Jump to content
PirateClub.hu
jannussz

Gyúrjunk wazze!

Recommended Posts

hát tömegelj mondjuk 6-7 hónapot aztán ha közben nagyon zsírosodsz akkor visszaveszel a chból egy kicsit, diéta meg 6-7 hét :D 2-3 hét az nagyon kevés.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Vörös azt mondta hogy ha nem szemét kaját eszel akkor a tömegelés alatt minimális zsír jön fel. Szerintem nem hazudik mert off szezonba is elég szálkás szokott lenni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi!

Azt h lehet megmérni, hogy mennyi izomtömeg van rajtam? Tehát mennyi az alap testsúlyom és azon mennyi izom van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.medifat.hu/index.php/fomenu/Kalkulatorok/mod/static/cikk/Kalkulator_Zsirmentes_testsuly

 

Ha csak kb szeretnéd tudni akkor talán hasznát veszed. Amúgy meg szerintem valami táplálkozás szakértőhöz kéne menned, talán ő meg tudja mondani pontosan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hát tömegelj mondjuk 6-7 hónapot aztán ha közben nagyon zsírosodsz akkor visszaveszel a chból egy kicsit, diéta meg 6-7 hét :D 2-3 hét az nagyon kevés.

 

 

De nemis akarnék én olyan radikálisan fogyni, csak ugy a miheztartás végett.. na értitek :D hogy ne jöjjön fel a hasam annyira meg a combomon se legyen aminek nem kéne.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hali!

Körülbelül 2 hónapja járok edzeni, van edzésterv meg minden tuti. De nem szedek semmit, és ellenben gondolkoztam azon hogy valamit kéne, csak nem tudom hogy mit? Tőmegnövelés az nem kell így is vagyok 100kg (190cm magas), inkább izomtömegnövelő vagy valami ami elősegíti annak növekedését :) Tudnátok nekem ajánlani ilyen "cuccokat" hogy mit vegyek?

 

Üdv.

 

 

Szerk. Még visszaolvastam :) és 2 dolog ami úgy megfogott egyik az a "Creatine pH-X" és az ATTACK nevű. Ezekről ti milyen véleményen vagytok? lehet ezt a 2 őt egyszerre szedni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szia!

 

Mivel még nemrég kezdted el az edzést, úgyis úgy fogsz nőni, mint a gomba, nyugodtan mellőzheted a kreatint. Ami viszont talán a legfontosabb a szervezet számára, az a megfelelő mennyiségű C-vitamin(napi 1-3g), multivitamin. Ha megvan, szedhetsz valami jobb minőségű fehérjét. Én a 100% whey proteint vagy a 100% iso whey. Fontos megjegyezni, hogy ha nem szeretnél rá annyit költeni, akkor valami olyasmi fehérjét keress, amiben van gyors és lassú felszívódású fehérje is. Előbbi edzés után szükséges, utóbbi lefekvés előtt.

Aztán, még esetleg szükséged lehet glutaminra vagy BCAA-ra, hogy bejuttasd a szervezetbe a legfontosabb aminosavakat.

 

Én ezeket ajánlanám így több, mint 1 évi edzés után, de majd a "nagyok" úgyis kijavítanak, ha tévednék! :)

 

Torres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fehérjét kell csak enned minél többet, rendesen táplálkozni (zsírra ch-ra odafigyelve, h ne vidd tulzásba) és rendesen edzeni. A többi megy magától. Így tudsz a legjobban "átformálódni" izmosabba, anélkül h nagy tömeget szednél fel.

