Jump to content
PirateClub.hu
jannussz

Gyúrjunk wazze!

Recommended Posts

V-Ba! Én az első variációt használom egy ideje, tökéletesen működik. A másodiknál viszont szerintem necces a mell-kar nap, túl sokáig tartana illetve az utsó testrészt már nem tudnád igazán jól megedzeni. Én, ha a kettő közül kéne választani, az elsőre voksolnék.

 

Tomme! Remélem nem gond, ha McCormik helyett válaszolok. Tömegnöveléshez a legideálisabb a napi 2-3xtskg(testsúlykilogramm) fehérje illetve 5-6xtskg szénhidrát 6, de akár 8 étkezéssel megoldva. A táplálékkiegészítők csak, ahogy a neve is árulkodik, kiegészítik ezt. Ezenfelül még vitaminra is szükséged van. Másik kérdésedre pedig, olvass vissza pár oldalt, rengetegen kérdezték már, kismilliószor le van írva! ;)

 

Ray! Legfontosabb a megfelelő táplálékbevitel, lsd fölöttem! A lábat pedig ha rám hallgatsz, ne csak télen eddzed. Mivel focizol, sokat futsz, nehezen lehet felépíteni a kívánt lábizomzatot(tudomásom szerint), így ne hanyagold el! Kevesen vannak csak azok, akik szeretik, a testépítők többsége utálja. De ez is ugyanolyan fontos, mint az összes többi testrészed. Persze, ezt még nehezen hiszi el az ember kezdőként, de lábedzés hanyagolása miatt pár év múlva odaállsz a tükör elé, magad is röhögni fogsz magadon, ahogy kinézel. Hajrá!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üdvözlet mindenkinek!!! majd 2 hét pihenés után január első hétfőjén megkezdem a edzést újra. Látom újra előjönnek a régi kérdések és hülyeségek. Mit egyek hogy egyek hogy edzek. :D Azok a csúnya szerek jajj vigyázat a fehérje kreatin glutamin ártalmas egyetek chipset meg igyatok kólát az a legegészségesebb a világon tudományosan bizonyították román bevándorló kutatók. Sajnos ezeket a kérdéseket kb 10000000000000000000000000000000000000000x megválaszoltuk visszaolvasnátok edzéstervek százait találnátok még táplálkozási naplót is étrendet. Az itt a probléma, hogy nem vagytok ezzel a sporttal tisztába edzeni lejártok oké. Ha azt akarjátok hogy lássák hogy jártok edzeni akkor érdemes azokhoz a csúnya porokhoz nyúlni vagy, ha van sok sok sok pénzetek akkor anyucival megvetetni a húst kilószámra akkor érni fog valami de akkor-se két hét hanem kb 2év múlva esetleg. Edzés elvonási tüneteim vannak túl sok energia, ingerültség és csökkenő testsúly jajj összemgyünk effectus :D persze persze mert az a sok por meg minden, na majd jövő héten kemény egy hét alatt visszaszedem a kilókat és majd kérdik hogy ezt hogy sikerült mit tolsz zoli komám hát tudod ez úgy volt hogy............. és bye . Amúgy naturál vagyok.. jajj megbolondultam dehát ez van.---> 1. fogyi krónikámat olvashattátok :D minden évben lesz 1:D ha soká éltek akkor olvashatjátok na bye és buék egyetek sokat most lehet de jön az új év akkor bizony powa powapowa edzés. písz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juhzo: Van valami igazság ebben a visszaolvasás dologban, de ez egy olyan rendes társaság hogy akár 1000x is megválaszoljuk azokat a fránya kérdéseket. :D

 

Torres09: Viccelsz örülök hogy végre nem én válaszolok, mert már kezdtem magam egy picit nagyképűnek érezni hogy mindenre én válaszolok. :D

 

Na mindenkinek FEJLŐDÉSBEN és FEHÉRJÉBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gyárilag magas tesztoszteronban gazdag új évet. :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Én most ellenben egy olyan kérdéssel állnék elő, ami valószínűleg még nem szerepelt :) Jelen állás szerint úgy néz ki, hogy kicsiny városunk egyetlen edzőterme -hosszú-hosszú évek után - befog zárni. Komolyan elkezdtem magamban elemezgetni azt, hogy gazdasági szempontból hogyan, mennyiért, hol lehetne itt kivitelezni egy edzőtermet. Az eddigi hely - kisvároshoz képest - viszonylag tűrhetően felszerelt volt, de az eszközök kopófélben voltak, de még így is egy éppen tűrhető forgalmat generált. Még annak dacára is, hogy szerintem még maga a hely be se volt jelentve, a hely neve se volt kiírva, sokan szerintem azt se tudták, h. mi van ott - nulla reklámmal, nulla marketinggel működött. A város közvetlen vonzáskörzete cirka 20 ezer fő, s több kisebb város is van viszonylag közel. Sokat gondolkodtam rajta, s szerintem lenne benne lehetőség. Szórólapozással, plakátozással, kezdeti akciókkal, regionális képújságokkal, ingyenes reklámújságokkal szépen ellehetne szerintem indítani, s elég jól profit lenne elérhető, viszonylag rövid idő alatt.

