Jump to content
PirateClub.hu

Nem tudnak már pedált gyártani a japánok?


Daniels
 Share

Recommended Posts

Nem tudnak már pedált gyártani a japánok?

 

A Toyota jó hírneve rohamosan hanyatlik a gázpedálok körüli mizéria miatt, a Nissan is több százezer autót hívott vissza fékpedálproblémával, és úgy tűnik, a Honda sem marad ki a buliból. Több mint 400 ezer autót hívnak vissza, mert a fékpedált szokatlanul erősen és sokáig kell nyomni, mire megáll a kocsi.

 

A Nissan visszahívásánál még viccelődtünk, hogy pont a minőségről híres japánoknál sorozatosan jelentkeznek a kezelőszervekkel kapcsolatos problémák, de most már kezd valóban aggasztóvá válni a helyzet. A Honda állítása szerint az érintett autókban a menetstabilizáló rendszer hibája miatt fellevegősödhet a fékrendszer, ami a fékpedál nyomáspontjának elmozdulását, felpuhulását okozhatja.

 

A Honda, a második legnagyobb japán autógyár, azután hívja vissza a 2007-2008-ban gyártott Odyssey és Element modelleket, hogy három balesetet hoztak összefüggésbe a hibával. Ezeket a típusokat ugyan hivatalosan nem forgalmazták Magyarországon, de bizonyára akad néhány magánúton importált Odyssey, amit érint a probléma.

 

====

 

Ezért vagyük meg a pórseverő nissan gt-r!!!! ezért nyeri sorra az összehasonlításokat az az igénytelen autó??? ezért veszik csomóan meg hogy utána 2 hónappal kiderüljön hogy megint nem tudnak összerakni egy autót sem a jappók? szép mondhatom......

Link to comment
Share on other sites

szép mondhatom......

 

A Nissan GTR valóban szép autó :D

 

A Toyotánál a probléma forrása a Török országban olcsón előállított gázpedál mechanizmus volt. A Denso-kal soha nem volt probléma.

A Nissant most hallom először, de valószínű, hogy hasonló (olcsó beszállító) lesz a probléma.

 

Egysdül a Mitsubishi - re nincsen propléma, az majdnem hogy 100% japán, még mindíg.

Oké, hogy ők is csináltak hibát: a 96körüli Carismákba francia diesel motort raktak :wacko: , ezt nézzük el neki.

 

Ettől függetlenül általában Japán autók vezetik az eladásokat, szerintem jobbak is.

Azt is előfordulhat, hogy egy kis 'direkt-ség' is van a dologban, gondoljatok csak bele, A Toyota Hiace-t (kockalámpás, régebbi modell) meg tudták csinálni úgy a japók, hogy egymillió kilóméteres példányok sem ritkák, és a kasztnit leszámítva egész korrekt állapotban vannak.

Ugyanez igaz a 190 Diesel Mercikre. A félmilliót futott modell, ésszel hajtva pályafutása felén tart...

Ma már nem a mérnők mondja meg, hogy ez a motor elfut 500.000 kilómétert gond nélkül, hanem a manager mondja, 150.000 kilóméternél

essen szét az autó, hogy vigyék az újat...

 

Kérdem én, ha 20 évvel ezelőtt tudtak ilyen tartós autókat csinálni, akkor 20 év (visszafele) fejlődés után, miért hívják vissza a féléves kocsikat ?

Szerintem csak azért hogy : "Kedves uram, ha már visszahozta az autót, felajánlunk egy kedvező árú átvizsgálást/ szerzívt, mindössze 50.000- forintért..."

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...