És igen, vitamin sem árt. Multi-x a legjobb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

phuu Hát igen kezdődik az ősz :D iskola... és jönnek az új edzőarcok bár kevesebb lelkes ember van mint tavasszal a strandgyúrosok hát eddig az jött le hogy 10 ből 8 ember abbahagyja 1-2-3 hónap után, de az egó sajna továbbra is megmarad nekik nemhogy szerény legények lennének. Na szóval visszakanyarodva silence kérdéséhez ilyenkor tényleg hihetettlenül gyorsan fejlődik az ember talán legfontosabb hogy megtanulj normálisan edzeni tapasztaltabb embereket akik már több éve csinálják azok segítségét kérd mert szinte tuti hogy sok dolgot még nemjól csinálsz pl énis fél évig rosszul edzettem ilyen kellemetlenségektől kímélheted meg magad. Tápkiegekről meg anynit hogy kajolj jó minőségű ennivalókat nemazt mondom hogy ne egyél szenvicset csak éppen ne mindig azt egy két szenvicses étkezés belefér de az ne szalámis legyen hanem csirkemelles . Napi 6-8 étkezés sok fehérje ch-val óvatosan mert attól hízol kardiózást ajánlanék. Edzés utáni turmix szigorúan csak fehérjéből érdemes tejsavó proteint venned amit edzés után és lefekvés elött egy 10 percel iszol majd meg 100 kiló vagy akkor egy 200 gramm fehérjét ajánlanék napi szinten. Az az igazság hogy ilyenkor nem ajánlom a nagy kiszerelést mert több mint a fele megunja.

 

Edzeni ésszel kezdő gyúrósok nem nagy súlyal mert még gyenge az ízületetek meg a csontjaitok könnyen kaphattok pl csonthártya gyulladást ami nemkellemes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Köszönöm a jótanácsokat, a kajálással nincs gond minden nap eszek 6x legalább :D Akkor látom az leszz hogy veszek valami vitamint, és hozzá fehérjeport (kis kiszerelésbe). :)

és az ATTACK! -ot pedig hagyom , de natán ha véletlenül esetleg venék ilyet akkor az milyen hatással lenne? (lehet hogy hülye kérdés :blink: ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
és az ATTACK! -ot pedig hagyom , de natán ha véletlenül esetleg venék ilyet akkor az milyen hatással lenne? (lehet hogy hülye kérdés :blink: ?)

 

Netalántán, véletlenül... még el sem kezdtél edzeni de már stimulálókban gondolkodsz. Hogy milyen hatása lenne? Ha kreatin kúraként szeded akkor a hatása megegyezik bármelyik másik kreatin termékével, ha meg csak alkalmanként edzés előtt, akkor energizál, bedurrant, plusz erőt ad. Van akinél beválik, van akinél nem.

 

//Jah, bocsi, elnéztem, már két hónapja edzel. Én mégis azt tanácsolom, hogy először tapasztald ki a természetes határaidat, ráérsz majd utána az Attack-on agyalni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jólvan, jólvan :D értem én , azért kösz a választ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Attack hát No fokozó magyarán bedurranás fokozó. Ha már elsajátítottad a gyakorlatok helyes végrehajtását és az agy izom kapcsolat is kialakult rendesen akkor érdemes ezt használni. Segítségével jobb edzéseket csinálhatsz több energiád van és tovább birod az edzéseket, ja és kieresedsz tőle :D mert értágító hatása van---->miletött sokan megijednek hogy jajj ez káros meg minden, ezáltal jobb lesz a vérellátása az izomzatodnak és kevésbé lesznek sérülésid letapadások stb.... Csak silence egy igazán jó izmos testhez évek kellenek 3-6 év minimum kell kinem mien a genetikája és mivel te magas vagy ezért neked több idő kell mert hosszabbak az izomtapadáid viszont erősebb lehetsz :D ezért jó ha valaki 160 centi magas... másba se. Énis szívok igaz csak 180 vagyok hozzád képest alacsony de kitartó meló kell a siker kulcsa :P

 

Bocs hogy ennyire ellenségesnek tűnök de sok sok sok sok gyerekkel edzettem vagy épp segítettem neki és fele háromnegyede 1-4 hónap után megunta mert ugye jön egykis sérülés vagy megunta, de remélem kitartó leszel.