 

Ellenben lenne hozzátok egy kérdésem. A fent leírtak tükrében (kisvárosi edzőterem, nem kell minden gépből egy csomó, stb.... (esetleg majd idővel úgyis lenne bővítés, ha beindulna pl. fekdapból több stb. - kezdetben csak az alapgépek, alapeszközök érdekelnének))

 

- Milyen összegből lehetne szerintetek az alapgépeket, eszközöket biztosítani?

- Milyen márka/márkák azok, amelyek minőség/megfizethetőség szempontjából a legkedvezőbbek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Üdvözlet mindenkinek!!! majd 2 hét pihenés után január első hétfőjén megkezdem a edzést újra. Látom újra előjönnek a régi kérdések és hülyeségek. Mit egyek hogy egyek hogy edzek. :D Azok a csúnya szerek jajj vigyázat a fehérje kreatin glutamin ártalmas egyetek chipset meg igyatok kólát az a legegészségesebb a világon tudományosan bizonyították román bevándorló kutatók. Sajnos ezeket a kérdéseket kb 10000000000000000000000000000000000000000x megválaszoltuk visszaolvasnátok edzéstervek százait találnátok még táplálkozási naplót is étrendet. Az itt a probléma, hogy nem vagytok ezzel a sporttal tisztába edzeni lejártok oké. Ha azt akarjátok hogy lássák hogy jártok edzeni akkor érdemes azokhoz a csúnya porokhoz nyúlni vagy, ha van sok sok sok pénzetek akkor anyucival megvetetni a húst kilószámra akkor érni fog valami de akkor-se két hét hanem kb 2év múlva esetleg. Edzés elvonási tüneteim vannak túl sok energia, ingerültség és csökkenő testsúly jajj összemgyünk effectus :D persze persze mert az a sok por meg minden, na majd jövő héten kemény egy hét alatt visszaszedem a kilókat és majd kérdik hogy ezt hogy sikerült mit tolsz zoli komám hát tudod ez úgy volt hogy............. és bye . Amúgy naturál vagyok.. jajj megbolondultam dehát ez van.---> 1. fogyi krónikámat olvashattátok :D minden évben lesz 1:D ha soká éltek akkor olvashatjátok na bye és buék egyetek sokat most lehet de jön az új év akkor bizony powa powapowa edzés. písz

 

 

Hehe, Juhzo, ez a komment 1 kicsit olyan Bunny-sztilóban íródott :D (am igazad van, akinek vmi nem tiszta, olvasson vissza v keressen rá, és utána kérdezze meg!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet! Elég érdekes egy kérdés, de alapvetően nem hülyeség! :) A testépítésben sok pénz van. Tegyük fel lejárnak egy terembe 500-an, abból pl 300 az, aki tényleg aktív és minden hónapban befizeti a havi bérletet(nálunk spec 5000), az máris 1.5milla. Abból legrosszabb esetben is marad 1 milla, ha kifizeted rezsit illetve az alkalmazottakat. Így pár hónap múlva már a profitot is termelhetnéd. :) Persze ez nem ilyen egyszerű, miért is lenne az.. De hogy jó pénz van benne, azt szerintem mindenki elismeri.

Ahova én járok, meg nem mondom milyen gépek vannak, tudja a frász, még sosem néztem. :D Holnap ha megyek, majd meglesem! :D Mindenesetre amiről hallottam, és tényleg "elit", az az Atlas. nem tudom mennyibe kerülnek a gépek, de ha nem olyan nagy lélekszámú vagy érdekeltségű a város, ahol laksz, vagy ahova a termet szeretnéd, akkor fölösleges tök profi gépekkel kiszolgálni őket, de ez csak az én véleményem. Szerintem olyan 10, nagyon max 15 misiből fel lehetne szerelni egy egész kis pofás termet, a reklám meg már nem olyan nagy cucc, kirakod a plakátokat a csomópontokba. :)

