Jump to content
PirateClub.hu

Robogó és gyorsasági tuningolása!


motorka
 Share

Recommended Posts

  • Replies 694
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Miért mennyit fogyasztot azelőtt, hát szerintem nekem is szivatja a motrot, de nem tom :s, hogy lehet ezt kideriteni???

És a castrol r2 nek mi az aránya 1:40 hez, mert én benzinbe kavarom, külön olajzás csak pocsékolt :s

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hol is kezdjem 12 éves koromba már nagyon égetett , a szenvedély ,hogy motorozok mikor megkaptam életem első robogoját 1 yamaha jogot 3kj (vázszámmal) először első 1 évben élveztem nagy varázsát , de hamar meguntam a dolgot és sok képeket néztem rengeteget olvastam rola és apám mivel auto-motor szerelő megkérdeztem nem e tudnánk belőle kihozni 1 keveset :) első lépésben vettem 1 mallosi öntötvas hengert ami már 70ccm és vettem egy gianneli csővet ekkor már ugymond magasabb fordulaton dolgozot és 80 85 kiment a kis jog de már elég instabil volt a motor az uton össze vissza rázkodot stb ... akkor ezis volt kb fél évig és akkor belefogtam hogy épitsek 1 pálya motort amit kimondottan csak gyorsulásra ill pályamotorozásra versenykre fogok használni és akkor megépült csekély 5 honap alatt ami volt a kis versenyjogomba.

YAMAHA JOG 3kj

Evo 2 henger felporilozot leömlökkel

Evo 1 es versenykipufogo

polini control vario runner 200 hátso tárcsájával átalakitva :)

Stage 6 versenykuplung legerösebb fekete mallosi rugoval

S6 R/T hűtött harang

Mikuni 28 PWK karbi

Malossi MHR főtengely

Malossi MHR áttétel

STR8 króm stuncni :)

STR8 króm kormány

Merevitések

a motor 30 kg volt a végére és 18.5 hpw jött a végére

a leggyorsabb sebesség amivel repesztetem vele 128km/h

 

sajnos elütöttek és összetört a motor életem legrosszabb napja volt , de alig várom 21 évet és yamaha r6 :)

jah a tuningrol anyit aki komolyabban bele akkar vágni és versenyezni az nagyon legyen ott a szerelésbe és a tuning minden csinyán binján mert én a világot leszidtam mikor 5 höingatozás miatt már nemment a motor mert más fuvoka kelet bele akinek tuning miatt tanács netán segitség kelene szivesen kérdezen na enyi az én kis történetem :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hát kb..... télen, én nem szoktam motorozni, mert csak rongálom vele a motort, mert leszokták sózni télen az útat és pár évvel ezelőtt ugy megmarta a hengert kivülröl meg sok mindent!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Áhh hogy kihalt ez a fórum, jöttök EGUWEKKEND 3 ra?? Itt lesz pest megyébe aminek nagyon örülök :D

És ha jöttök akkor ki mivel indul?? Én sztem midrace tuning vagyis 70midrace kategoriába de úgyse lesz semmi esélyem :P

Link to comment
Share on other sites

NEm sértesz meg vele te már a megvásárlás előtt is modntad h neked nem jön be.

Jah rugásra is vagy 15...De mióta hideg??!!:S nyáron pöcös volt..

Am mikor elhoztam a szalonbol azt mondta a csávó h hidegen mindig rugjam..

Am most vmi házilag gokartot szeretnék építeni...xd

Vélemének?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

mi lehet az oka hogy amikor elindítom a malagutimat akkor könnyen felpörög és utánna megyek vele pár méter utánn induláskor fullad..leállítom majd újra indítom és akkor megint könnyen felpörög??keveset kap?

dobna valamit 1 gyári f12-ön egy sportlégszűrő?

Link to comment
Share on other sites

Szia !

 

Én még az 1980-as évek végén adtam el az utolsó mocimat, ezért nem vagyok képben a mostaniakkal annyira /típus/ . Amennyiben a te motorod porlasztós /karburátoros/ , akkor valószínűleg vagy magában a porlasztóban, vagy előtte az üzemanyag ellátó rendszerben lehet szűk átbocsátó képesség /némi dugulás/ , ui. amikor egy ideig áll a mocid, akkor szép lassan feltöltődik a porlasztód, de ha beindítod és elindulsz vele, akkor nem képes a szükséges benzin mennyiséget a porlasztóba (pontosabban az uszóházba) juttatni. Amikor leállítod majd megint indítod, akkor képes ismét feltölteni az uszóházat. Megoldás: nézd meg, hogy van-e valamiféle szűrő a porlasztó előtt. Amennyiben van tisztísd ki, vagy cseréld le. Ezekután ha továbbra is gond van, szét kell szedni a porlasztót, meg kell vizsgálni a furatait és a fúvókákat, nem-e kosz került beléjük.

 

Üdv.: Dadus

Link to comment
Share on other sites

Szia Burnout !

 

Lehet hogy le vagyok maradva a technológiában, de én még nem hallottam karburátoros + benzinpumpás kivitelről motorkerékpárnál csak autónál. Tudtommal a mociknál ejtős megoldás van, azaz a benzintartály magasabban van mint a karburátor, ezért a gravitáció hatására megy a benzin a karburátorba. Amennyiben mégis van benne AC pumpa, akkor lehet, hogy szakadt benne a membrán, vagy a benne lévő szeleppel van gond, vélhetőleg le kell cserélni, kivéve ha meg tudod barkácsolni.

 

Üdv.: Dadus

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...