Body.builder.hu-n található alapismeretek rovatot figyelmedbe ajánlom rengeteg hasznos információt megtalálsz ott.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silence ugyanolyan cipőben járok mint te. 100 Kg és 190 cm LOOOOL :P Én Jumbot szeretnék zabbantani csak nincs lóvém apámat meg nem tudom rábeszélni , hogy vegye meg szal spórolás van most nálam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juhzo: köszönöm hogy leírtad a véleményed erről a termékről éppen ezek a dolgok érdekeltek :)

 

Bran$i-G: xDD ez vicces :D. Te körülbelül mennyi ideje nyomod?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jumbó eléggé ütős stuff csak az adagolása miatt nagyon nagyon költséges :P Én maradok még a paraszt módszernél maltodextrin+fehérje plusz kreatin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hát én maltodextrin helyett zabpelyhet eszek inkább.. Komplexebb ch és rost is van benne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Én 3 éve kezdtem bele ebbe az egészbe... Volt egy komolyabb váll sérülésem ami miatt tulajdonképpen fél évet ki kellett hagynom de az is elmúlt .. Fú az a fél év :) De rossz is volt senkinek nem ajánlom... nagyon rossz az a tudat mikor úgy mész le az edzőterembe hogy most 110 %-an fogok teljesíteni és egyszerűen nem bírod a gyakorlatokat megcsinálni mert annyira fáj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hali! Most találtam rá erre a fórumra hát akkor már én is írok egy kicsit :D 16 leszek majdnem 1 éve kezdtem gyúrni itthon eléggé jó felszerelésem van. Semmilyen cuccot nem szedek , iszok , de meglátszik az eredmény bicepsz sokat nőt a hátam is sokat erősödött nyáron kezdtem el hasra nyomni ott is már karcsusodtam mert eléggé pocakos voltam :D Most már napota futok kint a gáton 5-6 km-ert utána lemegyek kondizni. Egyik nap bicepsz,mell és hasra gyúrok a másik nap hát, váll és tricpesz :D 1 év múlva még jobban látszani fog. Én is mikor elkezdtem tavaly olyan szeptember utolsó napjaiban 2szer voltam és rá 3ik alkalomra eltörtem a csuklomat focizás közben szal decemberig semmi :S onanntol márciusig szinte mindennap voltam és most érzem h mennyit erősödtem! Szal aki elkezdte annak kitartás!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jumbot én is csak ajánlani tudom, elfogyott már egy sima, meg egy prof. is, jó féle kieg. :) De attól azért inkább csak nőni lehet :D Sokan mondták h el is zsírosodtak kicsit tőle (a simától).

 

Dany94 szép teljesítmény, és ha nem hagytál ki azóta akkor jól bírod, gratula, és lenne értelme teremben folytatni, igaz nem tudom milyen felszerelésed van otthon, de az otthoni edzésnek sajna meg vannak a maga korlátai, egy ideig jó, de utána már nem fogsz tudni fejlődni. Persze ha egész konditermed van otthon, akkor nem szóltam :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Egyik nap bicepsz,mell és hasra gyúrok a másik nap hát, váll és tricpesz

 

Nekem csak annyi észrevételem van, mintha kihagytad volna a lábat! :) Hidd el, érdemes azt is edzeni, mert pár év múlva igen hülyén fogsz kinézni! ;)

Torres

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Úgy is kilehetne alakítani egy kockás hasat ha nem figyelek arra mit eszek ? Pl. néha-néha becsúszik pár süti , de nem nagy számba és általában vacsira meleget eszem nem is keveset. Nem mondom azt , hogy dagadt vagyok csak azt , hogy van pocim :D 2 hete kezdtem keményen hasazni ami azt jelenti , hogy naponta minimum 100 felülés és 300 oldalhajlítás meg még valami a hasra... Ilyen úgymond " helytelen " táplálkozással hagyjak föl a hasazással vagy pedig kemény munka árán azért el lehet érni egy viszonylag formás hasat ? Köszönöm előre is a véleményeket !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nekem csak annyi észrevételem van, mintha kihagytad volna a lábat! :) Hidd el, érdemes azt is edzeni, mert pár év múlva igen hülyén fogsz kinézni! ;)

Torres

 

