Jump to content
PirateClub.hu
jannussz

Gyúrjunk wazze!

Recommended Posts

Sziasztok!

Kezdo vagyok a temaban s szeretnek nemi hizast elerni mert 62 kg vagyok 177 cm, kicsit jolene hizni meg formalodni .Arra lennek kivancsi h milyen tomegnovelovel s milyen edzestervel lenne jo kezdeni!Elore is koszonom a segitseget mindenkitol!

Udv:mindenkinek aki jartas a temaban!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Engemet is érdekelne, 57kg vagyok és 175cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

szerintem olvassatok vissza néhány oldalt, és ott van leírva nagyon sok hasznos dolog hála juhzonak, davcsinak, critical_source-nak és a többi szakértőnek

Share this post


Link to post
Share on other sites

O_o:D köszi de csak igyekszünk:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gyúrjunk waze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P bizony :P de csak ennyit beírni:P nagyon szaporítani akarod a rangodat:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Egyből suli után mék kondizni max fél 3ra oda is érek, egy nap 3 izomcsoportot edzek (pl: mell/ hát/ váll + hasra egy gyakorlat) haverok meg akkor érkeznek, mikorra én már kész vagyok, szal nem dumálom el az időt és így fél 5re vagyok kész, 5re haza is érek. .. Két széria között 1 percet pihenek) egy izomcsoportra 3 gyakorlatot csinálok általában 5-6× 10-12-t)

Na akkor: 1 gyakorlat kb 40 sec+ pihenő 60 sec==> 100sec (100×5= 500 sec [mivel 5 széria]) 500×3=1500 sec (mivel egy izomcsoportra 3 gyakorlat. 1500×3= 4500 sec (mivel 1 nap 3 izomcsoport) + edzés végén felülés ferde padon 8×40 felülés... az kb 8×60 sec + 8×60 sec pihenő... az 16×60 sec= 960 sec. 4500 + 960 = 5460. osztom 60-al, hogy megkapjam az időt percben: 91 perc. Szal télleg nem 2 óra, csak másfél, valszeg többet pihenek 1 percnél. meg ha rajtam marad a rúd és le kell szedni az is + 1perc :lol: + az út is madjnem 45 perc ide-oda. azért jött ki 2 óra :) bocs a fárasztásért, de erre már amúgy is kíváncsi voltam :lol:

 

ezt most csináltam gép előtt:

200809232003242222.jpg

xD

Komolyan így nézel ki mer akkor behalok eléggé durva:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

szted ha 40-50 kg-mal szériázok fekve, akk igy nézek ki? :P

a képet jay cutler profi testépítő készítette... durva mert hasonló képeken általában csak hobbi gyúróst látni. Majd talán 5 év múlva mondhatom h így nézek ki :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

xD jóóó :P hát én azért ennyire nem akarom magam kigyúrni. :P de én először elhittem túlságosan jó hiszemű vagyok:D:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nem rossz étrend:P én most megyek a 80-85 kilóra rá 4-5 ismétlés és ezt 7 es szériába szerintetek jó tömegnövelés?

Share this post


Link to post
Share on other sites

szerintem 4x6, aztmondják 6 ismétlés alá nem szabad menni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

énis a 4x6os tömegnövelést csinálom már 4. hónapja de nem nagyon látszik.. 185 magas vagyok 65 kilóval, hiába eszem egész nap, és tömegnövelek, nem tudok hízni. pedig nagyon kéne..

Share this post


Link to post
Share on other sites

én most olyat hallottam, hogy nem kell számolni szériánként az ismétlést, hanem egy szériát 30-40 mp-ig kell csinálni.

 

más: most a teremben egy nagyobb gyerek mondta, hogy nem kell teljesen átfogni a rudat, mert akkor nagyo nagy súly megy a tenyerem felső részére, hanem ahogy van a hüvelykujjam töve, azza legy síkban kell a rudat megfogni, szóval a tenyerem alsó részével, hogy majdnem kiessen. szóval értitek, kicsit bonyolultan írtam le:D lehet, hogy ti már így fogtátok rég, de én ezt csak tegnap tudtam meg, ki is próbáltam, és SOKKAl nagyobb "nyomatékot" tudtam leadni :D mert éreztem, hogy nem "hajlik hátra" a tenyerem. ja és most a fekvenyomásról beszéltem

Share this post


Link to post
Share on other sites

persze..

nem szabad teljesen, és nagyon szűken se, ott igazából ahog yjól esik vállszélességnél azért nagyobb legyen a távolság

Share this post


Link to post
Share on other sites

stevie, meg Robinho11 ha "kezdők vagytok a témában" akkor nem a tömegnövelők keresgélésével kéne indítani

Share this post


Link to post
Share on other sites
én most olyat hallottam, hogy nem kell számolni szériánként az ismétlést, hanem egy szériát 30-40 mp-ig kell csinálni.

