Jump to content
PirateClub.hu
jannussz

Gyúrjunk wazze!

Recommended Posts

azt a kurv@ kicsit durva volt a mai edzés csak melleztünk de annyira bekészültem hogy a végén nyújtásként a tárogatás csak 12.5 el ment és azzal is alig alig:P nagyon durva volt:P kezdtünk fekvenyomással 60 70 70 70 70 8darabot mindegyikből aztán pozitívon 50 50 55 55 55 szintúgy 8 ezután kézi súlyzóval 20-20 kilóval fekve nyomni majd jött a csigázás:P 30-30 35-35 35-35 30-30 kilóval beszarás meghaltam a végére és jött a tárogatás hát holnapra tuti lesz egy durva izomláz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gondoltam megosztom veletek az élményem:DMa tértem vissza a terembe 3 hónap után és egyéni csúcsot nyomtam ergó: néha picit pihentetni kell a dolgot:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm és hány kiló volt az az egyéni csúcs:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti szoktatok edzés végén turmixot inni, ha igen akkor jó-e? asszem a turmixba van tej,tojásfehérje,meg valami ízesítő

Share this post


Link to post
Share on other sites

Én tegnap kezdtem a turmixot: tej, tojás vaniliacukor! Azt mondják jó... Hogy kell az a "kerditet" számolni? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

kinyomott súly/saját testsúly

Share this post


Link to post
Share on other sites
Én tegnap kezdtem a turmixot: tej, tojás vaniliacukor! Azt mondják jó... Hogy kell az a "kerditet" számolni? ohmy.gif

 

És ez sokat segít?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szóvak akkor visszaolovastam, és akkor a fekvőtámasszal is el lehet érni 25-ösből 28-as kart! Ehhez mennyi idő szükséges kb?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ti szoktatok edzés végén turmixot inni, ha igen akkor jó-e? asszem a turmixba van tej,tojásfehérje,meg valami ízesítő

 

 

3-4-5 nyers tojás, 4-5 dl tej, egy banán, egy csomag vaníliacukor és/vagy pár kanál sima cukor ( ha van akkor szőlőcukor)

botmixerrel összezúzod, és még finom is sztem :)

 

én így ittam :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hát jó a turmix mer természetes anyagokat tartalmaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ti szoktatok edzés végén turmixot inni, ha igen akkor jó-e? asszem a turmixba van tej,tojásfehérje,meg valami ízesítő

én szoktam turmixot, de ezt a tojás meg tej meg ilyeneket nem innám meg nem vagyok rocky... kis fehérje 30gr meg 60gr ch és kész finom..

 

Őszi: igen de egyet elfelejtettél, ezt mindet összeadod ahogy mondod, nem pár forint, és akkor már egy 30gr fehérje +60gr malto/dextroz is max 200 forint körül van.. és az még hasznos is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tojás meg a virsli jó edzés után? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igen, davcsi, erre énis rájöttem, már kb másfél hónapja Biotech No. 1 Protein-t iszok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kinyomott súly/saját testsúly

Akk nekem 1.48! Az türhető?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm mennyi nyomsz ki és hány kiló vagy meg milyen magas?:P mer az elég jó ám csak ha kis zömök vagy akkor oké nekem sajna sokszor az a hátrányom hogy nagy állat hosszú kezem van és az hátrány fekvenyomásnál:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helló!

 

találtam egy jonak igérkező testépitös forumot:)

http://muscleteam.forumx.hu/

 

Ugy tudom,hogy lelkes modikat keresnek az oldalra.

 

Üdv

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmm mennyi nyomsz ki és hány kiló vagy meg milyen magas?:P mer az elég jó ám csak ha kis zömök vagy akkor oké nekem sajna sokszor az a hátrányom hogy nagy állat hosszú kezem van és az hátrány fekvenyomásnál:P

74Kg vok 110et nyomok! Kb 178cm magas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jó izmos lehetsz:P mert 178 hoz 74 kiló az szép feltolsz egy képet magadról?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üdv! Elkezdtem a túró kúrát :D

 

Nem rossz! Egy kis vaniliás cukorral meg sima cukorral összekeverve naon finom!

 

Jól halad az edzés, már több súllyal nyomom, az eddigi 30 kg (:D) kevés volt már

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amúgy beszéltem egy haverommal, és panaszkodtam neki, hogy edzek már pár hete rendszeresen, eszek rendesen mindig, túrót meg mindent ami kell, és nem nagyon hízok, meg erősödök.

 

És azt mondta, hogy az a baj, hogy szálkásítok nem pedig tömeget növelek és szedjek vmi tömegnövelőt?

 

Mi a véleményetek? Tőletek kérdem, mert ti már tapasztaltak vagytok e téren

Share this post


Link to post
Share on other sites

tömeg növelés az az hogy nagy súllyal kis szériát 4-6 ot csinálsz pl: fekvenyomás én 80 kilóval 4-6 ot csinálok 8 szor ,4-6 os ismétlésszám és ezt 8 szor hogy érthető legyen:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Csá! Én most szeretném elkezdeni a gyúrást. HA tud vki vmi jó kis edzéstervet kezdőknek 3napra beidőzítve azt megköszönném. Ja és a kolis konditerem nem túl jól felszerelt csak az alap cuccok vannak pl fekpad 1kezes súlyzók, mellgép.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oké juhzo tudom mi a tömegnövelés. mert már anno leírtátok.

 

de azt akarnám megtudni, hogy nekem mit lenne érdemes: szálkásítás vagy tömegnövelés?

 

Már leírtam anno hogy milyen a testalkatom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tömegnövelés lenne neked való mert mivel sovány vagy ezért szálkás is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ez még kb. június végén készült!! (a minőségért sorry)

post-54774-1220695588_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

na a melled kibaszott durva válladat még erősíteni a kell hasad se rossz karod se szóval fasza:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
tömegnövelés lenne neked való mert mivel sovány vagy ezért szálkás is.

 

köszi a tippet juhzo! de miket csináljak? Milyen gyakorlatokat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Most elkezdtem pár napja a túró evést, most is épp azt ettem nemrég!

 

Haverom azt mondta:

 

melegítsek be kisebb súllyal vagy nyújtsak edzés előtt

edzés után kb fél órával egyek rohadt sok fehérjét (hús, rizs...)

annyi súllyal csináljam amennyit birok biztosan

és edzés közben igyak sok vizet

 

ez jó??

Share this post


Link to post
Share on other sites

hát nagy súllyal dolgozz mostani mell edzéseimet leírom na először is fekvenyomás, aztán pozitívon fekvenyomás, 1 kezes súlyzóval fekvenyomás, csigázás, tárogatás ezeket megcsinálod eléggé kész leszel a lényeg az az hogy nagy súllyal csináld pl 40 el csináld mer láttam hogy 30 kilót nyomkodtál fekve szóval 40 kiló kinyomod 5 ször aztán pihi és így 8 szériába pozitívba mondjuk 25 vagy 30 kilót bírnál kézi súlyzóba hmm 7.5-10 aztán csiga szerintem 10-10 tárogatás 5 kiló ezeket megcsinálod eléggé fejlődni fog

 

igen úgy kell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Köszönöm juhzo!

 

És karra mit ajánlasz milyen edzést?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Bejelentkezés

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×