Hát jó de figyu . 2 éven át szinte minden héten 4szer mentem biciglizni gátra ami 3 km hosszú végigtekertem nem lasan utána még feltekertem a hegyre 10 %os emelkedőn és onann megint ugyanezt a hosszt 2szer lenyomtam. Meg örököltem szülöktöl olyan erős lábakat nem ilyen vékony cuccokat hanem jó vastag kemény vádlim van és olyan biciglizo izomom ( annak hívom :D ) van h jajj.. így is még dörzsölödik a lábam :D bár kitudja lehet néha beiktatok néha gyurni lábra :D

Rapid : elég jó felszerelés. Van egy kondi gépem aminél tudok hát mögé huzás meg a kicsivel bicepszre akkor tricepszre is evvel gyúrok, mell összenyomos ez a szokásos gép. Akkor van egy fekvenyomo padom. Van két 4kilós és 2 10 kilós kézi súlyzom, van még egy rúdam amire pakolom a súlyokat akkor nyomom bicepszre, hát mögül nyomás akkor h ha leveszem a súlyt róla akkor simán a rúddal alkarra nyomom :D hát nem vmi sok cucc de viszont edzőterembe ugyanezeket csinálják semmi mást nagyon nem :D Nekem is csak a felülésekkel van a gond nehezen megy :S:S Meg 3 hét futás után elkezdett fájni a térdem, lehet ez attól h aszfaltozott a gát? ( Jah kihagytam h van itthon vagy 200 kilónyi súly amit rúdra tudok pakolni :D és ugye jön a suli ott majd néha elmegyek konditerembe bár az elég gagyi :S ) Nah és még vmi eme írások után , h néha járok edzőterembe és amiket láttok ott azokat itthon is megtudom csinálni szal nem láttom értelmét annak h kifizessek 1000Ft-ot azért ami itthon is megy:) Na majd írok még csak megy a loki meccs:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hát has edzésről annyit hogy most nyáron össze vissza zabáltam de hasam még mindig kockás eléggé ez genetika akinek nincs genetikája rá az akár mit ehet úgyse lesz kockás csak eléggé hardcore diétával. Aszfalton futni nem túl egészséges dolog teljesen tönkreteszi a térdet futástól nem lesz akkora lábad. Szimetria a lényeg és nem az általános iskolai szimetria hanem a testarányok (erre nagyon ügyelj mert ha túl erős lesz egy bizonyos izomcsoportod akkor az tartási gondokhoz is vezethet). Egy havi bérlet 3000-30000 ft ig terjed kb Magyarországon 1000 ft os terem nem hiszem hogy túl nagy szám, az az összenyomos gépet meg tárogatógépnek nevezzük. Edzéstervet csinálj és egy szintig eljuthatsz ha genetikád is jó ami csak 1 év mulva derül ki kb... szóval addig szorgosan edzegess.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hát jó:D külnönben sem akarok 2 ajtós szekrény lenni csak azért legyen már rajtam valami izom :D Genetikám meg szerintem engedi mert szerintem haverjaim közül én vagyok a legizmosabb , meg faterom se gyenge :D Hát igen gondolom a fután aszfalton elég szar :S Majd akkor megyek foci pályára.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üdv minden gyúrósnak!

7 éve kezdtem a pályafutásom kisebb nagyobb leállásokkal.

A pécsi egyetemen tanulok, és a közelünkben van a természettudományi kar, ahol nekünk diákoknak ingyenes a konditerem használata, szóval szerintem jó kihasználni az ilyesmit.

70 kiló voltam amikor elkezdtem, és kizárólag natúr módon folytatom eme nagyszerű "kiképzést".

Magasságomhoz képest ez édeskevés (188cm), így nem maradt más mint a tömegnövelés.

Természetes úton is lehetséges ez, ám hosszabb ideig tart mint "tápolni", de az a módja, -ahogy egy egészségügyistől megtudtam- hogy nagy izomfelületet IS eddzünk, és kajálni ami befér a csövön -természetesen-.

Jelenleg feljöttem 82 kilóra, és totál kezdő vagyok, hosszú idő, de szerintem megéri, mert ha leáll az ember nem esik annyira össze, pláne számomra, mert egész nyáron nincs erre lehetőségem, csak szeptember közepétől és akkor megint -mint mindig- össze kell szednie magát az embernek.