 

más: most a teremben egy nagyobb gyerek mondta, hogy nem kell teljesen átfogni a rudat, mert akkor nagyo nagy súly megy a tenyerem felső részére, hanem ahogy van a hüvelykujjam töve, azza legy síkban kell a rudat megfogni, szóval a tenyerem alsó részével, hogy majdnem kiessen. szóval értitek, kicsit bonyolultan írtam le:D lehet, hogy ti már így fogtátok rég, de én ezt csak tegnap tudtam meg, ki is próbáltam, és SOKKAl nagyobb "nyomatékot" tudtam leadni :D mert éreztem, hogy nem "hajlik hátra" a tenyerem. ja és most a fekvenyomásról beszéltem

én most olyat hallottam, hogy nem kell számolni szériánként az ismétlést, hanem egy szériát 30-40 mp-ig kell csinálni.

ez változó.. van akinek az is kevés.. nekem pl. vannak gyaksik ahol sok is.. mert hamarabb megvan a maximális vérbőség... de pl. a kétkezes bicepsznél meg csak akkor érzem mikor már végeztem a sorozatal.. meg kell ismerned, hogy mire, hogy reagál a tested ;)

 

stevie, meg Robinho11: pár oldallal hátrébb, írtam hasznos tippet, amik már nem 1 embernek váltak be innen is

Share this post


Link to post
Share on other sites

őőőőő :P hát nyomaték az más:P az erő szorozva karjával hmmm és ott nincs erőkar:P bocsi de én ezt tanulom már egy jó ideje:P és szemet szúrt:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olvastam itt, vagy egy másik fórumon, hogy a nyers tojásfehérje fogyasztása jót tesz az izmoknak, mert gyorsabban regenerálódnak/ épülnek stb. Ma kipróbáltam. Ilyen jót már rég hánytam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D:D hát igen nyersen tojást én is nehezen gyürném le a torkomon:D maradok a jó öreg kis vaníliás no1 protnál:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hát ugy magába elég durvás a tojás... :lol: azért találták ki, hogy összeturmixolják ezzel-azzal, és még finom is lesz, meg egyáltalán nem takony állagu( pár oldallal előbb levan írva)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P hát amugy az se jó ha sok nyers tojást iszol mer vitamin hiányt okoz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok. Nem vagyok túl jártas ebben a témában. Igazából ez a része sosem érdekelt annyira, de volna pár kérdésem.

 

Ha valaki huzamosabb ideig szedi a táplálék kiegészítőket akkor annak a későbbiekben milyen mellékhatásai lehetnek? Az, hogy természetes alapanyagokból van az általában kamu, vagy igazak szoktak lenni és nem ártalmasak az egészségre?

 

És a kox-ról mi a véleményetek? Vagy mit érdemes használni, hogy rásegítsen a tömegnövelésre? (de szép mondat lol)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm :P hát fehérje az ha normálisan szeded akkor nem káros egyáltalán kreatint is ha normálisan szeded nem káros minden táplálék kiegészítőt ha normálisan előírtaknak megfelelően szeded akkor nem károsak. koxról nemtudok sokat mondani:P napozint szokták mondani hogy jó csak az viszont káros bár nem olvastam még utána de szerintem még ha kezdő vagy nincs szükséged koxra:P táplálék kiegészítőt meg simán vásárolhatsz:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akkor szerintem kezdésnek jó lesz nekem sima táplálékkiegészítő. Ha szedés + gyúrás mellett nem látok / látnak pár hónap alatt változást akkor jönnek a komolyabb cuccok. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kezdetnek nem kell semmit szedni, csak ha nagyon akarsz akk porcerősítőt. Felesleges egyből minden sz*rhoz nyúlni, ha rendesen edzel, fejlődni fogsz koksz nélkül is, és az meg is marad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Első kúrám most kezdem, remélem hoz 1-2kgt.

Vhogy így gondoltam:

250szem danabol(piramisban fel és le vezetve), vitaminok(minden nap), fehérje(edzés elött,után) és majd ha vége a kúrának vmi jobb kreatin.

Sztetek? Első kúrának jó ez, nem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

én 70 kilós szériázásig nem szedtem semmit, fehérjét reggel, este vagy reggel és edzés után kell szedni kreatint reggel ét gyomorra 2 kapszulát edzés elött 80 percel 2 kapszulát edzés után 2 kapszulát és este 2 kapszulát tehát összesen 8 at kell de csak 40 napig aztán kreatint hagyd egy hónapig aztán kezdheted újra:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hát, én nem ilyen kúrára gondoltam :). Nekem muszáj vmi szteroid, mert képtelen vagyok hízni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P szteroidtól nem fogsz hízni:P az csak a regerálódást gyorsítja ha annyira hízni akarsz vegyél tömegnövelőket.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Bejelentkezés

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×