, de kérdés, hogy egy direktszűrő tuningnak számít e, mert nem olyan nagy tétel, de már nem gyári tőle egy autó... új autókkal simán meg lehet csinálni egy ilyen gyári gyorsulást, de idősebb gépekbe ilyen apróságok sztem simán benne vannak... najó midnegy, vegyétek úgy hogy nem szóltam...)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

csak,hogy hozzászóljak a nagy japó vs szupersportkocsi témához... ha egy ferrarira rádobsz 2 turbót, máris megugrik annyival a teljesítménye, hogy megegyen egy suprát reggelire. A legerősebb supra a világon 1200 lovas (amiben a gyári sorhat, azaz a 2JZ van), míg a Heffner épített egy 2000 ló fölötti vipert. A porschékban boxermotor van (180as nyílásszögű V motor), még a subaruk gyártanak ilyet, de azok 4hengeressel, a porschék meg hathengeressel. A hangja szerintem gyönyörű, egy normális kipufogóval, és megy,mint egy rakéta. Egy sima carrera-ból 600nál is több lovat ki lehet hozni, a carrera Sből meg akár még többet (a standard 3.6os motor 3.8as változata van benne). Eddig a nürnburgringen a csúcstartó a Carrera GT volt,most verte le a Nissan R35. Vitatkozhatunk, hogy melyik a jobb, de én azért inkább feszítek egy Porschéban, mint R35-ben. Hétköznapi emberek nagy része úgyse tudná kihozni belőle a maxot, akkor meg nem mindegy?

Link to comment
Share on other sites

"Vitatkozhatunk, hogy melyik a jobb, de én azért inkább feszítek egy Porschéban, mint R35-ben. Hétköznapi emberek nagy része úgyse tudná kihozni belőle a maxot, akkor meg nem mindegy?"

 

Tökéletesen igazad van, egyetértek veled teljes mértékben! :)

 

"ha egy ferrarira rádobsz 2 turbót, máris megugrik annyival a teljesítménye, hogy megegyen egy suprát reggelire."

 

igen de az már egy komoly vagyon!!!

Jó egy Suprát sem olcsóbb kihozni, de még mindig olcsóbb mint egy Gyári Ferrari.

Főleg, ha tudsz szerelni, értesz az autó motorjához, akkor még kevesebből is kijön.

Link to comment
Share on other sites

Anno Kunmadarason a volt orosz reptéren ( manapság a Speed Riders MC [motorclub] rendez gyorsulási versenyeket), volt autós gyorsulási verseny is. Ott láttam a DragPolskit - ez egy kispolski kasztni, valami 1.9 PDTDI masina szuperált benne. Na ez a kis masina megette a Carrerát vacsorára. Jó-jó tudom a drag Vs. szériakocsi nem fair, de akkor is...nagyon vicces volt. :)

Valamint pilóta közt is volt különbség, a dragpolskis rutinos versenyző volt, a Carrerás pedig valami "adócsalópénzeshülyegyerek" :)

 

Japán powa! Éljen sokáig a nagy R -es Nissan!

Link to comment
Share on other sites

Ha arra a polskira gondolsz amire én, akkor abban egy 3-as BMW motor van, 300 vagy 400 lóerő.

Meg azért nézzük már meg a két autót, mekkora is a polski? :D meg mekkora súlyuk van?

Mellesleg egy ilyen polskiban is csak egyszer lehet hibázni, mert hiába van bukócső, az kevés mint:

Fejlövésre a vietnámi balzsam!

 

De én elfogult Porsche fan vagyok... :)

Link to comment
Share on other sites

Dragpolski:

Gyetvai Miki tulajdona, 400LE kb, E30 6Hengeres BMW Motorral, VEMS Motorvezérlővel ;)

ismerem aki programozta a kocsit...és vágom a témát valamennyire :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=0WWRbm5UMZ4&feature=channel_page

 

http://www.youtube.com/watch?v=e7Vwspxr6Yk&feature=channel_page

 

...

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...