Az edzéstervemet általában a felvett óráim mennyisége szabja meg, minden esetre a legtöbb alkalmat igyekszem kihasználni.

Tavaly, heti 3-4 edzés jutott, de örültem is neki:

1. nap: -6*8 sorozat fekvenyomás, a vége 100 kiló kereken.

- tárogatás félkezes súlyzókkal, 4*8 sorozat.

- áthúzás 6*8.

2. nap: - 6*10 sorozat hát, lehúzás széles fogással.

- 6*8 sorozat szemből húzás hátra.

- bicepsz:- 6*8 scott padon francia rúddal, majd durrantás, folyamatos lepakolással, 2 ember segítségével.

- 4*8 félkezes ülve.

- tricepsz:- 6*8 lehúzás kötéllel, majd 2*8 lórúgás, és 3*8 félkezes.

3. nap: -comb (a tömegnöveléshez elengedhetetlen): kitólás, kezdés 180 kilóval, 4*8-as sorozatok, vége 230 kiló.

-vádli: a combnál felsorolt súlyokkal.....

- egy kis has, döntött padon, és egy kis váll.

 

Jó egészséget mindenkinek!

Az erő legyen mindenkivel!! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hát nemlehet valami fene nagy hátad :P mert az nagyon kevés hátra evezzél is. Az egy alapgyakorlat az adja meg a hát szélessségét elkezded akkor 4hónap mulva már látod a hatását hihetettlen módon megdobja az ember hátát ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello!

Valaki hozzáértő segítségét kérném!

Most hirtelen feljött + 6 kg, be volt gipszelve a lábam, boka zúzódásom volt!

Eddig se voltam olyan frankó súlyba, de ez most egy kicsit sok!

Kb 180cm vagyok és a +6 kgmal pedig 88kg!

Hogy kezdjek el edzeni?

Lehetőleg kondi gépek nélkül!

Annyi,hogy van egy fekpadom, meg kézi súlyzóim,szobabiciklim!

Lehet elég zavaros, de a lényeg az hogy fogyni akarok, kb 10-15kg-mot!Ehhez kéne segítség, mit egyek, mit ne egyek, és hogy és mit edzzek, milyen gyakorlatokat végezzek?Ha nem túl nagy kérés, komlett edzéstervet is kérhetnék?Előre is köszönöm válaszaitokat....

Üdv...

Share this post


Link to post
Share on other sites

body.building honlapon olvasd el az alapismereteket sok dolgot tanulhatsz belőle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai edzés nem mindennapira sikeredett és ezt a kis történetet megosztanám veletek. Belépek a terembe két olyan 12-13 év körüli kissrácot látok aki számomra igen érdekes gyakorlatokat végeztek najó mondom még csak kezdők, átöltöztem lementem bemelegíteni és jönnek a srácok fekvenyomópadhoz hmm felraknak két 5-s tárcsát a rúdra és az egyik aláll és kinyomja szegény hihetetlenül megszenvedett vele. Majd odaszól a másiknak valami és felmennek mondom biztos csak kipróbálták a termet mert van nálunk ilyen kedvezmény hogy az első alkalom ingyenes na hát késöbb a pulthoz sietve ahol a kis hideg vizem volt:D ismét meglátom jó barátaimat.. hogy ezek nem első alkalommal vannak itt ők kő keményen edzenek akkor bátyámmal összenéztünk és mind1 en mondtuk aztakurvaistenit :D ezeknek ennyi volt a mell edzés vagy micsoda, de a jól megérdemelt turmixot kikérték mert ugye attól leszel nagygyerek .... Ennyi lett volna a kis sztori kicsit elgondolkodtató, mostmár kezdem érteni hogy miért néznek hülyének meg gyengének minket, gondolok én arra hogyha meglát egy kis kölök az utcán azt hiszi hogy ezt a szintet 2 hét edzéssel elérheti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Bejelentkezés

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×