Bár lehet csak az én gyerek fejemmel tűnik ez ilyen egyszerűnek. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Én most ellenben egy olyan kérdéssel állnék elő, ami valószínűleg még nem szerepelt :) Jelen állás szerint úgy néz ki, hogy kicsiny városunk egyetlen edzőterme -hosszú-hosszú évek után - befog zárni. Komolyan elkezdtem magamban elemezgetni azt, hogy gazdasági szempontból hogyan, mennyiért, hol lehetne itt kivitelezni egy edzőtermet. Az eddigi hely - kisvároshoz képest - viszonylag tűrhetően felszerelt volt, de az eszközök kopófélben voltak, de még így is egy éppen tűrhető forgalmat generált. Még annak dacára is, hogy szerintem még maga a hely be se volt jelentve, a hely neve se volt kiírva, sokan szerintem azt se tudták, h. mi van ott - nulla reklámmal, nulla marketinggel működött. A város közvetlen vonzáskörzete cirka 20 ezer fő, s több kisebb város is van viszonylag közel. Sokat gondolkodtam rajta, s szerintem lenne benne lehetőség. Szórólapozással, plakátozással, kezdeti akciókkal, regionális képújságokkal, ingyenes reklámújságokkal szépen ellehetne szerintem indítani, s elég jól maximalizálható lenne szerintem a

 

Ellenben lenne hozzátok egy kérdésem. A fent leírtak tükrében (kisvárosi edzőterem, nem kell minden gépből egy csomó, stb.... (esetleg majd idővel úgyis lenne bővítés, ha beindulna pl. fekdapból több stb. - kezdetben csak az alapgépek, alapeszközök érdekelnének))

 

- Milyen összegből lehetne szerintetek az alapgépeket, eszközöket biztosítani?

- Milyen márka/márkák azok, amelyek minőség/megfizethetőség szempontjából a legkedvezőbbek?

 

 

Hát szerintem simán benne van 1 millába a terem fejlesztés. De én az elején hanyagolnám a gépeket, inkább rámennék a minél több súlyra. De inkább itt egy oldal ott biztos hogy tudsz érdeklődni és vannak árajánlatok is komplett termekre is. A márka meg szerintem mind1, aki lemegy az nem azt fogja nézni hogy Atlas vagy Arnold gépek vannak.

 

http://www.arnoldgold.hu/Ajanlatok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edzésben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok Nektek!!!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tyűűha na eztis túléltük :D Előre félek hogy mikor hétfőn lemék a terembe -10 vagy -20 kiló súly gyengülés lesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Megvolt az első edzésem 2010 ben hát 10 kilót vettem el a szériasúlyból, de még ígyis alig alig mentek a gyakorlatok nade majd pár hét múlva jelentem hogy mennyire sikerült visszarázódnom a mellem láthatóan sokkal keskenyebb. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mert mi történt juhzo, h így visszaestél? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hát tartottam egykis pihit és igen kicsit visszaestem, de két, három hét és újra formában leszek. naturál powa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello!

 

Nekem olyan jellegű problémám lenne, h hiába hasazok a pocak nem apad. Minden más területen látszik az edzés hatása, de ott nem. A barátnőmet, meg engem is pedig igazán a pocak zavarna, meghát a csípőm. Sokáig fociztam, akkor nem volt gond iesmivel, de sokáig voltam sérült, így a csípőmre és a hasamra baromi sok feljött. Tudnátok valami hatásos gyakorlatot javasolni? A Felüléseken felül! mert a felülések mennek, de az igazat megvallva a róma padon kib*szottul fáj a hátam. Előre köszönöm !

Share this post


Link to post
Share on other sites

pocak csak diétával tűnik el. Önmagában a hasizom gyakorlatokat nem elegendők sajnos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ÁÁÁÁÁÁ elszomorítottál....A Szex után az evés a kedvenc időtöltésem. :D:D am te mien diétát javasolnál?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hát sajnos nemértek túlságosan a diétázáshoz de az nem azt jelenti hogy ne egyél semmit. Ugyanúgy enned kell, csak épp el kell hagynod pár kaját meg kell emelned a fehérjebeviteled és a szénhidrátbevitelt csökkenteni+ zsírbevitelt minimalizálni. Fogyókurázást ne csinálj első dolog ami lemegy a víz és az izom, a zsírt csak alacsony energiaigényű folyamatok végzése közbe égeti a szervezet, sajna ilyen gyakorlatokat nemtudok. Lényeg hogy kardiovaszkuláris tartományba kerüljön a tested.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Értem, tehát akkor a szénhidrátos kajákat felejtsem el, és sok kardió?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enni kell szénhidrátot csak épp 2-3 gram*testsúly mértékben de lehet ez sok lesz az a lényeg hogy minőségi szénhidrátot vigyél be rizs, zabpehely, teljes kiőrlésű kenyér. Kardió meg mehet minden edzés után.

Lauter Viktor egyik írásában olvastam talán hasznos lehet.

 

Feketelista, vagyis tiltott ételek szálkásítás során

 

* bundás kenyér

* lángos

* hurka

* dobostorta

* up-date péksütemény

* vattacukor

 

 

Fehér lista, vagyis ajánlott ételek szálkásító diéta alatt

 

* párolt csirkemell

* főtt tojásfehérje

* afrikai harcsafilé párolva

* párolt barna rizs

* brokkoli-spenót krém lenmagolajjal

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vagy, ha a diétára csak felemásan vagy hajlamos, akkor kőkemény kardió edzés (bár a kettőt lehet teljesértékűen egymás mellett is :))... Futópad, szobabicikli stb... A has az egyik legmakacsabb, s ez sajnos nem úgy működik, hogy hasazással simán ellehetne tüntetni... Nagyon nem! Az izmok szépen halmozódhatnak egy szép méretes has mögött is... Nem létezik olyan, hogy egyetlen egy pontra való 'fogyasztás'!

 

A lényeg az, hogy minél hosszabb időtartalmú aerobedzésre van szükséged... Bár nem tudom, hogy mennyi idős vagy, de a lényeg nem az intenzitás fokán, hanem sokkal inkább a hosszabb időtartalmú kardióedzésen van, ahol vagy 120-130 -as pulzussal csinálod rendszeresen (az erőltetett menetű gyorsgyaloglás is elégséges lehet ehhez).... Célszerű kardióedzés előtt esetleg súlyzózással, egyéb gyakorlatokkal az izmokat 'bemelegíteni'. pl. 45-60 perc az izmoknak 50-60 perc aerob edzés... Így gyakorlatilag nem az izomzatot fogyasztja az ember, hanem azt amit tényleg kell.. Így gyakorlatilag ez a kombináció nevezhető ideálisnak. Amikor nekikezdtem én is ezt követtem, s teljesen bevált!

 

Esetleg olvasgass itt egy kicsit, rohadt sok okos dolgot leírnak (ha az egész témát végigolvasod, az egyik legtájékozottabb lehetsz ebben) :)

 

http://www.musclebuilder.hu/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=86873#Post86873

 

Dudás Antal írás az aerobról:

 

Az aerob edzés szerves része versenyfelkészülésünknek, ugyanolyan fontos, mint az edzés vagy a diéta. Az aerob mozgásfajták, mint például a futás, a gyors gyaloglás vagy a biciklizés, kidolgozottságot el

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kösz a sok választ. Hát akkor majd igyekszem, az a gond h 2-3 naponta szokott lenni 1,5 - 2 órám edzeni:S sajna több időm nincs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heti három vagy négy edzés bőven elég (de már a három is akár, s még az 1-2 is jobb, mint a semmi) :) Már a három is elég látványos lehet, ha jól csinálja az ember! Másfél-két óra szintén elég!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üdv mindenki!

 

1 hónapja kezdtem a gyúrást, heti 3-szor, és az izmosodáson kívül testesedni is akarok, felszedni pár kilót mert rám férne!

Felsőtestre gyúrok, lábam az az évek során edzésbe volt évente 3000-4000 km-t tekertem biciklin! Gyúrás végén szoktam futni padon 4-5 kört! Eszek is rendesen mióta gyúrok, kérdés hogy így tudok-e hízni ha edzés végén még futó padozok mert ott rendesen megizzadok! Jobb lenne ha nem futnék vagy kell ennyi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hát nemajánlatos futni, edzés után pláne, ha alacsony a testzsírod és tömegelni akarsz. Majd szálkásításkor futhatsz, de most csak a kemény edzés és a sok-sok minőségi kaja. Lábat ne hagyd ki, futás az semmit nemfog vastagítani hacsak nem 100m-s sprinter voltál. Kaja-kaja (fehérjedús táplálkozás) és szabályosan végrehajtott gyakorlatok akkor, ha adottságaid is megfelelőek nyárra elég szembetűnő változást érhetsz el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hali! Megakarom kérdezni , hogy a görkorcsolyázás az használ-e egy kis láb erősítésre, illetve fogyáshoz jó? Mert most a közelben megnyílt egy sporszaküzlet (Koodza) és megnéztem vannak jó görkorik azt gondoltam megint elkezdem nyáron és beruházok egyre... ( Az a baj h ebben az üzletben nincsenek súlyzók stb:S:S)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello! Láb erősítésére semmiképp sem jó, fogyásra meg... Inkább fuss! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mozgás önmagában édes kevés a fogyáshoz, étrend mindennek az alapja. Egyébként nemigen kell a korcsolyázáshoz erős láb, én inkább pilates gyakorlatokhoz hasonlítanám a korcsolyázást és azokat nők szokták végezni. :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mind1:D Kipróbálom.. Am meg tavaly nyáron futottam gáton 2 hónapig de a vége fele az aszfalt miatt fájt a térdem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Én azóta nem ,,gyúrok" amióta egyszer egy konditeremben emelgettem,

és hazaérés után kb fél órával 38 fokos lázam volt és a fejem is fájt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gondolod hogy az edzéstől lázasodtál be?? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Bejelentkezés

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×